Με αφορμή την επίσκεψη στην Ηλεία της Υπουργού Παιδείας κα. Νίκης Κεραμέως, η Βουλευτής Ηλείας της Νέας Δημοκρατίας, Δρ. Διονυσία – Θεοδώρα Αυγερινοπούλου, δήλωσε:
«Υποδεχθήκαμε στην Ηλεία την αγαπημένη φίλη και Υπουργό Παιδείας κα. Νίκη Κεραμέως, σε μια μέρα φωτεινή και ελπιδοφόρα για τα παιδιά του δήμου Ανδραβίδας Κυλλήνης, καθώς η κα. Υπουργός εγκαινίασε το νέο υπερσύγχρονο κτήριο του Γενικού Λυκείου των Λεχαινών.
Η παρουσία της κάθε άλλο παρά συμβολική ήταν καθώς πρόκειται για την απόδειξη της ουσιαστικής στήριξης της Κυβέρνησης του Κυριάκου Μητσοτάκη στην νεολαία μας και τους εκπαιδευτικούς μας, έμπρακτα και με έργα.Οι μαθητές της περιοχής ήδη στεγάζονται από την αρχή της σχολικής χρονιάς σε ένα σύγχρονο εκπαιδευτήριο, ασφαλές, άνετο που παρέχει τις κατάλληλες συνθήκες τόσο για τα παιδιά όσο και τους εκπαιδευτικούς τους. Ένα ιδιαίτερα σημαντικό έργο προϋπολογισμού 3,1 εκατ. ευρώ, στο πλαίσιο της ικανοποίησης του κοινού στόχου του Υπουργείου Παιδείας, του Υπουργείου Υποδομών και της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας για στην αναβάθμιση της σχολικής στέγης στην Ηλεία.
Η κα. Κεραμέως επισκέφθηκε και την Νέα Μανολάδα όπου κατασκευάζεται το νέο Δημοτικό Σχολείο που παραδίδεται τους επόμενους μήνες. Παράλληλα, βρέθηκε και στην Ανδραβίδα, στον χώρο που δημιουργήθηκε με σύγχρονες λυόμενες αίθουσες και όλες τις απαραίτητες υποδομές ώστε να καλυφθούν οι ανάγκες στέγασης του σχολείου, το κτίριο του οποίου υπέστη σοβαρές ζημιές από τους σεισμούς του 2019.
Το ιδιαίτερο και ειλικρινές ενδιαφέρον που έδειξε στην επικοινωνία που είχε με τους τοπικούς φορείς για θέματα που αφορούν την εκπαίδευση αντικατοπτρίζει τόσο την προσωπική της πρόθεση, το Υπουργείο να συνεχίσει να στέκεται αρωγός στην επίλυση των όποιων προβλημάτων, όσο και την αδιαπραγμάτευτη στόχευση της Κυβέρνησης του Κυριάκου Μητσοτάκη, που δεν είναι άλλη από το να μπουν οι βάσεις για το σχολείο του μέλλοντος, που έχει κεντρικό σκοπό να προσφέρει γνώση και δεξιότητες στους μαθητές ώστε να προετοιμαστούν για το μέλλον τους.Μια φιλόδοξη και εξωστρεφής πολιτική επιλογή για το νέο σχολείο που θέλουμε να χτίσουμε, μέσα από μεταρρυθμίσεις για τον εκσυγχρονισμό και την αναβάθμιση του εκπαιδευτικού συστήματος, την καλύτερη παρακολούθηση των τεχνολογικών και επιστημονικών εξελίξεων για την εκπαιδευτική διαδικασία και στις ποικίλες προκλήσεις που αντιμετωπίζουν σήμερα οι μαθητές και οι εκπαιδευτικοί».