Ανανέωση της εντολής του Προεδρείου της Επ. Περιβάλλοντος της Βουλής  Επανεξελέγη για 10η φορά Πρόεδρος της Επιτροπής Περιβάλλοντος της Βουλής η Δ. Αυγερινοπούλου

Ανανέωση της εντολής του Προεδρείου της Επ. Περιβάλλοντος της Βουλής Επανεξελέγη για 10η φορά Πρόεδρος της Επιτροπής Περιβάλλοντος της Βουλής η Δ. Αυγερινοπούλου

Για 10η φορά και με μεγάλη πλειοψηφία επανεξελέγη Πρόεδρος της Ειδικής Μόνιμης Επιτροπής Προστασίας Περιβάλλοντος της Βουλής, η Δρ. Διονυσία – Θεοδώρα Αυγερινοπούλου, Βουλευτής Ν. Ηλείας, Ν.Δ.. Με βάση τον Κανονισμό της Βουλής, η επανεκλογή της συνοδεύεται αυτοδικαίως και από την ανάληψη της Προεδρίας της Υποεπιτροπής Υδατικών Πόρων, ενός οργάνου με κρίσιμο ρόλο στη διαχείριση των υδατικών πόρων της χώρας.

Το Προεδρείο της Επιτροπής Περιβάλλοντος με Α’ Αντιπρόεδρο τoν κ. Μανώλη Χριστοδουλάκη και Β’ Αντιπρόεδρο την κα. Βέττα Καλλιόπη ανανέωσε την εντολή του και για την τρέχουσα Σύνοδο, ενώ ήδη έχουν οριστεί από τις Κοινοβουλευτικές Ομάδες, τα μέλη που θα συμμετάσχουν στο έργο της Επιτροπής.

Αντικείμενο της Επιτροπής σύμφωνα με τον Κανονισμό της Βουλής είναι η παρακολούθηση και η αξιολόγηση της κατάστασης του περιβάλλοντος στη χώρα και των συνεπειών των διαφόρων δράσεων επ’ αυτού. Η Επιτροπή Προστασίας Περιβάλλοντος, η οποία απαρτίζεται από 31 Βουλευτές όλων των κομμάτων που εκπροσωπούνται στη Βουλή, θα εξετάσει το αμέσως επόμενο διάστημα πλειάδα θεμάτων που αφορούν το αντικείμενό της, καθώς λαμβάνει αναφορές πολιτών, ακροάσεις Υπουργών, αλλά και προτάσεις των μελών της.

Το έργο της Επιτροπής Περιβάλλοντος, τα προηγούμενα χρόνια, υπήρξε σημαντικό, καθώς άνοιξε τις πύλες της και για τους πολίτες, ενώ ανέδειξε για πρώτη φορά περιβαλλοντικά ζητήματα που δεν είχαν απασχολήσει κατά το παρελθόν το δημόσιο διάλογο, δίνοντας βήμα στην επιστημονική κοινότητα. Το αμέσως επόμενο διάστημα, η Επιτροπή θα ψηφίσει την θεματολογία της στην οποία προτείνεται να εξετάσει πλειάδα νέων ζητημάτων, ενώ απευθύνει ανοιχτή πρόσκληση προς τους πολίτες να υποβάλλουν τις δικές τους προτάσεις, με στόχο τη χάραξη της περιβαλλοντικής πολιτικής, αλλά και την ανάληψη δράσεων για την βιώσιμη ανάπτυξη. Πρώτο θέμα που θα τεθεί προς συζήτηση είναι ο απολογισμός της αντιπυρικής περιόδου για το 2025.

Η Υποεπιτροπή Υδατικών Πόρων της Βουλής θα εστιάσει το έργό της, σύμφωνα με τον Κανονισμό της Βουλής, στην παρακολούθηση, αξιολόγηση και αποτύπωση της κατάστασης των υδατικών πόρων της Χώρας, με έμφαση στην ορθολογική και βιώσιμη διαχείριση του πόσιμου ύδατος.

Τέλος, τόσο η Επιτροπή Περιβάλλοντος όσο και η Υποεπιτροπή Υδατικών Πόρων καλωσορίζουν διαχρονικά την υποβολή αναφορών από τους πολίτες και καλούν για την υποβολή θεμάτων, ώστε να εξετάζονται σε κοινοβουλευτικό επίπεδο σημαντικές περιπτώσεις περιβαλλοντικής υποβάθμισης.

Η Πρόεδρος της Επιτροπής, με την ολοκλήρωση της διαδικασίας ψήφισης, δήλωσε:

«Θα ήθελα να ευχαριστήσω θερμά τους συναδέλφους μου για την εμπιστοσύνη τους και για τη τιμή να με επανεκλέξουν  Πρόεδρο της Μόνιμης Ειδικής  Επιτροπής Προστασίας Περιβάλλοντος της Βουλής. Στόχος μας είναι να υπηρετήσουμε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο την αποστολή της Επιτροπής Περιβάλλοντος. Τα ζητήματα που καλούμαστε να διαχειριστούμε από την προστασία και την αποκατάσταση των οικοσυστημάτων μας έως την πρόληψη και την αντιμετώπιση φυσικών καταστροφών και τις επιπτώσεις της κλιματικής κρίσης, μας αφορούν όλους, καθώς επηρεάζουν άμεσα την ισορροπία των χερσαίων και θαλάσσιων οικοσυστημάτων, και, μέσω αυτών, την υγεία μας, την ποιότητα της ζωής μας, τη βιώσιμη ανάπτυξη των κοινωνιών μας και την ευημερία των επόμενων γενεών.»

Please follow and like us:
Ενίσχυση του ΕΣΥ, με έμφαση στις ανάγκες της Ηλείας

Ενίσχυση του ΕΣΥ, με έμφαση στις ανάγκες της Ηλείας

Νέα προκήρυξη 196 θέσεων ιατρών

Στην προκήρυξη 196 νέων θέσεων ειδικευμένων ιατρών προχώρησε το Υπουργείο Υγείας, με στόχο την ενίσχυση των νοσοκομείων της χώρας και του Εθνικού Δικτύου Υπηρεσιών Ψυχικής Υγείας (ΕΔΥΨΥ). Όπως ενημερώνει η Βουλευτής Ηλείας, Διονυσία-Θεοδώρα Αυγερινοπούλου, η προκήρυξη περιλαμβάνει τόσο θέσεις που είχαν προηγουμένως παραμείνει κενές, όσο και τις πρώτες μόνιμες θέσεις ψυχιάτρων και παιδοψυχιάτρων στο πλαίσιο της λειτουργίας του νέου Δικτύου. Στο πλαίσιο της προκήρυξης, η Ηλεία ενισχύεται με τρεις κρίσιμες θέσεις ιατρικού προσωπικού, οι οποίες αφορούν τη στελέχωση της οργανικής μονάδας του Γενικού Νοσοκομείου Ηλείας στον Πύργο, καθώς και της Ψυχιατρικής Κλινικής Ενηλίκων.

Συγκεκριμένα προκηρύσσονται μια θέση Επιμελητή Α’ Καρδιολογίας για το Γενικό Νοσοκομείο Ηλείας (Μονάδα Πύργου), μια θέση Επιμελητή Β’ για το Τμήμα Επειγόντων Περιστατικών (με δυνατότητα υποβολής από ειδικότητες Παθολογίας, Καρδιολογίας, Χειρουργικής, Πνευμονολογίας-Φυματιολογίας, Ορθοπαιδικής & Τραυματολογίας ή Γενικής/Οικογενειακής Ιατρικής, με αποδεδειγμένη εμπειρία στην επείγουσα ιατρική) καθώς και μια θέση Επιμελητή Β’ Ψυχιατρικής για την Ψυχιατρική Κλινική Ενηλίκων Πύργου.

Η κα. Αυγερινοπούλου, η οποία έχει θέσει στον Υπουργό Υγείας, κ. Άδωνι Γεωργιάδη, το θέμα της αναβάθμιση των υπηρεσιών υγείας στην Ηλεία και της στελέχωσης με ιατρικό προσωπικό, ώστε να βελτιωθούν οι παρεχόμενες υπηρεσίες υγείας, αναφέρει ότι οι συγκεκριμένες θέσεις ανταποκρίνονται σε πάγιες ανάγκες του νομού, τόσο στον τομέα της καρδιολογικής και επείγουσας φροντίδας όσο και στον τομέα της ψυχικής υγείας, όπου η ενίσχυση εξειδικευμένου προσωπικού αποτελεί αναγκαία προϋπόθεση για την επαρκή λειτουργία των δομών. «Η ένταξη των παραπάνω θέσεων στη συνολική προκήρυξη αποτελεί ουσιαστικό βήμα για τη θωράκιση των τοπικών υπηρεσιών υγείας. Η ενίσχυση του Γενικού Νοσοκομείου Ηλείας και της Ψυχιατρικής Κλινικής Ενηλίκων αναμένεται να συμβάλει στη βελτίωση της καθημερινής λειτουργίας των δομών, στη μείωση των κενών σε κρίσιμες ειδικότητες και στην αναβάθμιση των παρεχόμενων υπηρεσιών προς τους πολίτες».

Η διαδικασία υποβολής αιτήσεων πραγματοποιείται ηλεκτρονικά, μέσω της πλατφόρμας esydoctors.moh.gov.gr, από 29 Δεκεμβρίου 2025 (12:00) έως 14 Ιανουαρίου 2026 (12:00). Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την προκήρυξη και τις ειδικότητες ανά Υγειονομική Περιφέρεια, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επισκέπτονται την επίσημη πλατφόρμα του Υπουργείου Υγείας.

ΦΩΤΟ ΑΡΧΕΙΟΥ

Please follow and like us:
Κοινοβουλευτική παρέμβαση Δ. Αυγερινοπούλου για τα πυρόπληκτα δάνεια στην Ηλεία

Κοινοβουλευτική παρέμβαση Δ. Αυγερινοπούλου για τα πυρόπληκτα δάνεια στην Ηλεία

Αναφορά προς τον Υπουργό Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, κ. Κυριάκο Πιερρακάκη, κατέθεσε η Βουλευτής Ηλείας, Διονυσία-Θεοδώρα Αυγερινοπούλου, διαβιβάζοντας τις προτάσεις του Επιμελητηρίου Ηλείας σχετικά το νομοσχέδιο για το πλαίσιο Κοινωφελών Περιουσιών, Ιδρυμάτων, Σχολαζουσών Κληρονομιών και Δωρεών. Η αναφορά επικεντρώνεται στην αντιμετώπιση των συνεπειών από την κατάπτωση των εγγυήσεων του Ελληνικού Δημοσίου σε πυρόπληκτα δάνεια, ένα ζήτημα που έχει πλήξει επιχειρήσεις και πολίτες της Ηλείας.

Στο πλαίσιο της αναφοράς, υπογραμμίζονται οι προτάσεις του Επιμελητηρίου Ηλείας, που αποσκοπούν στη βιώσιμη αντιμετώπιση των οφειλών, προστατεύοντας τις επιχειρήσεις και τους εγγυητές που πλήττονται, χωρίς να ενθαρρύνονται στρατηγικοί κακοπληρωτές. Μάλιστα, για το θέμα αναμένεται το επόμενο διάστημα συνάντηση της κας. Αυγερινοπούλου με την ηγεσία του Υπουργείου Οικονομικών.

Please follow and like us:
Παρέμβαση Δ. Αυγερινοπούλου για αποκατάσταση υποδομών στον Δήμο Ανδρίτσαινας-Κρεστένων

Παρέμβαση Δ. Αυγερινοπούλου για αποκατάσταση υποδομών στον Δήμο Ανδρίτσαινας-Κρεστένων

-Επικοινωνία με τον Γ.Γ του υπ. Εσωτερικών, Σ.Χιονίδη

 

Επικοινωνία με τον Γενικό Γραμματέα Αυτοδιοίκησης και Αποκέντρωσης του Υπουργείου Εσωτερικών, κ. Σάββα Χιονίδη, είχε η  Βουλευτής Ηλείας, Διονυσία- Θεοδώρα Αυγερινοπούλου, για την αποκατάσταση υποδομών που έχουν πληγεί από φυσικές καταστροφές, στον Δήμο Ανδρίτσαινας-Κρεστένων. Παράλληλα, η Βουλευτής Ηλείας κατέθεσε αναφορά προς το Υπουργείο Εσωτερικών, με αίτημα την ένταξη αυτών των έργων σε πρόγραμμα χρηματοδότησης.

Η παρέμβασή της αφορά έργα που κρίνονται απαραίτητα για την αποκατάσταση των υποδομών μετά τις καταστροφές που προκάλεσαν τα έντονα καιρικά φαινόμενα του Ιανουαρίου 2024 και του φθινοπώρου 2025.

Μετά από επικοινωνία που είχε η κα. Αυγερινοπούλου με τον Δήμαρχο Ανδρίτσαινας-Κρεστένων, κ. Σάκη Μπαλιούκο, προώθησε, στο πλαίσιο της αναφοράς προς το Υπουργείο, τους πίνακες που έχει συντάξει η Διεύθυνση Τεχνικών Υπηρεσιών του Δήμου, με τους οποίους προτείνεται η ένταξη στο υπο-πρόγραμμα ΟΤΑ έργων αποκατάστασης υποδομών οδοποιίας μετά τα έντονα καιρικά φαινόμενα της 15ης Ιανουαρίου 2024, προϋπολογισμού 1.300.000 €, η κατασκευή νέας γέφυρας Πλουτοχωρίου, προϋπολογισμού 1.200.000 €, καθώς και η αποκατάσταση βατότητας στο οδικό δίκτυο της ΔΕ Σκιλλούντος μετά τα ακραία φαινόμενα του φθινοπώρου 2025 προϋπολογισμός 170.000 €.

Please follow and like us:
Το Φεστιβάλ Ολυμπίας και η Camera Zizanio είναι σχολεία ζωής και χάρτες προς ένα πιο φωτεινό μέλλον

Το Φεστιβάλ Ολυμπίας και η Camera Zizanio είναι σχολεία ζωής και χάρτες προς ένα πιο φωτεινό μέλλον

Βραβείο «Ανθρώπινες Αξίες» της Βουλής των Ελλήνων στην ταινία «Το αγόρι με το ροζ παντελόνι»

 

Το Βραβείο Ανθρώπινες Αξίες της Βουλής των Ελλήνων απονεμήθηκε στην ταινία «Το αγόρι με το ροζ παντελόνι», της Ιταλίδας σκηνοθέτιδας Margherita Ferri, το βράδυ του Σαββάτου, κατά την διάρκεια της τελετής λήξης του 28ου Διεθνούς Φεστιβάλ Κινηματογράφου Ολυμπίας και της 25ης Ευρωπαϊκής Συνάντησης Νεανικής Οπτικοακουστικής Δημιουργίας Camera Ζizanio. Η Βουλή των Ελλήνων απένειμε, για εντέκατη συνεχή χρονιά, το βραβείο «Ανθρώπινες Αξίες», σε μια ταινία του διεθνούς διαγωνιστικού προγράμματος μυθοπλασίας μεγάλου μήκους.

Εκ μέρους του Προέδρου της Βουλής, κ. Ν. Κακλαμάνη, το βραβείο απένειμε η Βουλευτής Ηλείας, Διονυσία-Θεοδώρα Αυγερινοπούλου, η οποία στον χαιρετισμό της συνεχάρη τα παιδιά που συμμετείχαν στην φετινή διοργάνωση καθώς, τους διοργανωτές, τους εθελοντές, τους εκπαιδευτικούς, τους γονείς, υπογραμμίζοντας ότι «το Φεστιβάλ Ολυμπίας και η Camera Zizanio δεν είναι απλώς καλλιτεχνικά γεγονότα, είναι σχολεία ζωής, είναι πλατφόρμες ελευθερίας, χάρτες προς ένα μέλλον πιο φωτεινό».

Η φετινή επιλογή της κριτικής επιτροπής του Τηλεοπτικού Σταθμού της Βουλής, είναι μια ταινία που ξεδιπλώνει την αληθινή ιστορία ενός εφήβου που έθεσε τέλος στη ζωή του λόγω σχολικού και ψηφιακού εκφοβισμού. Παράλληλα, φωτίζει τη δύναμη της μητρικής στοργής και αφοσίωσης, καθώς και τη σημασία που μπορεί να έχει μια αληθινή φιλία στις πιο σκοτεινές στιγμές.

Η κα. Αυγερινοπούλου αναφέρθηκε, εξάλλου, και στην πρόσφατη έγκριση της δημοπράτησης για την επανάχρηση του πρώην εργοστασίου ΑΣΟ Πύργου, ώστε να μετατραπεί σε πολυχώρο πολιτισμού και εκπαίδευσης και να αποτελέσει τη μόνιμη έδρα του Ευρωπαϊκού Κέντρου Νεανικής Οπτικοακουστικής Δημιουργίας.

Αναλυτικά στον χαιρετισμό της, η Δρ. Αυγερινοπούλου ανέφερε:

Σας συγχαίρω θερμά για την επιτυχή ολοκλήρωση του 28ου Διεθνούς Φεστιβάλ Κινηματογράφου Ολυμπίας και της 25ης Camera Zizanio — δύο θεσμών που έχουν χαρίσει στην περιοχή μας, αλλά και στη χώρα μας, διεθνή αναγνώριση ως κοιτίδα νεανικής έμπνευσης, καλλιτεχνικής έκφρασης και καινοτομίας.

Με ιδιαίτερη τιμή βρίσκομαι απόψε κοντά σας, εκπροσωπώντας τον Πρόεδρο της Βουλής των Ελλήνων, κ. Νικήτα Κακλαμάνη, σε μια βραδιά αφιερωμένη στη δύναμη της τέχνης και στη φρεσκάδα της νέας γενιάς. Η Βουλή στηρίζει σταθερά το Φεστιβάλ για 11η χρονιά και απονέμει, όπως κάθε χρόνο, το Βραβείο «Ανθρώπινες Αξίες», σε μια ταινία του διεθνούς διαγωνιστικού προγράμματος μυθοπλασίας μεγάλου μήκους. Ένα βραβείο που δεν είναι απλώς ένας θεσμός, αλλά μια υπενθύμιση ότι ο κινηματογράφος, ως μια κοινή γλώσσα όλων των λαών, μπορεί να υψώνει τη φωνή του ανθρώπου, να υπερασπίζεται την ειρήνη, να προστατεύει το περιβάλλον και να διδάσκει σεβασμό και αλληλεγγύη. Το Βραβείο συνεπώς εκπροσωπεί αξίες βαθιά συνδεδεμένες με τη δημοκρατική μας παράδοση και σε πλήρη αρμονία με τα ιδανικά διεθνών οργανισμών όπως η UNICEF, η UNESCO και η IPU.

Η φετινή απόφαση της κριτικής επιτροπής του Τηλεοπτικού Σταθμού της Βουλής τιμά την ταινία «Το αγόρι με το ροζ παντελόνι», της Ιταλίδας σκηνοθέτιδας Margherita Ferri, που με ευαισθησία και κινηματογραφική καθαρότητα, ξεδιπλώνει την αληθινή ιστορία ενός εφήβου που έθεσε τέλος στη ζωή του λόγω σχολικού και ψηφιακού εκφοβισμού. Παράλληλα, φωτίζει τη δύναμη της μητρικής στοργής και αφοσίωσης, καθώς και τη σημασία που μπορεί να έχει μια αληθινή φιλία στις πιο σκοτεινές στιγμές.

Φέτος όμως, η χαρά μας είναι ακόμη μεγαλύτερη. Η έγκριση της δημοπράτησης για την επανάχρηση του πρώην εργοστασίου ΑΣΟ Πύργου, ώστε να μετατραπεί σε πολυχώρο πολιτισμού και εκπαίδευσης και να αποτελέσει τη μόνιμη έδρα του Ευρωπαϊκού Κέντρου Νεανικής Οπτικοακουστικής Δημιουργίας, σηματοδοτεί μια ιστορική στιγμή για την περιοχή μας. Μια ιδέα που γεννήθηκε ως όραμα, που καλλιεργήθηκε με επιμονή και πίστη, σήμερα παίρνει σάρκα και οστά. Πρόκειται για μια πραγματική επένδυση στη νεολαία μας — στους νέους ανθρώπους που δημιουργούν, που ταξιδεύουν τη φαντασία τους πέρα από σύνορα, που τολμούν, που διακρίνονται.

Αξίζουν θερμά συγχαρητήρια στους διοργανωτές, στους εθελοντές, στους εκπαιδευτικούς, στους γονείς και φυσικά στους νέους δημιουργούς που κάθε χρόνο μας συγκινούν με την αλήθεια και την τόλμη τους. Το Φεστιβάλ Ολυμπίας και η Camera Zizanio δεν είναι απλώς καλλιτεχνικά γεγονότα· είναι σχολεία ζωής, είναι πλατφόρμες ελευθερίας, είναι χάρτες προς ένα μέλλον πιο φωτεινό.

Εύχομαι το Φεστιβάλ να συνεχίσει να υψώνει τη φωνή των παιδιών και των νέων, να εμπνέει, να μορφώνει, να ενώνει. Να μετατρέπει την τέχνη σε κοινό βηματισμό,
και το βλέμμα των νέων σε φάρο μιας κοινωνίας που προχωρά μπροστά με ευαισθησία, δημιουργικότητα και ανθρωπιά.

 

 

Please follow and like us:
Διάψευση ψευδών ισχυρισμών για απαγορεύσεις θήρας στην Ηλεία

Διάψευση ψευδών ισχυρισμών για απαγορεύσεις θήρας στην Ηλεία

«Τις τελευταίες ημέρες διακινείται, δυστυχώς, ανάμεσα στους κυνηγούς της Ηλείας μια σειρά από ψευδείς και απολύτως αβάσιμες πληροφορίες, σύμφωνα με τις οποίες δήθεν προωθώ απαγορεύσεις κυνηγιού στην περιοχή.

Οφείλω να είμαι ξεκάθαρη. Η Κοινοβουλευτική Επιτροπή Περιβάλλοντος δεν έχει καμία θεσμική αρμοδιότητα να επιβάλλει απαγορεύσεις θήρας. Η σχετική ευθύνη ανήκει αποκλειστικά στο Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας, καθώς και στα αρμόδια δασικά όργανα που εκδίδουν τις σχετικές διοικητικές πράξεις.

Οι αποφάσεις για την περιοχή του Καϊάφα, όπως η πενταετής απαγόρευση θήρας σε έκταση 5.210 στρεμμάτων ιδιοκτησίας ΕΤΑΔ Α.Ε., εκδόθηκαν κατόπιν εντολής του Γενικού Γραμματέα Δασών του Υπουργείου Περιβάλλοντος, στη βάση συγκεκριμένων εισηγήσεων από την ΕΤΑΔ, τον ΟΦΥΠΕΚΑ και το Δασαρχείο Ολυμπίας. Πρόκειται για ένα θεσμικό, προβλεπόμενο πλαίσιο, που δεν αφορά σε με καμία σχετική πρωτοβουλία μου. Το ίδιο συμβαίνει με το Προεδρικό Διάταγμα 391/2018, το οποίο αφορά τον χαρακτηρισμό του Κυπαρισσιακού Κόλπου ως Περιοχής Προστασίας της Φύσης. Είναι ένα πλαίσιο που θεσπίστηκε επί ΣΥΡΙΖΑ.

Λυπάμαι που ορισμένοι επιλέγουν να διαδίδουν τέτοια ψεύδη, πιθανότατα για προεκλογικούς λόγους και με σκοπό να δημιουργήσουν σύγχυση και αναταραχή στον κυνηγετικό κόσμο του νομού. Η Ηλεία αξίζει σοβαρότητα, διαφάνεια και υπεύθυνη ενημέρωση. Η αλήθεια είναι το καλύτερο αντίδοτο στην παραπληροφόρηση, και θα συνεχίσω να τη διαφυλάσσω με συνέπεια.»

Please follow and like us:
ΔΗΛΩΣΗ ΔΙΟΝΥΣΙΑΣ-ΘΕΟΔΩΡΑΣ ΑΥΓΕΡΙΝΟΠΟΥΛΟΥ  Για την ολοκλήρωση του αυτοκινητοδρόμου Πατρών–Πύργου

ΔΗΛΩΣΗ ΔΙΟΝΥΣΙΑΣ-ΘΕΟΔΩΡΑΣ ΑΥΓΕΡΙΝΟΠΟΥΛΟΥ Για την ολοκλήρωση του αυτοκινητοδρόμου Πατρών–Πύργου

Η ολοκλήρωση των τελευταίων 10 χιλιομέτρων του αυτοκινητοδρόμου Πατρών–Πύργου αποτελεί όχι μόνο ένα σημαντικό τεχνικό επίτευγμα, αλλά και μια βαθιά ανάσα ανάπτυξης για τη Δυτική Ελλάδα και, κυρίως, για την Ηλεία μας. Μια υπόσχεση δεκαετιών προς τους πολίτες, μια διεκδίκηση πολλών ετών, γίνεται σήμερα πραγματικότητα. Η νέα Ολυμπία Οδός μειώνει σημαντικά τους χρόνους μετακίνησης, ενισχύει την οδική ασφάλεια και προσφέρει σύγχρονες υπηρεσίες που αλλάζουν την καθημερινότητα οδηγών, εργαζομένων και επισκεπτών.

Σηματοδοτεί μια νέα εποχή για τη Δυτική Ελλάδα. Προωθεί την ανάπτυξη του τουρισμού, διευκολύνει τη διακίνηση προϊόντων, βελτιώνει τη σύνδεση με το εθνικό οδικό δίκτυο και ενισχύει ουσιαστικά την τοπική οικονομία.

Θέλω να εκφράσω την ευγνωμοσύνη μου στις Κυβερνήσεις της Νέας Δημοκρατίας, από εκείνη του Κ. Καραμανλή έως τη σημερινή του Κ. Μητσοτάκη, που στήριξαν διαχρονικά την υλοποίηση του έργου, καθώς και στις εταιρείες και στους εκατοντάδες εργαζόμενους που εργάστηκαν με αφοσίωση για την παράδοσή του.

Ο νέος, σύγχρονος και ασφαλής αυτοκινητόδρομος προσφέρει στην περιοχή άνετη οδική πρόσβαση και δίνει στην περιφέρεια τη δυνατότητα να αναδιατάξει το τουριστικό και αναπτυξιακό της προφίλ με βιώσιμες οικονομικά, περιβαλλοντικά και κοινωνικά δραστηριότητες. Ο αυτοκινητόδρομος Αθήνα–Ελευσίνα–Κόρινθος–Πάτρα–Πύργος λειτουργεί πλέον ενιαία, εξασφαλίζοντας ασφαλείς, γρήγορες και άνετες μετακινήσεις, ενισχύοντας παράλληλα τις υποδομές εξωστρέφειας, όπως τα λιμάνια του Κατακόλου και της Κυλλήνης, και ανοίγοντας νέους ορίζοντες ευκαιριών για την Ηλεία.

Το έργο σέβεται τον οδηγό, με έξυπνα διόδια και οικονομικά-οικολογικά οφέλη. Είναι ανθεκτικό, συνοδεύεται από σύγχρονα έργα αντιπλημμυρικής θωράκισης και υποδομές που εξυπηρετούν τις τοπικές κοινωνίες. Λειτουργεί με καινοτόμο, φιλικό προς το περιβάλλον τρόπο, αξιοποιώντας σύγχρονες τεχνολογίες για την προστασία του περιβάλλοντος και την αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής, με στόχο την ενεργειακή ουδετερότητα και τον μηδενισμό του ανθρακικού αποτυπώματος.

Η ολοκλήρωση του αυτοκινητοδρόμου Πατρών–Πύργου είναι μια υπόσχεση για ένα πιο ασφαλές, βιώσιμο και ελπιδοφόρο μέλλον για τη Δυτική Ελλάδα.

Please follow and like us:
Επιπλέον 50 εκατομμύρια ευρώ για αποζημιώσεις κτηνοτρόφων και δαπάνες Περιφερειών για την ευλογιά

Επιπλέον 50 εκατομμύρια ευρώ για αποζημιώσεις κτηνοτρόφων και δαπάνες Περιφερειών για την ευλογιά

Σε νέα μέτρα στήριξης της ελληνικής κτηνοτροφίας προχωρά η Κυβέρνηση. Όπως ενημερώνει η Βουλευτής Ηλείας, Διονυσία-Θεοδώρα Αυγερινοπούλου, αποφασίστηκε η χρηματοδότηση με επιπλέον 50 εκατομμύρια ευρώ για αποζημιώσεις και ενίσχυση εισοδήματος των κτηνοτρόφων, καθώς και για τη χρηματοδότηση λειτουργικών δαπανών των Περιφερειών στην αντιμετώπιση της ευλογιάς των αιγοπροβάτων.

Συγκεκριμένα, σύμφωνα με τις ΚΥΑ 334715/2025 (ΦΕΚ B’ 6417/01.12.2025) και 337680/2025 (ΦΕΚ B’ 6471/03.12.2025), 48 εκατ. ευρώ θα καταβληθούν σε κτηνοτρόφους-19,6 εκατ. για αποζημιώσεις ζώων και 28,5 εκατ. για απώλεια εισοδήματος- και 2 εκατ. ευρώ θα διατεθούν στις Περιφέρειες για λειτουργικές δαπάνες σχετικά με την καταπολέμηση της ευλογιάς. Η αποζημίωση ανά ζώο φτάνει έως και τα 250 ευρώ, η υψηλότερη στην Ευρωπαϊκή Ένωση ενώ οι πληρωμές θα ολοκληρωθούν εντός Δεκεμβρίου.

Παρέμβαση για το  Ψηφιακό Δελτίο Αποστολής

Εν τω μεταξύ, τον προβληματισμό των παραγωγών της Ηλείας σχετικά με την υποχρεωτική εφαρμογή του Ψηφιακού Δελτίου Αποστολής, μετέφερε η Διονυσία Αυγερινοπούλου προς τα αρμόδια υπουργεία. Το νέο πλαίσιο, ιδιαίτερα στην περίοδο αιχμής της συγκομιδής, καθίσταται ενίοτε πρακτικά δυσλειτουργικό για τους ελαιοπαραγωγούς, καθώς σε πολλές περιοχές δεν υπάρχει επαρκής σύνδεση στο διαδίκτυο που να εξασφαλίζει την απρόσκοπτη χρήση ψηφιακών εργαλείων, με αποτέλεσμα η συμμόρφωση με το νέο πλαίσιο διακίνησης αποθεμάτων μέσω της πλατφόρμας myDATA να καθίσταται δυσχερής.

Please follow and like us:
Συγχαρητήρια της Βουλευτού Ηλείας Διονυσίας–Θεοδώρας Αυγερινοπούλου στους  Προέδρους των Δικηγορικών Συλλόγων Ηλείας και Αμαλιάδας

Συγχαρητήρια της Βουλευτού Ηλείας Διονυσίας–Θεοδώρας Αυγερινοπούλου στους Προέδρους των Δικηγορικών Συλλόγων Ηλείας και Αμαλιάδας

Επικοινωνία με τη νεοεκλεγείσα Πρόεδρο του Δικηγορικού Συλλόγου Ηλείας, κα. Μαρίνα Μπεβούδα, καθώς και με τον επανεκλεγέντα Πρόεδρο του Δικηγορικού Συλλόγου Αμαλιάδας, κ. Θανάση Θεοδόση, προκειμένου να τους συγχαρεί για την ανάληψη και ανανέωση των καθηκόντων τους, είχε η Βουλευτής Ηλείας, Διονυσία–Θεοδώρα Αυγερινοπούλου.

Στη συνομιλία της με τη νέα Πρόεδρο, η κ. Αυγερινοπούλου εξέφρασε τη ικανοποίησή της για το γεγονός ότι, για πρώτη φορά στην ιστορία του Δικηγορικού Συλλόγου Ηλείας, αναλαμβάνει γυναίκα την προεδρία του. Τόνισε ότι η ενίσχυση της γυναικείας παρουσίας στην ηγεσία των θεσμών προσφέρει μια διαφορετική, πιο διεισδυτική και ανθρωποκεντρική ματιά, ικανή να εμπλουτίσει τον δημόσιο διάλογο και τη λειτουργία της δικαστικής κοινότητας του νομού.

Στη επικοινωνία της με τον κ. Θεοδόση, η Βουλευτής επιβεβαίωσε τη σταθερή υποστήριξή της στα αιτήματα του Συλλόγου. Υπογράμμισε την στήριξή της στα προβλήματα υποστελέχωσης, επισημαίνοντας ότι η δικαστική λειτουργία χρειάζεται επαρκείς πόρους και ανθρώπινο δυναμικό ώστε να υπηρετείται η ταχεία και αποτελεσματική απονομή δικαιοσύνης στην Ηλεία.

Η κ. Αυγερινοπούλου ανέδειξε επίσης τον ουσιαστικό κοινωνικό ρόλο των δύο Δικηγορικών Συλλόγων, τονίζοντας ότι αποτελούν θεσμικά κύτταρα που παρεμβαίνουν ενεργά σε ζητήματα κοινωνικής προστασίας, δικαιωμάτων των πολιτών και τοπικής συνοχής.

Η Βουλευτής συνεχάρη θερμά και τους δύο Προέδρους, εκφράζοντας τη βεβαιότητα ότι η συνεργασία των Συλλόγων με τη Βουλή και τα αρμόδια Υπουργεία θα ενισχύσει περαιτέρω τη θεσμική τους παρουσία, θα συμβάλει ουσιαστικά στη δικαστική, κοινωνική και αναπτυξιακή εξέλιξη του νομού Ηλείας, θα συνεχίσει να ενισχύει τη δικαστική λειτουργία και να θέτει στέρεες βάσεις για μια ταχύτερη, δικαιότερη και πιο προσβάσιμη απονομή Δικαιοσύνης στον νομό.

Please follow and like us:
Μήνυμα για την Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία

Μήνυμα για την Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία

Η Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία τιμά τη δύναμη, το δικαίωμα και την αξιοπρέπεια κάθε ανθρώπου, υπενθυμίζοντάς μας πως η ισότητα χτίζεται καθημερινά με πράξεις, επιλογές και πολιτικές που ανοίγουν δρόμους. Η Πολιτεία έχει προχωρήσει σε ουσιαστικά βήματα, ενίσχυση της προσβασιμότητας μέσω ψηφιακών υπηρεσιών, μείωση της γραφειοκρατίας στα ΚΕΠΑ, εφαρμογή της Ψηφιακής Κάρτας Αναπηρίας, προώθηση του θεσμού του Προσωπικού Βοηθού και ανάπτυξη στεγών υποστηριζόμενης διαβίωσης που στηρίζουν την αυτόνομη καθημερινότητα των ανθρώπων με αναπηρία. Παράλληλα, το Εθνικό Σχέδιο Δράσης για τα Δικαιώματα των ΑμεΑ προσφέρει σταθερό οδικό χάρτη για την εργασία, την εκπαίδευση και την κοινωνική ένταξη.

Πρόσφατα, ξεκίνησε και το πρόγραμμα «Προσβασιμότητα στο Σπίτι», με επιδότηση έως 14.500 ευρώ, που επιτρέπει σε ΑμεΑ να διαμορφώνουν τον χώρο κατοικίας ή εργασίας σύμφωνα με τις ανάγκες τους. Έχουν ήδη πραγματοποιηθεί πάνω από 83.000 παραδόσεις θεραπειών υψηλού κόστους στο σπίτι, ενώ δωρεάν προληπτικές εξετάσεις προσφέρονται πλέον κατ’ οίκον σε όσους έχουν αδυναμία μετακίνησης. Θεσμοθετήθηκε η μηδενική συμμετοχή στα φάρμακα για άτομα με προβλήματα όρασης άνω του 80%, επεκτάθηκε το επίδομα κώφωσης στις ηλικίες 18-65, ενισχύθηκαν τα ΚΕΠΑ με νέα κέντρα και υπερδιπλασιασμό των γιατρών, ενώ ο διευρυμένος Πίνακας Μη Αναστρέψιμων Παθήσεων βάζει τέλος στους επαναλαμβανόμενους ελέγχους.

Στην Εκπαίδευση, οι 993 διορισμοί σε ειδικά σχολεία, οι 1.900 νέες θέσεις ψυχολόγων και κοινωνικών λειτουργών και το πρόγραμμα «Μαριέττα Γιαννάκου» με την ανακαίνιση 33 Ειδικών Σχολείων ενισχύουν ουσιαστικά τη μαθησιακή και ψυχοκοινωνική στήριξη. Σύντομα έρχεται και η πλαστική Κάρτα Αναπηρίας, που θα απλοποιήσει μετακινήσεις και πρόσβαση σε πολιτιστικούς χώρους χωρίς επιπλέον έγγραφα.

Κάθε μια από αυτές τις πρωτοβουλίες είναι ένα βήμα προς μια κοινωνία που δεν αφήνει κανέναν πίσω. Με σχέδιο, επιμονή και ενότητα, συνεχίζουμε μέχρι τα αυτονόητα να γίνουν καθολικό βίωμα. Γιατί μόνο όταν είμαστε όλοι μαζί, μπορούμε να πάμε ακόμη πιο μακριά.

 

Please follow and like us: