Νέοι «Ορίζοντες Ευρώπης» για την έρευνα και την Ελλάδα!

Νέοι «Ορίζοντες Ευρώπης» για την έρευνα και την Ελλάδα!

Νέο Πρόγραμμα με την ονομασία «Horizon Europe» (Ορίζοντας Ευρώπης) αναμένεται να ξεκινήσει στην χώρα μας από τον Ιανουάριο του 2021, θα έχει επταετή διάρκεια, και θα περιλαμβάνει τους σημαντικούς και ιδιαίτερα νευραλγικούς τομείς της Έρευνας και της Καινοτομίας. Το εν λόγω πρόγραμμα είναι ιδιαίτερα σημαντικός εν δυνάμει πόρος για έρευνες που θα μπορούσαν να γίνουν από τα εκπαιδευτικά ιδρύματα που βρίσκονται στο Νομό μας, όπως τα ιδρύματα τριτοβάθμιας εκπαίδευσης σε Αμαλιάδα και Πύργο, καθώς και από άλλες ερευνητικές ομάδες και επιχειρήσεις, καθώς και να αξιοποιηθεί και από την τοπική αυτοδιοίκηση. Προγράμματα με καινοτομία, όπως στο χώρο της έρευνας στον αγροτικό τομέα, της διαχείρισης απορριμμάτων, της ενέργειας, αλλά και πιο σπουδαία έργα, όπως αυτά του επαναπλημμυρισμού της λίμνης της Μουριάς και άλλα θα μπορούν να ενταχθούν στα εν λόγω προγράμματα.

Πρόκειται για μια μεγάλη ευκαιρία εξασφάλισης αντίστοιχων πόρων για τη χώρα μας, η οποία θα πρέπει να δείξει ετοιμότητα, και να διεκδικήσει με άμεσο και αποτελεσματικό τρόπο, όσα της αναλογούν, αξιοποιώντας εγκαίρως και κυρίως στην κατεύθυνση στήριξης νέων πρωτοβουλιών το συγκεκριμένο Πρόγραμμα.

Αξίζει εδώ να σημειωθεί ότι το «Horizon Europe» εμφανίζεται πολύ πιο διευρυμένο από εκείνο της τρεχούσης προγραμματικής περιόδου με περισσότερες πιστώσεις για την έρευνα και παράλληλα με δράσεις σε τομείς όπως η Βιομηχανία, η κλιματική αλλαγή, η ενέργεια, η υγεία, η αγροτική ανάπτυξη και οι νέες τεχνολογίες.

Χαρακτηριστικό είναι επίσης, ότι περιλαμβάνονται και προτάσεις – πρωτοβουλίες που αναφέρονται στις ασφαλείς και χωρίς αποκλεισμούς κοινωνίες ενώ στην βάση των στοιχείων που επεξεργάζονται στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή, θα επιδιωχθεί και η συνεργασία με τρίτες χώρες.

«Με αυξημένους πόρους στην έρευνα – έμφαση στην καινοτομία και  σε πολλές ακόμη δράσεις»

Το Πρόγραμμα «Ορίζοντας Ευρώπη» αναμένεται να δημιουργήσει νέα και περισσότερη γνώση και τεχνολογία, προάγοντας την επιστημονική αριστεία καθώς και να έχει θετικές επιπτώσεις στην ανάπτυξη, το εμπόριο και τις επενδύσεις, καθώς και σημαντικό κοινωνικό και περιβαλλοντικό αντίκτυπο. Κάθε ευρώ που επενδύεται από το Πρόγραμμα μπορεί δυνητικά να αποφέρει απόδοση ύψους έως και 11 ευρώ στο ΑΕΠ εντός 25 ετών. Οι επενδύσεις της Ένωσης σε έρευνα και καινοτομία αναμένεται να δημιουργήσουν άμεσα έως και 100.000 θέσεις εργασίας στις προαναφερόμενες δραστηριότητες κατά τη διάρκεια του Προγράμματος.

Ειδικότερα έτσι για την χώρα μας, που δεινοπάθησε μέσα σε μακρόχρονη περίοδο κρίσης όλοι οι μηχανισμοί και οι εμπλεκόμενοι παράγοντες πρέπει να μπουν σε μια ιδιαίτερη κινητικότητα διεκδικώντας από την πρώτη στιγμή και από το πρώτο ευρώ τις δυνατότητες του προγράμματος.

Άλλωστε, δεν μπορεί να μην αναγνωρίσουμε ότι μια επένδυση στην έρευνα και την καινοτομία γίνεται επένδυση για το μέλλον μας! Μην ξεχνάμε εξ’ άλλου ότι χωρίς την εφαρμογή τέτοιων προγραμμάτων που «ανοίγουν πόρτες» μεταξύ άλλων και σε νέους επιστήμονες, έχουν πραγματοποιηθεί εργασίες και ανακαλύψεις τόσο σε Ευρωπαϊκό όσο και σε Παγκόσμιο επίπεδο που δεν θα περιμέναμε, και σίγουρα έχουν στηριχθεί κατά τον καλύτερο τρόπο.

Η νέα περίοδος (2021 – 2028) δίνει την ευκαιρία για μεγαλύτερα και περισσότερα πράγματα από τα οποία οφείλουμε να προσπαθήσουμε και να στοχεύσουμε στρατηγικά ώστε να μην αφήσουμε εκτός την χώρα μας…

Please follow and like us:
Την ενίσχυση των ιππικών εγκαταστάσεων και την ανάδειξη της Ανδραβίδας ως Ευρωπαϊκής Πρωτεύουσας της Ιππασίας υποστηρίζει έμπρακτα η Διονυσία Αυγερινοπούλου

Την ενίσχυση των ιππικών εγκαταστάσεων και την ανάδειξη της Ανδραβίδας ως Ευρωπαϊκής Πρωτεύουσας της Ιππασίας υποστηρίζει έμπρακτα η Διονυσία Αυγερινοπούλου

Τις ιππικές εγκαταστάσεις στην Ανδραβίδα επισκέφτηκε η Διονυσία-Θεοδώρα Αυγερινοπούλου, τ. Βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας στο Ν. Ηλείας, με στόχο την υποστήριξη και την ανάδειξή τους. Η κα Αυγερινοπούλου δήλωσε ότι: «η ανάδειξη της ιππασίας τόσο ως αθλήματος όσο και ως εκπαιδευτικής και τουριστικής δραστηριότητας στην Ανδραβίδα, μπορεί να αποτελέσει ένα σπουδαίο εργαλείο ανάπτυξης για την πόλη, καθώς η πόλη της Ανδραβίδας αποτελεί ιστορικά την σπουδαιότερη Ελληνική, ίσως και Ευρωπαϊκή, πόλη με παράδοση στο άλογο και την ιππασία. Θα πρέπει όλοι να συντελέσουμε, ώστε να πετύχουμε γρήγορα αυτό το σκοπό.»

Προς τούτο, κατ’ αρχάς η Βουλευτής, επισκέφτηκε το Δημαρχείο Ανδραβίδας-Κυλλήνης όπου πραγματοποίησε συνάντηση εργασίας με τους Αντιδημάρχους κ. Λάμπη Δημόπουλο και κ. Ανδρέα Μίγκο, καθώς και με συνεργάτες του Δήμου. Ενημερώθηκε για τα άμεσα σχέδια δημιουργίας πολυχώρου συνοδευτικού των αθλητικών εγκαταστάσεων ο οποίος θα φιλοξενεί, μεταξύ άλλων, Μουσείο Αλόγου, αίθουσα εκδηλώσεων, καθώς και αναψυκτήριο, ενώ στα σχέδια περιλαμβάνεται και η βελτίωση του προαύλιου χώρου. Επίσης, διαβουλεύτηκε με τους εκπροσώπους του Δήμου με σκοπό την βελτίωση των σχεδίων, εισηγούμενη την λειτουργία βιβλιοθήκης, ταινιοθήκης και αίθουσας προβολής γύρω από την ιστορία του αλόγου, καθώς επίσης και την ίδρυση μικρού θεματικού παιδοτόπου γύρω από την ιππασία, ώστε να λειτουργούν στην Ανδραβίδα δραστηριότητες για όλη την οικογένεια. Ακόμα συζητήθηκε η προοπτική της οργάνωσης μαθημάτων ιππασίας, ώστε να μπορούν να μαθαίνουν το άθλημα και όσοι δεν διαθέτουν άλογο, αλλά και να αποτελέσει η Ανδραβίδα κέντρο εκμάθησης ιππασίας για όλη την Ελλάδα. Η ιππική εκπαίδευση, σε συνδυασμό με τις βελτιωμένες εγκαταστάσεις, τις θεσμοθετημένες πολλαπλές εκδηλώσεις και την μακραίωνη ιστορία του αλόγου στην Ανδραβίδα θα μπορέσουν σταδιακά να αναδείξουν την πόλη, σε ό,τι ιστορικά είναι, ως την Ευρωπαϊκή Πρωτεύουσα της Ιππασίας.

Η Δρ. Αυγερινοπούλου πραγματοποίησε κατά τις τελευταίες ημέρες σειρά συναντήσεων τόσο με τον Σύλλογο Φιλίππων Ανδραβίδας «Σπάρτακος», όσο και με τον Σύλλογο των «Κενταύρων». Ασπάστηκε δε και μετέφερε τα αιτήματά τους για άμεση ενίσχυση των βασικών αθλητικών εγκαταστάσεων, τόσο των διαγωνιστικών, όσο και των εγκαταστάσεων προετοιμασίας και φύλαξης των ίππων. Συνεχάρη τους δραστήριους ιππείς της περιοχής για τις επιτυχείς συμμετοχές τους σε επιδείξεις σε όλη τη χώρα, αλλά και για τις παραδοσιακές  ιππικές εκδηλώσεις που διοργανώνουν στην πόλη της Ανδραβίδας. Ολοκληρώνοντας την επίσκεψή της, η Δρ. Αυγερινοπούλου, καθώς είναι και η ίδια λάτρης του σπορ, αξιοποίησε την ευκαιρία, ώστε να απολαύσει λίγες στιγμές κάνοντας ιππασία.

 

Please follow and like us:
Φροντίδα στον συνάνθρωπο και προτεραιότητα στην πρόληψη

Φροντίδα στον συνάνθρωπο και προτεραιότητα στην πρόληψη

ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΥΓΕΙΑΣ ΤΗΣ ΝΔ ΜΕΓΑΛΟ ΚΑΙ ΜΕ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΕΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΦΥΓΗ ΤΗΣ ΤΑΛΑΙΠΩΡΙΑΣ ΤΩΝ ΑΣΘΕΝΩΝ

Με άξονα τον ίδιο τον άνθρωπο και με πρώτη και βασική προτεραιότητα των πρόληψη και την βελτίωση των συνθηκών παροχής υπηρεσιών υγείας, το πρόγραμμα της ΝΔ  που παρουσιάσθηκε προσφάτως συνολικά για τον Τομέα Υγείας, χαρακτηρίζεται ήδη ως ένα από τα μεγαλύτερα και τα πιο ουσιαστικά αφού μπορεί να δώσει λύσεις εκεί που όλοι οι Έλληνες πολίτες εύχονται επιτέλους να δουν.

Με τα παραπάνω λόγια σχολίασε το συγκεκριμένο πρόγραμμα η τ. βουλευτής Ηλείας Δρ. Διονυσία – Θεοδώρα Αυγερινοπούλου η οποία μάλιστα συνεχάρη όλους όσους εργάστηκαν το προηγούμενο διάστημα πάνω στη διαμόρφωσή του.

Η κα Αυγερινοπούλου, δήλωσε ότι είναι εξαιρετικής θετικό το γεγονός ότι λαμβάνονται κυρίαρχα υπ’ όψιν οι πλέον ευάλωτες ομάδες του πληθυσμού μας, προς τις οποίες κάθε σύγχρονο κόμμα οφείλει να στρέψει με μεγάλο ενδιαφέρον το βλέμμα του σε αυτές, και να δημιουργήσει τις κατάλληλες δομές φροντίδας και περίθαλψης.

Η χωρίς επιβάρυνση του πολίτη συνεργασία και με τον ιδιωτικό τομέα, ο ψηφιακός μετασχηματισμός των υπηρεσιών υγείας και οι επιμέρους πολιτικές που αφορούν στον καρκίνο, είναι σαφώς από τις καινοτόμες και σημαντικές πτυχές του προγράμματος.

 

ΟΙ ΒΕΛΤΙΩΣΕΙΣ ΣΤΑ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΑ 

Ιδιαίτερη μνεία έκανε η κα Αυγερινοπούλου για τα μέτρα βελτίωσης στα Δημόσια Νοσοκομεία αναφέροντας μεταξύ άλλων χαρακτηριστικά: τον ελάχιστο χρόνο αναμονής για νοσηλεία σε ΜΕΘ και παράλληλα την λειτουργία όλων των Κλινικών εντατικής θεραπείας, την λειτουργία περισσότερων ΜΑΦ (Μονάδων Αυξημένης Φροντίδας) την διευθέτηση θεμάτων εφημερίας που είναι σήμερα προβληματικές σε αρκετά ακόμη Νοσηλευτικές Μονάδες ο περιορισμός χρόνου αναμονής για να γίνουν χειρουργεία κ.λπ.

Τα παραπάνω είναι βέβαιο ότι κινούνται σε θετική κατεύθυνση και στοχεύουν να δώσουν μια διαφορετική και πολύ καλύτερη εικόνα στους χώρους παροχής δημόσιας περίθαλψης ενώ ζητούμενο είναι να σταματήσει η ταλαιπωρία του κόσμου που αγανακτεί περιμένοντας για μια εξέταση η ακόμη και για ένα απλό χειρουργείο.

 

ΤΑ ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΚΑΙ ΤΑ ΦΑΡΜΑΚΑ   

Στην εξάλειψη της ταλαιπωρίας πολιτών και μάλιστα συνανθρώπων μας που αντιμετωπίζουν σοβαρά προβλήματα για την κατ’ οίκον διανομή φαρμάκων που θα δώσει τέλος στο μεγάλο χρόνο αναμονής στα φαρμακεία του ΕΟΠΠΥ, όπως και η ιεραρχία των αναγκών των πολιτών με βάση την πότε θα κλείνετε τα ραντεβού τους με τους γιατρούς, μέτρο απόλυτα δίκαιο και σωστό.

 

ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΚΑΡΚΙΝΟΥ

Η κα Αυγερινοπούλου έκλεισε την τοποθέτησή της με το μείζον θέμα της «μάχης» κατά του καρκίνου που έχει ειδική θέση στο πρόγραμμα της ΝΔ. Με ξεχωριστή ευαισθησία και με γνώμονα τα νέα δεδομένα των επιστημονικών ερευνών η παράταξή μας θα εντείνει την άμεση και αυστηρή τήρηση του αντικαπνιστικού νόμου, τις καμπάνιες πρόληψης, τις δωρεάν προληπτικές εξετάσεις για όλους του Έλληνες την διευκόλυνση ταχείας εισαγωγής στα νοσοκομεία για την εξέταση – θεραπεία καρκινοπαθών την ίδρυση Ειδικών Κέντρων Αντιμετώπισης του καρκίνου και άλλα.

Αναμφίβολα η ΝΔ δίνει κυρίαρχη θέση στον Τομέα Υγείας, βλέποντας ότι με την σημερινή κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ το σύστημα υγείας, περίθαλψης και πραγματικής φροντίδας πάσχει σε όλα τα σημεία με τις αποτυχημένες «συνταγές» των τελευταίων ετών. Και αυτό είναι κάτι που επιβάλλεται όχι απλώς να διορθωθεί, αλλά να ανατραπεί στις περισσότερες δομές του…

Please follow and like us:
Προσπάθεια δρομολόγησης πλοίου στη γραμμή Αδριατικής από Κυλλήνη

Προσπάθεια δρομολόγησης πλοίου στη γραμμή Αδριατικής από Κυλλήνη

ΑΝΑΓΚΑΙΑ Η ΠΙΕΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΜΕΣΗ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΣΥΓΧΡΟΝΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΥ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΗ 

Τη μεγάλη προσπάθεια που επιχειρεί εδώ και αρκετό καιρό για τη δρομολόγηση μιας νέας γραμμής στην Αδριατική και τη σύνδεση της Ιταλίας με την Κυλλήνη, αποκάλυψε με την τοποθέτησή της στη διάρκεια της εκδήλωσης της Ομοσπονδίας Εμπορικών Συλλόγων Ηλείας στην Αρχ. Ολυμπία, η τ. βουλευτής της ΝΔ κ. Διονυσία – Θεοδώρα Αυγερινοπούλου.

Πρόκειται για ένα εγχείρημα που θα έχει εξαιρετικώς θετικά αποτελέσματα για τον τόπο αφού ο σκοπός της συγκεκριμένης γραμμής θα είναι η μεταφορά προϊόντων αλλά και η μετακίνηση ανθρώπινου δυναμικού για τουριστικούς λόγους.

Το γεγονός ότι η Κυλλήνη βρίσκεται πιο κοντά σε μια σύνδεση με την Ιταλία μέσω Αδριατικής συγκριτικά με την Πάτρα, όπως και τα σημαντικά κίνητρα επισκεψιμότητας που διαθέτει ο Νομός (Αρχ. Ολυμπία, Επικ. Απόλλων, Αρχ. Ήλιδα, σπάνιοι οικότοποι, απέραντες παραλίες κ.λπ.) είναι δύο βασικά στοιχεία που φέρνουν αισιοδοξία για την υλοποίηση μιας τέτοιας προσπάθειας.

Όμως η κα Αυγερινοπούλου ενημέρωσε και για το μεγαλύτερο εμπόδιο που παρουσιάζεται, και δεν είναι άλλο από αυτό της έλλειψης του σύγχρονου αυτοκινητόδρομου. Και να, πως η καθυστέρηση του, αποτελεί τροχοπέδη στις πρωτοβουλίες ανάπτυξης που θέλουμε να πάρουμε….

Η κατασκευή του δρόμου για να καταφέρουμε το εγχείρημα είναι στις απαραίτητες προϋποθέσεις είπε η κα Αυγερινοπούλου και πρόσθεσε: «Γιατί, μπορεί η Κυλλήνη να συμφέρει τα πλοία περισσότερο από την Πάτρα ο σημερινός δρόμος όμως με όλα αυτά τα προβλήματα του, είναι επικίνδυνος και σαφώς αντιοικονομικός για λεωφορεία και φορτηγά που θα μεταφέρουν κόσμο και εμπορεύματα αντίστοιχα. Ζήτησε έτσι να συνεχισθεί κάθε δυνατή πίεση από όλους τους φορείς του Νομού και περισσότερο από τους Δήμους και τους επαγγελματίες προς την κυβέρνηση μέχρι τα στελέχη της να συνειδητοποιήσουν ότι δεν μπορούν να αφήνουν άλλο στην τύχη του ένα τόσο σπουδαίο αναπτυξιακό έργο.

Τέλος, εξέφρασε την ικανοποίηση για την πολύ καλή συνεργασία με τον Δήμο Ανδραβίδας – Κυλλήνης, τονίζοντας ότι έχει ήδη πραγματοποιηθεί συνάντηση με τον Δήμαρχο και τον Πρόεδρο του Λιμενικού Ταμείου Κυλλήνης για το θέμα.

Please follow and like us:
Αυγερινοπούλου: Συγκινητική συνάντηση με τους Ηλείους της Αμερικής

Αυγερινοπούλου: Συγκινητική συνάντηση με τους Ηλείους της Αμερικής

Μέσα σε κλίμα αγάπης και ιδιαίτερης συγκίνησης πραγματοποιήθηκε η συνάντηση με τους ομογενείς μας στην Αμερική της τ. Βουλευτού της Ν.Δ., Διονυσίας-Θεοδώρας Αυγερινοπούλου, στο πλαίσιο της επίσκεψής της στην Νέα Υόρκη. Η Δρ. Αυγερινοπούλου, η οποία σπούδασε και εργαζόταν επί μια δεκαετία στις Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής κάλεσε τους Ηλείους ομογενείς να συναντηθούν, καθώς, όπως η ίδια δήλωσε: «Οι Ηλείοι της Αμερικής αποτελούν τη φυσική μου οικογένεια. Όταν έμενα ως φοιτήτρια στην Αμερική οι σύλλογοι των συμπατριωτών μας ήταν πάντα ανοιχτοί για όλους μας, αποτελώντας μια μεγάλη αγκαλιά για κάθε Ηλείο απόδημο. Μαζί τους έκανα Πάσχα, γιόρταζα την 25η Μαρτίου, μοιράστηκα την αγωνία για τον νομό μας μετά τις πυρκαγιές του 2007. Από τότε ως σήμερα οι ομογενείς μας ήταν κοντά μας για να βοηθήσουν. Είναι υποχρέωση μου κάθε φορά που επισκέπτομαι τις ΗΠΑ να συναντιέμαι με τους ομογενείς και να μεταφέρω τα ζητήματά τους στην πολιτική ηγεσία του τόπου μας.»

Μεταξύ άλλων συζητήθηκε το σημαντικό θέμα της ψήφου των αποδήμων Ελλήνων, καθώς η Δρ. Αυγερινοπούλου, και σύσσωμη η παράταξη της Νέας Δημοκρατίας έχει τοποθετηθεί υπέρ της υιοθέτησης και άμεσης εφαρμογής της ψήφου των αποδήμων Ελλήνων ως ουσιαστική υλοποίηση των συνταγματικών επιταγών και της δημοκρατικής αρχής που διέπει το πολίτευμά μας. Ακόμα εκφράστηκαν οι αγωνίες των αποδήμων μας για τα εθνικά θέματα της χώρας μας, κυρίως του ζητήματος της υπερψήφισης της Συμφωνίας των Πρεσπών από την Ελληνική Βουλή, γεγονός που ήρθε σε αντιπαράθεση με το εθνικό αίσθημα των αποδήμων Ελλήνων, οι οποίοι και είχαν κατά το παρελθόν πρωτοστατήσει στην προάσπιση της Ελληνικότητας της Μακεδονίας. Περαιτέρω, αντικείμενο κριτικής έγινε η μη αναπτυξιακή πορεία στην οποία εξακολουθεί να βρίσκεται η χώρας μας, η οποία περνά πλέον τον δέκατο χρόνο ύφεσης.

Για την Ηλεία συγκεκριμένα συζητήθηκαν οι πρόσφατες φυσικές καταστροφές που έχουν πλήξει το νομό μας, καθώς και η μείωση της ελαιοπαραγωγής. Η αύξηση του τουρισμού του Νομού μας και η προσέλκυση επενδύσεων καθώς και τα έργα υποδομής που πρέπει να ολοκληρωθούν, με προεξέχον το ζήτημα της Ολυμπίας Οδού, κατέλαβαν σημαντικό μέρος της συζήτησης. Η Δρ. Αυγερινοπούλου ενημέρωσε τους μετέχοντες στην συνάντηση για τις πρωτοβουλίες που και η ίδια είχε λάβει για την στήριξη των ελαιοπαραγωγών πρόσφατα. Επίσης συνεχάρη τους Ηλείους αποδήμους για τις πρόσφατες δωρεές τους στα νοσηλευτικά κέντρα του νομού μας, και τους ζήτησε τη βοήθειά τους για την ενίσχυση της εκπαίδευσης και της νέας γενιάς, αλλά και της τρίτης ηλικίας.

Στη συνάντηση συμμετείχαν, εκ μέρους της Πανηλειακής Ομοσπονδίας Αμερικής και Καναδά (ΠΟΑΚ) ο κος Αντώνης Παπαδόπουλος – Ύπατος Πρόεδρος ΠΟΑΚ, ο κος Νικόλαος Συνόπουλος – Κυβερνήτης ΗΠΑ και ο κ. Γιώργος Παναγιωτόπουλος – Αντιπρόσωπος Νέας Υόρκης στην ΠΟΑΚ. Εκ μέρους του Πανηλειακού Συλλόγου Νέας Υόρκης (ΠΣΝΥ) ο κος Σωτήρης Κωνσταντακόπουλος – Πρόεδρος, η κα Χριστίνα Βασιλοπούλου – Αντιπρόεδρος, η κα Γιώτα Πατλιά – Γραμματέας, ο κος Χαράλαμπος Ξυδιάς – Σύμβουλος, και τα μέλη: κα Δήμητρα Συνοπούλου, ο κος  Άγγελος Συνόπουλος,  ο κος Σπύρος Κοκκώνης, ο κος Γιώργος Ρέγκλης, o κος Αντώνης Νερούλιας, η κα Εύα Νερούλια και η κα Σταυρούλα Κωνσταντακοπούλου. Από τον Πανηλειακό Σύλλογο Νέας Ιερσέης “Κόροιβος” συμμετείχαν ο κος Αγησίλαος Τριανταφυλλόπουλος – Πρόεδρος του Κοροίβου και ‘Υπατος Ταμίας της ΠΟΑΚ και ο κος Λουκάς Μαρίτσας – Μέλος.

Κλείνοντας τη συνάντηση ο Ύπατος Πρόεδρος ΠΟΑΚ, κος Αντώνης Παπαδόπουλος και ο Πρόεδρος του Πανηλειακού Συλλόγου Νέας Υόρκης, κος Σωτήρης Κωνσταντακόπουλος, παρέδωσαν στην κα Αυγερινοπούλου τους τιμητικούς τόμους και λευκώματα που έχουν εκδώσει με ντοκουμέντα για την ιστορική πορεία των Ηλείων συμπατριωτών μας στις Η.Π.Α. από την εποχή της πρώτης μετανάστευσης ως σήμερα. Η Δρ. Αυγερινοπούλου με ιδιαίτερη συγκίνηση παρέλαβε τους τόμους καθώς και εμβλήματα της Ομοσπονδίας και των Συλλόγων.

Ιδιαίτερη συγκινητική ήταν όμως ακόμα περισσότερο η έκπληξη την οποία επιφύλαξαν οι Ηλείοι της Αμερικής στην κα Αυγερινοπούλου και τον σύζυγό της που την συνόδευε στο ταξίδι της, χαρίζοντάς της βρεφικά ρούχα τα οποία είχαν αγοράσει για το νεογέννητο μωράκι της Βουλευτού. Η Δρ. Αυγερινοπούλου δήλωσε φανερά συγκινημένη ότι αυτή και μόνο η κίνηση των Ηλείων ομογενών μας δηλώνει ότι πράγματι πλέον όλοι οι Ηλείοι της Αμερικής είναι μια μεγάλη οικογένεια, η οικογένειά της. Κλείνοντας ανανέωσαν το ραντεβού τους για το καλοκαίρι όπου εκπρόσωποι της ομογένειας θα συμμετάσχουν στο ετήσιο αντάμωμα που λαμβάνει χώρα στην Αμαλιάδα.

Please follow and like us:
Παραβιάζουν την αυτοτέλεια των Δήμων με τα αποθεματικά!

Παραβιάζουν την αυτοτέλεια των Δήμων με τα αποθεματικά!

Απαράδεκτο!

Αντί να στηρίζουν την Αυτοδιοίκηση παίρνουν αποφάσεις και την αποδυναμώνουν…

Είναι μια ανοικτή και προκλητική παραβίαση της οικονομικής αυτοτέλειας των Δήμων και ένα ισχυρό πλήγμα απέναντι σε μια Τοπική Αυτοδιοίκηση που προσπαθεί να «σταθεί στα πόδια της» παρά τα μεγάλα και καθημερινά προβλήματα που αντιμετωπίζει…

Με τον τρόπο αυτό σχολίασε η τ. βουλευτής Ηλεία κα  Διονυσία – Θεοδώρα Αυγερινοπούλου όταν ρωτήθηκε για την απόφαση του Αναπλ. Υπουργού Οικονομικών Γ. Χουλιαράκη και την εντολή του να μεταφερθούν τα αποθεματικά όλων των Δήμων της χώρας στην Τράπεζα της Ελλάδος.

Η κα Αυγερινοπούλου, χαρακτήρισε δικαιολογημένη την αγανάκτηση των Δημάρχων που έχουν ξεσηκωθεί γι’ αυτό το θέμα και πολλοί κινούνται μέσω νομικών διαδικασιών για την ακύρωση της απόφασης από το Συμβούλιο της Επικρατείας. Και τούτο διότι μπαίνει – εκτός των άλλων – και θέμα αντισυνταγματικότητας στην υλοποίηση σχετικών διατάξεων.

Ωστόσο όπως τονίζει η τ. βουλευτής, οφείλουμε να σταθούμε και στο ζήτημα της πολιτικής σκοπιμότητας μιας τέτοιας ενέργειας που σαφώς αποδυναμώνει τους Δήμους, στερώντας τη δυνατότητα που μέχρι σήμερα είχαν για την καλύτερη δυνατή διαχείριση των οικονομικών τους στοιχείων.

Η κυβέρνηση συρρικνώνει περαιτέρω λειτουργίες στην Αυτοδιοίκηση, απαξιώνει έναν σημαντικό και καθοριστικό για τον τόπο θεσμό, ενώ παράλληλα η ίδια, προσπαθεί να «κτίσει» ένα υπερσυγκεντρωτικό κράτος που θα αποδεχθεί επιζήμιο για τους Δήμους και τους πολίτες.

Η κα Αυγερινοπούλου ζητά να επανεξετασθεί το συγκεκριμένο θέμα, και να ληφθούν σοβαρά υπόψη οι αιτιάσεις του Κεντρικού Οργάνου των Δήμων (ΚΕΔΕ) προς το Υπουργείο Οικονομικών για την απόσυρση της απόφασης. Τα ταμειακά διαθέσιμα είναι αναγκαία για τις δραστηριότητες και παρεμβάσεις της Αυτοδιοίκησης, και εκεί πρέπει να μείνουν…

Please follow and like us:
Η Ηλεία χρειάζεται άμεση ειδική  χρηματοδότηση για τις ζημιές

Η Ηλεία χρειάζεται άμεση ειδική χρηματοδότηση για τις ζημιές

* ΤΙ ΖΗΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΥΠ. ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ Η τ. ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΗΛΕΙΑΣ ΔΙΟΝΥΣΙΑ – ΘΕΟΔΩΡΑ ΑΥΓΕΡΙΝΟΠΟΥΛΟΥ
*Ανάγκη να διατεθούν στους πληγέντες δήμους για τα έργα αποκατάστασης

 

Οι νέες καταστροφές που σημειώθηκαν εξαιτίας της έντονης και παρατεταμένης κακοκαιρίας, στο μεγαλύτερο μέρος της Ηλείας, άφησαν κατοίκους μακριά από τα σπίτια τους, «έκοψαν» τους δρόμους στα δύο και άλλους τους διέλυσαν στον απόλυτο βαθμό, και οι ποταμοί που ξεχείλισαν τόσο στον Αλφειό όσο και στο Λάδωνα «εξαφάνισαν» καλλιέργειες και περιουσίες των αγροτών.

Πρόκειται για μια εικόνα οδυνηρή, την οποία σίγουρα, δεν μπορούν, παρά τις προσπάθειές τους και την συνεχή τους επαγρύπνηση, να αντιμετωπίσουν οι φορείς της Τοπικής Αυτοδιοίκησης, μόνο με τις δικές τους οικονομικές και τεχνικές δυνάμεις…

Τα ανωτέρω  δήλωσε η τ. βουλευτής Διονυσία – Θεοδώρα Αυγερινοπούλου, η οποία παρακολουθεί από την πρώτη στιγμή την εξέλιξη των φαινομένων και ενημερώνεται για τις ζημιές, προσθέτοντας ότι, τουλάχιστον οι πέντε από τους επτά Δήμους της Ηλείας (Ανδρίτσαινα – Κρεστένων,  Ζαχάρως,  Αρχ. Ολυμπίας, Πύργου και Ήλιδας) βρίσκονται σε «συναγερμό» και χρειάζεται την άμεση βοήθεια της Πολιτείας.

Για τον λόγο αυτό η κα Αυγερινοπούλου, επικοινώνησε με το γραφείο του Υπουργού Εσωτερικών Αλέξη Χαρίτση, ζητώντας την προώθηση ενός προγράμματος γενναίων χρηματοδοτήσεων ειδικά για την Ηλεία, προκειμένου να αντιμετωπισθούν άμεσα και επιτακτικά προς επίλυση προβλήματα στις πληγείσες περιοχές.

Οι πιστώσεις θα μπορούσαν μάλιστα να διατεθούν απευθείας στους Δήμους που έχουν την αναλυτική κατάσταση των προβλημάτων και μάλιστα αρκετοί έχουν ήδη διατυπώσει το αίτημά τους για να κηρυχθούν σε κατάσταση εκτάκτου ανάγκης.

Στην κατεύθυνση ωστόσο του ειδικού προγράμματος χρηματοδότησης θα μπορoύσαν να κινηθούν συντονισμένα προς το Υπουργείο Εσωτερικών και οι πέντε Δήμοι που μετρούν «ανοικτές πληγές» σε μια ευρύτερη διεκδίκησηβ εξασφάλισης των απαιτούμενων πιστώσεων.

Η κα Αυγερινοπούλου που έχει ήδη ενημερωθεί αναλυτικά για όλα τα σημεία και για το μέγεθος των ζημιών, παράλληλα με την παρέμβασή της, θα στείλει και σχετική επιστολή προς τον κ. Χαρίτση.

 

Please follow and like us:
Ανεμοστρόβιλος και χαλάζι «δοκιμάζουν» Μίνθη και Ηλεία

Ανεμοστρόβιλος και χαλάζι «δοκιμάζουν» Μίνθη και Ηλεία

ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑ Η ΠΡΟΣΩΡΙΝΑ ΣΤΕΓΑΣΗ ΠΛΗΓΕΝΤΩΝ

 

ΜΟΝΗ ΕΛΠΙΔΑ ΟΙ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΕΙΣ ΕΛΓΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΑΡΑΓΩΓΟΥΣ

Tην ανάγκη εξέτασης των ζημιών που σημειώθηκαν από το δυνατό κύμα κακοκαιρίας με ανεμοστρόβιλο στην Μίνθη, σημειώνει με χθεσινή της παρέμβαση η τ. βουλευτής Ηλείας Δρ. Διονυσία – Θεοδώρα Αυγερινοπούλου.

Η κα Αυγερινοπούλου τονίζει ότι η καταστροφή στην συγκεκριμένη Τοπική Κοινότητα και στην ευρύτερη περιοχή είναι μεγάλη, ενώ κάτοικοι της Μίνθης έμειναν επί της ουσίας άστεγοι αφού ο ανεμοστρόβιλος παρέσυρε τις στέγες και τα κεραμίδια των σπιτιών.

Οι πληγέντες έχουν πλέον ανάγκη από τις ενέργειες των εμπλεκομένων φορέων και υπηρεσιών με σκοπό να ξεκινήσουν γρήγορα τα έργα της αποκατάστασης. Παράλληλα απαιτείται και η άμεση λύση για την προσωρινή στέγαση των πολιτών που δεν μπορούν να μείνουν στις κακές καιρικές συνθήκες, οι οποίες συνεχίζονται στο Νομό μας, παράλληλα με τις χαμηλές θερμοκρασίες.

ΝΕΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΧΑΛΑΖΙ

Η κα Αυγερινοπούλου, έκανε ιδιαίτερη μνεία και για τα σοβαρά προβλήματα στην παραγωγή των εσπεριδοειδών, μετά τις τεράστιες ζημιές της έντονης και διαρκούς χαλαζόπτωση των δύο τελευταίων ημερών στην Ηλεία.

Μετά τον παγετό – είπε χαρακτηριστικά – ήρθε το χαλάζι για να αποτελειώσει και τις ελάχιστες ποσότητες των πορτοκαλιών που είχαν απομείνει. Οι αγρότες μας βρίσκονται κυριολεκτικά σε απόγνωση καθώς μια ολόκληρη καλλιεργητική περίοδος πήγε χαμένη, με τους κόπους τους να καταστρέφονται από τα έντονα καιρικά φαινόμενα.

Τώρα ο ΕΛΓΑ που ξεκίνησε να στέλνει κάποια κλιμάκια του για τον έλεγχο των ζημιών του παγετού, πρέπει να συνεχίσει και να επεκτείνει τις επισκέψεις αυτών των κλιμακίων και σε πολλές άλλες περιοχές, στις οποίες είναι δεδομένο ότι και τις επόμενες μέρες, το μέγεθος της καταστροφής. Θα αποδειχθεί σχεδόν στον απόλυτο βαθμό. Άρα το μόνο που απομένει για τους εσπεριδοπαραγωγούς είναι οι εξατομικεύσεις των ζημιών και η χωρίς καθυστέρηση καταβολή των αποζημιώσεων.

Please follow and like us:
Χάνουν διαρκώς χρήματα για τους αγρότες μας…

Χάνουν διαρκώς χρήματα για τους αγρότες μας…

Νέο χαρακτηριστικό παράδειγμα η ανικανότητά τους να αξιοποιήσουν το πακέτο  Γιούνκερ

Όταν όλοι οι υπόλοιποι αξιοποιούν κάθε ευκαιρία για να εξασφαλίσουν ευρωπαϊκές χρηματοδοτήσεις στον Αγροτικό Τομέα, η Ελλάδα μια κατ’ εξοχήν γεωργική χώρα δεν κάνει την παραμικρή προσπάθεια να επωφεληθεί των αντίστοιχων προγραμμάτων.

Χάνονται έτσι, σημαντικά χρήματα για τον τόπο, και τους αγρότες μας με τεράστιες ευθύνες στην κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ που στέκεται ανίκανη μπροστά στη διεκδίκηση τέτοιων χρηματοδοτήσεων αποδεικνύοντας παράλληλα ότι κάθε άλλο παρά βρίσκονται στις προτεραιότητες της, η ελληνική ύπαιθρος και ο παραγωγικός αγροτικός τομέας.

Την ανωτέρω δήλωση έκανε η τ. βουλευτής Ηλείας Δρ. Διονυσία – θεοδώρα Αυγερινοπούλου με αφορμή το γεγονός ότι δεν μπορέσαμε ούτε αυτή την φορά να εξασφαλίσουμε πιστώσεις, ειδικά από το ονομαζόμενο «πακέτο  Γιούκνερ». Τόνισε μάλιστα χαρακτηριστικά ότι η χώρα μας καταγράφει αρνητικό ρεκόρ στην μη αξιοποίηση του συγκεκριμένου πακέτου για τον Αγροδιατροφικό Τομέα!

Αντιθέτως όπως επισημαίνει η κα Αυγερινοπούλου βλέπουμε άλλες χώρες να εκμεταλλεύονται αυτή την ευκαιρία, με χαρακτηριστικό και τελευταίο παράδειγμα την χορήγηση εγγύησης ύψους 610 εκατ. ευρώ από το πακέτο Γιούνκερ σε Ισπανική τράπεζα, για τη χρηματοδότηση αποκλειστικά 15.000 μικρών επιχειρήσεων του αγροδιατροφικού τομέα όπως και η πρόσφατη (13/9/2018) χρηματοδοτική συμφωνία ύψους 155 εκατ. ευρώ μεταξύ Ευρωπαϊκού Ταμείου Επενδύσεων και ρουμανικής Κυβέρνησης, με αποκλειστικό στόχο την ενίσχυση των αγροτών και των επιχειρήσεων στις αγροτικές περιοχές.

Δυστυχώς, εδώ και 4 χρόνια διακυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ και παρά τη σημαντική αποεπένδυση που έχει υποστεί η χώρα μας, ειδικά στον τομέα της γεωργίας, που έχει πληγεί από τη φορολογική και ασφαλιστική κυβερνητική πολιτική, η ελληνική γεωργία δεν έχει επωφεληθεί ούτε 1 ευρώ από ένα τόσο σημαντικό χρηματοδοτικό εργαλείο.

Ένα Επενδυτικό Σχέδιο που αποτελεί προτεραιότητα της Ευρωπαϊκής Ένωσης και που παρέχει εγγυήσεις πρώτης απώλειας. Ένα σχέδιο που εξασφαλίζει την πολυπόθητη δανειοδότηση με χαμηλά επιτόκια για τους νέους αγρότες, μεταβαλλόμενα επιτόκια ανάλογα με τις τιμές των προϊόντων στην αγορά κατά το πρότυπο της Ιρλανδίας και παροχή των απαραίτητων μικροπιστώσεων για τις αναγκαίες αγροτικές επενδύσεις.

Δεν υπάρχει αμφιβολία, κατέληξε στην τοποθέτησή της η κα Αυγερινοπούλου ότι αυτή η στάση της κυβέρνησης πλήττει τα συμφέροντα της χώρας ενώ η ίδια μένει και πάλι εκτεθειμένη με τα όσα κάθε φορά υποστηρίζει για τους αγρότες μας. Κάποια στιγμή όμως, οφείλει να απολογηθεί και σε αυτούς, για τα λάθη, τις αστοχίες τους και τις «χαμένες ευκαιρίες» που πέρασαν από μπροστά της…

Please follow and like us:
Πόσους φόρους και πόσους  πλειστηριασμούς ακόμα;

Πόσους φόρους και πόσους πλειστηριασμούς ακόμα;

* Ο ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΣ «ΣΤΡΑΓΓΑΛΙΣΜΟΣ» ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ ΕΔΩ

Κυβέρνηση φόρων, κατασχέσεων και πλειστηριασμών. Μόνον έτσι θα μπορούσε να χαρακτηρίσει κανείς την κυβέρνηση και την αιτιότητά της σχετικά με την οικονομική πορεία του τόπου, και πολύ περισσότερο με τον οικονομικό «στραγγαλισμό» πολιτών που αδυνατούν να πληρώσουν εισφορές και υπέρογκους φόρους, ενώ παράλληλα βλέπουν τα σπίτια και τις περιουσίες τους να βρίσκονται σε διαρκή κίνδυνο…

Την παραπάνω δήλωση έκανε η τ. βουλευτής Ηλείας κα Διονυσία – Θεοδώρα Αυγερινοπούλου με αφορμή την δυσχέρεια που αντιμετωπίζει η συντριπτική πλειοψηφία των Ελλήνων αλλά και τα πρόσφατα στοιχεία που είδαν το φως της δημοσιότητας, σχετικά με τους νέους στόχους της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων.

Πρόκειται – όπως είπε η κα Αυγερινοπούλου – για την επιβεβαίωση ότι ζούμε σε μια χώρα με οικονομικά εξανθενωμένους πολίτες, μέσα σε ένα καθεστώς ανασφάλειας και αβεβαιότητας.

Ειδικότερα, μόνο τον περ. Νοέμβριο, δεν κατάφεραν να πληρώσουν φόρους ύψους 801,2 εκατ. ευρώ, με αποτέλεσμα οι ληξιπρόθεσμες οφειλές τους να φτάνουν πλέον τα 104 δισ. ευρώ και μαζί με τις προσαυξήσεις να υπερβαίνουν τα 185 δισ. ευρώ.

Χαρακτηριστικό είναι ότι τους πρώτους 11 μήνες του 2018 οι νέες ληξιπρόθεσμες οφειλές των πολιτών προς την Εφορία έφτασαν σχεδόν τα 10 δισ. ευρώ, με τα 7,9 δισ. ευρώ εξ αυτών να αποτελούν αμιγώς φορολογικές υποχρεώσεις που οι πολίτες δεν κατάφεραν να πληρώσουν.

Και βέβαια, η απάντηση της κυβέρνησης στη δραματική αυτή κατάσταση που η ίδια δημιούργησε δεν είναι άλλη από τις κατασχέσεις και τους πλειστηριασμούς: Συγκεκριμένα, έχουν ήδη επιβληθεί κατασχέσεις τραπεζικών λογαριασμών σε 1.162.736 πολίτες, ενώ άλλοι 1.836.926 πολίτες βρίσκονται υπό την απειλή, όχι μόνο κατασχέσεων, αλλά και πλειστηριασμών της ακίνητης περιουσίας τους.

Αναμφιβόλως πρόκειται για μια απαράδεκτη εικόνα είπε η κα Αυγερινοπούλου, την οποία και πρέπει να σταματήσουμε. Και αυτό θα πράξει η ΝΔ και ο Κυριάκος Μητσοτάκης καθώς ήδη σχεδιάζεται η δραστική μείωση φόρων με την αντίστοιχη εξέλιξη ενός προγράμματος ανάπτυξης και ανάδειξης επενδυτικού κλίματος αλλά και ασφαλούς φορολογικού τοπίου που θα μπορεί να στηρίζει τέτοιες δραστηριότητες. Η αποκατάσταση της εμπιστοσύνης Κράτους και πολίτη είναι αναγκαίο να τεθεί σε προτεραιότητα από μια νέα κυβέρνηση με συνέπεια, σοβαρότητα και ευθύνη στις πρωτοβουλίες της.

Please follow and like us: