Αυγερινοπούλου: δήλωση για υποψηφιότητα βουλευτού Ν.Δ. Ηλείας

Αυγερινοπούλου: δήλωση για υποψηφιότητα βουλευτού Ν.Δ. Ηλείας

Με ήθος, γνώση κι αγάπη για την Ηλεία

Αποτελεί ιδιαίτερη τιμή για εμένα η εκ νέου συμπερίληψή μου στο ψηφοδέλτιο της Νέας Δημοκρατίας για το Νομό Ηλείας  και η επιλογή του Κυριάκου Μητσοτάκη να συναγωνιστώ για την εκπροσώπηση της Ηλείας στο ελληνικό κοινοβούλιο. Είναι τιμή να έχεις τη δυνατότητα να εκπροσωπήσεις κοινοβουλευτικά την Ηλεία ένα τόπο με τόσο σπουδαία ιστορία και παγκόσμια εμβέλεια που απορρέει -αλλά δεν περιορίζεται- από το φως της Αρχαίας Ολυμπίας.

Το 2012 για πρώτη φορά επέλεξα από την θέση της  βουλευτού επικρατείας να μην κατέλθω ως υποψήφια στην Αθήνα όπως το κόμμα αρχικά μου είχε ζητήσει αλλά σθεναρά με αγάπη και όραμα για τον τόπο μου επέλεξα να κατέβω υποψήφια στο Νομό Ηλείας.

Όπως με τιμήσατε με την εμπιστοσύνη σας από την πρώτη φορά που κατήλθα υποψήφια ζητώ τη στήριξή σας και τώρα έτσι ώστε με ήθος, αγάπη για το νομό και γνώση για τη λύση των προβλήματων του να σας εκπροσωπήσω επάξια στη βουλή.

Το όραμά μου για την Ηλεία είναι να δημιουργήσουμε μαζί ένα νομό με βιώσιμη ανάπτυξη που θα σέβεται το φυσικό περιβάλλον  και τον άνθρωπο και θα έχει όλες τις προϋποθέσεις (τουριστικές, περιβαλλοντικές κλπ)  να προσφέρει αειφόρες θέσεις εργασίας για όλους. Σ’ αυτό το μοντέλο ανάπτυξης κανείς δεν θα μείνει εκτός. Μαζί με τον Κυριάκο Μητσοτάκη θα επενδύσουμε στη χώρα και το νομό μας, θα επενδύσουμε στον άνθρωπο για να κάνουμε την Ελλάδα και την Ηλεία πάλι περήφανη.

Κλείνοντας σας καλώ όλους να συμμετάσχετε σε αυτές τις εκλογές διότι αποχή από τις κάλπες σημαίνει και αποχή   από τις αποφάσεις για το μέλλον μας. Ας μην αφήσουμε τους άλλους ν αποφασίσουν για μας. Όλοι μαζί ας συμμετάσχουμε για εξασφαλίσουμε στη χώρα μας την καλύτερη διακυβέρνηση.

Με αγάπη για την Ελλάδα, με αγάπη για την Ηλεία, με αγάπη για τους  νέους ας συνταχθούμε όλοι μαζί για να εκπροσωπηθεί η Ηλεία στη  Βουλή.

 Με ιδιαίτερη εκτίμηση

Δρ. Διονυσία – Θεοδώρα Αυγερινοπούλου

 Υποψήφια βουλευτής Ηλείας Ν.Δ

Please follow and like us:
Αυγερινοπούλου : Εναρκτήρια ομιλία στα εγκαίνια του Πολιτικού της Γραφείου στην Αμαλιάδα

Αυγερινοπούλου : Εναρκτήρια ομιλία στα εγκαίνια του Πολιτικού της Γραφείου στην Αμαλιάδα

Πανοσιολογιότατε, ιερέ πατέρα, σας ευχαριστώ πολύ για την ευλογία και τις ευχές σας. Ταπεινά σας ευχαριστώ για την παρουσία σας. Να δώσει σε όλους ο Κύριος δύναμη, για να ανταπεξέλθουμε στις απαιτήσεις της πατρίδας μας.

Αγαπημένοι φίλες και φίλοι,

Καλώς ήρθατε!

Είναι ιδιαίτερη τιμή για εμένα η παρουσία εδώ σήμερα τόσων αγωνιστών της παράταξής μας, που έχουν δώσει το στίγμα τους και την ισχυρή τους στήριξη  στη Νέα Δημοκρατία όλα αυτά τα χρόνια και, επιτέλους, φαίνεται ότι δικαιωνόμαστε, όσο και των νεότερων φίλων μας, αλλά και των πολιτών, οι οποίοι ποτέ μέχρι σήμερα δεν είχαν εκπεφρασμένα στηρίζει ένα κόμμα, αλλά πλέον είναι αποφασισμένοι να ενώνουν τη φωνή τους μαζί μας, γιατί θέλουν να μπει ένα τέλος σε ό,τι περάσαμε όλα αυτά τα χρόνια και να ανοίξουμε όλοι μαζί μια νέα σελίδα στην ιστορία της χώρας μας και της περιοχής μας.

Σήμερα έχουμε εγκαίνια στο πολιτικό μας γραφείο. Τα εγκαίνια είναι γιορτή. Γιορτάζουμε το τέλος μιας εποχής και την είσοδό μας σε μια καινή, νέα εποχή! Αφήνουμε πίσω μας τις μαύρες σελίδες της Συγκυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ. Αφήνουμε πίσω την πιο μαύρη σελίδα της Νεότερης Ιστορίας της Ελλάδας, που σήμανε η υπογραφή από τον κ. Τσίπρα της Συμφωνίας των Πρεσπών. Με τον Κυριάκο Μητσοτάκη, θα επαναδιαπραγματευτούμε τη Συμφωνία, βάζοντας βέτο στην είσοδο του FYROM στην ΕΕ, αν η Συμφωνία των Πρεσπών δεν αλλάξει. Αφήνουμε πίσω τους 17 νέους φόρους που η Κυβέρνηση Τσίπρα-Καμμένου επέβαλε σε άγνοια των πολιτών και την αύξηση της φορολογίας που έπνιξε ασφυχτικά την αγορά και τα ελεύθερα επαγγέλματα. Η Κυβέρνησή μας θα μειώσει άμεσα τη φορολογία, και σε λίγο καιρό θα μειώσουμε και το ΦΠΑ και τις ασφαλιστικές εισφορές, για να πάρει ανάσα η οικονομία μας. Ο ΕΝΦΙΑ θα μειωθεί οριζόντια σε όλους κατά 30% για να πάρουν ανάσα οι οικογένειές μας. Και για όσους συμπολίτες μας έχουν ακόμα ανάγκη, δεν θα μειωθεί ή θα κοπεί το κοινωνικό επίδομα, όπως πολλοί φοβούνται, εξαιτίας της παραπληροφόρησης, αλλά θα συνεχίσει, κάνοντας όμως μια συντονισμένη προσπάθεια από την πλευρά της Κυβέρνησης για να δημιουργήσει νέες θέσεις εργασίας. Διότι τη σημερινή εποχή, με την τεχνολογική ανάπτυξη, και την ευημερία που απολαμβάνουν ήδη άλλα κράτη, είναι κρίμα, η Ελλάδα, χώρα ιδιαίτερα ικανών ανθρώπων, διακεκριμένων επιστημόνων, άξιων δημοσιών υπαλλήλων, δημιουργικών ελεύθερων επαγγελματιών, και ενεργών πολιτών να μένει πίσω, να υπολείπεται άλλων χωρών. Δεν μας λείπει τίποτα, και για αυτό, μαζί με τον Κυριάκο Μητσοτάκη, τον Κώστα Καραμανλή, τον Αντώνη Σαμαρά, το Άδωνη Γεωργιάδη και τον Κώστα Χατζηδάκη, και την λοιπή άξια πολιτική ομάδα μας, τα διεκδικούμε όλα από την Αρχή!

«Όλα από την Αρχή», αυτό ήταν και το σύνθημα στις Περιφερειακές Εκλογές του Νεκτάριου Φαρμάκη τις οποίες και κερδίσαμε. Ανατρέψαμε καθεστώτα ετών που πολλοί ως σήμερα πίστευαν ότι δεν θα ανατρέπονταν ποτέ και η Περιφέρειά μας θα έμενε για πάντα η τελευταία σε ανάπτυξη ανάμεσα σε όλες τις Περιφέρειες της ΕΕ. Και όμως το παλιό έφυγε και το νέο ήρθε και ήρθε και το χαμόγελο στα χείλη μας, γιατί πιστεύουμε πια πώς κάτι καλύτερο θα μπορέσουμε να κάνουμε για το Νομό μας και σε συνεργασία πλέον με την περιφέρεια. Για τις υποδομές μεταφορών, περιβάλλοντος και ενέργειας, στην αγροτική παραγωγή, την αλιεία, την κτηνοτροφία, τον τουρισμό και τον πολιτισμό, την εμπορικότητα, την έρευνα και την τεχνολογία και την νέα γενιά, η Περιφέρεια έχει αρμοδιότητα και δικό της προϋπολογισμό, πρόσθετα κονδύλια. Σε συνεργασία με την κεντρική κυβέρνηση, τη δική μας στις 8 Ιουλίου κυβέρνηση, θα μπορέσουμε επιτέλους να επανεκκινήσουμε τόσο την εθνική, όσο και την τοπική οικονομία.

Και αυτό το Γραφείο σήμερα εδώ, θα συνεργαστεί με την Περιφέρεια, και με την Κυβέρνηση και με την Ευρωπαϊκή Ένωση. Ήδη φιλοξενεί, έναν ερευνητικό οργανισμό, το Ευρωπαϊκό Ινστιτούτο Δικαίου, Επιστήμης και Τεχνολογίας και θα συνεργάζεται στενά με τους θεσμούς και τα παν/κά ιδρύματα, για να φέρνει νέα προγράμματα για την Ηλεία. Για τον κάμπο, όπως λέμε, που είναι ο δεύτερος σε παραγωγικότητα κάμπος της χώρας, μετά το Θεσσαλικό, και ακόμα δεν έχει βρει την ανάπτυξη που του αξίζει. Για αυτό και ξεκινώ τον πολιτικό μου αγώνα από την Αμαλιάδα σήμερα, για να σηματοδοτήσω το πόσο σημαντική θα είναι στην αναπτυξιακή πολιτική μας η Αμαλιάδα και η Ήλιδα, καθώς και όλες οι περιοχές της Βόρειας Ηλείας.

Για αυτό και ζητώ να μου δώσετε τη δύναμή σας και θα σας δώσω και εγώ τη δική μου δύναμη. Ξεκίνησα ως ένα από τα παιδιά σας, παιδί μεσοαστικής, με χαμηλά εισοδήματα,  οικογένειας, και με σπουδές μου, κυρίως όμως με τη γνήσια αγάπη μου για την Ελλάδα, την Ηλεία, το φυσικό περιβάλλον και τη νέα γενιά, έφτασα στο αξίωμα του Βουλευτή Επικρατείας, και σε διεθνείς άλλες θέσεις. Από αυτές θα αντλήσω τη δύναμή μου και θα αξιοποιήσω κάθε διεθνή επαφή μου, για να φέρω στην Ηλεία και την Ελλάδα επενδύσεις. Θα βοηθήσουμε όλοι μαζί το έργο του Κυριάκου Μητσοτάκη για την ανάπτυξη μέσω των επενδύσεων στη χώρα. Στόχος μας είναι να αυξηθεί το εισόδημα των οικογενειών όλων μας και να δημιουργηθούν νέες θέσεις εργασίας για τους νέους μας.

Κλείνοντας, θα ήθελα να ξέρετε ότι αυτό θα είναι πρωτίστως ένα γραφείο δικό σας, που θα υποδέχεται όλους τους πολίτες του Νομού Ηλείας. Θα είναι εδώ και θα λειτουργεί και μετά τις εκλογές. Να με βλέπετε ως τη φίλη σας, την κόρη σας, τη μητέρα σας οι νεότεροι, την αδελφή σας. Είμαι εδώ για εσάς, για μια Ηλεία νέα! Και είμαστε και όλοι μαζί, με τον Κυριάκο Μητσοτάκη για μια Ελλάδα νέα!

Σας ευχαριστώ πολύ.

Please follow and like us:
Έναυσμα από την Ηλεία για τη μεγάλη πολιτική αλλαγή!

Έναυσμα από την Ηλεία για τη μεγάλη πολιτική αλλαγή!

  • Η σημασία της επίσκεψης του Κυριάκου Μητσοτάκη στον τόπο μας από την πρώτη ημέρα της προεκλογικής περιόδου.

Την αρχή μιας μεγάλης πορείας διαλόγου και άμεσης επικοινωνίας με το λαό μέχρι το νικηφόρο αποτέλεσμα της 7ης Ιουλίου, σηματοδότησε η παρουσία του Προέδρου της ΝΔ Κυριάκου Μητσοτάκη στην Ηλεία.

Ο αρχηγός της παράταξής μας και αυριανός πρωθυπουργός, θέλησε ουσιαστικά και σημειολογικά να ξεκινήσει την πρώτη επίσημη ημέρα της προεκλογικής περιόδου από τα «ιερά χώματα» της Ολυμπίας, δίνοντας παράλληλα το έναυσμα του αγώνα από τη Δυτική Ελλάδα και την Ηλεία για ολόκληρη τη χώρα!

Την ανωτέρω δήλωση έκανε χθες η τ. βουλευτής Ηλείας Δρ. Διονυσία Θεοδώρα Αυγερινοπούλου, ερωτηθείσα σχετικά για την περιοδεία του Κυριάκου Μητσοτάκη στο Νομό μας. Πρόσθεσε δε τα εξής:

«Η αγάπη του κ. Μητσοτάκη για την περιοχή μας και τους ανθρώπους της είναι δεδομένη. Η επιλογή του επίσης να πραγματοποιήσει ένα μεγάλο και ιδιαίτερα χρήσιμο ως προς την επιτόπια ενημέρωσή του πρόγραμμα, είναι μια τρανταχτή απόδειξη του ενδιαφέροντός του για τον τόπο, που αντιμετωπίζει δυστυχώς πολλαπλά προβλήματα.

Ο πρόεδρος της ΝΔ σε όλο το φάσμα των επισκέψεών του δεν άφησε τίποτα στην τύχη του. Άκουσε προσεκτικά, κατέγραψε και το παραμικρό ζήτημα που έθεσαν οι πολίτες, ενώ διαπίστωσε και ο ίδιος ανάγκες-προβλήματα αλλά και δυνατότητες που έχει ο Νομός μας και δεν τις αξιοποιεί. Είναι κάτι που επεσήμανε με έμφαση και ο ίδιος, με στόχο πλέον την ανατροπή μιας τέτοιας εικόνας».

Πολύ κοντά στους πολίτες

Η κα Αυγερινοπούλου μίλησε ακόμα για το σύγχρονο και οικείο προφίλ του κ. Μητσοτάκη και την εξαιρετική θετική σχέση που δημιουργεί με την πρώτη κιόλας επαφή που κάνει με τους πολίτες και πολύ περισσότερο με τους νέους ανθρώπους.

Έδειξε πραγματικά έναν ηγέτη που βρίσκεται κοντά στον κόσμο, αναζητώντας την καλόπιστη συζήτηση και το διάλογο με τον καθένα μας. Και αυτή τη μοναδική σχέση θέλει να τη διατηρήσει όχι μόνο τώρα, αλλά και μετά τις εκλογές, αναλαμβάνοντας τη διακυβέρνηση της χώρας.

Από την άλλη πλευρά, η Ηλεία άνοιξε «την τεράστια αγκαλιά της» και υποδέχθηκε με ικανοποίηση και ελπίδα τον αυριανό πρωθυπουργό της χώρας. Στον άνθρωπο που στηρίζει πλέον κάθε αισιόδοξη πρόβλεψή τους για το μέλλον. Γιατί όλοι γνωρίζουμε ότι είναι μια περιοχή που αδικήθηκε από την τελευταία κυβέρνηση, έχασε τους βηματισμούς της ανάπτυξής της και προσδοκά τώρα στη μεγάλη πολιτική αλλαγή. Αυτή που θα αλλάξει όσο πιο σύντομα γίνεται τις προϋποθέσεις και τις συνθήκες της εξέλιξής της.

Please follow and like us:
Αυγερινοπούλου: Να καλυφθούν οι ελλείψεις στο Πυροσβεστικό Σώμα Ηλείας και να στηριχτούν οι εθελοντές

Αυγερινοπούλου: Να καλυφθούν οι ελλείψεις στο Πυροσβεστικό Σώμα Ηλείας και να στηριχτούν οι εθελοντές

Να καλυφθούν οι ελλείψεις στο πυροσβεστικό σώμα της Ηλείας, τόσο σε προσωπικό όσο και σε εξοπλισμό και υποδομές, ζήτησε με επιστολή της προς το γενικό γραμματέα πολιτικής προστασίας η τ. βουλευτής  Ηλείας Ν.Δ. και Πρόεδρος της Ειδικής Μόνιμης Επιτροπής Προστασίας Περιβάλλοντος της Βουλής Δρ. Διονυσία – Θεοδώρα Αυγερινοπούλου

Η κ. Αυγερινοπούλου μετέφερε τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι Πυροσβεστικές Υπηρεσίες και τα Κλιμάκια του Νομού τα οποία αφορούν στον πεπαλαιωμένο στόλο   των οχημάτων πυρόσβεσης ,τον εξοπλισμό των πυροσβεστών και την έλευση των εναέριων μέσων  και ζήτησε  να μεριμνήσει για την έγκαιρη αντιπυρική θωράκιση του Νομού μας.

Όπως αναφέρει στην επιστολή της η τ. Βουλευτής  «ο Ν. Ηλείας, είναι μια  περιοχή που δοκιμάστηκε όσο λίγες στην Ελλάδα λόγω των καταστροφικών πυρκαγιών που συνέβησαν το καλοκαίρι του 2007 και παρουσιάζει επίσης ιδιαίτερη ευαλωτότητα, λόγω κλιματικής αλλαγής.

Τα τελευταία χρόνια παρατηρείται αύξηση των φυσικών καταστροφών στην περιοχή που κυρίως οφείλεται στην κλιματική αλλαγή αλλά και  στις ανθρωπογενείς παρεμβάσεις που είναι παράγοντες επίτασης των δασικών πυρκαγιών κι γι’ αυτό σας παρακαλώ να ανταποκριθείτε κατά προτεραιότητα στο αίτημα  της  Ένωσης Υπαλλήλων Πυροσβεστικού Σώματος Ηλείας. Εξίσου σημαντικός είναι και ο ρόλος των εθελοντών στη δασοπυρόσβεση για τους οποίους θα πρέπει να ληφθεί ειδική μέριμνα».

Please follow and like us:
Με πρωτοβουλία Αυγερινοπούλου η αδελφοποίηση της αρχαίας Ολυμπίας με την Olimpia της Βραζιλίας

Με πρωτοβουλία Αυγερινοπούλου η αδελφοποίηση της αρχαίας Ολυμπίας με την Olimpia της Βραζιλίας

Με πρωτοβουλία της τ. βουλευτού Ηλείας Δρ.  Διονυσίας Θεοδώρας Αυγερινοπούλου ολοκληρώθηκε η  αδελφοποίηση μεταξύ του Δήμου της Αρχαίας Ολυμπίας με την πόλη Olimpia της Βραζιλίας. Μετά από συστηματική προσπάθεια ενός χρόνου που στέφτηκε με απόλυτη επιτυχία χθες το πρωί πραγματοποιήθηκε συνάντηση των αντιπροσωπειών των δύο πόλεων για ανταλλαγή απόψεων και λήψη πρωτοβουλιών μόνιμης συνεργασίας, στην οποία επίσημη προσκεκλημένη ήταν η κα Αυγερινοπούλου η οποία είναι γνωστή για την διεθνή της δράση και την ιδιαίτερη αγάπη της για την Ολυμπία και αξιοποιεί στο έπακρο τις διεθνείς επαφές της για την προβολή της Ηλείας στο εξωτερικό.

Όπως ανέφερε η κ. Αυγερινοπούλου στην διάρκεια της συνάντησης που πραγματοποιήθηκε στο δημαρχείο Ολυμπίας, στόχος τέτοιων πρωτοβουλιών τις οποίες και στηρίζει είναι η  συνεργασία των δύο χωρών  σε ζητήματα πολιτιστικής και τουριστικής ανάπτυξης.

Επιπρόσθετα συζητήθηκε η συνεργασία των δύο χωρών σε θέματα που αφορούν τον ιατρικό τουρισμό καθώς η Olimpia είναι τουριστικός οικισμός και συγκεκριμένα λουτρόπολη με ιαματικές  πηγές το δε, θέρετρό της «Τέρμας ντος Λαρανζάις» (Thermas dos Laranjais) αποτελεί το πλέον δημοφιλές water park της Βραζιλίας και τον τρίτο σε επισκεψιμότητα ανάλογο προορισμό στον κόσμο, προσελκύοντας περί τους 2,5 εκατ. επισκέπτες το χρόνο. Δεδομένου πως και η Ηλεία διαθέτει σημαντικές ιαματικές θα μπορούσε να αναπτυχθεί ένα κοινό τουριστικό προϊόν καθώς στις δύο χώρες δε συμπίπτει χρονικά η τουριστική σεζόν.

Άλλα θέματα που τέθηκαν αφορούσαν στις εξαγωγές αγροτικών αλλά και ιατρικών και καλλυντικών προϊόντων βασισμένες στις ιαματικές ιδιότητες των λουτρών . Ενώ ειδική αναφορά έγινε στην δυνατότητα προβολής της χορευτικής και μουσικής παράδοσης της περιοχής μας καθώς η Olimpia της Βραζιλίας έχει αναγνωριστεί επισήμως ως Εθνική Πρωτεύουσα Λαογραφίας για την Βραζιλία, για το σημαντικό φεστιβάλ χορών και λαογραφίας που διοργανώνει. Ταυτόχρονα ο Νομός μας έχει σημαντικά λοαγραφικά μουσεία και χορευτικούς συλλόγους. Οι δύο περιοχές παρουσιάζουν αρκετά κοινά. Τα οφέλη που θα έχει το  πρόγραμμα αδελφοποίησης μεταξύ των δύο πόλεων και η ανάπτυξη κοινών προγραμμάτων και ανταλλαγής γνώσεων σε θέματα πολιτισμού, τουρισμού και δημόσιας υγείας θα είναι ιδιαιτέρως σημαντικά και για τις δύο πόλεις. Ήδη προγραμματίζεται ιατρικό συνέδριο στην Ολυμπία με την συμμετοχή ιατρών από την Ελλάδα και τη Βραζιλία για θέματα ιαματικού τουρισμού

Τόσο οι εκπρόσωποι του δήμου Ολυμπίας όσο και τα μέλη της αντιπροσωπίας από την Olimpia της Βραζιλίας ευχαρίστησαν την Δρ. Αυγερινοπούλου για τη πρωτοβουλία της για την αδελφοποίηση των δύο πόλεων.

 

 

Please follow and like us:
Αυγερινοπούλου για πυρκαγιά : “Πρέπει να προσέξουμε και να προασπίσουμε το δασικό μας πλούτο”

Αυγερινοπούλου για πυρκαγιά : “Πρέπει να προσέξουμε και να προασπίσουμε το δασικό μας πλούτο”

Άμεση ήταν η αντίδραση της τ. Βουλευτού Δρ. Διονυσίας Θεοδώρας  Αυγερινοπούλου όταν πληροφορήθηκε την σημερινή πυρκαγιά στα όρια του νομού Ηλείας. Η κ. Αυγερινοπούλου επικοινώνησε με τον διοικητή της  Πυροσβεστικής Υπηρεσίας και ενημερώθηκε σχετικά.

Αυτό που τόνισε η κ. Αυγερινοπούλου γνωστή για την ευαισθησία της σε θέματα περιβάλλοντος είναι πως τώρα που βρισκόμαστε στην πιο κρίσιμη από πλευράς πυρκαγιών  περίοδο θα  πρέπει να προσέξουμε και να προασπίσουμε το δασικό μας πλούτο.

Please follow and like us:
ΑΥΓΕΡΙΝΟΠΟΥΛΟΥ ΧΘΕΣ ΣΤΑ ΓΡΑΦΕΙΑ ΠΟΛΥΤΕΚΝΩΝ ΠΥΡΓΟΥ :  «Χρέος της ΝΔ η στήριξη των πολύτεκνων οικογενειών»

ΑΥΓΕΡΙΝΟΠΟΥΛΟΥ ΧΘΕΣ ΣΤΑ ΓΡΑΦΕΙΑ ΠΟΛΥΤΕΚΝΩΝ ΠΥΡΓΟΥ : «Χρέος της ΝΔ η στήριξη των πολύτεκνων οικογενειών»

Τα γραφεία του συλλόγου πολυτέκνων Πύργου και περιχώρων επισκέφθηκε χθες το πρωί η τ. βουλευτής Ηλείας Δρ. Διονυσία Θεοδώρα Αυγερινοπούλου η οποία ενδιαφέρεται ιδιαίτερα για θέματα που αφορούν την ελληνική οικογένεια.

Η κ. Αυγερινοπούλου που παρακολούθησε την εκλογοαπολογιστική συνέλευση του συλλόγου είχε την ευκαιρία να ανταλλάξει απόψεις με πολύτεκνους γονείς οι οποίοι την υποδέχτηκαν με αγάπη αλλά και να ακούσει τους προβληματισμούς τους.

Η τ. βουλευτής μετέφερε τους θερμούς χαιρετισμούς Κυριάκου Μητσοτάκη και τόνισε πως  αποτελεί κεντρική πολιτική της ΝΔ και προσωπική δέσμευση του προέδρου η στήριξη των τρίκτεκνων και των πολύτεκνων οικογενειών που αποτελούν τον κορμό της χώρας από δημογραφική άποψη. Μια πολιτική που και η ίδια στηρίζει με σθένος καθώς έγινε πρόσφατα μητέρα.

Τόνισε μάλιστα ότι από το Μάρτη του 2019 υπάρχει δέσμευση της Ν.Δ. για επαναφορά των επιδομάτων τριτέκνων και πολυτέκνων  οικογενειών τα οποία εθίγησαν τα τελευταία χρόνια. Επιπρόσθετα η κ. Αυγερινοπούλου που κατανοεί τα ζητήματα των οικογενειών και τις προκλήσεις που έχει ένας γονέας στην ανατροφή των παιδιών καθώς είναι  νέα μητέρα, έκανε αναφορά στην δέσμευση του Κυριάκου Μητσοτάκη για καταβολή επιδόματος 2000 ευρώ για κάθε παιδί που θα γεννιέται στη χώρα δεδομένου ότι είναι αυξημένα τα κόστη της οικογένειας όταν περιμένει ένα νέο μέλος. Όλα αυτά προκειμένου η δημιουργία οικογένειας θα πάψει να αντιμετωπίζεται με δισταγμό από τους νέους μας.

Please follow and like us:
Αυγερινοπούλου: Απέσυραν το Άρθρο για τον Βιασμό μετά την γενική κατακραυγή

Αυγερινοπούλου: Απέσυραν το Άρθρο για τον Βιασμό μετά την γενική κατακραυγή

«Σε απόσυρση της ρύθμισης για τον βιασμό  υποχρεώθηκε ο Υπουργός Δικαιοσύνης Μιχάλης Καλογήρου  μετά τις έντονες αντιδράσεις οργανώσεων, νομικών αλλά και βουλευτών για τη διάταξη η οποία κλιμάκωνε τις ποινές για το αδίκημα ορίζοντας πλημμεληματική ποινή φυλάκισης τριών έως πέντε ετών για όποιον εξαναγκάζει άλλον σε επιχείρηση ή ανοχή γενετήσιας πράξης απειλώντας αυτόν με παράνομη πράξη ή παράλειψη» αυτό τόνισε η τ. Βουλευτής Ηλείας Δρ. Διονυσία-Θεοδώρα Αυγερινοπούλου.

Η γενική κατακραυγή ανάγκασε τον κ. Καλογήρου να παραδεχθεί ότι η ρύθμιση δεν έγινε αποδεκτή από την κοινή γνώμη και να την αποσύρει ώστε να τη διορθώσει.

Please follow and like us:
Αυγερινοπούλου : Μήνυμα προς τους υποψηφίους των πανελληνίων

Αυγερινοπούλου : Μήνυμα προς τους υποψηφίους των πανελληνίων

Ξεκίνησαν σήμερα οι φετινές πανελλήνιες εξετάσεις και εκατοντάδες τελειόφοιτοι μαθητές των Λυκείων της Ηλείας αλλάζουν κεφάλαιο στη ζωή τους και με αυτό τον τρόπο, κυριολεκτικά ή μεταφορικά, διαβαίνουν την ενηλικίωση.

Το σχολείο τελείωσε και, ανεξάρτητα της επιτυχίας στις εξετάσεις, τώρα είναι η αρχή μιας νέας ζωής στον προσωπικό και επαγγελματικό στίβο.

Καλή επιτυχία, εύχομαι σε όλους τους μαθητές που θα συμμετέχουν στις εξετάσεις των πανελληνίων. Το Πανεπιστήμιο δεν είναι αυτοσκοπός, αν δεν εξυπηρετεί την αγάπη για τη γνώση και δεν δίνει φτερά για μια ευτυχισμένη και χρήσιμη ζωή.

Η επιτυχία και η αποτυχία στις εξετάσεις είναι παροδικές καταστάσεις, οι οποίες δεν προεξοφλούν τη θετική ή αρνητική επίδραση στην εξέλιξη των υποψηφίων.

Όταν υπάρχουν ανοικτοί ορίζοντες αντίληψης και προσήλωση σε επιθυμίες και ιδανικά, τότε ακόμα και η “μη επιτυχία” στις εξετάσεις είναι προσωρινή και δίνει τη δυνατότητα για περισσότερες επιλογές και αποφάσεις.

Οι πανελλήνιες εξετάσεις μπορεί να μας πάνε αλλού από εκεί που εμείς σχεδιάζουμε αλλά, κάπως έτσι είναι η ίδια η ζωή, γεμάτη εκπλήξεις και ανατροπές. Το στοίχημα είναι να εκμεταλλευόμαστε κάθε εξέλιξη προς όφελος των επιδιώξεων και στόχων μας.

Καλή επιτυχία στις εξετάσεις λοιπόν, στοχοπροσήλωση και επιμονή στις επιθυμίες της ζωής και, ένα όμορφο καλοκαίρι που θα ανταμείψει τον πολυετή αγώνα των μαθητών για την κατάκτηση της γνώσης.

Please follow and like us:
Αυγερινοπούλου : Συνέντευξη Τύπου για την Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος

Αυγερινοπούλου : Συνέντευξη Τύπου για την Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος η Δρ. Διονυσία Θεοδώρα Αυγερινοπούλου, τ. Βουλευτής και Πρόεδρος της Μόνιμης Ειδικής Επιτροπής Περιβάλλοντος της Βουλής,  χθες στην διάρκεια συνέντευξης τύπου παρουσίασε το πρόγραμμά της για το νομό Ηλείας για θέματα που άπτονται περιβαλλοντικού  και ενεργειακού ενδιαφέροντος.

Η κ. Αυγερινοπούλου αναφέρθηκε στους βασικούς περιβαλλοντικούς, ενεργειακούς και κοινωνικούς στόχους που πρέπει να εφαρμοστούν όχι μόνο από το κεντρικό κράτος, αλλά και τοπικά, από όλα τα επίπεδα διοίκησης, και από την Περιφέρεια και από τους Δήμους. Ανέφερε επίσης ότι εντός του καλοκαιριού, και μετά τις Εθνικές Εκλογές, θα φιλοξενήσει στην Ηλεία σπουδαίους  ξένους επενδυτές από τον κύκλο των νέων ηγετών του Παγκοσμίου Οικονομικού Φόρουμ (YoungGlobalLeaders, WorldEconomicForum) στο οποίο ανήκει, οι οποίοι θα διερευνήσουν τις πιθανότητες επενδύσεων στο νομό μας, όσον αφορά σε θέματα περιβάλλοντος, ενέργειας και βιώσιμου τουρισμού και αγροτικής ανάπτυξης.

Μεταξύ άλλων αναφέρθηκε σε επενδύσεις φωτοβολταικών και στην ενίσχυση το προγράμματος  «Εξοικονομώ κατ’ οίκον» ώστε όλες οι οικογένειες που επιθυμούν να ευεργετηθούν από το πρόγραμμα και να μειωθεί η κατανάλωση της ενέργειας με στόχο να αντιμετωπιστεί η ενεργειακή φτώχεια που ταλαιπωρεί και την Ηλεία.

Ειδική αναφορά έκανε στην διαχείριση των αποβλήτων, στην απορρύπανση ρυπασμένων περιοχών όπως το “Ποτόκι”.

Άλλα θέματα που έθιξε η κ. Αυγερινοπούλου αφορούσαν στην τη διαχείριση των αδέσποτων, την περιβαλλοντική εκπαίδευση, τη βιώσιμη διαχείριση υδάτων, την ολοκλήρωση του Κτηματολογίου και τη διόρθωση και ολοκλήρωση των δασικών χαρτών.

Μίλησε επίσης για το βιώσιμο τουρισμό με σύγχρονα, οικολογικά και ενεργειακά ουδέτερα καταλύματα, τονίζοντας ότι στην Ηλεία θα δώσουμε ιδιαίτερη έμφαση στον ιαματικό τουρισμό και την ανάδειξη και αξιοποίηση των ιαματικών πηγών, σε όλο το τόξο του Νομού μας, από το Κουνουπέλι ως τον Καϊάφα.

Αυτό που με έμφαση τόνισε είναι ότι θα πρέπει «να  προστατεύσουμε και θα θεραπεύσουμε τα πληγωμένα οικοσυστήματά μας,  όπως τους καταρράκτες και το φαράγγι της Νέδας, τους καταρράκτες της Νεμούτας, το Κοτύχι, τις αλυκές των Λεχαινών, τη λίμνη του Καϊάφα, τα δάση της Στροφυλιάς και της Φολόης, τη λίμνη Μουριάς και τον επαναπλημμυρισμό της, την ακτογραμμή της Ηλείας και τα εδάφη της που διαβρώνονται» και ότι «πρέπει να συνεχιστεί η προσπάθεια ανασυγκρότησης του φυσικού, αγροτικού και αστικού περιβάλλοντος που έχει σταματήσει τα τελευταία χρόνια, με την  αξιοποίηση των μελετών  που έγιναν για το Νομό μας μετά τις πυρκαγιές, ώστε να ενισχυθούν οι ορεινοί όγκοι που καταστράφηκαν μετά τις πυρκαγιές και ο ντόπιος πληθυσμός».

Ειδική αναφορά έκανε η κ. Αυγερινοπούλου στην ανάγκη ενίσχυσης των κτιρίων μας από επερχόμενους σεισμούς, κυρίως των  σχολείων τονίζοντας ότι θα εισηγηθεί ειδικό πρόγραμμα οικονομικής ενίσχυσης για όσους συμπολίτες μας επιθυμούν να θωρακίσουν το σπίτι τους έναντι σεισμών, πλημμυρών κα.

Μίλησε για την προάσπιση των καλλιεργειών και εν γένει της αγροτικής και κτηνοτροφικής παραγωγής από επερχόμενες φυσικές και ανθρωπογενείς καταστροφές, όπως ανεμοστρόβιλους, χαλάζι, υψηλές θερμοκρασίες, λαμβάνοντας περισσότερα μέτρα ενεργητικής προστασίας για τις καλλιέργειες και τον εκσυγχρονισμό του ΕΛΓΑ ώστε να ανταποκρίνεται στα σύγχρονα δυσμενή για την παραγωγή κλιματικά δεδομένα και στις ανάγκες του αγρότη (προσαρμογή – adaptation.)

Τόνισε ότι θα πρέπει να δοθεί έμφαση στην αγροτική παραγωγή, με την ενίσχυση των βιολογικών καλλιεργειών, των νέων καλλιεργειών, του αγροτουρισμού κλπ

Αναφέρθηκε στην απονιτροποίηση, τη λελογισμένη χρήση φυτοφαρμάκων, την αποκατάσταση των αρδευτικών δικτύων, ώστε να μην χάνεται νερό, και νέες καλλιέργειες, όπως αεροπονία, αλλά και την προστασία των παραδοσιακών ποικιλιών μας και των ειδών μας όπως τα άλογα Ανδραβίδας και Πηνείας.

Τέλος μίλησε για τη βιώσιμη διαχείριση των υδάτων στο νομό Ηλείας που όπως χαρακτηριστικά ανέφερε « είναι πρώτιστης σημασίας».

Μετά τη συνέντευξη ακολούθησε γόνιμος διάλογος μεταξύ της κ. Αυγερινοπούλου και δημοσιογράφων αλλά και μελών περιβαλλοντικών οργανώσεων και εκπροσώπους φορέων που παρακολούθησαν τη συνέντευξη τύπου

Η πρόταση προγράμματος που κατέθεσε χθες η κ. Αυγερινοπούλου έχει ήδη αναρτηθεί στην ιστοσελίδα της στον παρακάτω ΣΥΝΔΕΣΜΟ και στα social media της, προκειμένου να τεθεί σε δημόσια διαβούλευση ώστε  όλοι οι Ηλείοι ιδιώτες ή εκπρόσωποι φορέων να έχουν τη δυνατότητα να καταθέσουν τις προτάσεις τους.

Το τελικό κείμενο θα που θα αποτελεί το εκτεταμένο πρόγραμμα για το Νομό Ηλείας για τα θέματα περιβάλλοντος, ενέργειας και κλίματος θα παρουσιαστεί στην Αθήνα στις 18 Ιουνίου με τον καθ.κ. Αραβώση και Σύμβουλο του Προέδρου της ΝΔ για το περιβάλλον.

Μετά το πέρας της εκδήλωσης έγινε διανομή πάνινων  – οικολογικών τσαντών  στο πλαίσιο της προσπάθειας μείωσης της χρήσης της πλαστικής σακούλας.

 

Please follow and like us: