Συνάντηση με τον Διοικητή του Γ.Ν Ηλείας για την στελέχωση και ανάπτυξη των τριών Νοσηλευτικών Μονάδων

Συνάντηση με τον Διοικητή του Γ.Ν Ηλείας για την στελέχωση και ανάπτυξη των τριών Νοσηλευτικών Μονάδων

Η ενίσχυση του Γενικού Νοσοκομείου Ηλείας με το απαραίτητο προσωπικό, αλλά και η βελτίωση και περεταίρω ανάπτυξη του  υλικοτεχνικού εξοπλισμού, ώστε να παρέχει επαρκείς, ποιοτικές και σύγχρονες υπηρεσίες δευτεροβάθμιας φροντίδας υγείας, βρέθηκαν  στο επίκεντρο της συνάντησης που είχε η Βουλευτής Ηλείας της Νέας Δημοκρατίας Διονυσία Θεοδώρα Αυγερινοπούλου με τον Διοικητή της νοσηλευτικής δομής, Σπύρο Πολίτη.
Μια επικοινωνία που εξελίχθηκε σε ιδιαίτερα θετικό κλίμα, καθώς κοινός παρονομαστής των  πρωτοβουλιών που ήδη από τις πρώτες ημέρες των καθηκόντων του έχει αναλάβει ο κ. Πολίτης και των ενεργειών που έχουν γίνει  αδιάκοπα από την πλευρά της κας Αυγερινοπούλου, δεν είναι άλλος από το ενδιαφέρον και η μέριμνα για την βελτίωση των συνθηκών ώστε οι πολίτες να τυγχάνουν των καλύτερων υπηρεσιών, καθώς η υγεία είναι το υπέρτατο αγαθό.

Ο κ. Πολίτης ενημέρωσε την Βουλευτή Ηλείας για τις δικές του ενέργειες, ώστε να αντιμετωπιστούν τα πρόβλημα που υπάρχουν κυρίως  σε σχέση με την πλήρη στελέχωση της Παθολογικής Κλινικής του Νοσοκομείου Πύργου, αλλά και την ενίσχυση και άλλων νευραλγικών  κλινικών του Νοσοκομείου, ενώ προς αυτή την κατεύθυνση, πολύ θετικό βήμα είναι η συνάντηση που, όπως υπογράμμισε η κα Αυγερινοπούλου, θα γίνει το αμέσως επόμενο διάστημα με το Πανεπιστήμιο Πατρών.
Παράλληλα, η Βουλευτής Ηλείας προωθεί έναν  ακόμη σχεδιασμό που έχει να κάνει με την συνεργασία με αμερικανικά πανεπιστήμια, όπως το Columbia, καθώς από τις επαφές της που  ήδη βρίσκονται σε εξέλιξη, καταγράφεται ισχυρό ενδιαφέρον από απόφοιτους και μεταπτυχιακούς αυτών των ακαδημαϊκών ιδρυμάτων  να εργαστούν στο Γενικό Νοσοκομείο Ηλείας, δημιουργώντας πρότυπες συνθήκες επιστημονικής υποστήριξης στον τομέα υγείας στην  περιοχή.

Επιπλέον, εκτενής ήταν και η συζήτηση για την Νοσηλευτική Μονάδα Αμαλιάδας και τις δυνατότητες ευρείας στήριξής της, ενώ  σημαντικές ήταν και οι προτάσεις που συζητήθηκαν για την Νοσηλευτική Μονάδα Κρεστένων, καθώς η ενίσχυσή της είναι απαραίτητη  ώστε να μπορέσει να αποτελέσει μια δομή με ιδιαίτερο χαρακτήρα που να μπορεί να παρέχει υπηρεσίες σε ασθενείς άνω των 65 ετών που αντιμετωπίζουν προβλήματα άνοιας και Αλτσχάιμερ.

Επίσης, συζητήθηκε και η ανάγκη στήριξης δεκάδων ογκολογικών ασθενών μέσα από την δημιουργία Ογκολογικής Μονάδας στην Ηλεία.  Η κα Αυγερινοπούλου σταθερά και επί σειρά ετών υποστηρίζει την δημιουργία μιας δομής τουλάχιστον για την παροχή  φαρμάκων και την παρακολούθηση ασθενών στην Ηλεία και συνεργάζεται με το Υπουργείο Υγείας, ώστε να καλυφθεί αυτή η ανάγκη  προς ανακούφιση των ογκολογικών ασθενών. Μια προοπτική που πραγματικά θα δώσει σημαντική ανάσα ελπίδας στους συνανθρώπους  μας που σήμερα, εκτός από την δύσκολη ασθένεια, καλούνται να μετακινούνται στην Πάτρα, προκειμένου να ακολουθήσουν το  πρωτόκολλο των θεραπειών τους.

Please follow and like us:
Αναφορές στη Βουλή για την αποκατάσταση των γεφυριών της Τ.Κ. Αγραπιδοχωρίου και του Δ.Δ. Νεοχωρίου Ζαχάρως, την πληρότητα του δικτύου της Πελοποννήσου και την ολοκληρωμένη ένταξη της Β’ ξένης γλώσσας στο σχολείο

Αναφορές στη Βουλή για την αποκατάσταση των γεφυριών της Τ.Κ. Αγραπιδοχωρίου και του Δ.Δ. Νεοχωρίου Ζαχάρως, την πληρότητα του δικτύου της Πελοποννήσου και την ολοκληρωμένη ένταξη της Β’ ξένης γλώσσας στο σχολείο

Σειρά σημαντικών αναφορών κατέθεσε στη Βουλή η Βουλευτής Ν. Ηλείας, Ν.Δ., Δρ. Διονυσία – Θεοδώρα Αυγερινοπούλου, με γνώμονα  τη βελτίωση της οδικής ασφάλειας, την αναβάθμιση του δικτύου μεταφοράς ηλεκτρικής ενέργειας της Πελοποννήσου, αλλά και την  αναβάθμιση της ποιότητας της ζωής όλων.

Ανάγκη αποκατάστασης του γεφυριού της Τ.Κ. Αγραπιδοχωρίου και της γέφυρας εντός του  Δ.Δ. Νεοχωρίου Ζαχάρως

Στο πλαίσιο της διαρκούς μέριμνάς της για την οδική ασφάλεια, η κα Βουλευτής «έφερε» στη Βουλή, με αναφορές της, την ανάγκη  άμεσης συντήρησης και αποκατάστασης τόσο του γεφυριού που ενώνει την Ηλεία με την Αχαΐα και βρίσκεται στην Τ.Κ. Αγραπιδοχωρίου  Πηνείας του Δήμου Ήλιδας όσο και της τσιμεντένιας γέφυρας, η οποία βρίσκεται στο χείμαρρο «Βούγκρεμο», στον εθνικό δρόμο  Ζαχάρως- Μπισκινόκαμπος- Κακόβατος- Νεοχώρι- Ταξιάρχες- Θολό, του Δήμου Ζαχάρως – Φιγαλείας.

Στη Βουλή η πληρότητα του δικτύου για μικρά φ/β στην Πελοπόννησο

Η Δρ. Αυγερινοπούλου και ως Πρόεδρος της Επιτροπής Περιβάλλοντος της Βουλής έθεσε στον Υπουργό Περιβάλλοντος και Ενέργειας, κ.  κ. Σκρέκα, την ανάγκη υλοποίησης έργων αναβάθμισης του δικτύου μεταφοράς ηλεκτρικής ενέργειας της Πελοποννήσου, καθώς  υπάρχει σοβαρό ζήτημα κορεσμού ως προς την εγκατάσταση έργων ΑΠΕ. Στην αναφορά της, η Βουλευτής σημείωσε ότι το επενδυτικό ενδιαφέρον για μικρά φωτοβολταϊκά μέχρι έως 400 Κιλοβάτ στην Πελοπόννησο είναι ιδιαίτερα έντονο.

Ολοκληρωμένη ένταξη της Β’ ξένης γλώσσας στο εκπαιδευτικό σύστημα της χώρας

Η κα Βουλευτής και ως Μέλος της Επιτροπής Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής, ασκώντας τα μέσα κοινοβουλευτικού ελέγχου, κατέθεσε αναφορά στη Βουλή προς την Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων κ. Νίκη Κεραμέως, σχετικά με την ανάγκη ολοκληρωμένης  ένταξης της Β’ Ξένης Γλώσσας στο εκπαιδευτικό σύστημα της χώρας, ώστε να υπάρξει μία συνέχεια στην εκμάθηση της γλώσσας,  εκκινώντας από τις πρώτες τάξεις του Δημοτικού Σχολείου έως και την Γ’ Λυκείου. Στην αναφορά της στήριξε το σχετικό αίτημα της  Τοπικής Επιτροπής Ν. Ηλείας της ΠΕΚΑΓΕΠΕ (Πανελλήνιας Ένωσης Καθηγητών Γερμανικής Γλώσσας Π.Ε.).

Please follow and like us:
Δημιουργούμε ειδικό ποινικό  μητρώο για αδικήματα κατά ανηλίκων

Δημιουργούμε ειδικό ποινικό  μητρώο για αδικήματα κατά ανηλίκων

Εξαιρετικά σημαντική χαρακτήρισε η Βουλευτής Ηλείας της Νέας Δημοκρατίας, Δρ. Διονυσία – Θεοδώρα Αυγερινοπούλου, την δέσμευση  του Πρωθυπουργού, Κυριάκου Μητσοτάκη, για δημιουργία ειδικού ποινικού μητρώου για αδικήματα κατά ανηλίκων, κατά την διάρκεια  της αναλυτικής παρουσίασης του Εθνικού Σχεδίου Δράσης για την προστασία των παιδιών από τη σεξουαλική κακοποίηση και εκμετάλλευση σε ειδική συνεδρίαση στη Βουλή, το πρωί της Τετάρτης.

Όπως τόνισε η κα Αυγερινοπούλου, η Κυβέρνηση της Νέας  Δημοκρατίας, με μοναδικό και αταλάντευτο γνώμονα την δημιουργία ενός ισχυρού θεσμικού πλαισίου  για την προστασία των παιδιών- ειδικά αυτή την περίοδο που οι υποθέσεις κακοποίησης και εκμετάλλευσης παιδιών αποκαλύπτουν τις τραγωδίες και καλύπτονταν από  πυκνά σκοτάδια και σοκάρουν- προχωρά στο Εθνικό αυτό Σχέδιο που βρίσκεται υπό τον συντονισμό της Προεδρίας της Κυβέρνησης, ενώ  στην εφαρμογή του εμπλέκονται 12 υπουργεία.

Η κα Αυγερινοπούλου δήλωσε:

«Οφείλουμε να δημιουργήσουμε την θεσμική ασπίδα για αυτά τα παιδιά, να θέσουμε ως προτεραιότητα την προστασία τους,  να δουλέψουμε συστηματικά όχι σε ένα αόριστο πεδίο αλλά με πραγματικές τομές και βαθιές διορθωτικές κινήσεις και  μέριμνες.
Όπως είπε και ο Πρωθυπουργός μας από το βήμα της Βουλής, οι
τομές θα πρέπει να είναι χειρουργικές, να  δημιουργηθεί ένας σαφής και αυστηρός κώδικας ενεργειών στη διερεύνηση και δίωξη τέτοιων εγκληματιών γι’ αυτό άλλωστε  και εισηγούμαστε ένα Ενιαίο Εθνικό Πρωτόκολλο Διαχείρισης Κρουσμάτων και ένα Εθνικό Αρχείο Καταγραφής και  Επιτήρησης Κρουσμάτων.
Θα πρέπει να μπει
τάξη στο νομοθετικό πλαίσιο, να δημιουργηθεί το απαραίτητο σαφές περιβάλλον για τους φορείς που θα πρέπει να βρίσκονται κάθε φορά σε εγρήγορση και να συναποφασίσουμε όλοι ότι στηρίζουμε αυτή την  αλλαγή σαν δημοκρατική μας ευθύνη.
Να απαντήσουμε αποφασιστικά στο θέμα της σεξουαλικής κακοποίησης
παιδιών  και της εκμετάλλευσής τους, να απομακρύνουμε την απειλή και να δώσουμε στα παιδιά μας έναν ανοιχτό, ασφαλή, φωτεινό  και αισιόδοξο ορίζοντα ζωής».

Please follow and like us:
Αυγερινοπούλου – Πέτσας: Επιχορήγηση του Δήμου Ήλιδας με 200.000€ για την πρόληψη και αντιμετώπιση ζημιών από θεομηνίες

Αυγερινοπούλου – Πέτσας: Επιχορήγηση του Δήμου Ήλιδας με 200.000€ για την πρόληψη και αντιμετώπιση ζημιών από θεομηνίες

Με 200.000,00€ ενισχύεται ο Δήμος Ήλιδας στο πλαίσιο της Πράξης “Επιχορήγηση των ΟΤΑ για «Πρόγραμμα πρόληψης και  αντιμετώπισης ζημιών και καταστροφών που προκαλούνται από Θεομηνίες στους ΟΤΑ α΄ και β΄ βαθμού της Χώρας»”, με Κωδικό ΟΠΣ  5168277 στο «ΤΠΑ Υπουργείου Εσωτερικών 2021-2025», με απόφαση του Αναπληρωτή Υπουργού Εσωτερικών, κ. Πέτσα.

Η Βουλευτής Ν. Ηλείας, Ν.Δ., Δρ. Διονυσία – Θεοδώρα Αυγερινοπούλου, σε νεότερη επικοινωνία της με τον Αν. Υπουργό Εσωτερικών,  κ. Στέλιο Πέτσα, τον ευχαρίστησε θερμά για τη διαρκή υποστήριξη του Υπουργείου και της Κυβέρνησης στις ανάγκες των Δήμων.

Please follow and like us:
Δράσεις για «έξυπνα χωριά» έως 10.000 κατοίκων από το πρόγραμμα «Leader»

Δράσεις για «έξυπνα χωριά» έως 10.000 κατοίκων από το πρόγραμμα «Leader»

Εξαιρετικά σημαντικά είναι τα συμπεράσματα της τηλεδιάσκεψης της Κοινοβουλευτικής Ομάδας της Νέας Δημοκρατίας που  πραγματοποιήθηκε το μεσημέρι της Τρίτης, με τον Υπουργό Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων κ. Γεώργιο Γεωργαντά για το  πρόγραμμα LEADER.

Ήδη από τον κ. Γεωργαντά έχει υπογραφεί η πρόσκληση για τη νέα προγραμματική περίοδο 2023-2027 για την επιλογή των νέων Τοπικών Στρατηγικών και Ομάδων Τοπικής Δράσης με προϋπολογισμό δημόσιας δαπάνης 236 εκ. €. Στην  τηλεδιάσκεψη συμμετείχε και η Βουλευτής Ηλείας Διονυσία – Θεοδώρα Αυγερινοπούλου, καθώς το νέο πρόγραμμα αφορά στην ενίσχυση  της ελληνικής περιφέρειας και μάλιστα, αναγνωρίζοντας το μεγάλο ενδιαφέρον που έχει το νέο πρόγραμμα για την Ηλεία, ζήτησε από τον  Υπουργό να προγραμματιστεί το επόμενο διάστημα συνολική ενημέρωση για τις προοπτικές που ανοίγει, σε ειδική εκδήλωση στον  Νομό.

Η κα Αυγερινοπούλου εστίασε ιδιαίτερα στα τοπικά στρατηγικά σχέδια για τα Έξυπνα Χωριά, στην συνεργασία για την καινοτόμο  ανάπτυξη των χωριών με λιγότερους από 10.000 μόνιμους κατοίκους, ένα σχέδιο δράσης με την «εκ των κάτω προς τα επάνω»  διαδικασία, με ολιστικό χαρακτήρα.
Η έννοια των Έξυπνων Χωριών αφορά πρωτίστως τον τρόπο με τον οποίο οι ίδιες οι αγροτικές  κοινότητες αξιοποιούν με τον βέλτιστο τρόπο την τεχνολογία και την κοινωνική καινοτομία για να ανταποκριθούν στις συνεχιζόμενες και  αναδυόμενες προκλήσεις. Σε αυτό το πλαίσιο, η έννοια των Έξυπνων Χωριών στρέφει ξανά την προσοχή στις ανάγκες και τις δυνατότητες των αγροτικών περιοχών, οι οποίες συχνά παραβλέπονται σε σύγκριση με τις αστικές περιοχές και διατρέχουν τον κίνδυνο  να υστερήσουν καθώς η κοινωνία κινείται προς ένα νέο και διαφορετικό μέλλον.

Επίσης, επισήμανε την ανάγκη να δοθεί μεγαλύτερη  βαρύτητα στην ενίσχυση των κοινοτήτων σε τοπικό επίπεδο, προκειμένου οι αγροτικές περιοχές να καταφέρουν να επιβιώσουν και να  ευδοκιμήσουν μέσα στις επόμενες δεκαετίες.
Όπως τόνισε η Βουλευτής Ηλείας, στην επόμενη προγραμματική περίοδο, έχει προταθεί να  τεθεί ως στόχος του LEADER/CLLD η υποστήριξη διαρθρωτικών αλλαγών, η ανάπτυξη ικανοτήτων και η καινοτομία.

Πρόκειται για  ουσιώδη στοιχεία για τη μετάβαση των αγροτικών περιοχών, η οποία επίσης έχει κεντρική θέση στην έννοια των Έξυπνων Χωριών. Κάτι  που μπορεί να επιτευχθεί με την εφαρμογή των αρχών του LEADER/CLLD και στην Ηλεία, και μάλιστα με πολύ θετικά αποτελέσματα.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Please follow and like us:
Συνάντηση εργασίας της Βουλευτού Ν. Ηλείας, Δ. Αυγερινοπούλου, με τον Περιφερειάρχη Δυτικής Ελλάδος, Ν. Φαρμάκη

Συνάντηση εργασίας της Βουλευτού Ν. Ηλείας, Δ. Αυγερινοπούλου, με τον Περιφερειάρχη Δυτικής Ελλάδος, Ν. Φαρμάκη

Συνάντηση εργασίας είχε η Βουλευτής Ηλείας της Νέας Δημοκρατίας, Διονυσία – Θεοδώρα Αυγερινοπούλου με τον Περιφερειάρχη  Δυτικής Ελλάδας κ. Νεκτάριο Φαρμάκη, με την ευκαιρία της συνεδρίασης του οργάνου στον Πύργο. Μεταξύ των θεμάτων που κυριάρχησαν  στην συνάντηση ήταν και αυτό της επαναλειτουργίας του Αεροδρομίου Επιταλίου, με την κ. Αυγερινοπούλου να συγχαίρει  τόσο τον κ. Φαρμάκη όσο και τον Αντιπεριφερειάρχη Ηλείας, κ. Βασίλη Γιαννόπουλο για την συστράτευσή τους στην προσπάθεια, η  σημαντική αυτή αναπτυξιακή υποδομή για την Ηλεία να βρει τον δρόμο της αξιοποίησής της.

Ένα θέμα για το οποίο η Ηλεία βουλευτής έχει, άλλωστε, συστηματικά αναπτύξει τις προοπτικές του σε συναντήσεις της τόσο με τον  Υπουργό Υποδομών και Μεταφορών κ. Κώστα Καραμανλή και τον Υφυπουργό κ. Μιχάλη Παπαδόπουλο όσο και με τον  Διοικητή της Αρχής Πολιτικής Αεροπορίας, κ. Χρήστο Τσίτουρα. Όπως τόνισε η κ. Αυγερινοπούλου, η υπογραφή του φακέλου αδειοδότησης για την επαναλειτουργία του αεροδρομίου του Επιταλίου  από τον Υπουργό Υποδομών και Μεταφορών αποτελεί ουσιαστικά το καθοριστικό  βήμα τόσο για την πραγματοποίηση πτήσεων από την Αερολέσχη Πύργου όσο και την ανάπτυξη δικτύου αερομεταφορών που θα εξυπηρετούν τουριστικούς και εμπορικούς σκοπούς.

Η κα Αυγερινοπούλου υπογράμμισε ότι η θετική αυτή εξέλιξη αποτελεί μια ακόμη απόδειξη της πολιτικής βούλησης της Κυβέρνησης της  Νέας Δημοκρατίας να δώσει στην Ηλεία όλες εκείνες τις ευκαιρίες που στερήθηκε στο παρελθόν, διαμορφώνοντας ένα νέο ελπιδοφόρο πλαίσιο ανάπτυξης και προοπτικής.

Please follow and like us:
Μήνυμα Αυγερινοπούλου για την Εθνική Επέτειο της 28ης Οκτωβρίου

Μήνυμα Αυγερινοπούλου για την Εθνική Επέτειο της 28ης Οκτωβρίου

«Η Εθνική Επέτειος της 28ης Οκτωβρίου αποτελεί, πάνω από όλα, ημέρα θύμησης
της σημαντικότερης στιγμής της νεότερης Ελλάδος και της μεγάλης συνεισφοράς
του Ελληνικού λαού στην νίκη της δημοκρατίας, με αδιάσπαστη ενότητα,
αποφασιστικότητα και καθολική άρνηση στην υποταγή, στο «Όχι» προς τους
κατακτητές. Είναι μια ημέρα εθνικής υπερηφάνειας και ομοψυχίας από την οποία
ακόμα και σήμερα αντλούμε πολύτιμα διδάγματα και η οποία μας συγκινεί και μας
εμπνέει βαθύτατα.
Με τη μάχη του κατά του φασισμού και του ναζισμού, ο ελληνικός λαός απέδειξε
την αγάπη του για την εθνική ανεξαρτησία, την ελευθερία και την ανθρώπινη
αξιοπρέπεια. Είναι χρέος μας να θυμόμαστε τις θυσίες των προγόνων μας και να
συνεχίσουμε να τιμούμε έμπρακτα όλους όσους έδωσαν τη ζωή τους, ώστε να
απολαμβάνουμε εμείς την ελευθερία μας σε ένα σύγχρονο, ευρωπαϊκό Κράτος
Δικαίου, σε μια Ελλάδα υπερήφανη και αισιόδοξη.
Σήμερα, η χώρα μας με την Κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας συνεχίζει να χτίζει, με
όραμα και σχέδιο, ένα καλύτερο και πιο βιώσιμο αύριο για όλους.
Τιμούμε με λαμπρότητα την σημαντικότερη στιγμή εθνικής ενότητας της νεότερης
Ελλάδος, την Επέτειο του «Όχι» απέναντι στο φασισμό.
Χρόνια πολλά σε όλες τις Ελληνίδες και όλους τους Έλληνες!»

Please follow and like us:
Ερώτηση στη Βουλή για την ανάγκη άμεσης αποκατάστασης της διέλευσης στη διασταύρωση Σαβαλίων

Ερώτηση στη Βουλή για την ανάγκη άμεσης αποκατάστασης της διέλευσης στη διασταύρωση Σαβαλίων

Την ανάγκη άμεσης αποκατάστασης της διέλευσης στη διασταύρωση Σαβαλίων που έχει διακοπεί, λόγω των έργων αναβάθμισης του  υφιστάμενου αυτοκινητοδρόμου «Πάτρας – Πύργου», έθεσε με ερώτηση της στη Βουλή, η Βουλευτής Ν. Ηλείας, Ν.Δ., Δρ. Διονυσία – Θεοδώρα Αυγερινοπούλου.

Στην ερώτησή της προς τον Υπουργό Υποδομών και Μεταφορών, κ. Κ. Καραμανλή, η κα Βουλευτής αναφέρθηκε στην σπουδαιότητα του  έργου αναβάθμισης της οδικής ασφάλειας του υφιστάμενου αυτοκινητοδρόμου «Πάτρας – Πύργου» που έχει χρηματοδοτήσει η  Κυβέρνηση με 30 εκατομμύρια ευρώ και το οποίο περιλαμβάνει σημαντικές παρεμβάσεις στον οδικό άξονα, όπως, μεταξύ άλλων, το  διαχωρισμό των κατευθύνσεων κυκλοφορίας με εύκαμπτα πλαστικά κολωνάκια σήμανσης, την ενδιάμεση εναλλασσόμενη λωρίδα στις  δύο κατευθύνσεις κυκλοφορίας για ασφαλείς προσπεράσεις.

Επισήμανε, ωστόσο, ότι κατά την εφαρμογή του σημαντικού αυτού έργου έχουν ανακύψει ορισμένα σημεία που χρήζουν βελτιώσεως,  όπως επί παραδείγματι, τα κολωνάκια σήμανσης στη διασταύρωση των Σαβαλίων που έχουν αποκλείσει τη διέλευση προς τη θάλασσα,  τις αγροτικές και κτηνοτροφικές μονάδες, αλλά και μεταξύ των δύο περιοχών του ίδιου οικισμού.

Η κα Βουλευτής ζήτησε να ενημερωθεί σχετικά με τις ενέργειες, στις οποίες θα προβεί το Υπουργείο, προκειμένου να αποκατασταθεί η  διέλευση στην έξοδο των Σαβαλίων, καθώς η εν λόγω διασταύρωση είναι σημαντική για την πρόσβαση τόσο στη θάλασσα, τα πέριξ  χωράφια και τις κτηνοτροφικές μονάδες όσο και μεταξύ των δύο περιοχών που ανήκουν στην ίδια Τ.Κ. Σαβαλίων.

 

Please follow and like us:
Συνάντηση με Γεωργαντά για ΤΟΕΒ Ηλείας – Σημαντικές προτάσεις επίλυσης χρόνιων ζητημάτων των ΤΟΕΒ

Συνάντηση με Γεωργαντά για ΤΟΕΒ Ηλείας – Σημαντικές προτάσεις επίλυσης χρόνιων ζητημάτων των ΤΟΕΒ

Συνάντηση με τον Υπουργό Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, κ. Γιώργο Γεωργαντά, πραγματοποίησε η Πρόεδρος της Επιτροπής  Περιβάλλοντος της Βουλής και Βουλευτής Ν. Ηλείας, Ν.Δ., Δρ. Διονυσία – Θεοδώρα Αυγερινοπούλου, για τα ζητήματα που απασχολούν  τους Τ.Ο.Ε.Β. και Γ.Ο.Ε.Β. Ν. Ηλείας. Στην συνάντηση με τον κ. Υπουργό συμμετείχε και ο Πρόεδρος του Τ.Ο.Ε.Β. Μυρτουντίων, κ.  Χρήστος Παλαιολόγος, ο οποίος εκπροσωπεί ένα από τα μεγαλύτερα ΤΟΕΒ σε πανελλαδικό επίπεδο, ενώ η ατζέντα των θεμάτων είχε  τύχει επεξεργασίας, μετά από σειρά συναντήσεων και επαφών που είχε η Βουλευτής με τις Διοικήσεις των Τ.Ο.Ε.Β. και Γ.Ο.Ε.Β. και με  πιο πρόσφατη την συνάντησή της με τον Τ.Ο.Ε.Β. Σαβαλίων.

Αντικείμενο της συνάντησης ήταν η παροχή άμεσων λύσεων στο ενεργειακό ζήτημα που απασχολεί τους Τ.Ο.Ε.Β. του Νομού, ζήτημα το  οποίο έχει ενταθεί τον τελευταίο καιρό, λόγω της διεθνούς ενεργειακής κρίσης. Αντικείμενο αποτέλεσε και η προώθηση των  ανανεώσιμων πηγών ενέργειας (ΑΠΕ) και άλλων καινοτόμων τεχνολογιών για την μείωση της κατανάλωσης της ενέργειας και του  ύδατος.

Συζητήθηκε, ακόμη, η περαιτέρω οικονομική στήριξη όσων Τ.Ο.Ε.Β. επιθυμούν να προχωρήσουν σε έργα ΑΠΕ, όπως η επιδότηση της  ενεργειακής αυτονομίας των αντλιοστασίων, καθώς και η δυνατότητα αυτοπαραγωγής που θα οδηγήσει σε μείωση κατανάλωσης  ενέργειας. Είχαν δε την ευκαιρία να αναφερθούν και στα καινοτόμα προγράμματα που έχουν ενταχθεί και ήδη προωθούν οι Τ.Ο.Ε.Β. του  Ν. Ηλείας, όπως την τοποθέτηση φωτοβολταϊκών συστημάτων, αλλά και το σύστημα με τις καρτοβάννες, το οποίο οδηγεί στην περαιτέρω  εξοικονόμηση του ύδατος και θα πρέπει να επιδοτηθεί περαιτέρω.

Τέθηκε, επίσης, και το ζήτημα της δυνατότητας χορήγησης άτοκου δανείου προς τους ΤΟΕΒ της χώρας για την κάλυψη τμήματος του  χρέους τους, αλλά και η ανάγκη επιχορήγησης των Οργανισμών για τον καθαρισμό των αποστραγγιστικών τάφρων. Εκτενής αναφορά  έγινε, τέλος, και στις σημαντικές υποδομές υδάτων στο Νομό που μπορούν να χρηματοδοτηθούν μέσω του Ταμείου Ανάκαμψης και  Ανθεκτικότητας, όπως ο εκσυγχρονισμός και η υπογειοποίηση των αρδευτικών δικτύων των ΤΟΕΒ, έργα που θα συμβάλλουν στην  περιβαλλοντική προστασία και τη βιώσιμη διαχείριση του ύδατος.

Please follow and like us:
Ομιλία Δ. Αυγερινοπούλου στην εκδήλωση της Ένωσης Ασφαλιστικών Εταιριών για την προώθηση της βιώσιμης ανάπτυξης στον ασφαλιστικό τομέα

Ομιλία Δ. Αυγερινοπούλου στην εκδήλωση της Ένωσης Ασφαλιστικών Εταιριών για την προώθηση της βιώσιμης ανάπτυξης στον ασφαλιστικό τομέα

Ομιλία πραγματοποίησε η Πρόεδρος της Επιτροπής Περιβάλλοντος της Βουλής και Βουλευτής Ν. Ηλείας, Ν.Δ., Δρ. Διονυσία – Θεοδώρα  Aυγερινοπούλου, στην ενημερωτική εκδήλωση που διοργάνωσε η Ένωση Ασφαλιστικών Εταιριών Ελλάδος (ΕΑΕΕ) με θέμα: «Insurance  Ιndustry contribution in building a sustainable future», εστιάζοντας στον πρώτο Εθνικό Κλιματικό Νόμο και την συμβολή των  aσφαλιστικών εταιριών στην προσαρμογή και την αντιμετώπιση της κλιματικής κρίσης, όπως αυτή ανεδείχθη μέσα από τις εργασίες της  Eπιτροπής Περιβάλλοντος της Βουλής.

Η κα Αυγερινοπούλου σκιαγράφησε την τρέχουσα διεθνή συγκυρία και επισήμανε ότι το διακύβευμα που απορρέει από την προϊούσα  kλιματική κρίση είναι σπουδαίο και σήμερα πρέπει, ακόμη πιο δυναμικά, να επιταχύνουμε την κλιματική δράση, καθώς σύμφωνα με τα  υπάρχοντα σενάρια, φαίνεται ότι προχωράμε σχεδόν σε διπλάσια μέση αύξηση της παγκόσμιας θερμοκρασίας έως το 2050. Ήδη, όπως σημείωσε, οι αρνητικές επιπτώσεις της κλιματικής κρίσης κάνουν έντονη την παρουσία τους στην Ελλάδα, κυρίως με την έκφανση των  φυσικών καταστροφών και των ακραίων καιρικών φαινομένων, όπως οι πλημμύρες, τα τσουνάμι και οι μέγα-πυρκαγιές, αλλά και με τα  φαινόμενα αργής έναρξης (slow onsetevents), όπως η διάβρωση των ακτών, ενώ η βιοποικιλότητα χάνεται σταδιακά από την κλιματική αλλαγή.

Υπογράμμισε δε, ότι επηρεάζονται βαθύτατα καίριοι τομείς της οικονομικής δραστηριότητας, όπως η γεωργία και η κτηνοτροφία, ο  τουρισμός και το εμπόριο, ενώ οι οικονομικές επιπτώσεις αντιμετώπισης της προϊούσας κλιματικής αλλαγής και θωράκισης των φυσικών  και άλλων υποδομών ανέρχονται σε δισεκατομμύρια δολάρια.

Η Δρ. Αυγερινοπούλου αναφέρθηκε εκτεταμένα και στη σειρά νομοθετημάτων, κειμένων πολιτικής και δράσεων που έχει υιοθετήσει η  Ελλάδα για την αντιμετώπιση της κλιματικής κρίσης και τη διαχείριση του κλιματικού κινδύνου. Σημείωσε ότι οι ασφαλιστικοί οργανισμοί  δύνανται να συμβάλουν σημαντικά στην αντιμετώπιση της κλιματικής κρίσης, τόσο ως θεσμικοί επενδυτές όσο και ως πάροχοι ασφαλιστικών καλύψεων έναντι καταστροφών από φυσικά γεγονότα που επηρεάζονται από την κλιματική αλλαγή.

Υπογράμμισε, ακόμη, ότι η ασφάλιση του κλιματικού ρίσκου είναι ένας αναδυόμενος τομέας, ο οποίος πρέπει να αναπτυχθεί στην  Ελλάδα, καθώς στη χώρα μας μόλις το 17% των ακινήτων είναι ασφαλισμένα, ενώ το αντίστοιχο ποσοστό στην Ευρώπη αγγίζει το 80%.  Ιδιαίτερο σημείο της παρέμβασής της, τέλος, αποτέλεσαν και οι επιπτώσεις της κλιματικής αλλαγής στον αγροτικό τομέα, όπου  χρειάζεται αναθεώρηση του Κανονισμού του ΕΛΓΑ, ζήτημα για το οποίο επίκειται και νομοθετική ρύθμιση.

Στην εκδήλωση συζητήθηκαν οι προοπτικές και οι δυνατότητες για την προώθηση της βιωσιμότητας στον ασφαλιστικό τομέα και την  ενσωμάτωση των κριτηρίων ESG στην ασφάλιση. Χαιρετισμό απηύθυναν ο Υπουργός Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας, κ.  Χρήστος Στυλιανίδης, ο Πρόεδρος της Ένωσης Ασφαλιστικών Εταιριών Ελλάδος, κ. Αλέξανδρος Σαρρηγεωργίου, και η Γενική Διευθύντρια της Ένωσης Ασφαλιστικών Εταιριών Ελλάδος, κα Ελίνα Παπασπυροπούλου, ενώ ομιλίες πραγματοποίησαν, ακόμη, ο  Programme Leader του UNEP Finance Initiative (FI PSI), κ. Butch Bacani, και ο Πρόεδρος της Επιστημονικής Επιτροπής για την  Kλιματική Αλλαγή στην Ελλάδα, Καθ. Κώστας Συνολάκης.

 

Please follow and like us: