Με το Γενικό Γραμματέα Υπηρεσιών Υγείας, κ. Ιωάννη Κωτσιόπουλο, και το Γενικό Γραμματέα Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας, κ. Μάριο Θεμιστοκλέους, συναντήθηκε η Βουλευτής Ν. Ηλείας, Ν.Δ., Δρ. Διονυσία – Θεοδώρα Αυγερινοπούλου, για την ενίσχυση των νοσοκομείων και των κέντρων υγείας της Ηλείας, τη δημιουργία ογκολογικής μονάδας στο Νοσοκομείο της Αμαλιάδας, την ενίσχυση της λειτουργίας του Δικτύου Πρωτοβάθμιων Υπηρεσιών Υγείας Μαιών, αλλά και την περαιτέρω επεξεργασία της προτάσεώς της για το «Brain Gain στην Υγεία».
Στη συνάντησή της με τον κ. Κωτσιόπουλο η κα Βουλευτής έθεσε στο «τραπέζι» την ενίσχυση των νοσοκομείων της Ηλείας, την προκήρυξη νέων ειδικοτήτων, όπως πνευμονολόγων, ενώ ειδικότερο αντικείμενο συζήτησης αποτέλεσε η δημιουργία ογκολογικής μονάδας θεραπείας στο Νοσοκομείο της Αμαλιάδας. Επί του θέματος αυτού, η κα Βουλευτής επισήμανε την ανάγκη να λειτουργήσουν εξειδικευμένες μονάδες για την παροχή φροντίδας στους ογκολογικούς ασθενείς και τις οικογένειές τους, ενώ τόνισε ότι πρόκειται για μια πρόταση, η οποία χαίρει ευρείας στήριξης από σημαντικούς παράγοντες του Νομού, προεξέχοντος του Σεβασμιώτατου Μητροπολίτη Ηλείας και Ωλένης, κ.κ. Γερμανού.
Η κα Αυγερινοπούλου συνομίλησε με τον κ. Κωτσιόπουλο και για το πρόγραμμα επιστροφής των Ελλήνων γιατρών από το εξωτερικό (το «brain gain» στην Υγεία) με κίνητρα και νομοθετικές πρωτοβουλίες, πρόταση, την οποία είχε υποβάλλει η κα Βουλευτής στην Ηγεσία του Υπουργείου και την είχε αποδεχθεί ο Υπουργός Υγείας, κ. Θάνος Πλεύρης, στη Βουλή κατά τη διάρκεια συζήτησης σχετικού νομοσχεδίου. Προχώρησαν στην περαιτέρω επεξεργασία του προγράμματος, ενώ θα ακολουθήσει και επόμενη συνάντηση με φορείς στις 4 Απριλίου.
Στην συνάντησή της με τον κ. Θεμιστοκλέους, η κα Αυγερινοπούλου επανέφερε την ανάγκη στελέχωσης και κτιριακής ενίσχυσης των ιατρικών κέντρων της Ηλείας, καθώς και την επίλυση των ζητημάτων σε επίπεδο υλικοτεχνικής υποδομής. Ο κ. Γενικός ενημέρωσε την κα Βουλευτή ότι το αμέσως επόμενο χρονικό διάστημα θα ξεκινήσει πρόγραμμα κτιριακής αναβάθμισης των κέντρων υγείας.
Στην αρχή της παράστασης, ο Γιάννης Κορίζης αφιέρωσε δύο ποιήματα για την ειρήνη στον δοκιμαζόμενο λαό της Ουκρανίας, και στην συνέχεια, πλαισιωμένος από ορχήστρα εξαιρετικών μουσικών, ερμήνευσε τα τραγούδια που συνέθεσε ο ίδιος με ιδιαίτερη δεξιότητα, σε στίχους του πατέρα του, Δημήτρη, ο οποίος, με ξεχωριστή ευαισθησία, εκφράζει μέσω της ποίησης την ανησυχία του για τα ζητήματα που απασχολούν τον άνθρωπο και τον κόσμο.
#IntGeomorphWeek2022
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της περιβαλλοντικής start-up Polymateria, κ. Niall Dunne, παρουσίασε την καινοτόμα τεχνολογία που αναπτύχθηκε στο Imperial College του Λονδίνου, η οποία φαίνεται να αποτελεί μέρος της λύσης του ζητήματος των πλαστικών μιας χρήσης, καθώς δίνει τη δυνατότητα της πλήρους βιολογικής αποσύνθεσης των υλικών συσκευασίας πολυολεθίνης σε ανοιχτό περιβάλλον. Με την μετατροπή των πλαστικών μιας χρήσης, εντός προκαθορισμένου χρονικού διαστήματος, σε μια μορφή κεριού και στη συνέχεια στον απορρόφηση της μη τοξικής σύνθεσής τους από το φυσικό περιβάλλον, φαίνεται να πρόκειται για τεχνολογία που αλλάζει την ίδια την φιλοσοφία παραγωγής και ανακύκλωσης για τα πλαστικά μιας χρήσεως. Η εφαρμογή της τεχνολογίας μπορεί να έχει παράλληλες εφαρμογές και σε άλλους τύπους πλαστικών, όπως τα αγροτικά πλαστικά.