Ευχετήριο μήνυμα Αυγερινοπούλου για την εορτή του Αγίου Χαραλάμπους

«Θερμές ευχές προς την Εκκλησία μας και σε όλους τους συμπολίτες μας για την εορτή του Ιερομάρτυρος Χαραλάμπους, Πολιούχου και προστάτη της πρωτεύουσας του Ν. Ηλείας, του Πύργου. Ο συμβολισμός του έργου του Αγίου, ο οποίος ανακηρύχθηκε ως προστάτης της πόλης για την προστασία της από πανώλη, από σεισμό, καθώς και σε περιόδους πολέμου και ανομβρίας, είναι καθοριστικός και πλέον επίκαιρος στις μέρες μας.

Στον Πύργο υπάρχει σήμερα ένα εκκλησάκι προς τιμή του Αγίου, στην ανέγερση του οποίου, κατά την παράδοση, συνέβαλε και ο οπλαρχηγός της Επανάστασης του ’21 Θεόδωρος Κολοκοτρώνης, τη δε εικόνα του Αγίου την έφερε μαζί της η οικογένεια των Βιλααιτέων από την Ήπειρο. Παράλληλα με την αγάπη μας προς το ιστορικό αυτό εκκλησάκι, σημαντικό αίτημα παραμένει για τους πιστούς η ανέγερση ενός ναού του Αγίου Χαραλάμπους στον Πύργο. Για τον σκοπό αυτό, ας συνταχθούμε όλοι, ο καθένας ανάλογα με τις δυνάμεις του, ώστε να μπορέσουμε στο μέλλον να τιμούμε τον Άγιο στην δική του εκκλησία.

Ο Άγιος Χαράλαμπος να είναι βοηθός και προστάτης όλων μας!»

Please follow and like us:
Μέριμνα Αυγερινοπούλου για την κατασκευή του τμήματος του αυτοκινητοδρόμου Σιμόπουλου – 111 Εθνική Οδό | Στήριξη του αιτήματος των κατοίκων στην Περιφέρεια

Μέριμνα Αυγερινοπούλου για την κατασκευή του τμήματος του αυτοκινητοδρόμου Σιμόπουλου – 111 Εθνική Οδό | Στήριξη του αιτήματος των κατοίκων στην Περιφέρεια

Την στήριξη της στο χρονίζον αίτημα των κατοίκων της ορεινής Ηλείας για την κατασκευή του τμήματος του αυτοκινητοδρόμου δέκα χιλιομέτρων που να συνδέει το Σιμόπουλο με την 111 Εθνική Οδό Πατρών – Τριπόλεως εξέφρασε η Βουλευτής Ν. Ηλείας, Ν.Δ., Δρ. Διονυσία – Θεοδώρα Αυγερινοπούλου, προς την Περιφέρεια.

Πρόκειται για έναν αυτοκινητόδρομο, ο οποίος θα συνιστά συνέχεια της Εθνικής Οδού Αμαλιάδος – Σιμόπουλου, και θα αναδείξει την ορεινή Ηλεία, συμβάλλοντας στην τουριστική, οικονομική και πολιτιστική ανάπτυξη της περιοχής. Το έργο αυτό θα βελτιώσει δε την οδική ασφάλεια και την καθημερινότητα χιλιάδων κατοίκων των δημοτικών διαμερισμάτων της ορεινής Ηλείας, αλλά και επισκεπτών.

Please follow and like us:
Μέριμνα Αυγερινοπούλου για την ενίσχυση της οδικής ασφάλειας του αυτοκινητόδρομου Πάτρας – Πύργου με αναφορά στη Βουλή

Μέριμνα Αυγερινοπούλου για την ενίσχυση της οδικής ασφάλειας του αυτοκινητόδρομου Πάτρας – Πύργου με αναφορά στη Βουλή

 

Σχέδιο της Κυβέρνησης για μείωση των ατυχημάτων: Στοχευμένες παρεμβάσεις στον οδικό άξονα Πάτρας – Πύργου

Στο πλαίσιο του κοινοβουλευτικού ελέγχου και της διαρκούς μέριμνας της για την αναβάθμιση του αυτοκινητοδρόμου Πάτρας – Πύργου, η Βουλευτής Ν. Ηλείας, Ν.Δ., Δρ. Διονυσία – Θεοδώρα Αυγερινοπούλου, κατέθεσε αναφορά στη Βουλή προς τον Υπουργό Υποδομών και Μεταφορών, κ. Κώστα Καραμανλή, σχετικά με την αύξηση των δυστυχημάτων στον αυτοκινητόδρομο Πάτρας – Πύργου για το έτος 2020.

Η κα Βουλευτής έθεσε υπόψιν του κ. Υπουργού την αύξηση των δυστυχημάτων το 2020 εν συγκρίσει με το 2019, η οποία σημειώθηκε παρά το lockdown, και αιτήθηκε την περαιτέρω θωράκιση της εθνικής οδού Πατρών – Πύργου με έργα οδικής ασφάλειας, σε συνέχεια της δέσμευσης του κονδυλίου συνολικού ύψους 30.000.000 ευρώ από την πλευρά του Υπουργείου για την αναβάθμιση του υφιστάμενου αυτοκινητοδρόμου. Στην αναφορά της, η Δρ. Αυγερινοπούλου επισήμανε ότι η θωράκιση του δρόμου είναι ζωτικής σημασίας για την προστασία της ανθρώπινης ζωής και ζήτησε την επίσπευση των διαδικασιών για την τελική έγκριση από τη Γενική Διεύθυνση Ανταγωνισμού (DG Comp), ώστε να ξεκινήσει το έργο. Το εν λόγω έργο, είναι προτεραιότητα της Κυβέρνησης και τόσο ο Πρωθυπουργός, κ. Κυριάκος Μητσοτάκης, όσο και ο κ. Υπουργός έχουν δεσμευτεί για την ολοκλήρωσή του.

Ήδη σήμερα, παρουσία του Πρωθυπουργού παρουσιάστηκε το Εθνικό Σχέδιο Δράσης για την Οδική Ασφάλεια από τον Υπουργό και τον Υφυπουργό Υποδομών και Μεταφορών, κ. Κεφαλογιάννη, στο Μουσείο Αυτοκινήτου. Προτεραιότητα της Κυβέρνησης είναι να γίνουν πιο ασφαλείς οι δρόμοι μας μέσα από ένα ενιαίο και συνεκτικό πλαίσιο με νομοθετικές πρωτοβουλίες, δράσεις και έργα. Στο πλαίσιο αυτής της πρωτοβουλίας, θα υλοποιηθεί το Πρόγραμμα Επεμβάσεων Βελτίωσης Οδικής Ασφάλειας σε 7.000 επικίνδυνα σημεία σε όλη την επικράτεια με ειδική μέριμνα στον υφιστάμενο οδικό άξονα Πάτρας – Πύργου, μέχρι να ολοκληρωθεί ο νέος δρόμος.

Περισσότερες πληροφορίες είναι διαθέσιμες στο: https://www.yme.gov.gr/2013-01-31-06-37-23/2013-01-31-07-00-49/item/8920-parousiasi-tou-ethnikoy-sxediou-drasis-gia-tin-odiki-asfaleia

Please follow and like us:
Ανανέωση της εντολής του Προεδρείου της Επιτροπής Περιβάλλοντος της Βουλής Πρόεδρος της Επιτροπής Περιβάλλοντος της Βουλής εξελέγη εκ νέου η Δ. Αυγερινοπούλου

Ανανέωση της εντολής του Προεδρείου της Επιτροπής Περιβάλλοντος της Βουλής Πρόεδρος της Επιτροπής Περιβάλλοντος της Βουλής εξελέγη εκ νέου η Δ. Αυγερινοπούλου

Το Προεδρείο της εξέλεξε η διακομματική κοινοβουλευτική επιτροπή της Βουλής για την προστασία του περιβάλλοντος. Με μεγάλη πλειοψηφία εξελέγη εκ νέου Πρόεδρος της Ειδικής Μόνιμης Επιτροπής Προστασίας Περιβάλλοντος της Βουλής, η Δρ. Διονυσία – Θεοδώρα Αυγερινοπούλου, Βουλευτής Ν. Ηλείας, Ν.Δ..Το Προεδρείο της Επιτροπής με Α’ Αντιπρόεδρο την κα Χαρά Καφαντάρη και Β’ Αντιπρόεδρο τον κ. Γιώργο Αρβανιτίδη ανανέωσε την εντολή του και για την τρέχουσα Σύνοδο.

Αντικείμενο της Επιτροπής σύμφωνα με τον Κανονισμό της Βουλής είναι η παρακολούθηση και η αξιολόγηση της κατάστασης του περιβάλλοντος στη χώρα και των συνεπειών των διαφόρων δράσεων επ’ αυτού. Η Επιτροπή Προστασίας Περιβάλλοντος, η οποία απαρτίζεται από 31 Βουλευτές όλων των κομμάτων που εκπροσωπούνται στη Βουλή, θα εξετάσει το αμέσως επόμενο διάστημα πλειάδα θεμάτων που αφορούν το αντικείμενό της, καθώς λαμβάνει αναφορές πολιτών, ακροάσεις Υπουργών, αλλά και προτάσεις των μελών της.

Πρόκειται για μια Επιτροπή που φέρνει προς συζήτηση νέες υποθέσεις, συμβάλλει στην επίλυση περιβαλλοντικών ζητημάτων που ταλανίζουν την κοινωνία, προβάλλει νέα επιστημονικά δεδομένα και εξετάζει οριζόντια μια ευρεία γκάμα περιβαλλοντικών θεμάτων που ανακύπτουν σε όλα τα Υπουργεία.

Please follow and like us:
Συλλυπητήρια δήλωση Αυγερινοπούλου για την απώλεια του Μένη Κριτσέλη

Συλλυπητήρια δήλωση Αυγερινοπούλου για την απώλεια του Μένη Κριτσέλη

Τα θερμά της συλλυπητήρια εξέφρασε η Βουλευτής Ν. Ηλείας, Ν.Δ., Δρ. Διονυσία – Θεοδώρα Αυγερινοπούλου, στην οικογένεια του Μένη Κριτσέλη, του ανθρώπου που με τέσσερις θητείες στο δημαρχιακό θώκο, άφησε ανεξίτηλο το στίγμα του στη Ζαχάρω αλλά και στα χωριά ολοκλήρου του Δήμου, συμβάλλοντας στη αναπτυξιακή πορεία της περιοχής.

«Η Ζαχάρω ο τόπος που τον γέννησε, η Ολυμπία η δεύτερη πατρίδα του όπως έλεγε, η Ηλεία και η αυτοδιοίκηση έγιναν φτωχότερες.

Ο Μένης Κριτσέλης ήταν άνθρωπος με ήθος, ιδιαίτερα προσιτός και ευγενής, δοτικός και σεμνός, έντιμος και με χαρακτήρα ακέραιο. Πειθαρχημένος,  αποτελεσματικός και ιδιαίτερα αγαπητός στην κοινωνία. Η πορεία του χαρακτηρίστηκε από συνέπεια και αγωνιστικότητα για τις ιδέες και τις αρχές του.

Υπήρξε ένας ανιδιοτελής αγωνιστής της Νέας Δημοκρατίας, ένας οραματιστής της Τοπικής Αυτοδιοίκησης, ένας φλογερός πατριώτης, ένας αγωνιστής. Προσέφερε πολλά στην παράταξη και στον τόπο μας.

Προσωπικά διατηρώ τις καλύτερες αναμνήσεις από την συνεργασία μας, από τον τρόπο που με αγκάλιασε και με βοήθησε στα πρώτα μου βήματα στον πολιτικό στίβο. Θα τον θυμάμαι πάντα με σεβασμό, αγάπη και εκτίμηση.

Με οδύνη αποχαιρετώ τον πολιτικό, τον ξεχωριστό άνθρωπο, το μεγάλο φίλο».

Please follow and like us:
Δήλωση Αυγερινοπούλου για την επέκταση των ναυτικών μιλίων από έξι σε δώδεκα στο Ιόνιο

Δήλωση Αυγερινοπούλου για την επέκταση των ναυτικών μιλίων από έξι σε δώδεκα στο Ιόνιο

Με αφορμή την ιστορική ανακήρυξη της επέκτασης της Αιγιαλίτιδας Ζώνης της Ελλάδας σε δώδεκα (12) μίλια, καθώς και την έναρξη του 61ου γύρου των διερευνητικών επαφών, η Βουλευτής Ν. Ηλείας, Ν.Δ., Δρ. Διονυσία – Θεοδώρα Αυγερινοπούλου, προέβην στην κάτωθι δήλωση:

«Μεγάλη στιγμή για το Ελληνικό Κοινοβούλιο αποτελεί η υιοθέτηση του σχεδίου νόμου του Υπουργείου Εξωτερικών για τον καθορισμό του εύρους της αιγιαλίτιδας ζώνης στη θαλάσσια περιοχή του Ιονίου και των Ιονίων Νήσων από το βορειότερο σημείο του Ιονίου μέχρι το ακρωτήριο Ταίναρο της Πελοποννήσου. Με την επέκταση της αιγιαλίτιδας ζώνης μας επεκτείνεται κατά 13.000 τ. χ. η εδαφική κυριαρχία της χώρας μας, και μάλιστα για πρώτη φορά μετά το 1947.  Ασκούμε το αναφαίρετο και απαράγραπτο δικαίωμα της χώρας μας, όπως αυτό απορρέει από το άρθρο 3 της Σύμβασης των Ηνωμένων Εθνών για το Δίκαιο της Θάλασσας και από το εθιμικό δίκαιο, για την επέκταση της αιγιαλίτιδας ζώνης. Επιφυλασσόμεθα και για την επέκταση των ναυτικών μας μιλίων νοτίως και ανατολικώς, στόχο προς τον οποίο εργαζόμαστε.

Μέσα στο πλαίσιο του Δημοσίου Διεθνούς Δικαίου και ειδικότερα του Δικαίου της Θάλασσας η Ελλάδα πρόκειται να ξεκινήσει διερευνητικές επαφές με την γείτονα χώρα Τουρκία, ώστε να διευθετήσει τις θαλάσσιες ζώνες της. Μεταβαίνουμε σε αυτές τις συζητήσεις έχοντας πλήρη γνώση και βεβαιότητα για τα απαράγραπτα δικαιώματα της χώρας μας με βάση το Διεθνές Δίκαιο. Ελπίζουμε ότι και η Τουρκία θα αποδεχτεί επιτέλους τους κανόνες του Διεθνούς Δικαίου που ισχύουν παγκόσμια και προχωρήσουμε σε ειρηνική διευθέτηση των θαλασσίων ζωνών μας.»

Please follow and like us:
Αυγερινοπούλου: Νέο αίτημα για μελέτη φράγματος Αλφειού | Προς υπογραφή η μελέτη 8.5 εκατ. ευρώ για την υδρολογική λεκάνη του Πηνειού

Αυγερινοπούλου: Νέο αίτημα για μελέτη φράγματος Αλφειού | Προς υπογραφή η μελέτη 8.5 εκατ. ευρώ για την υδρολογική λεκάνη του Πηνειού

Προς υπογραφή από τον Υπουργό Υποδομών και Μεταφορών, κ. Κώστα Καραμανλή, βρίσκεται η μελέτη ύψους 8,5 εκατομμυρίων ευρώ για την υδρολογική λεκάνη του Φράγματος Πηνειού και της Λίμνης Καραμανλή.

Επί της ουσίας ήταν η συνάντηση που πραγματοποίησε η Βουλευτής Ν. Ηλείας, Ν.Δ., Δρ. Διονυσία – Θεοδώρα Αυγερινοπούλου με τον Γενικό Διευθυντή Υδραυλικών Λιμενικών και Κτιριακών Υποδομών του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, κ. Αντώνη Κοτσώνη, ο οποίος επιμελείται το φράγμα Πηνειού και τη Λίμνη Καραμανλή.

Η Δρ. Αυγερινοπούλου με την διττή της ιδιότητα, ως Βουλευτής Ν. Ηλείας και ως Πρόεδρος της Επιτροπής Περιβάλλοντος εξήρε την αναγκαιότητα να εκπονηθεί μελέτη για τη βιώσιμη διαχείριση των υδατικών αποθεμάτων της υδρολογικής λεκάνης του Πηνειού, ενώ έβαλε στο «τραπέζι» και την ανάγκη πραγματοποίησης αντίστοιχης μελέτης για το φράγμα Αλφειού.

Επίκειται τις ερχόμενες ημέρες συνάντηση της κα Βουλευτού με τον Υπουργό Υποδομών και Μεταφορών, κ. Κώστα Καραμανλή.

Please follow and like us:
Αυγερινοπούλου προς Μπαλαούρα για την υπόθεση της Folli-Follie

Αυγερινοπούλου προς Μπαλαούρα για την υπόθεση της Folli-Follie

Μέσα στο πλαίσιο της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης (ΕΚΕ) πολλές εταιρίες προβαίνουν σε δωρεές προς φορείς του Δημοσίου και την κοινωνία των πολιτών, στηρίζοντας το έργο τους. Οι βουλευτές επιδιώκουμε να έρχονται αυτές οι δωρεές προς στήριξη των συμπολιτών μας στις εκλογικές μας περιφέρειες για την αντιμετώπιση σημαντικών αναγκών τους. Ας μην ξεχνάμε ότι σημαντικά έργα στη χώρα μας έχουν υλοποιηθεί μέσα από χορηγίες ευεργετών.

Το ερώτημα προς τον κ. Μπαλαούρα είναι αν ο ίδιος απλά μεσολάβησε, νομίμως, ώστε να αποστείλει η εταιρία Folli-Follie μια δωρεά στην Ηλεία, πράγμα άξιο συγχαρητηρίων, ή απαίτησε να σταλεί αυτή η δωρεά ως αντάλλαγμα για τη σιωπή του ή και την ενεργό διαμεσολάβησή του, ώστε να μην τύχει της οφειλόμενης νομικής μεταχείρισης η εταιρία Folli-Follie και να μην εφαρμοστεί ο νόμος και οι κανονισμοί εποπτείας του Χρηματιστηρίου Αθηνών. Έγινε η χορηγία ως αντάλλαγμα για να προσφέρει πολιτική κάλυψη στην εταιρία ή όχι; Επίσης, ήταν αυτό το μόνο άμεσο ή έμμεσο όφελος που είχε από την εταιρία και με τι αντάλλαγμα; Αυτά είναι τα ερωτήματα. Πρόκειται για μια απλή χορηγία ή υπήρχε διαπλοκή;

Please follow and like us:
Στη Βουλή «έφερε» η Δ. Αυγερινοπούλου τις καταστροφές στις καλλιέργειες εσπεριδοειδών από τη χθεσινή κακοκαιρία Ανάγκη στήριξης των αγροτών, λόγω της πανδημίας και των βροχοπτώσεων

Στη Βουλή «έφερε» η Δ. Αυγερινοπούλου τις καταστροφές στις καλλιέργειες εσπεριδοειδών από τη χθεσινή κακοκαιρία Ανάγκη στήριξης των αγροτών, λόγω της πανδημίας και των βροχοπτώσεων

Γρήγορα ήταν τα αντανακλαστικά της Βουλευτού Ν. Ηλείας, Ν.Δ., Δρος Διονυσίας – Θεοδώρας Αυγερινοπούλου, απέναντι στο ζήτημα των μεγάλων καταστροφών στις καλλιέργειες και δη των εσπεριδοειδών από τη παρατεταμένη βροχόπτωση της Δευτέρας που έπληξε την Ηλεία και ιδίως τους Δήμους Ανδρίτσαινας- Κρεστένων, Αρχαίας Ολυμπίας, Ήλιδας, Πηνειού και Πύργου. Άμεσα η κα Βουλευτής έθεσε στο Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, δια μέσω του κοινοβουλευτικού ελέγχου, την ανάγκη έγκαιρης καταγραφής των ζημιών, αλλά και ουσιαστικής στήριξης των αγροτών. Στην αναφορά της στη Βουλή, η κα Αυγερινοπούλου σημείωσε ότι το οικονομικό αυτό πλήγμα έρχεται να προστεθεί στην οικονομική δυσπραγία που βιώνουν οι αγρότες και λόγω της πανδημίας της COVID-19, καθώς βρίσκονται αντιμέτωποι αφενός με τις επιπτώσεις της πανδημίας και αφετέρου των ακραίων καιρικών φαινομένων, και προς τούτου η ενίσχυσή τους κρίνεται επιβεβλημένη.

Please follow and like us:
Πρωτοχρονιάτικα Κάλαντα και ευχές για καλή χρονιά από τα παιδιά στη Δαφνιώτισσα Ήλιδας στην Δ. Αυγερινοπούλου

Πρωτοχρονιάτικα Κάλαντα και ευχές για καλή χρονιά από τα παιδιά στη Δαφνιώτισσα Ήλιδας στην Δ. Αυγερινοπούλου

Με τα Πρωτοχρονιάτικα κάλαντα ευχήθηκαν «Καλή Χρονιά» τα παιδάκια στη Δαφνιώτισσα Ήλιδας στην κα Αυγερινοπούλου σε μια ζεστή και εορταστική ατμόσφαιρα. Η κα Βουλευτής συνομίλησε με τον Πρόεδρο της Τ.Κ. Δαφνιώτισσας και το Δ.Σ. του Πολιτιστικού Συλλόγου Δαφνιώτισσας και αντάλλαξαν πρωτοχρονιάτικες ευχές, ενώ ήταν ιδιαίτερα χαρούμενη που άκουσε τα κάλαντα των παιδιών διαδικτυακά. Ευχήθηκε το 2021 να φέρει σε όλους υγεία και αγάπη και σύντομα να τα πουν από κοντά!

Please follow and like us: