Ευνοϊκό τιμολόγιο και άτοκες ρυθμίσεις οφειλών για ΤΟΕΒ και ΓΟΕΒ

Ευνοϊκό τιμολόγιο και άτοκες ρυθμίσεις οφειλών για ΤΟΕΒ και ΓΟΕΒ

Τροπολογία για την ελάφρυνση του ενεργειακού κόστους οικιακών καταναλωτών και αγροτών

 

Κατατέθηκε στην Βουλή η τροπολογία του Υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας, με στόχο την ελάφρυνση του ενεργειακού κόστους των οικιακών καταναλωτών καθώς και των αγροτών, όπως ενημερώνει η Βουλευτής Ηλείας της Ν.Δ, Διονυσία-Θεοδώρα Αυγερινοπούλου. Όπως προβλέπεται σε αυτήν, όλοι οι κάτοχοι συνδέσεων αγροτικού ρεύματος, καθώς και οι αγροτικές συνδέσεις που ανήκουν σε Οργανισμούς Εγγείων Βελτιώσεων (ΓΟΕΒ-ΤΟΕΒ) εντάσσονται αυτομάτως στο ευνοϊκό τιμολόγιο προμήθειας ηλεκτρικής ενέργειας, δηλαδή στο Τιμολόγιο «ΓΑΙΑ». Στόχος είναι να καταστεί δυνατή η άμεση και χωρίς καμία καθυστέρηση μείωση του ενεργειακού κόστους για τον πρωτογενή τομέα.

Όπως δήλωσε η κα. Αυγερινοπούλου, «η Κυβέρνηση και το Υπουργείο, στηρίζουν έμπρακτα τον πρωτογενή τομέα, με δέσμη μέτρων που επιλύουν το μεγάλο ζήτημα του κόστους ηλεκτρικής ενέργειας για τους κατόχους αγροτικών συνδέσεων και τους ΓΟΕΒ-ΤΟΕΒ, ιδίως κατά την περίοδο του καλοκαιριού που οι καταναλώσεις των αγροτών αυξάνονται σημαντικά. Πρόκειται για μια πολύ σημαντική τροπολογία καθώς τα μέτρα αυτά ωφελούν τους Οργανισμούς Εγγείων Βελτιώσεων ολόκληρης της χώρας και της Ηλείας, που αδυνατούν να καλύψουν το ενεργειακό κόστος της λειτουργίας τους και απαντούν σε ένα πάγιο αίτημα των διοικήσεων και του αγροτικού κόσμου, καθώς οι κάτοχοι παροχής αγροτικού ρεύματος, οι οποίοι έχουν ληξιπρόθεσμες οφειλές, εντάσσονται αυτομάτως σε πρόγραμμα δεκαετούς, άτοκης ρύθμισης. Ταυτόχρονα, η ένταξη στο τιμολόγιο “ΓΑΙΑ” ισοδυναμεί με χαμηλές τιμές ηλεκτρικής ενέργειας όχι μόνο άμεσα, αλλά και μακροπρόθεσμα, για χρονικό διάστημα 10 ετών».

Παράλληλα, η τροπολογία προβλέπει και μέτρα ελάφρυνσης για τους οικιακούς καταναλωτές, καθώς υιοθετείται εφαρμογή έκτακτης εισφοράς υπέρ του Ταμείου Ενεργειακής Μετάβασης σε παραγωγούς ηλεκτρικής ενέργειας από μονάδες φυσικού αερίου για χρονικό διάστημα που θα κυμαίνεται από έναν έως τρεις μήνες, αρχής γενομένης από τον Αύγουστο. Τα έσοδα θα κατευθυνθούν σε όλους τους οικιακούς καταναλωτές, με προτεραιότητα σε εκείνους που δυσκολεύονται να ανταποκριθούν στο ενεργειακό κόστος. Σκοπός αυτής της κυβερνητικής πρωτοβουλίας είναι να διασφαλιστούν πόροι στο Ταμείο Ενεργειακής Μετάβασης που αποτρέπουν την υπερβολική επιβάρυνση των οικιακών καταναλωτών ηλεκτρικής ενέργειας, μέσω της αύξησης των τιμών του ρεύματος, λόγω της δυσλειτουργίας της ευρωπαϊκής αγοράς ρεύματος στη Νοτιοανατολική Ευρώπη κατά τη διάρκεια του περασμένου Ιουλίου.

Please follow and like us:
Συνάντηση στο Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών για το Υδατοδρόμιο Κυλλήνης

Συνάντηση στο Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών για το Υδατοδρόμιο Κυλλήνης

Συνάντηση εργασίας στο Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών με τον Υφυπουργό, κ. Βασίλη Οικονόμου, είχε η Βουλευτής Ηλείας, Δρ. Αυγερινοπούλου, ο  Δήμαρχος Ανδραβίδας – Κυλλήνης, κ.  Λέντζας, και ο Αντιδήμαρχος Τεχνικών Έργων και Πολεοδομικού Σχεδιασμού, κ. Κεκάτος.

Η κα. Αυγερινοπούλου αναφέρθηκε στην προτεραιότητα της Κυβέρνησης της Νέας Δημοκρατίας να αναπτυχθούν πανελλαδικά και στην περιοχή μας οι υποδομές για την χρήση υδροπλάνων, αλλά και στις ανάγκες εναλλακτικής μετακίνησης κυρίως των τουριστών από το λιμάνι της Κυλλήνης προς τα νησιά του Ιονίου, τη Στερεά Ελλάδα καθώς και τα υπόλοιπα λιμάνια του δικτύου υδατοδρομίων στην Πελοπόννησο. Όπως τόνισε, το υδατοδρόμιο θα εξυπηρετεί την ασφαλή διέλευση, θα συνεισφέρει σημαντικά στη διασύνδεση και  ανάπτυξη των τοπικών κοινωνιών αλλά και στη βελτίωση της οικονομίας. Παράλληλα, θα συμβάλλει ιδιαίτερα στην τουριστική ανάπτυξη του Δήμου Ανδραβίδας – Κυλλήνης, αλλά και ευρύτερα της Ηλείας, καθώς και στην ανάπτυξη κοινού τουριστικού προϊόντος με τα Ιόνια Νησιά, τα οποία βρίσκονται έναντι των ακτών  της Ηλείας. Η δημιουργία  του θα συνεισφέρει, τέλος, σε ένα σημαντικό πλήθος κοινωνικών εξυπηρετήσεων επείγοντος χαρακτήρα, όπως είναι η μεταφορά ασθενών.

Ο Υφυπουργός από την πλευρά του, ξεκαθάρισε την πρόθεσή του να προχωρήσει τάχιστα η κυβερνητική πολιτική για την ανάπτυξη υδατοδρομίων,  και έθεσε τόσο τον ίδιον όσο και την ομάδας εργασίας του Υπουργείου που ασχολείται με το θέμα, στη διάθεση της κας Αυγερινοπούλου και του Δήμου, ώστε να ολοκληρωθεί γρηγορότερα το έργο.

Please follow and like us:
Πέρασε…face control

Πέρασε…face control

Από ένα διαφορετικό… face control, αυτό της δημοσιογράφου Κέλλυς Κοντογεώργη, πέρασε η Διονυσία-Θεοδώρα Αυγερινοπούλου. Η Βουλευτής Ηλείας της Νέας Δημοκρατίας παραχώρησε στην «Απογευματινή της Κυριακής» μια διαφορετική συνέντευξη, μιλώντας για θέματα που αφορούν τόσο την πολιτική της διαδρομή όσο και την προσωπική της ζωή.

«Ξετύλιξε» την πορεία της από την αγαπημένη της Ζαχάρω, όπου έζησε τα παιδικά και σχολικά της χρόνια, στην Αθήνα και την Νομική Σχολή, από την οποία αποφοίτησε με «άριστα», το μεταπτυχιακό και διδακτορικό στην Αμερική, την εθελοντική της επιστροφή το 2007 προκειμένου να βοηθήσει τον τόπο της μετά τις φονικές πυρκαγιές, την τιμητική πρόταση που ακολούθησε το 2009, από τον τότε Πρωθυπουργό Κώστα Καραμανλή, να είναι υποψήφια στο ψηφοδέλτιο Επικρατείας και την ενασχόλησή της  με την πολιτική, για να βοηθήσει τον τόπο της.

Και σε μια πιο εσωτερική «εξομολόγηση», μίλησε για όσα θα άλλαζε σε αυτή την πορεία, το εφηβικό της όνειρο να γίνει δημοσιογράφος, την αγάπη της για το περιβάλλον, για τα ελαττώματά της αλλά και τις αξίες που αποτελούν πυξίδα στην ζωή της, τους γονείς της που πάντα στήριζαν κάθε της βήμα και φυσικά για την δική της οικογένεια, τον γιό της, Αριστοτέλη και τον σύζυγό της, που γεμίζει την δική της, συχνή απουσία της από τη ζωή του μικρού, με την παρουσία του.

Please follow and like us:
Συνεχάρη τον νέο Ηλείο Γενικό Γραμματέα Δημογραφικής και Στεγαστικής Πολιτικής

Συνεχάρη τον νέο Ηλείο Γενικό Γραμματέα Δημογραφικής και Στεγαστικής Πολιτικής

Τον νέο Γενικό Γραμματέα Δημογραφικής και Στεγαστικής Πολιτικής, Κωνσταντίνο Γλούμη, συνεχάρη με αφορμή την ανάληψη των καθηκόντων του στο Υπουργείο Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας, η Διονυσία-Θεοδώρα Αυγερινοπούλου. Η Βουλευτής Ηλείας ευχήθηκε στον κ. Γλούμη, με τον οποίο την συνδέουν δεσμοί φιλίας, καλή επιτυχία στο έργο του και στην επίτευξη του κοινού στόχου, που δεν είναι άλλος από την περαιτέρω επιτάχυνση του κυβερνητικού έργου, στους ιδιαίτερα ευαίσθητους τομείς που αναλαμβάνει.

Ο νέος Γενικός Γραμματέας κατάγεται από την Φιγαλεία, έχει σημαντική εμπειρία σε θέματα πρόνοιας και κοινωνικής αλληλεγγύης ενώ έχει διατελέσει και Διευθυντής του ιδιαίτερου γραφείου της πρ. Υπουργού Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, Δόμνας Μιχαηλίδου. Μια εμπειρία που σίγουρα αποτελεί σημαντική παρακαταθήκη για να είναι επιτυχές το απαιτητικό έργο που αναλαμβάνει, με απόφαση του Πρωθυπουργού, Κυριάκου Μητσοτάκη.

Please follow and like us:
Το «ευχαριστώ» της Διονυσίας στον Αρχηγό της ΕΛ.ΑΣ.

Το «ευχαριστώ» της Διονυσίας στον Αρχηγό της ΕΛ.ΑΣ.

Σημαντική ήταν η συμβολή της Ελληνικής Αστυνομίας στην επιτυχή και ασφαλή διεξαγωγή της 9ης Διεθνούς Διάσκεψης «Our Ocean Conference», που πραγματοποιήθηκε τον Απρίλιο στην Αθήνα. Έτσι, η Συντονίστρια του «Our Ocean Conference», Διονυσία-Θεοδώρα Αυγερινοπούλου, δεν θα μπορούσε παρά να αποδώσει θερμές ευχαριστίες στον Αντιστράτηγο Δημήτριο Μάλλιο, Αρχηγό της ΕΛ.ΑΣ., σε συνάντηση που είχε μαζί του.

Η ασφάλεια και η ομαλή μετακίνηση των υψηλών προσκεκλημένων είχαν τεθεί ως προτεραιότητα από την Βουλευτή του νομού μας, στο πλαίσιο της ιδιαίτερα απαιτητικής προετοιμασίας. Η κοινή διαπίστωση ότι η χώρα μας διοργάνωσε την πιο επιτυχημένη Διάσκεψη στην ιστορία του θεσμού, σε επίπεδο Αρχηγών Κρατών, αφορά και στα μέτρα που είχαν ληφθεί από το Αρχηγείο. Όλα λειτούργησαν υποδειγματικά, ενισχύοντας την θετική εικόνα της Ελλάδας σε κάθε άκρη του πλανήτη.

Βέβαια, κατά την διάρκεια της συνάντησης, τέθηκαν και θέματα που αφορούν την εκπαίδευση του προσωπικού της ΕΛ.ΑΣ σε θέματα προστασίας περιβάλλοντος αλλά και την ενίσχυση των υπηρεσιών της Ηλείας με προσωπικό, τον εξοπλισμό αλλά και την αναβάθμιση των κτιριακών υποδομών των αστυνομικών τμημάτων του Νομού.

Please follow and like us:
Αναφορά στο Υπουργείο Οικονομικών για παράταση της προθεσμίας υποβολής των φορολογικών δηλώσεων

Αναφορά στο Υπουργείο Οικονομικών για παράταση της προθεσμίας υποβολής των φορολογικών δηλώσεων

Αναφορά στην Βουλή κατέθεσε η Βουλευτής Ηλείας της Ν.Δ., Διονυσία – Θεοδώρα Αυγερινοπούλου, για τα προβλήματα που έχουν προκύψει κατά την φετινή διαδικασία υποβολής φορολογικών δηλώσεων για τα φυσικά και νομικά πρόσωπα

Η Ηλεία Βουλευτής, με γνώμονα το διαρκές ενδιαφέρον της και μετά την παραλαβή σχετικής επιστολής της Ένωσης Λογιστών Φοροτεχνικών Ν. Ηλείας, η οποία αφορά την απόφαση του Υπουργείου Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών να ορίσει τρίμηνη περίοδο υποβολής δηλώσεων εισοδήματος για το έτος 2024 και τα προβλημάτα που έχουν προκύψει κατά την φετινή διαδικασία, κατέθεσε αναφορά στον Υπουργό Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, ζητώντας να εξεταστεί το αίτημα της ΕΛΦΕΕ ΗΛΕΙΑΣ για επέκταση της προθεσμίας υποβολής, για την ομαλή διεκπεραίωση των φορολογικών υποχρεώσεων.

Please follow and like us:
Στην δεξίωση για τα 50 χρόνια από την αποκατάσταση της Δημοκρατίας

Στην δεξίωση για τα 50 χρόνια από την αποκατάσταση της Δημοκρατίας

Η επέτειος των 50 χρόνων από την αποκατάσταση της Δημοκρατίας τιμήθηκε το βράδυ της Τετάρτης, με την καθιερωμένη δεξίωση στον κήπο του Προεδρικού Μεγάρου. Προσκεκλημένοι της Προέδρου της Δημοκρατίας, Κατερίνας Σακελλαροπούλου, για να τιμηθεί η ιστορική επέτειος, ήταν και οι βουλευτές των κομμάτων.

Ο φωτογραφικός φακός απαθανάτισε την Βουλευτή Ηλείας της Ν.Δ, Διονυσία-Θεοδώρα Αυγερινοπούλου, μαζί με την Υπουργό Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας, Σοφία Ζαχαράκη, την υφ. του ίδιου Υπουργείου, Κατερίνα Παπακώστα, τον υφ. Υποδομών και Μεταφορών,  Βασίλη Οικονόμου, την Βουλευτή Κυκλάδων, Κατερίνα Μονογιού, την Βουλευτή Αχαΐας,  Χριστίνα Αλεξοπούλου, την Βουλευτή Ευρυτανίας, Τζίνα Οικονόμου και τον Βουλευτή Κεφαλονιάς, Παναγή Καππάτο.

Please follow and like us:
Υπεγράφη η ΚΥΑ για την πληρωμή των πυροπλήκτων του 2021

Υπεγράφη η ΚΥΑ για την πληρωμή των πυροπλήκτων του 2021

-Συνάντηση της Βουλευτού Ηλείας με τον Υφ. Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας

 

 

Υπεγράφη από τον Αν. Υπουργό Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, κ. Ν. Παπαθανάση, τον Υφ. Εθνικής Οικονομίας, κ. Αθ.Πετραλιά, τον Υφ. Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, κ. Κ. Τσιάρα και τον Υφ. Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας, κ. Χ. Τριαντόπουλο, η Κοινή Υπουργική Απόφαση για τις αγροτικές αποζημιώσεις των πυροπλήκτων της Ηλείας, του 2021. Η Βουλευτής Ηλείας της Ν.Δ, Διονυσία-Θεοδώρα Αυγερινοπούλου, ενημερώθηκε για την θετική αυτή εξέλιξη σε συνάντηση που είχε με τον κ. Τριαντόπουλο, τον οποίο ευχαρίστησε καθώς ανοίγει ο δρόμος για την πληρωμή των Ηλείων πληγέντων, η οποία αναμένεται το επόμενο διάστημα.

Η Βουλευτής είχε θέσει το θέμα των αποζημιώσεων, με σχετική ερώτησή της στη Βουλή αλλά και σε επαφές με τα αρμόδια Υπουργεία ενώ τον Απρίλιο είχε λάβει την διαβεβαίωση από τον Υφ. Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας ότι το επόμενο διάστημα αναμενόταν η υπογραφή της σχετικής απόφασης. Κατά την συνάντησή της με τον κ. Τριαντόπουλο, τον ευχαρίστησε για το αμέριστο ενδιαφέρον του Υπουργείου για την περιοχή της Ηλείας και τη δρομολόγηση των διαδικασιών που οδήγησαν στην επικείμενη έκδοση της Κοινής Υπουργικής Απόφασης για τις αγροτικές αποζημιώσεις στην πυρόπληκτη ζώνη.

Η χορήγηση ενίσχυσης για την αποζημίωση των πληγεισών αγροτικών εκμεταλλεύσεων παρέχεται σε κατ’ επάγγελμα και μη κατ’ επάγγελμα αγρότες καθώς και αγροτικές επιχειρήσεις, για ζημίες που προκλήθηκαν ως άμεσο επακόλουθο της θεομηνίας και δεν καλύπτονται από τους κανονισμούς του Οργανισμού Ελληνικών Γεωργικών Ασφαλίσεων. Η ενίσχυση είναι αφορολόγητη, ακατάσχετη και ανεκχώρητη

Το ύψος της ενίσχυσης καθορίζεται βάσει των εξατομικευμένων εκτιμήσεων από τους γεωτεχνικούς υπαλλήλους του ΕΛΓΑ, μετά από διασταυρωτικούς ελέγχους με την ΕΑΕ στο ΟΣΔΕ και λοιπά στοιχεία από τον ΕΛΓΑ, καθώς και βάσει τελικής τιμής εκτίμησης και σοβαρότητας ζημιάς. Σημειώνεται ότι τα ποσά της αποζημίωσης είναι πολλαπλάσια από τα αντίστοιχα που χορηγούνταν στο παρελθόν με σκοπό την διατήρηση της αγροτικής εκμετάλλευσης εξαιτίας της απώλειάς παραγωγής.

Εξόφληση από ΕΛΓΑ για Daniel και «Elias»

Εξάλλου, όπως ενημερώνει η Βουλευτής Ηλείας, ο Υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, κ. Κώστας Τσιάρας και ο Πρόεδρος του ΕΛ.Γ.Α., κ. Ανδρέας Θ. Λυκουρέντζος, αποφάσισαν την εκκαθάριση των πορισμάτων, τα οποία καταχωρήθηκαν μέχρι σήμερα, που φορούν στις ζημίες φυτικής παραγωγής από τα ακραία καιρικά φαινόμενα «Daniel» και «Elias» στις περιοχές των Περιφερειακών Ενοτήτων, οι οποίες επλήγησαν, μεταξύ αυτών και η Ηλεία. Οι ενισχύσεις, οι οποίες ανέρχονται στα 70 εκ. € θα πιστωθούν στους λογαριασμούς των δικαιούχων παραγωγών, αύριο, Πέμπτη 25η Ιουλίου.

Η πολιτική ηγεσία του ΥπΑΑΤ και η Διοίκηση του ΕΛ.Γ.Α., σε εφαρμογή του adhoc Προγράμματος και σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις, εξήντλησαν κάθε δυνατότητα ώστε οι εκκαθαρίσεις των πορισμάτων για τις ζημίες, οι οποίες προκλήθηκαν από τα ακραία καιρικά φαινόμενα ‘’Daniel’’ και ‘’Elias’’, να δικαιώνουν τις προσδοκίες των αγροτών.

Συγκεκριμένα, στην περίπτωση εκκαθάρισης των ενισχύσεων, με τις ισχύουσες διατάξεις του Κανονισμού του ΕΛ.Γ.Α., η ασφαλιζόμενη αξία και για τις περιπτώσεις 100% ζημίας, θα αποζημιωνόταν κατά 15%, ακολούθως θα πολλαπλασιαζόταν με συντελεστή εκκαθάρισης 0,88, το ανώτατο όριο αποζημίωσης δεν θα υπερέβαινε το 80% της ασφαλιζόμενης αξίας και θα υπήρχε ετήσιο ανώτατο όριο  καταβαλλόμενης ενίσχυσης, ύψους 70.000€.

Σε εφαρμογή των διατάξεων του ad hoc Προγράμματος δεν προβλέπεται ποσοστό απαλλαγής, ο συντελεστής εκκαθάρισης είναι η μονάδα άρα στο ακέραιο, το ανώτατο ποσοστό εκκαθάρισης επί της ασφαλιζόμενης αξίας είναι το 100% και δεν υπάρχει το ανώτατο όριο των 70.000€, ούτως ώστε οι ενισχύσεις να καταβάλλονται στην συνολική τους αξία. Έτσι, οι εκκαθαρίσεις των ενισχύσεων θα είναι κατά 30% επαυξημένες και χωρίς ανώτατο όριο πληρωμών.

Please follow and like us:
Επιστολή στον Υπ. Υγείας, Αδ. Γεωργιάδη, για αυτόματη ένταξη της Ηλείας στο νέο καθεστώς κινήτρων για τις άγονες θέσεις γιατρών στα Νοσοκομεία

Επιστολή στον Υπ. Υγείας, Αδ. Γεωργιάδη, για αυτόματη ένταξη της Ηλείας στο νέο καθεστώς κινήτρων για τις άγονες θέσεις γιατρών στα Νοσοκομεία

Θετική εξέλιξη χαρακτήρισε η Βουλευτής Ηλείας της Ν.Δ , Διονυσία-Θεοδώρα Αυγερινοπούλου, την απόφαση του Υπουργού Υγείας να ενισχύσει τα κίνητρα για την κάλυψη άγονων ιατρικών θέσεων στα νοσοκομεία της περιφέρειας, καθώς με αυτόν τον τρόπο θα αντιμετωπιστεί ένα χρόνιο και μείζον πρόβλημα στις υγειονομικές δομές της Ηλείας.

Μετά την ανακοίνωση στην οποία προχώρησε ο Υπουργός, για την επικείμενη υπογραφή Κοινής Υπουργικής Απόφασης των Υπουργείων Υγείας και Οικονομικών για την παροχή επιπρόσθετων κινήτρων σε ιατρούς, προκειμένου να στελεχώσουν θέσεις σε νοσοκομεία που υπάρχουν κενά και οι προκηρύξεις συχνά παραμένουν άγονες, η  Βουλευτής απέστειλε επιστολή στον κ. Γεωργιάδη, ζητώντας την αυτόματη ένταξη της Ηλείας στο νέο καθεστώς άγονων περιοχών που αναμένεται να ισχύσει άμεσα,  προκειμένου να αντιμετωπιστεί η υποστελέχωση νευραλγικών κλινικών των τριών νοσοκομείων.

Η κα. Αυγερινοπούλου, η οποία είχε θέσει το θέμα της αναβάθμιση των υπηρεσιών υγείας στο νομό και της στελέχωσης με ιατρικό προσωπικό, ώστε να βελτιωθούν οι παρεχόμενες υπηρεσίες υγείας, και στην πρόσφατη  συνάντηση που είχε με τον Υπουργό, κ. Άδωνι Γεωργιάδη, αναφέρθηκε στο μικρό ποσοστό κάλυψης των μόνιμων οργανικών θέσεων όλων των ειδικοτήτων, παραθέτοντας στοιχεία με τις άγονες προκηρύξεις από το 2020 μέχρι σήμερα και για τα τρία νοσοκομεία, που καταδεικνύουν το μειωμένο ενδιαφέρον ιατρικού προσωπικού να ενισχύσει τις δομές δευτεροβάθμιας φροντίδας υγείας στην Ηλεία.

Όπως τόνισε η Δρ. Αυγερινοπούλου, οι ελλείψεις βασικού ιατρικού προσωπικού στην περιφέρεια, ακόμη και σε περιοχές που αυτή την περίοδο βλέπουν τον πληθυσμό τους να υπερ-πολλαπλασιάζεται λόγω τουρισμού, όπως η Ηλεία, μπορούν να αντιμετωπιστούν με το νέο πλαίσιο που τίθεται και με τα επιπλέον κίνητρα που θα προβλέπει η ΚΥΑ, καθώς οι θέσεις θα είναι πιο ελκυστικές.

Η υπογραφή της ΚΥΑ με την οποία θα διευρύνονται τα κριτήρια χαρακτηρισμού των άγονων περιοχών τύπου «Α» και «Β» αναμένεται τις επόμενες ημέρες, μετά από εξουσιοδοτική νομοθετική διάταξη που θα εισαχθεί για ψήφιση στην Βουλή και θα προβλέπει ότι αν σε κάποια περιοχή υπάρχει νοσοκομείο που διαρκώς οι προκηρύξεις δεν ευδοκιμούν, η περιοχή θα μπαίνει στην κατηγορία «άγονες» και θα παίρνει τα αντίστοιχα ωφελήματα, τα οποία μάλιστα θα είναι αυξημένα για όλους τους ιατρούς που υπηρετούν στα νοσοκομεία άγονων περιοχών τύπου «Α» και «Β» και όχι μόνο σε όσους κάνουν νέες αιτήσεις.

Η επαναπροκήρυξη των κενών θέσεων θα γίνει αμέσως τη δημοσίευση της ΚΥΑ που θα ορίζει και το νέο μισθολογικό καθεστώς , με τις νέες διαρθρωτικές μεταρρυθμίσεις και τα επιπλέον οικονομικά κίνητρα.

Please follow and like us: