Ομιλία Δ. Αυγερινοπούλου στη Βουλή για τη ψήφο των αποδήμων:

Ομιλία Δ. Αυγερινοπούλου στη Βουλή για τη ψήφο των αποδήμων:

«Η υιοθέτηση της άνευ εμποδίων ψήφου των αποδήμων αποτελεί ιστορική ευθύνη όλων των Ελλήνων πολιτικών. Καλωσορίζουμε την ενεργό συμμετοχή των αποδήμων Ελλήνων στα ζητήματα της χώρας μας»

 

Παρέμβαση πραγματοποίησε η Βουλευτής Ν. Ηλείας, Ν.Δ., Δρ. Διονυσία – Θεοδώρα Αυγερινοπούλου, στη Συνεδρίαση της Ολομέλειας της Βουλής για την κύρωση του σχεδίου νόμου του Υπουργείου Εσωτερικών με τίτλο: «Άρση περιορισμών για την εγγραφή στους ειδικούς εκλογικούς καταλόγους εκλογέων εξωτερικού».

Από το βήμα της Βουλής, η κα Αυγερινοπούλου σημείωσε ότι βρισκόμαστε ενώπιον ενός ιστορικού γεγονότος και τόνισε ότι είναι η τρίτη φορά που η Κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας, κατά τα τελευταία χρόνια, προτείνει προς ψήφιση ανάλογο νομοσχέδιο που ενεργοποιεί τη δυνατότητα της άνευ ουσιαστικών εμποδίων και περιορισμών άσκησης του δικαιώματος της ψήφου των αποδήμων. Επισήμανε, μάλιστα, ότι η υιοθέτηση της άνευ εμποδίων ψήφου των αποδήμων Ελλήνων συνιστά ιστορική ευθύνη όλων των Ελλήνων πολιτικών, λαμβάνοντας υπόψιν και τη διαχρονική προσφορά τους προς την Ελλάδα.

Η κα Βουλευτής τόνισε, επίσης, ότι οι Έλληνες του εξωτερικού έχουν ουσιαστικό ενδιαφέρον για τη χώρα και είναι πλήρως ενημερωμένοι για τα τρέχοντα ζητήματα της Ελλάδας. Ανέφερε δε χαρακτηριστικά ότι με το παρόν νομοσχέδιο συντελείται ένα ακόμα βήμα αποτροπής της αποκοπής της δεύτερης, της τρίτης και των επόμενων γενεών των αποδήμων Ελλήνων από την πατρίδα τους, υπογραμμίζοντας ότι η ενεργοποίηση του εν λόγω δικαιώματος αποτελεί και έμμεση πρόσκληση ενεργοποίησης όλων των δυνάμεων του απανταχού ελληνισμού υπέρ της Ελλάδας.
Επισήμανε, τέλος, ότι οι Έλληνες του εξωτερικού αποτελούν τους φυσικούς πρεσβευτές όλων των Ελλήνων και το υπό ψήφιση νομοσχέδιο αποτελεί την καλύτερη ένδειξη ότι οι Έλληνες, όλοι μαζί, θα τα καταφέρουμε για μία Ελλάδα ενωμένη και καλύτερη.

Παρατίθεται κάτωθι ολόκληρο το κείμενο της ομιλίας της:

«Κυρίες και κύριοι συνάδελφοι,
βρισκόμαστε ενώπιον ενός ιστορικού γεγονότος σήμερα, ενώ παράλληλα περιποιεί μεγάλη τιμή για όλους εμάς η συμμετοχή μας στη Βουλή αυτή που θα υιοθετήσει την καθολική αναγνώριση της δυνατότητας άσκησης του δικαιώματος του εκλέγειν σε όλους τους Έλληνες πολίτες.
Το δικαίωμα του εκλέγειν είναι ένα από τα σημαντικότερα πολιτικά δικαιώματα. Είναι δικαίωμα πρώτης γενιάς και αποτελεί την πεμπτουσία του δημοκρατικού πολιτεύματος. Στο όνομα αυτής καθαυτής της δημοκρατίας, γενέτειρα της οποίας είναι η χώρα μας, όλα τα κόμματα πρέπει να στηρίξουν αυτή τη ρύθμιση.

Λαμβάνοντας δε υπόψιν και τη διαχρονική προσφορά των αποδήμων Ελλήνων προς την Ελλάδα, η υιοθέτηση της άνευ εμποδίων ψήφου τους αποτελεί ιστορική ευθύνη όλων των Ελλήνων πολιτικών. Η άνευ ουσιαστικών εμποδίων και περιορισμών άσκηση του δικαιώματος της ψήφου των αποδήμων, η οποία θα έπρεπε να έχει θεσμοθετηθεί ήδη εδώ και πολλές δεκαετίες αποτελεί ηθική υποχρέωση προς τους απόδημους Έλληνες, ενώ η ενεργοποίηση διά νόμου των σχετικών ρυθμίσεων αποτελεί συνταγματική μας υποχρέωση ήδη από το 1975.  Άλλωστε το δικαίωμα της ψήφου άνευ άλλων περιορισμών για τη διασπορά είναι πρακτική η οποία έχει υιοθετηθεί από πολλά άλλα κράτη, όπως ακούσαμε, ο αριθμός των οποίων σήμερα αγγίζει τα εκατόν δέκα πέντε.

Δεν είναι η πρώτη, αλλά είναι η τρίτη φορά που η κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας κατά τα τελευταία χρόνια προτείνει προς ψήφιση ανάλογο νομοσχέδιο. Είναι όμως πολύ σπουδαίο σήμερα πλέον το γεγονός ότι και άλλες πολιτικές δυνάμεις αντελήφθησαν την ορθότητα και κυρίως τη σπουδαιότητα της εν λόγω ρύθμισης και σκοπεύουν προς όφελος όλου του ελληνισμού να την υπερψηφίσουν.

Σήμερα, με ευρεία δημοκρατική συναίνεση, ενεργοποιούμε τη δυνατότητα ψήφου για το σύνολο του ελληνικού λαού. Εισάγουμε την άρση των υφιστάμενων περιορισμών στην άσκηση του εκλογικού δικαιώματος των Ελλήνων του εξωτερικού. Ανταποκρινόμαστε στο αίτημα των ομογενειακών οργανώσεων να μπορούν να ψηφίσουν για την πατρίδα τους στον τόπο κατοικίας τους.

Άλλωστε έχουμε εμπιστοσύνη στους απανταχού Έλληνες για την αγάπη τους για την πατρίδα. Οι Έλληνες του εξωτερικού έχουν ουσιαστικό ενδιαφέρον για τη χώρα τους. Οι δε απόδημοι Έλληνες που μένουν για πάρα πολλά χρόνια μακριά της βλέπουν και αγαπούν την κοινή πατρίδα ως ιδανικό. Όσον δε αφορά τη γνώση τους για τα τρέχοντα ζητήματα της Ελλάδας πλέον με τις δυνατότητες που παρέχονται από το διαδίκτυο μπορούν να είναι πλήρως ενημερωμένοι για τα δρώμενα, τόσο για την ευρύτερη χώρα, όσο και για την ιδιαίτερη πατρίδα του καθενός, για την οποία ενδιαφέρονται ακόμα περισσότερο.

Κάνουμε δε με αυτό το νομοσχέδιο ένα ακόμα βήμα αποτροπής της αποκοπής της δεύτερης, της τρίτης και των επόμενων γενεών των αποδήμων Ελλήνων από την πατρίδα τους και τους δίνουμε τη δυνατότητα νομικά και ουσιαστικά να έρθουν ακόμα πιο κοντά στη χώρα καταγωγής τους. Και αυτή η προσπάθεια που γίνεται σήμερα θα πρέπει να συνοδευθεί και με άλλες ακόμα ακόμα ουσιαστικότερες παροχές από την Ελλάδα προς τους Έλληνες του εξωτερικού και σε άλλους τομείς στους οποίους ήδη εργαζόμαστε, αλλά θα πρέπει να εργαστούμε περισσότερο, όπως στον τομέα της παιδείας, του πολιτισμού και της ελληνικής γλώσσας.

Η ενεργοποίηση του δικαιώματος της ψήφου των αποδήμων αποτελεί και έμμεση πρόσκληση ενεργοποίησης όλων των δυνάμεων του απανταχού ελληνισμού υπέρ της Ελλάδας.

Καλωσορίζουμε την ενεργό συμμετοχή των αποδήμων Ελλήνων στα ζητήματα της χώρας μας.
Καλωσορίζουμε τις συνεργασίες μαζί τους σε κρίσιμους τομείς, όπως η υγεία, η παιδεία, η έρευνα και η οικονομική συνεργασία.
Παράλληλα αναγνωρίζουμε τη διαχρονική στήριξη των αποδήμων Ελλήνων στην Ελλάδα μέσω σπουδαίων δωρεών, υποτροφιών και επενδύσεων ως και σήμερα.
Αναγνωρίζουμε τη σπουδαία υπηρεσία που κάθε Έλληνας, τόσο οι οργανωμένοι φορείς του απόδημου ελληνισμού, όσο και μεμονωμένες προσωπικότητες προσφέρουν στην πατρίδα μας με την άτυπη εκπροσώπηση και προάσπιση των εθνικών μας θέσεων, των δικαιωμάτων και των συμφερόντων μας στις τρίτες χώρες και ενώπιον των διεθνών οργανισμών όπου διαμένουν και εργάζονται.

Οι Έλληνες του εξωτερικού αποτελούν τους φυσικούς πρεσβευτές όλων των Ελλήνων. Και πράγματι αυτό που λέγεται ισχύει, ότι αποτελούν τη φωνή της Ελλάδας στο εξωτερικό. Συνεπώς, το νομοσχέδιο που υπερψηφίζουμε σήμερα και μάλιστα με διευρυμένη κοινοβουλευτική πλειοψηφία αποτελεί την καλύτερη δυνατή έναρξη της νέας κοινοβουλευτικής περιόδου, είναι προς όφελος όλων των Ελλήνων και αποτελεί την καλύτερη ένδειξη ότι οι Έλληνες, όλοι μαζί, θα τα καταφέρουμε για μία Ελλάδα ενωμένη και καλύτερη».

Μπορείτε να παρακολουθήσετε το βίντεο της ομιλίας κάνοντας κλικ εδώ.

 

Please follow and like us:
Συνάντηση με τον Αρχιεπίσκοπο Αμερικής κ. Ελπιδοφόρο στην Γλύφα

Συνάντηση με τον Αρχιεπίσκοπο Αμερικής κ. Ελπιδοφόρο στην Γλύφα

Στο επίσημο δείπνο για τους εορτασμούς των 50 ετών λειτουργίας του Ιονικού Χωριού στην Γλύφα, ύστερα από πρόσκληση του Αρχιεπισκόπου Αμερικής κ. Ελπιδοφόρου, παραβρέθηκε, το απόγευμα της Παρασκευής, η Βουλευτής Ηλείας της Νέας Δημοκρατίας, Διονυσία-Θεοδώρα Αυγερινοπούλου.

Η Δρ. Αυγερινοπούλου, η οποία σπούδασε και εργαζόταν επί μια δεκαετία στις Ηνωμένες Πολιτείες και διατηρεί ισχυρούς δεσμούς με τους Ηλείους της Αμερικής, είχε την ευκαιρία να μιλήσει με τον κ. Ελπιδοφόρο για την σημαντική πρωτοβουλία της Κυβέρνησης του Κυριάκου Μητσοτάκη για την ψήφιση νομοσχεδίου που θα καταργεί όλα τα εμπόδια και τις προϋποθέσεις για τη ψήφο των Ελλήνων του εξωτερικού, οι οποίοι είναι εγγεγραμμένοι στους εκλογικούς καταλόγους, από το μόνιμο τόπο κατοικίας τους. Πρόκειται για μια ρεαλιστική, όπως υπογράμμισε, προοπτική, ώστε να μπορούν οι απόδημοι Έλληνες να ασκούν εξ αποστάσεως το εκλογικό τους δικαίωμα, αίροντας τους ως σήμερα δυσανάλογους περιορισμούς άσκησης του δικαιώματός τους. Παράλληλα, συνομίλησαν για θέματα προστασίας του φυσικού περιβάλλοντος, των δασών, της πανίδας, των υδάτων και του τοπίου που βρίσκεται στην «καρδιά» της χριστιανοσύνης.

Η Ηλεία Βουλευτής επεσήμανε ότι οι άγιοι της Εκκλησίας υποδεικνύουν σε όλους μας το αυθεντικό περιβαλλοντικό και οικολογικό – εκκλησιαστικό φρόνημα, ήτοι τη διαφύλαξη και προστασία του περιβάλλοντος ως θείου δημιουργήματος και ως εκ τούτου τα περιβαλλοντικά προβλήματα είναι κατά βάσιν πνευματικά. Ειδικότερο σημείο συζήτησης αποτέλεσε δε η προβολή στις ΗΠΑ του δίκαιου αιτήματός της Ελλάδα για την επιστροφή των γλυπτών του Παρθενώνα.

Σε ό,τι αφορά στην λειτουργία του Ιονικού χωριού στην περιοχή της Γλύφας, η Ηλεία Βουλευτής ευχαρίστησε την Ιερά Αρχιεπισκοπή Αμερικής- που έχει εισέλθει στην νέα 100ετηρίδα- καθώς και τον Αρχιεπίσκοπο Αμερικής για την στήριξή του και για το όραμά για την επόμενη πεντηκονταετία, για μια από τις σημαντικότερες, όπως την έχει χαρακτηρίσει, διακονίες της Ιεράς Αρχιεπισκοπής Αμερικής, που από το 1970, κάθε χρόνο, φιλοξενεί εκατοντάδες Ελληνοαμερικανούς έφηβους και συνοδούς, προσφέροντας μοναδικές υπηρεσίες στις νεότερες γενιές και συμβάλλοντας στην εξοικείωσή τους με τον ελληνικό πολιτισμό, την ελληνική γλώσσα, την ελληνική ιστορία και τον ελληνικό πολιτισμό.

Please follow and like us:
Νεότερη επικοινωνία με τον ΓΓ Θρησκευμάτων για την επίλυση του ζητήματος των αγροτικών εκτάσεων σε Κουτσοχέρα, Μουζάκι, Περιστέρι και Χειμαδιό

Νεότερη επικοινωνία με τον ΓΓ Θρησκευμάτων για την επίλυση του ζητήματος των αγροτικών εκτάσεων σε Κουτσοχέρα, Μουζάκι, Περιστέρι και Χειμαδιό

Νεότερη επικοινωνία με το Γενικό Γραμματέα Θρησκευμάτων, κ. Γεώργιο Καλαντζή, πραγματοποίησε η Βουλευτής Ν. Ηλείας, Ν.Δ., Δρ. Διονυσία – Θεοδώρα Αυγερινοπούλου, η οποία επανέφερε το σημαντικό ζήτημα που έχει ανακύψει από τα δικαιώματα που έχει εγείρει η Ιερά Μονή Αγίων Θεοδώρων Καλαβρύτων επί των εκτάσεων γης στις Τ.Κ. Κουτσοχέρας, Μουζακίου και Χειμαδιού του Δ. Πύργου και της Τ.Κ. Περιστερίου του Δ. Ήλιδας, με σκοπό να τεθεί στο επόμενο συμβούλιο της Επιτροπής Εκκλησίας –Πολιτείας.

Η εν λόγω Επιτροπή θα συγκληθεί το φθινόπωρο για να ρυθμιστούν ζητήματα της εκκλησιαστικής περιουσίας.

Please follow and like us:
Στη Βουλή η ανάγκη ενίσχυσης και αποζημίωσης των παραγωγών της Ηλείας που επλήγησαν από τον περονόσπορο

Στη Βουλή η ανάγκη ενίσχυσης και αποζημίωσης των παραγωγών της Ηλείας που επλήγησαν από τον περονόσπορο

Την ανάγκη ενίσχυσης και αποζημίωσης των παραγωγών της Ηλείας που επλήγησαν οι καλλιέργειές τους από τον περονόσπορο ανέδειξε η Βουλευτής Ηλείας, Ν.Δ., Δρ. Διονυσία – Θεοδώρα Αυγερινοπούλου, με ερώτησή της στη Βουλή.
Στην ερώτησή της προς τον Υπουργό Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, κ. Αυγενάκη, η κα Βουλευτής αναφέρθηκε στους λόγους που οδήγησαν στην επιδρομή του περονόσπορου και επισήμανε ότι οι ζημίες που  έχουν σημειωθεί στις καλλιέργειες του Νομού είναι ιδιαίτερα εκτεταμένες, τονίζοντας ότι οι καλλιεργητές της Ηλείας, χρήζουν άμεσης στήριξης, καθώς, πέρα από το αυξημένο κόστος παραγωγής, έχουν προβεί σε επιπλέον επεμβάσεις για να κρατήσουν σε παραγωγική κατάσταση τις καλλιέργειές τους.
Η κα Αυγερινοπούλου ζήτησε, τέλος, να ενημερωθεί για τις ενέργειες στις οποίες προτίθεται να προβεί το Υπουργείο, ώστε να ενισχυθούν οι παραγωγοί.

Please follow and like us:
Τελετή απονομής των Βραβείων Ευκράντη για τους πρωταγωνιστές της ελληνικής ναυτιλίας

Τελετή απονομής των Βραβείων Ευκράντη για τους πρωταγωνιστές της ελληνικής ναυτιλίας

Στην 15η τελετή απονομής των Βραβείων Ευκράντη για τους πρωταγωνιστές της ελληνικής ναυτιλίας, η οποία διοργανώνεται ετησίως από το περιοδικό «Ναυτικά Χρονικά», παρευρέθηκε η Βουλευτής Ν. Ηλείας, Ν.Δ., Δρ. Διονυσία – Θεοδώρα Αυγερινοπούλου.
Η εκδήλωση έλαβε χώρα στον προαύλιο χώρο της Σχολής Ναυτικών Δοκίμων στον Πειραιά, την Τετάρτη 12 Ιουλίου και έδωσαν το παρών η πολιτική και στρατιωτική ηγεσία της Ελλάδας και της Κύπρου, αρμόδια για θέματα ναυτιλίας, εκλεκτά μέλη της ελληνικής ναυτικής κοινότητας, καθώς και εκπρόσωποι όλων των φορέων συλλογικής εκπροσώπησης του εφοπλισμού, της ναυτεργασίας, του πολιτισμού, της έρευνας και του κατασκευαστικού κλάδου.

Για την σημαντική τους προσφορά στη ναυτιλία βραβεύθηκαν: ο Γιώργος Προκοπίου, ιδρυτής των εταιρειών Dynacom Tankers, Sea Traders και Dynagas LNG Partners, ο Κωνσταντίνος Καρούσης, Director της Chios Navigation, ο καθηγητής Μιχάλης Σκούλλος, Πρόεδρος του ΜΙΟ- ECSDE για την πολύπλευρη προσφορά του στη μελέτη και την προστασία του θαλασσίου περιβάλλοντος, η Alassia NewShips Management Inc, η Evalend Shipping Co, η Latsco Shipping Ltd, ο Αντώνης Φαράκλας, Διευθύνων Σύμβουλος των ναυτιλιακών επιχειρήσεων Charterwell Maritime S.A., Chartworld Shipping Corporation και Chartworld Maritime Management Corporation του Ομίλου Κολλάκη, ο Αντιπλοίαρχος Ευριπίδης Κατσαούνης ΠΝ, ο Αντιπλοίαρχος (Μ) Παρασκευάς Καλαβρυτινός ΠΝ, το Ίδρυμα «Καπετάν Βασίλη και Κάρμεν Κωνσταντακόπουλου», καθώς και το Κέντρο Ναυτικής Κατάρτισης και Εκπαίδευσης «Αθηνά».

Στο πλαίσιο της εκδήλωσης, η Δρ. Αυγερινοπούλου είχε την ευκαιρία να συνομιλήσει εκτενώς με την Υφυπουργό Ναυτιλίας της Κύπρου, κα Μαρίνα Χατζημανώλη, και με τον Διευθυντή των Ναυτικών Χρονικών και της Isalos.net, κ. Ηλία Μπίσια, για θέματα βιώσιμης ναυτιλίας και προστασίας του θαλασσίου περιβάλλοντος, καθώς και για την υλοποίηση σχετικών δράσεων στην Ηλεία.
Η κα Αυγερινοπούλου επισήμανε δε ιδιαιτέρως, κατά τις συνομιλίες τους, την σπουδαιότητα του ιστορικού περιοδικού «Ναυτικά Χρονικά», το οποίο έχει καταγράψει επιτυχώς τη ναυτιλιακή ιστορία της χώρας μας και συνιστά το πλέον έγκριτο περιοδικό της Ελλάδας για την ναυτιλιακή ενημέρωση.

 

 

Please follow and like us:
Δ. Αυγερινοπούλου για τον εκσυγχρονισμό του ΕΛΓΑ: «Μια σημαντική δέσμευση προς όφελος των αγροτών μας»

Δ. Αυγερινοπούλου για τον εκσυγχρονισμό του ΕΛΓΑ: «Μια σημαντική δέσμευση προς όφελος των αγροτών μας»

Η Κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας, πιστή στις δεσμεύσεις της, προχωρά, ήδη από τις πρώτες μέρες της νέας κυβερνητικής περιόδου, τις διερευνητικές επαφές για τον εκσυγχρονισμό του θεσμικού πλαισίου λειτουργίας του ΕΛΓΑ, ο οποίος επιβάλλεται και από τις νέες συνθήκες που δημιουργεί η κλιματική κρίση.
Σύμφωνα, μάλιστα, και με τον Υπουργό Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, κ. Λευτέρη Αυγενάκη, σχεδιάζεται τους επόμενους 3-4 μήνες να κατατεθεί στη Βουλή, ως πρώτο νομοσχέδιο του Υπουργείου, ο νέος εκσυγχρονισμένος κανονισμός του ΕΛΓΑ.

Πρόκειται για μια σημαντική δέσμευση προς όφελος των αγροτών μας, καθώς η αναθεώρηση του Κανονισμού του ΕΛΓΑ θα οδηγήσει στην πλέον έγκαιρη παροχή αποζημιώσεων, θα ενισχύσει την ενεργητική προστασία, θα βελτιώσει την ανταγωνιστικότητα, ενώ θα λαμβάνει υπόψιν την κλιματική κρίση και τις συνακόλουθες επιπτώσεις στην αγροτική παραγωγή.
Ήδη, ένα πρώτο σημαντικό βήμα για τη βελτίωση της λειτουργίας του Οργανισμού είναι η ανάδειξη, εντός των επόμενων ημερών, ανάδοχο έργου για τη ψηφιοποίηση της εκτιμητικής διαδικασίας, όπου η εκτίμηση της ζημίας θα γίνεται με διαφάνεια και ταχύτητα και ο Γεωπόνος – Εκτιμητής θα προϋπολογίζει την έκταση της ζημίας και το ύψος της οφειλόμενης αποζημίωσης, ώστε ο παραγωγός να έχει πλήρη και ξεκάθαρη γνώση της υπόθεσής του.

Please follow and like us:
Επικοινωνία με Κυρανάκη για τα ΕΛΤΑ

Επικοινωνία με Κυρανάκη για τα ΕΛΤΑ

Επικοινωνία με τον Υφυπουργό Ψηφιακής Διακυβέρνησης, κ. Κωνσταντίνο Κυρανάκη, είχε η Βουλευτής Ηλείας της Νέας Δημοκρατίας, Διονυσία-Θεοδώρα Αυγερινοπούλου, μετά την αναστάτωση που έχει προκαλέσει η εφαρμογή του σχεδίου αναδιάρθρωσης των Ελληνικών Ταχυδρομείων που περιλαμβάνει την αναστολή συναλλακτικής δραστηριότητας δεκάδων Ταχυδρομείων, μεταξύ αυτών και της Λαμπείας, του Καράτουλα και του Βαρθολομιού.

Τα συγκεκριμένα υποκαταστήματα-σημεία φυσικής πρόσβασης που υπάγονται στην Ελληνική Εταιρεία Συμμετοχών και Περιουσίας Α.Ε. (Υπερταμείο), θα πρέπει να κλείσουν ως την Δευτέρα, 17 Ιουλίου, ωστόσο, όπως επεσήμανε η Ηλεία Βουλευτής, εξυπηρετούν πληθώρα αναγκών των κατοίκων ευρύτερων περιοχών, που βρίσκονται σε μεγάλες αποστάσεις από τα αστικά κέντρα-με τη συγκοινωνιακή εξυπηρέτηση για τη μετακίνηση των δημοτών να παραμένει ζητούμενο σε πολλές περιπτώσεις-, όπου τα ΕΛΤΑ εξακολουθούν να διατηρούν ανάλογες υπηρεσίες για το κοινό.
Εκτός μάλιστα των συντάξεων, της αλληλογραφίας και των δεμάτων, σε πολλές περιπτώσεις μέσω των ΕΛΤΑ γίνονται και πληρωμές και, εν πολλοίς, η λειτουργία τους συνδέεται και με την εύρυθμη τακτοποίηση θεμάτων τοπικής οικονομίας.

Σε αυτό το πλαίσιο, η κα. Αυγερινοπούλου τόνισε ότι το δίκτυο χρειάζεται αναδιάρθρωση και απαιτείται η αξιοποίηση των νέων τεχνολογιών, αλλά είναι σημαντικό να συνεχιστεί η απρόσκοπτη λειτουργία των ταχυδρομείων.

Please follow and like us:
Επικοινωνία με την Υφυπουργό Ενέργειας για τα προβλήματα των ΤΟΕΒ της Ηλείας

Επικοινωνία με την Υφυπουργό Ενέργειας για τα προβλήματα των ΤΟΕΒ της Ηλείας

Τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι ΤΟΕΒ της Ηλείας, με κυρίαρχο αυτό των παλιών οφειλών προς την ΔΕΗ που παραμένουν σε εκκρεμότητα, έθεσε η Βουλευτής Ηλείας της Νέας Δημοκρατίας, Διονυσία-Θεοδώρα Αυγερινοπούλου, σε επικοινωνία που είχε με την Υφυπουργό Περιβάλλοντος κι Ενέργειας, κα. Αλεξάνδρα Σδούκου.

Η κα. Αυγερινοπούλου εξέθεσε αναλυτικά την κατάσταση που επικρατεί σήμερα στους Τοπικούς Οργανισμούς Εγγείων Βελτιώσεων της Ηλείας, όπως αυτή της μεταφέρθηκε στην επικοινωνία που είχε με τους προέδρους των ΤΟΕΒ, και ζήτησε την προτεραιοποίηση εξέτασής τους, καθώς όπως τόνισε, χρίζουν άμεσης και οριστικής διευθέτησης.
Η Υφυπουργός, η οποία γνωρίζει τα προβλήματα που υπάρχουν, άκουσε με ενδιαφέρον το αίτημα της Βουλευτού και τόνισε ότι το επόμενο χρονικό διάστημα θα εξεταστεί το θέμα συνολικά και θα τεθεί σε νεότερη βάση, με στόχο την εξεύρεση της βέλτιστης δυνατής λύσης.

Αξίζει να σημειωθεί ότι το συγκεκριμένο θέμα έχει απασχολήσει όλα τα προηγούμενα χρόνια την Ηλεία Βουλευτή η οποία μάλιστα, τον περασμένο Νοέμβριο, και ως Πρόεδρος της Επιτροπής Περιβάλλοντος της Βουλής, είχε προκαλέσει εκτεταμένη και ουσιαστική σύσκεψη με τον τότε Υπουργό Περιβάλλοντος και Ενέργειας, κ. Κώστα Σκρέκα, για τα ζητήματα που απασχολούν τους Τ.Ο.Ε.Β. Ν. Ηλείας.
Στην σύσκεψη είχαν συμμετάσχει και οι Πρόεδροι των Οργανισμών, θέτοντας τα θέματα που τους απασχολούν, με κυρίαρχο αυτό των οφειλών, καθώς τα αγροτικά προϊόντα της Ηλειακής γης καταλαμβάνουν σημαντικό μέρος της συνολικής αγροτικής παραγωγής της χώρας και ως εκ τούτου, η απρόσκοπτη παροχή ενέργειας και ύδατος, δεν είναι μόνο τοπικό ζήτημα, αλλά και εθνικό, όπως είχε σημειώσει χαρακτηριστικά η κα. Αυγερινοπούλου και θα πρέπει να υπάρξουν μόνιμες λύσεις για τη μείωση της κατανάλωσης ενέργειας μέσω των ΑΠΕ.

Στο πλαίσιο αυτό, είχε συζητηθεί η ανάγκη περαιτέρω προώθησης των ανανεώσιμων πηγών ενέργειας (ΑΠΕ) με στόχο την μείωση της κατανάλωσης ενέργειας. Εντός αυτού του πλαισίου είχε προταθεί να υποστηριχθεί περαιτέρω η ενεργειακή αυτονομία των αντλιοστασίων με έργα, όπως η τοποθέτηση φωτοβολταϊκών συστημάτων στην οροφή ή στον περιβάλλοντα χώρο και η δυνατότητα αυτοπαραγωγής, κάτι που υιοθετήθηκε και με το νομοσχέδιο του ΥΠΕΝ με τίτλο «Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/944 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 5ης Ιουνίου 2019 σχετικά με τους κοινούς κανόνες για την εσωτερική αγορά ηλεκτρικής ενέργειας και την τροποποίηση της Οδηγίας 2012/27/ΕΕ και άλλες περιβαλλοντικές διατάξεις» για την ενίσχυση της εσωτερικής αγοράς ηλεκτρικής ενέργειας.

Please follow and like us:
Πολύ κοντά η καθιέρωση ψήφου όλων των Ελλήνων του εξωτερικού

Πολύ κοντά η καθιέρωση ψήφου όλων των Ελλήνων του εξωτερικού

Πολύ σημαντική χαρακτήρισε η Βουλευτής Ηλείας της Νέας Δημοκρατίας, Διονυσία-Θεοδώρα Αυγερινοπούλου, την ανάρτηση σε δημόσια διαβούλευση, μετά την σχετική ανακοίνωση του Πρωθυπουργού, Κυριάκου Μητσοτάκη, του νομοσχεδίου που θα καταργεί όλα τα εμπόδια και τις προϋποθέσεις του ισχύοντος νόμο, για την ψήφο των Ελλήνων του εξωτερικού, που είναι εγγεγραμμένοι στους εκλογικούς καταλόγους, από το μόνιμο τόπο κατοικίας τους.

Η Ηλεία Βουλευτής τόνισε ότι πρόκειται για μια ρεαλιστική προοπτική, να μπορούν οι απόδημοι Έλληνες να ασκούν εξ αποστάσεως το εκλογικό τους δικαίωμα, η οποία αποτελεί και πάγια θέση της Νέας Δημοκρατίας, αίροντας τους ως σήμερα δυσανάλογους περιορισμούς άσκησης του δικαιώματός τους. Ήδη κατά την προηγούμενη περίοδο, το κυβερνών κόμμα επιχείρησε δύο φορές να την κάνει πράξη. Ωστόσο, τα κόμματα της αντιπολίτευσης έθεσαν προσκόμματα, με τον νόμο του 2019 να αποτελεί ένα πρώτο βήμα, αλλά τελικά να μην επιτρέπει στην πλειοψηφία των αποδήμων να ψηφίσουν.

Είναι χαρακτηριστικό ότι με όσα ισχύουν σήμερα, μόλις 26.000 από τους 800.000 που είναι εγγεγραμμένοι στους εκλογικούς καταλόγους προσήλθαν στις κάλπες του Μαΐου και Ιουνίου.
Αυτή τη φορά, ο νέος συσχετισμός κοινοβουλευτικών δυνάμεων αλλά και οι τοποθετήσεις των περισσότερων πολιτών αρχηγών ανοίγουν ξανά «παράθυρο» ουσιαστικής ευκαιρίας, ώστε και η χώρα μας να εναρμονιστεί με συστήματα που εφαρμόζουν όλα σχεδόν τα υπόλοιπα κράτη με μεγάλες Διασπορές.
Το 2021 η κυβέρνηση της ΝΔ είχε φέρει ανάλογη διάταξη, η οποία είχε υπερψηφιστεί συνολικά από 190 βουλευτές και απορρίφθηκε, καθώς η έγκρισή της απαιτεί αυξημένη πλειοψηφία 200 βουλευτών.
Αναμένεται αυτή τη φορά να προκύψει η απαιτούμενη πλειοψηφία.

Η κα Αυγερινοπούλου στάθηκε ιδιαίτερα στο γεγονός ότι στο πλαίσιο της δημόσιας διαβούλευσης θα γίνει διάλογος με τα κόμματα, με στόχο το νομοσχέδιο να έχει ψηφιστεί πριν από το κλείσιμο της Βουλής, δηλαδή στα τέλη Ιουλίου, επισημαίνοντας ότι πρόκειται για ιστορική ευκαιρία. Ταυτόχρονα, όπως σχολίασε, αποτελεί και ένα ηθικό χρέος προς τους Έλληνες του εξωτερικού, μια ένδειξη σεβασμού στον απανταχού Ελληνισμό.

«Το μεγάλο αυτό βήμα που κάνει η Κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας, εκπληρώνει ένα ηθικό χρέος, μια υποχρέωση προς τον ελληνισμό της διασποράς καθώς, με τον τρόπο αυτό, θα μπορούν όλοι οι Έλληνες του εξωτερικού που είναι εγγεγραμμένοι στους εκλογικούς καταλόγους να ψηφίζουν από τον τόπο της κατοικίας τους. Καλούμε όλα τα κόμματα να σταθούν το ύψος των περιστάσεων, να υπερψηφίσουν το νομοσχέδιο, να προχωρήσουμε όλοι μαζί μπροστά, να καταργήσουμε όλα τα εμπόδια, με συνέπεια και προσήλωση για την πατρίδα μας»,

τόνισε χαρακτηριστικά η κα Αυγερινοπούλου.

Please follow and like us:
Δήλωση για τις προγραμματικές δηλώσεις του Πρωθυπουργού

Δήλωση για τις προγραμματικές δηλώσεις του Πρωθυπουργού

Οι προγραμματικές δηλώσεις του Πρωθυπουργού μας, Κυριάκου Μητσοτάκη, αποτελούν
τον οδικό χάρτη της νέας Κυβέρνησης και σκιαγραφούν τα μέτρα που προωθούνται άμεσα
και αποτελούν την υλοποίηση των προεκλογικών εξαγγελιών μας, μέτρα που σε βάθος
τετραετίας δημιουργούν την νέα αφετηρία για την ανάπτυξη της χώρας μας. Με τολμηρά
βήματα, με όραμα και σχέδιο αλλά και πολλή δουλειά, δημιουργούμε την αισιόδοξη Ελλάδα
του αύριο.
Στην αρχή της νέας μας θητείας, συνεχίζουμε και εφαρμόζουμε πολιτικές που θα επιφέρουν
σημαντικά οφέλη για όλους, εκπληρώνοντας στο ακέραιο τις προσδοκίες των πολιτών. Η
ισχυρή εντολή που έδωσαν στην Κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας, δημιουργώντας στέρεες
σχέσεις εμπιστοσύνης, μας δίνει την δύναμη να συνεχίσουμε ακόμη πιο αποφασιστικά προς
τα μπρος στο δρόμο της ανάπτυξης.
Σε ό,τι αφορά στη δημοσιονομική πολιτική, στόχους μας αποτελούν η ανάκτηση
επενδυτικής βαθμίδας μέχρι το τέλος του έτους, η πρόωρη αποπληρωμή διμερών
δανείων πρώτου μνημονίου, η αύξηση του πλεονάσματος, η μείωση του δημόσιου χρέους,
η υποχώρηση της ανεργίας, η αύξηση των εξαγωγών, η μείωση των ανισοτήτων με μόνιμα μέτρα στήριξης μεσαίας τάξης και αδύναμων πολιτών, η συνέχεια του Market Pass.

Το μέτρο του Youth Pass που θα κατατεθεί τον Σεπτέμβριο θα είναι ένα μόνιμο μέτρο,
προχωρά το νέο μισθολόγιο δημοσίων υπαλλήλων από την αρχή του 2024 με οριζόντιες
αυξήσεις, η αύξηση του οικογενειακού επιδόματος, η πρόσθετη μείωση φόρου κατά 1.000 ευρώ στις οικογένειες με παιδιά, η μείωση του ΕΝΦΙΑ για ασφαλισμένα σπίτια από
φυσικές καταστροφές.

Συνεχίζεται εφάπαξ στο τέλος του χρόνου η ενίσχυση από το πλεόνασμα της ανάπτυξης για όσους πλήττονται από την προσωπική διαφορά Κατρούγκαλου ενώ όσοι συνταξιούχοι θέλουν να εργάζονται, δε θα βλέπουν 30% μείωση στη σύνταξή τους, αλλά μικρή παρακράτηση στα πρόσθετα έξοδά τους. Ο κατώτατος μισθός θα γίνει 950 ευρώ ως το 2027, καθώς και ο μέσος μισθός 1.500 ευρώ, η αύξηση των συντάξεων θα είναι ετήσια και μεγαλύτερη του 3% από 1/1/2024 ενώ σταδιακά καταργείται το τέλος επιτηδεύματος. Επίσης, θα υπάρξει μόνιμη απαλλαγή των πρώην δικαιούχων του ΕΚΑΣ από κάθε συμμετοχή στις φαρμακευτικές τους δαπάνες.

Η ενδυνάμωση του συστήματος υγείας αποτελεί για τον ίδιο τον Πρωθυπουργό μας και το
σύνολο της Κυβέρνησης της Νέας Δημοκρατίας ένα μεγάλο προσωπικό στοίχημα. Οι
αλλαγές θα γίνουν άμεσα και θα αφορούν αναβάθμιση των δημόσιων νοσοκομείων αλλά
και 10.000 προσλήψεις στο Εθνικό Σύστημα Υγείας. Παράλληλα θα γίνει μίσθωση
ελικοπτέρων από το εξωτερικό ούτως ώστε να πραγματοποιούνται διακομιδές σε δύσβατες
περιοχές. Η υγεία θα οδηγηθεί σε ψηφιοποίηση για να αντιμετωπισθούν σοβαρά
προβλήματα ενώ θα προχωρήσει και η επέκταση δωρεάν προληπτικών εξετάσεων υγείας
για όλους τους πολίτες και θα δημιουργηθούν συμβουλευτικές δομές για την ενδυνάμωση
της ψυχικής υγείας παιδιών και εφήβων.

Σημαντικές τομές προωθούνται και για τη Δημόσια Παιδεία, με την δημιουργία 180
Πρότυπων και Πειραματικών σχολείων μέχρι το 2027 ενώ θα χορηγηθούν 36.000
διαδραστικοί πίνακες. Δίνοντας ιδιαίτερη βαρύτητα στην πρόληψη, θα γίνει αντισεισμικός
έλεγχος σε όλα τα σχολεία, από το φθινόπωρο, για αναβάθμιση των σχολικών μονάδων της
χώρας ενώ θα καθιερωθεί ενιαίο αρχιτεκτονικό μοντέλο στα νέα σχολεία που θα κτίζονται.

Ξεχωριστή είναι η μέριμνα και για την προσχολική αγωγή με δημιουργικά εργαστήρια
ανάπτυξης δεξιοτήτων, ενδυνάμωση κριτικής σκέψης αλλά και εξάμηνο πρόγραμμα
κατάρτισης και πιστοποίησης 100.000 υποψήφιων εργαζόμενων, με στόχο την λήψη
πιστοποίησης στην τεχνολογία.

Για την Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, η μέριμνά μας επικεντρώνεται στη δημιουργία δημόσιων πανεπιστημίων με πτυχία που έχουν αξία και ανταπόκριση στις σημερινές ανάγκες, στην αναγνώριση ξένων Πανεπιστημίων στην Ελλάδα, στην μεταρρύθμιση του άρθρου 16, με στόχο τη δημιουργία ιδιωτικών πανεπιστημίων αλλά και στην κατασκευή νέων εστιών για τη διαμονή των φοιτητών.

Έχοντας θέσει ως απόλυτη προτεραιότητα να μην μείνει κανείς πίσω σε αυτή την πορεία
ανάπτυξης, υπάρχει στοχευμένος προγραμματισμός για την στήριξη των νέων στον τομέα
της αγοράς πρώτης κατοικίας, με δόση δανείου που είναι μικρή σχετικά με το αντίστοιχο
ποσό ενός μηνιαίου ενοικίου. Παράλληλα, αναλαμβάνουμε πρωτοβουλίες για την αντιμετώπιση του δημογραφικού προβλήματος.

Στον τομέα του περιβάλλοντος, στόχος είναι μέχρι το 2030 η Ελλάδα να καλύπτει το 80%
των αναγκών της σε ενέργεια μέσω ανανεώσιμων πηγών ενέργειας ενώ επιδοτήσεις,
παράλληλα, θα δοθούν σε προγράμματα που στοχεύουν στην «πράσινη» ενέργεια της
χώρας. Αναγκαία κρίνεται η προστασία του φυσικού τοπίου από την άκρατη εκμετάλλευσή
του ενώ λαμβάνουμε μέτρα για την προστασία του νερού ως σημαντικό αγαθό.

Οι προγραμματικές δηλώσεις του Πρωθυπουργού περιγράφουν το πλαίσιο της πολιτικής της νέας Κυβέρνησης, μια πολιτικής με συνέπεια και συνέχεια, με σύνθεση και συνεργασία, προοδευτικής και με θετικό πρόσημο για τον τόπο και τους πολίτες. Μιας Κυβέρνησης για όλες τις Ελληνίδες και τους Έλληνες.

Please follow and like us: