Επικοινωνία Αυγερινοπούλου με τον ΕΛΓΑ και το Δήμο για την άμεση καταγραφή των ζημιών από τις βροχοπτώσεις στην Αρχαία Ολυμπία

Επικοινωνία Αυγερινοπούλου με τον ΕΛΓΑ και το Δήμο για την άμεση καταγραφή των ζημιών από τις βροχοπτώσεις στην Αρχαία Ολυμπία

Άμεσα επικοινώνησε η Υπ. Βουλευτής Ν. Ηλείας, Ν.Δ., Δρ. Διονυσία – Θεοδώρα
Αυγερινοπούλου, τόσο με τον ΕΛΓΑ όσο και με το Δήμαρχο Αρχαίας Ολυμπίας, μετά
το νέο πλήγμα που προκάλεσαν οι διαδοχικές βροχοπτώσεις των τελευταίων τριών
ημερών σε καλλιέργειες στην Αρχαία Ολυμπία.
Η κα Αυγερινοπούλου έθεσε την ανάγκη άμεσης καταγραφής και εκτίμησης των
ζημιών που σημειώθηκαν στις καλλιέργειες σανοειδών (τριφύλλι, βρώμη, κριθάρι
κλπ) οπωροκηπευτικών, κερασιών, ελαιόδεντρων, αμπελώνων, εσπεριδοειδών κ.α.
σε πολλές περιοχές του Δήμου Αρχαίας Ολυμπίας, προκειμένου να αποτυπώνεται
έγκυρα η σημαντική ζημία που έχουν υποστεί οι καλλιέργειες και να καταβληθούν
εντός ενός εύλογου χρονικού διαστήματος οι αποζημιώσεις στους αγρότες.

Σε επικοινωνία της δε με το Δήμαρχο Αρχαίας Ολυμπίας, κ. Γιώργο Γεωργιόπουλο, και
τον Αντιδήμαρχο, κ. Βασίλη Αρβανίτη, διαβεβαίωσε ότι βρίσκεται στο πλευρό του
Δήμου και στηρίζει το αίτημά του για έκτακτη χρηματοδότηση για την
αποκατάσταση των εκτεταμένων ζημιών από τη θεομηνία στο αγροτικό και
δημοτικό οδικό δίκτυο.

Please follow and like us:

Αποχαιρετούμε με συγκίνηση τον αγαπημένο συνθέτη Γιάννη Μαρκόπουλο

 

Ο θάνατος του σπουδαίου συνθέτη Γιάννη Μαρκόπουλου αποτελεί πλήγμα για τον
πολιτισμό μας. Ο Γιάννης Μαρκόπουλος ήταν ο δημιουργός που «έλουζε» με καθαρό φως
κάθε έργο του.
Με την ευγενική μορφή του, την οξυδέρκεια, την αγάπη του για κάθε τι ελληνικό, την
δημιουργικότητα, την αγνή του πρόθεση να δημιουργεί πολιτισμό, να διδάσκει τις νεότερες
γενιές και κυρίως με το πολυδιάστατο έργο του, αφήνει ένα βαθύ αποτύπωμα στην ιστορία
του τόπου.
Οι μελωδίες του έγιναν η «φωνή» για πολλά ποιήματα των μεγαλύτερο Ελλήνων
δημιουργών, τα έργα του για το θέατρο και τον κινηματογράφο είχαν την σφραγίδα της
πρωτοπορίας ενώ η σύνδεση παραδοσιακών και συμφωνικών ήχων χαρακτήρισαν μια
πορεία μοναδική, που συνέδεσε άρρηκτα τις ρίζες της παράδοσης με το αύριο,
δημιουργώντας την δική του διεθνή μουσική γλώσσα.
Ταξίδεψε με το έργο του την Ελλάδα σε ολόκληρο τον κόσμο, πρεσβευτής και πιστός
«υπηρέτης» της. Μια διεθνής μορφή που με το έργο του και την στάση ζωής του σφράγισε
την μουσική παρακαταθήκη της χώρας μας.
Είναι πολύ μεγάλη η συγκίνηση και ταυτόχρονα η υπερηφάνεια που νιώθουμε για όλα όσα
προσέφερε στην τέχνη και τον πολιτισμό της χώρας μας. Τον αποχαιρετούμε με
ευγνωμοσύνη. Αιωνία του η μνήμη.

Please follow and like us:
Δήλωση Δ. Αυγερινοπούλου για την περιοδεία του Μ. Χρυσοχοΐδη στην Ηλεία

Δήλωση Δ. Αυγερινοπούλου για την περιοδεία του Μ. Χρυσοχοΐδη στην Ηλεία

«Όλη η Ηλεία θα στηρίξει εκ νέου τη Νέα Δημοκρατία για να επιτύχουμε μια Νέα Δημοκρατία αυτοδύναμη. Για μια Ελλάδα, η οποία πηγαίνει μπροστά»

 

Υποδεχθήκαμε σήμερα στην Ηλεία τον Υπουργό, κ. Μιχάλη Χρυσοχοΐδη, ο οποίος πραγματοποίησε σειρά επισκέψεων στη Φιγαλεία, τη Ζαχάρω, τα Κρέστενα, την Αρχαία Ολυμπία και τον Πύργο, επιβεβαιώνοντας την έντονη παρουσία υψηλόβαθμων στελεχών στο Νομό μας. Η παρουσία τους δείχνει την σπουδαιότητα που  έχει η Ηλεία μας στις προτεραιότητες του ιδίου του Πρωθυπουργού, κ. Κυριάκου Μητσοτάκη, ο οποίος έχει θέσει σε απόλυτη προτεραιότητα και τροχιά ανάπτυξης  την Ηλεία, δίνοντας στην περιοχή την ώθηση που είχε στερηθεί, υλοποιώντας σημαντικά έργα υποδομής.

Με τον Υπουργό, είχαμε την ευκαιρία να συζητήσουμε εκτενώς για το Σχέδιο Ανασυγκρότησης της Αρχαίας Ολυμπίας και ευρύτερα της περιοχής, το οποίο αποτελεί  το μεγαλύτερο επενδυτικό πρόγραμμα που έχει δεχθεί ποτέ ο Νομός Ηλείας, με έργα που προϋπολογίζονται άνω του 1 δις ευρώ. Πρόκειται για έναν κεντρικό  σχεδιασμό, ο οποίος θα δημιουργήσει τη μεγάλη ευκαιρία δυναμικής ανάπτυξης (restart) στην Ηλεία κατά τη δεύτερη τετραετία της διακυβέρνησης της Νέας  Δημοκρατίας, με έργα υποδομών ζωτικής σημασίας, όπως το «Πάτρα – Πύργος» και το «Πύργος – Καλό Νερό – Τσακώνα», αλλά και τις νέες οδικές συνδέσεις για την ανάδειξη του ορεινού όγκου της Ηλείας και των σπουδαίων αρχαιολογικών μνημείων, καθώς και την σύνδεση της Αρχαίας Ολυμπίας με τη θάλασσα. Το Σχέδιο  Ανασυγκρότησης θα συμβάλλει δε και στην προώθηση της αγροτικής παραγωγής μέσω της ενίσχυσης της αγροτικής επιχειρηματικότητας.

Ο Νομός Ηλείας έφερε πρώτη τη Νέα Δημοκρατία και στις εκλογές της 25 ης Ιουνίου αναμένουμε ότι όλη η Ηλεία θα στηρίξει εκ νέου τη Νέα Δημοκρατία για να  επιτύχουμε μια Νέα Δημοκρατία αυτοδύναμη.
Για μια Ελλάδα, η οποία πηγαίνει μπροστά.
Η Ηλεία, και την νέα τετραετία, θα βρίσκεται ψηλά στις προτεραιότητες  της Κυβέρνησης της Νέας Δημοκρατίας για να ολοκληρώσει το σχεδιασμό της.

Please follow and like us:

Δήλωση Αυγερινοπούλου για την Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος

Ζούμε σε αρμονία με τη φύση

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος, η Δρ. Διονυσία – Θεοδώρα Αυγερινοπούλου, Πρόεδρος της Επιτροπής Περιβάλλοντος της Βουλής και υπ. Βουλευτής Ν. Ηλείας, Ν.Δ., δήλωσε:

«Φέτος γιορτάζουμε την Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος 2023, με κεντρικό σύνθημα #BeatPlasticPollution και με την προτροπή να συμμετέχουμε όλοι στην παγκόσμια προσπάθεια για την αντιμετώπιση της ρύπανσης από τα πλαστικά. Καλούμαστε να συμβάλλουμε στην πλανητική προσπάθεια για  την αντιμετώπισή της και να υπενθυμίσουμε με κάθε τρόπο την ανάγκη να ζούμε σε αρμονία με τη φύση, κάνοντας επιλογές προς έναν λιγότερο  επιβαρυντικό για το περιβάλλον τρόπο ζωής. 

Για την αντιμετώπιση της πλαστικής ρύπανσης στο χερσαίο και το θαλάσσιο περιβάλλον, διεξάγεται, μάλιστα, αυτές τις ημέρες η 2η Διάσκεψη της Διακυβερνητικής Διαπραγματευτικής Επιτροπής με αντικείμενο την ανάπτυξη ενός διεθνούς νομικά δεσμευτικού εργαλείου για την ρύπανση από τα  πλαστικά, καθώς η πλαστική ρύπανση και οι επιπτώσεις της στη δημόσια υγεία, το περιβάλλον και την οικονομία δεν μπορούν να αγνοηθούν.  απαιτούνται αποτελεσματικές, ρεαλιστικές και ισχυρές λύσεις, όπως η μείωση της παραγωγής και της κατανάλωσης των πλαστικών μιας χρήσης και  αντικατάστασή τους με ανθεκτικές και βιώσιμες εναλλακτικές λύσεις.
Η Κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας, η οποία, κατά την πρώτη τετραετία, εφάρμοσε στην πράξη το αίτημα της προστασίας του περιβάλλοντος,  υιοθέτησε σειρά πολιτικών για τον περιορισμό της ρύπανσης από το πλαστικό, αλλά και στοχευμένα μέτρα και πολιτικές για τη μείωση της κατανάλωσης  των πλαστικών μιας χρήσης, την ενίσχυση της χωριστής συλλογής τους, καθώς και την ανακύκλωσή τους. Είναι ενδεικτικό ότι η χώρα μας  έγινε ιδρυτικό μέλος της Μεσογειακής Πρωτοβουλίας «PAMEx/The Mediterranean: a model sea by 2030», μιας πρωτοβουλίας που στοχεύει στην  αντιμετώπιση της ρύπανσης από πλαστικά στον παράκτιο και θαλάσσιο χώρο της Μεσογείου. Παράλληλα, η Κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας διερευνά  και προωθεί καινοτόμες προσεγγίσεις και τεχνολογίες που μπορούν να δώσουν λύσεις σε χρόνια περιβαλλοντικά ζητήματα.

Οι κυβερνήσεις, η επιστημονική κοινότητα, ο ιδιωτικός τομέας και καθένας από εμάς πρέπει να συνεργαστούμε για την αντιμετώπιση της πλαστικής  ρύπανσης, αναλαμβάνοντας ατομικές και συλλογικές δράσεις. Ο κάθε ένας από εμάς έχει ένα ρόλο να διαδραματίσει και μπορεί να συμβάλλει στη μείωση της πλαστικής ρύπανσης, μεταξύ άλλων, με:

* την προσαρμογή της συμπεριφοράς του, αποφεύγοντας τα πλαστικά μιας χρήσης,
* τη χρήση επαναχρησιμοποιούμενων τσαντών,
* την αποφυγή της αγοράς υπερσυσκευασμένων προϊόντων,
* την αγορά ειδών με εκτεταμένες χρονικά εγγυήσεις, ώστε να μπορούν να επισκευαστούν, καθώς και
* την αξιοποίηση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης για την προώθηση καινοτόμων λύσεων και πρωτοβουλιών.

Η δράση όλων για την πλαστική ρύπανση έχει σημασία. Οι μεμονωμένες ενέργειες στηρίζουν τη συστημική αλλαγή που απαιτείται για τη μετάβαση σε  μια λιγότερο εξαρτώμενη από το πλαστικό οικονομία».

Please follow and like us:
Μνημόνιο Συνεργασίας μεταξύ του Παν. Πατρών και του Παν. Purdue των ΗΠΑ

Μνημόνιο Συνεργασίας μεταξύ του Παν. Πατρών και του Παν. Purdue των ΗΠΑ

 

«Ένα σημαντικό βήμα για την εκπαίδευση, την έρευνα και την καινοτομία σε καίριους τομείς»

Στην τελετή υπογραφής του Μνημονίου Συνεργασίας μεταξύ του Πανεπιστημίου Πατρών και του Πανεπιστημίου Purdue των ΗΠΑ, παρευρέθηκε η υπ. Βουλευτής  N. Ηλείας, Νέας Δημοκρατίας, Δρ. Διονυσία – Θεοδώρα Αυγερινοπούλου, η οποία εδώ και πολλά χρονιά ασχολείται ενεργά με την εμβάθυνση της συνεργασίας  mεταξύ των αμερικανικών και ελληνικών ακαδημαϊκών ιδρυμάτων. Τον Απρίλιο του 2021, με πρωτοβουλία της Ηλείας Βουλευτού, είχε πραγματοποιηθεί η πρώτη  διερευνητική συνάντηση μεταξύ των δύο πανεπιστημιακών ιδρυμάτων για την υλοποίηση συνεργασιών σε ξενόγλωσσα προπτυχιακά και μεταπτυχιακά  προγράμματα, ενώ ακολούθησαν, τον Μάιο του 2021, συσκέψεις στο Υπουργείο Παιδείας για την ίδρυση Κέντρου Διεθνούς Πανεπιστημιακής Συνεργασίας ΑΕΙ  στην Αρχαία Ολυμπία.

Στο πλαίσιο της υπογραφής του Μνημονίου Συνεργασίας, η Δρ. Αυγερινοπούλου είχε την ευκαιρία να συνομιλήσει για την υλοποίηση ξενόγλωσσων προγραμμάτων και συνεργειών στους καίριους τομείς της ρομποτικής, των εφαρμογών της διαστημικής τεχνολογίας και της τεχνητής νοημοσύνης με τον Πρύτανη του Πανεπιστημίου Πατρών, κ. Χρ. Μπούρα, τον Αντιπρύτανη Ακαδημαϊκών και Διεθνών Θεμάτων, κ. Δ. Μαντζαβίνο, τον Πρόεδρο του Πανεπιστημίου Purdue, Δρ.  Μung Chiang, την Associate Professor of Biological Sciences Showalter Faculty Scholar Purdue University, κα Π. Πάσχου, τον Καθηγητή της Επιστήμης των  Υπολογιστών του Πανεπιστημίου Purdue, κ. Π. Δρινέα, καθώς και με την Υπεύθυνη για τις Διεθνείς Συνεργασίες, κα Alyssa Wilcox.

Η Δρ. Αυγερινοπούλου συζήτησε δε εκτενέστερα με τον Πρόεδρο του Purdue University, Δρ. Mung Chiang και την Υπεύθυνη για τις Διεθνείς Συνεργασίες, κα Alyssa Wilcox, για την υλοποίηση ξενόγλωσσου ακαδημαϊκού προγράμματος στην Αρχαία Ολυμπία, στο πλαίσιο και της πρότασής της για ίδρυση ενός Διεθνούς Κέντρου Ακαδημαϊκών Σπουδών στην Αρχαία Ολυμπία. Μια περιοχή, η οποία κρίθηκε και από τους συνομιλητές, ως ένας προορισμός ιδιαίτερου ενδιαφέροντος στο  διεθνή ακαδημαϊκό χάρτη και ιστορικής σημασίας από την αρχαιότητα έως σήμερα. Τόσο ο Δρ. Chiang όσο και η κα Wilcox εξέφρασαν την πρόθεσή τους να επισκεφθούν την Αρχαία Ολυμπία σε επόμενο ταξίδι τους για να διερευνήσουν τις προοπτικές συνεργασίας.

Υπάρχουν ήδη σημαντικές πρωτοβουλίες για την προώθηση των συμπράξεων των ελληνικών και ξένων Πανεπιστημίων, όπως η υπογραφή του προγράμματος Διεθνούς Ακαδημαϊκής Συνεργασίας μεταξύ των ΗΠΑ και της Ελλάδας, μια πρωτοβουλία του Προέδρου της Ν.Δ., κ. Κυριάκου Μητσοτάκη, η οποία έχει εμβαθύνει ουσιαστικά τις σχέσεις των δύο χωρών στον ακαδημαϊκό χώρο και οι οποίες βρίσκονται στο βέλτιστο επίπεδο.

Please follow and like us:

Μήνυμα για τους υποψηφίους των Πανελλαδικών Εξετάσεων

Αγαπητές μαθήτριες και αγαπητοί μαθητές,

Βρίσκεστε μπροστά σε μια σημαντική αφετηρία. Οι Πανελλαδικές Εξετάσεις που ξεκινούν σηματοδοτούν την αρχή μιας νέας ζωής στον προσωπικό και  επαγγελματικό στίβο. Είναι μια πρόκληση, μια δοκιμασία από τις πολλές που θα κληθείτε να ανταποκριθείτε. Αποτελούν τη μετάβασή σας στην ενήλικη  ζωή, μια περίοδο κομβική για το επόμενο βήμα, την φοιτητική περίοδο, την κατάκτηση γνώσεων και εμπειριών.

Τις ημέρες που ακολουθούν, με ηρεμία, αισιοδοξία και αυτοπεποίθηση, πιστεύω ότι θα ανταποκριθείτε για τα μέγιστα αποτελέσματα, αντάξια του κόπου  και των στόχων σας. Εύχομαι ολόψυχα η προσπάθεια όλων σας να στεφθεί με επιτυχία και οι κόποι σας να ανταμειφθούν. Ωστόσο, θα πρέπει να θυμάστε  ότι αυτές οι εξετάσεις δεν αποτελούν την μοναδική σας ευκαιρία παρά μια από τις πολλές που, με εμπιστοσύνη στον εαυτό σας και με ήρεμη και  καθαρή σκέψη, θα κληθείτε να αδράξετε.

Σας εύχομαι, μέσα από την καρδιά μου, καλή επιτυχία και δύναμη για να κατακτήσετε τους στόχους σας και να εκπληρώσετε τα όνειρά σας
Ευχές και στους γονείς αλλά και τους εκπαιδευτικούς, που βρίσκονται όλο αυτό το διάστημα δίπλα σας, στηρίζοντας έμπρακτα και ουσιαστικά τον αγώνα  σας για τη μελλοντική σας πορεία στη ζωή.

Και μην ξεχνάτε, ό,τι θέλουμε, μπορούμε να το πετύχουμε! Αξίζει να προσπαθούμε.

Please follow and like us:
Δήλωση Δ. Αυγερινοπούλου για την ορκωμοσία της νέας Βουλής που προέκυψε μετά τις εκλογές της 21 η Μαΐου

Δήλωση Δ. Αυγερινοπούλου για την ορκωμοσία της νέας Βουλής που προέκυψε μετά τις εκλογές της 21 η Μαΐου

«Συνεχίζουμε τη μάχη για την τελική νίκη στις 25 Ιουνίου! Για μια αυτοδύναμη και ισχυρή Κυβέρνηση!»

 

«Οι πολίτες, στις εκλογές της 21 ης Μαΐου, έδωσαν ξεκάθαρη εντολή στην Κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας για να κάνουμε ακόμη πιο τολμηρά και  aποφασιστικά βήματα προς τα μπρος στο δρόμο της σιγουριάς και της ανάπτυξης. Μια εντολή που θα επιβεβαιωθεί και στις κάλπες του Ιουνίου, για να  oδηγηθεί η χώρα μας σε μια σταθερή πορεία με μια σταθερή Κυβέρνηση που θα φέρει πραγματικά βιώσιμη ανάπτυξη.
Σας ευχαριστώ μέσα από την  καρδιά μου που μου
δώσατε την δύναμη να συνεχίσω να εργάζομαι για τον τόπο μας. Με την ψήφο σας δείξατε πως αναγνωρίζετε τα σημαντικά βήματα  προόδου που έγιναν αυτά τα τέσσερα χρόνια.
Οι
Έλληνες ψήφισαν Κυριάκο Μητσοτάκη, επιβραβεύοντας τις επιλογές που κάνει για την χώρα μας. Τον  Πρωθυπουργό που μπορεί να κάνει πράξη το όραμα όλων μας για μια Ελλάδα σύγχρονη, με νέες θέσεις εργασίας, με νέες επενδύσεις, με μέτρα για τους  ευάλωτους συμπολίτες μας, με φροντίδα για όλους. σε μια χώρα που αλλάζει, του γίνεται σύγχρονη, ελκυστική.
Οι Ηλείοι ψήφισαν Κυριάκο Μητσοτάκη  και έδωσαν ξεκάθαρη εντολή για να
προχωρήσει η ατζέντα για τον Νομό μας, με σημαντικά έργα στις υποδομές, στις μεταφορές, στον αγροτικό τομέα,  στην πράσινη ανάπτυξη, στον χώρο της υγείας, στην βελτίωση της καθημερινότητας. Έργα αναπτυξιακά για την επόμενη ημέρα, για το μέλλον το δικό  μας και των παιδιών μας.

Οι εκλογές της 25 ης Ιουνίου είναι το ίδιο σημαντικές με αυτές του Μαΐου. Όλοι μαζί συνεχίζουμε δυναμικά τη μάχη για την τελική νίκη, για μια  αυτοδύναμη και ισχυρή Κυβέρνηση. Η μονοκομματική κυβέρνηση είναι αυτή που έχει ξεκάθαρο πρόγραμμα, ξεκάθαρα δεδομένα για το τι θα κάνει όταν  κυβερνήσει, και μπορεί να κυβερνήσει με σταθερότητα, συνέπεια και συνέχεια».

Please follow and like us:
Διονυσία-Θεοδώρα Αυγερινοπούλου     Πανηγυρισμοί και ευχές για την σαρωτική νίκη της Νέας Δημοκρατίας και την επανεκλογή της

Διονυσία-Θεοδώρα Αυγερινοπούλου Πανηγυρισμοί και ευχές για την σαρωτική νίκη της Νέας Δημοκρατίας και την επανεκλογή της

Με χαμόγελα και ευχές τόσο για την ιστορική νίκη της Νέας Δημοκρατίας, που κυριολεκτικά έβαψε μπλε τον χάρτη της Ελλάδας αλλά και την επανεκλογή της, για τέταρτη φορά, γέμισαν τα πολιτικά γραφεία της Βουλευτού Ηλείας της Νέας Δημοκρατίας, Διονυσίας-Θεοδώρας Αυγερινοπούλου στον Πύργο, την Αμαλιάδα και την Ζαχάρω, το βράδυ της Κυριακής. Από νωρίς, και λίγο μετά το κλείσιμο της κάλπης, μόλις άρχισε να ξεκαθαρίζει το εκλογικό αποτέλεσμα και να επιβεβαιώνεται η συντριπτική νίκη του κόμματος, ψηφοφόροι, υποστηρικτές και φίλοι της κας. Αυγερινοπούλου έσπευσαν να την συγχαρούν, ξεσπώντας σε πανηγυρισμούς κάθε φορά που ανακοινώνονταν τα αποτελέσματα που οδηγούσαν την παράταξη στην καθαρή πρωτιά, στις 58 από τις 59 εκλογικές περιφέρειες και στην Ηλεία, με ποσοστό 37,68. 

Το κλίμα ήταν πανηγυρικό ενώ σε χειροκροτήματα ξέσπασαν και όταν εξελίχθηκε η καταμέτρηση των σταυρών προτίμησης που αποτύπωσε την αναγνώριση και την επιβράβευση της προσπάθειας της Ηλείας Βουλευτού για την ανάπτυξη του νομού αλλά και την πίστη τους ότι στο πρόσωπό της έχουν βρει μια δυναμική και ακούραστη εκπρόσωπο, που με συγκεκριμένο πρόγραμμα και έχοντας θέσει ξεκάθαρους στόχους και προτεραιότητες, διεκδικεί αποτελεσματικά για την Ηλεία και τους πολίτες της.

Η ίδια, εμφανώς συγκινημένη, έχοντας διαρκώς στο πλευρό της τον γιο της, τον σύζυγό της, τους γονείς της, τους συνεργάτες της, πνίγηκε στις αγκαλιές του κόσμου και δέχθηκε με χαμόγελο ευχές και ανθοδέσμες που δεν σταμάτησαν να της προσφέρουν. 

Μιλώντας για την μεγάλη νίκη της Νέας Δημοκρατίας, η κα. Αυγερινοπούλου ευχαρίστησε τους συμπολίτες της για την ξεκάθαρη εντολή αυτοδύναμης Κυβέρνησης που έδωσαν στην στον Κυριάκο Μητσοτάκη, αποδεικνύοντας ότι η Νέα Δημοκρατία είναι ένα κόμμα το οποίο είχε το σωστό πρόγραμμα, έκανε τις σωστές επιλογές και οδηγεί τη χώρα σταθερά μπροστά. «Προχωράμε αναπτυξιακά, σε ένα καλύτερο αύριο. Η απάντηση που έδωσε ο ελληνικός λαός στα διλήμματα που τέθηκαν ήταν ξεκάθαρη.  Η ελπίδα νίκησε την απαισιοδοξία και η ενότητα τον διχασμό. Ψήφισε δίνοντας ουσιαστικά εντολή αυτοδυναμίας στην Νέα Δημοκρατία. Μια εντολή που θα επιβεβαιωθεί και στις κάλπες του Ιουνίου, για να οδηγηθεί η χώρα μας σε μια σταθερή πορεία, με μια σταθερή Κυβέρνηση που θα φέρει πραγματικά βιώσιμη ανάπτυξη. Σας ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου που μου δώσατε την δύναμη να συνεχίσω να εργάζομαι για τον τόπο μας. Με την ψήφο σας δείξατε πως αναγνωρίζετε τα σημαντικά βήματα προόδου που έγιναν αυτά τα τέσσερα χρόνια. Οι Έλληνες ψήφισαν Κυριάκο Μητσοτάκη, επιβραβεύοντας τις επιλογές που κάνει για την χώρα μας. Τον Πρωθυπουργό που μπορεί να κάνει πράξη το όραμα όλων μας για μια Ελλάδα σύγχρονη, με νέες θέσεις εργασίας, με νέες επενδύσεις, με μέτρα για τους ευάλωτους συμπολίτες μας, με φροντίδα για όλους. Οι νέες και οι νέοι της χώρας μας, για πρώτη φορά μετά από πάρα πολλά χρόνια, ψήφισαν την παράταξη που, με συγκεκριμένες πολιτικές, τους δίνει ευκαιρίες για σπουδές, εργασία, αποκατάσταση, τους δίνει όραμα και στόχο, ευκαιρίες και προοπτικές σε μια χώρα που αλλάζει, του γίνεται σύγχρονη, ελκυστική. Οι Ηλείοι ψήφισαν Κυριάκο Μητσοτάκη και έδωσαν ξεκάθαρη εντολή για να προχωρήσει η ατζέντα για τον Νομό μας, με σημαντικά έργα στις υποδομές, στις μεταφορές, στον αγροτικό τομέα, στην πράσινη ανάπτυξη, στον χώρο της υγείας, στην βελτίωση της καθημερινότητας. Έργα αναπτυξιακά για την επόμενη ημέρα, για το μέλλον το δικό μας και των παιδιών μας. Συνεχίζουμε δυναμικά, με αισιοδοξία», τόνισε.

 

Please follow and like us:
Συνεργασία για τις εξαγωγές σταφίδας και εργάτες γης – Στην Ηλεία ο Πρόεδρος του Ελληνο-Ινδικού Επιμελητήριου Ελλάδος

Συνεργασία για τις εξαγωγές σταφίδας και εργάτες γης – Στην Ηλεία ο Πρόεδρος του Ελληνο-Ινδικού Επιμελητήριου Ελλάδος

Οι νέοι ορίζοντες που έχουν ανοίξει μέσα από την δημιουργία ισχυρής βάσης συνεργασίας της νέας Ομάδας Παραγωγών Σταφίδας της Ηλείας με  τη μεγάλη αγορά της Ινδίας, βρέθηκαν στον επίκεντρο της συνάντησης σταφιδοπαραγωγών του Νομού με τον Πρόεδρο του ελληνο-ινδικού  Επιμελητηρίου κ. Άγγελο Τσαβδάρη και τον ειδικό συμβούλό του κ. Νικόλαο Τετριμίδα, το απόγευμα της Δευτέρας, στο κτίριο της Π.Ε Ηλείας,  στον Πύργο.
Στην διάρκεια της συνάντησης, στην οποία συμμετείχε και η υπ.
Βουλευτής Ηλείας της Νέας Δημοκρατίας, Διονυσία-Θεοδώρα  Αυγερινοπούλου, που έχει συμβάλλει τα μέγιστα στην ανάπτυξης αυτής της ξεχωριστής σημασίας συνεργασίας, επισημάνθηκε η δυναμική που  μπορεί να δώσει τόσο στην σταφίδα όσο και σε άλλα ηλειακά προϊόντα, το νέο εξαγωγικό μονοπάτι με μια χώρα-εμπορικό σύμμαχο, σε μια τεράστια σε έκταση και πληθυσμό χώρα.

Σε μία προσπάθεια ερμηνευτικής προσέγγισης, το ταξίδι του Προέδρου του Ελληνο-ινδικού Επιμελητήριου, κ. Άγγελου Τσαβδάρης, προσδίδει ιδιαίτερο  ενδιαφέρον, αφού βρέθηκε για δεύτερη φορά, μέσα σε διάστημα λίγων μηνών, στην Ηλεία. Στόχος ήταν η καταγραφή των ήδη διαθέσιμων αλλά και των  παραγόμενων νέων ποσοτήτων σταφίδας, προκειμένου να χαρτογραφηθούν οι λεπτομέρειες της επικείμενης συνεργασίας μεταξύ των παραγωγών και του  Επιμελητηρίου, για να προχωρήσουν οι προσυμφωνίες και να ξεκινήσει ο πρώτος κύκλος εξαγωγικών επαφών.

Στο πλαίσιο του σχεδιασμού της εξαγωγικής δραστηριότητας, οργανώνεται ταξίδι το επόμενο χρονικό διάστημα, στην Ινδία, με στόχο οι εκπρόσωποι των  σταφιδοπαραγωγών της Ηλείας να έχουν την ευκαιρία να συζητήσουν από κοντά για τα διαδικαστικά της σύναψης συμφωνίας, τις προδιαγραφές, τις τιμές,  τις ποσοτικές και ποιοτικές προϋποθέσεις, ώστε να ολοκληρωθεί μία πρώτη συνεργασία, εξαγωγής της σταφίδας της Ηλείας στην Ινδία.

Όπως τόνισε ο κ. Τσαβδάρης, αρωγός αυτής της πολυδιάστατης προσπάθειας είναι η κα Αυγερινοπούλου, που με τη συστηματική της συλλογική εργασία και σε  συνάρτηση με τις σύγχρονες οικονομικές τεχνικές του εξαγωγικού marketing, συμβάλλει συλλογικά με τον τρόπο της στην κατάκτηση της αγοράς μιας  χώρας του 1,5 δις κατοίκων, κάτι που για έναν μεμονωμένο παραγωγό θα ήταν ουτοπία.
Η κα Αυγερινοπούλου, μιλώντας με τους παραγωγούς, και έχοντας υπόψη το εφαρμοσμένο εξαγωγικό marketing, αναφέρθηκε στα περιθώρια  επανεκκίνησης του προϊόντος και της δυναμικής που ανακτά μέσα από στοχευμένη στρατηγική της προώθησης της τυποποίησης και των δυναμικών  συνεργειών.

Συνεργασία και για εργατικά χέρια…

Στη συνέχεια ο Προέδρος του Ελληνο-ινδικού Επιμελητηρίου ενημέρωσε τους παραγωγούς για τη δυνατότητα της Ινδίας να συμβάλει στην κάλυψη των μεγάλων  αναγκών των ελληνικών επιχειρήσεων και των αγροτών σε εργατικό δυναμικό. Μία πρωτοβουλία του Επιμελητήριου να συμβάλει προς αυτήν την  κατεύθυνση με συγκεκριμένα μέτρα που θεωρεί αναγκαία ώστε να διευκολυνθεί η μετάκληση εργατών από την Ινδία.

Με αυτό το σκεπτικό, το Επιμελητήριο προχώρησε ένα βήμα παραπέρα, καταθέτοντας στην κυβέρνηση μία ολιστική προσέγγιση για την αποτελεσματική  αντιμετώπιση του μείζονος προβλήματος των εργατών γης, αλλά και των άλλων κατηγοριών, μέσω ενός συγκροτημένου και αξιόπιστου προγράμματος με τον τίτλο «ΕΥΤΟΠΙΑ», με ιδιωτικοοικονομικά χαρακτηριστικά, προς πλήρη διευκόλυνση των παραγωγών.
Η αξιολόγηση του προγράμματος «ΕΥΤΟΠΙΑ» από πλευράς  της ελληνικής κυβέρνησης αναμένεται το επόμενο διάστημα, έτσι ώστε να καταστεί δυνατή η εφαρμογή του.

Please follow and like us:
Αυγερινοπούλου: Και τα οινοποιήσιμα σταφύλια ποικιλίας «Ροδίτη» της Ηλείας εντάσσονται στις αποζημιώσεις de minimis

Αυγερινοπούλου: Και τα οινοποιήσιμα σταφύλια ποικιλίας «Ροδίτη» της Ηλείας εντάσσονται στις αποζημιώσεις de minimis

 Αθήνα, 15 Μαΐου 2023

Θετικές είναι εξελίξεις για τους παραγωγούς της ποικιλίας «Ροδίτη» στην Ηλεία, καθώς σε συνέχεια και της επιστολής που είχε αποστείλει η υπ. Βουλευτής Ν. Ηλείας της Νέας Δημοκρατίας, Διονυσία – Θεοδώρα Αυγερινοπούλου, στο Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης, αλλά και της διαρκούς της επικοινωνίας της τόσο με το Υπουργείο όσο και τον ΟΠΕΚΕΠΕ, εντάσσονται και τα οινοποιήσιμα σταφύλια ποικιλίας «Ροδίτη» της Ηλείας στις αποζημιώσεις μέσω της διαδικασίας de minimis, παράλληλα με της Δυτικής Αχαΐας και της Αττικής.

Η κα Αυγερινοπούλου δήλωσε: «Ευχαριστώ θερμά το Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης που αναγνώρισε την ανάγκη ένταξης και των παραγωγών της Ηλείας στις αποζημιώσεις de minimis, σε συνέχεια τόσο της επιστολής μου στις 19 Απριλίου όσο και των σχετικών επικοινωνιών, καθώς η Ηλεία είναι μια από τις πιο δυναμικές παραγωγικές περιοχές οινοποιήσιμων σταφυλιών, στις οποίες είχαν καταγραφεί σημαντικές ζημίες. Η ενίσχυση αυτή αποτελεί σημαντική ανάσα για τους σταφυλοπαραγωγούς μας».

Σύμφωνα με την υπ’ αριθμ. 820/142891 απόφαση: δικαιούχοι είναι οι γεωργοί που διαθέτουν αγροτεμάχια με καλλιέργεια αμπελώνα της οινοποιήσιμης ποικιλίας «Ροδίτης (Αλεπού)» στην Π.Ε. Ηλείας και στον Δήμο Δυτικής Αχαΐας, Π.Ε. Αχαΐας, οι οποίοι έχουν υποβάλλει ενιαία αίτηση ενίσχυσης για το έτος 2022, διαθέτουν αμπέλια σε ωρίμανση (άνω των 3 ετών) και διατηρούν τουλάχιστον ένα (1) στρέμμα καλλιέργειας αμπελιού για παραγωγή οίνου, ποικιλίας «Ροδίτης (Αλεπού)» σε ωρίμανση. Το ύψος του κατ’ αποκοπή ποσού ενίσχυσης ήσσονος σημασίας (de minimis) καθορίζεται σε 90 ευρώ/στρέμμα. Όσοι από τους δικαιούχους είναι εγγεγραμμένοι στο Μητρώο Αγροτών και Αγροτικών Εκμεταλλεύσεων (Μ.Α.Ε.Ε.) του Υπ.Α.Α.Τ με την ιδιότητα του “επαγγελματία αγρότη” για το έτος 2022 από 01.01.2022 έως την 13.03.2023, λαμβάνουν το 100% του ύψους της ενίσχυσης. Οι υπόλοιποι δικαιούχοι λαμβάνουν το 50% του ύψους της ενίσχυσης κατά περίπτωση.

 

Please follow and like us: