Επίσκεψη Δ. Αυγερινοπούλου στο Πυροσβεστικό Κλιμάκιο Κρεστένων, με την ευκαιρία της έναρξης της αντιπυρικής περιόδου

Επίσκεψη Δ. Αυγερινοπούλου στο Πυροσβεστικό Κλιμάκιο Κρεστένων, με την ευκαιρία της έναρξης της αντιπυρικής περιόδου

Επίσκεψη στο Πυροσβεστικό Κλιμάκιο Κρεστένων, με την ευκαιρία της έναρξης της αντιπυρικής περιόδου, πραγματοποίησε η Βουλευτής Ν. Ηλείας, Ν.Δ., Δρ. Διονυσία – Θεοδώρα Αυγερινοπούλου, και με την ιδιότητά της ως Πρόεδρος της Επιτροπής Περιβάλλοντος της Βουλής, καθώς έχει στην αρμοδιότητά της θέματα του Υπουργείου Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας για την προστασία του δασικού περιβάλλοντος. 

Η κα Βουλευτής ευχαρίστησε τους πυροσβέστες για την πολύτιμη προσφορά τους στην αντιπυρική θωράκιση του Νομού και συζήτησε με το στελεχιακό δυναμικό του Πυροσβεστικού Κλιμακίου για τον επιχειρησιακό σχεδιασμό, την επάνδρωση και τον εξοπλισμό του Πυροσβεστικού Σώματος, καθώς και των εθελοντών, ώστε να επιτευχθεί η πλέον αποτελεσματική προστασία του δασικού μας κεφαλαίου και το Σώμα να είναι ικανό να ανταπεξέλθει καταλλήλως σε κάθε συμβάν. Προς τούτου, το Υπουργείο Πολιτικής Προστασίας και Κλιματικής Κρίσης έχει προβεί σε νέες προσλήψεις για την ενίσχυση του Σώματος, στην προμήθεια επίγειων και εναερίων μέσων πυρόσβεσης, στην υλοποίηση εκπαιδευτικών προγραμμάτων νέων Εθελοντών Πυροσβεστών, σε εκτενείς προληπτικούς καθαρισμούς σε δασικές εκτάσεις, ενώ μετά από 24 χρόνια υπάρχει στενή συνεργασία με το Υπουργείο Περιβάλλοντος και τις Δασικές Υπηρεσίες σε μια κοινή προσπάθεια για την προστασία του δάσους.

Κοινό μήνυμα ήταν ότι όλοι πρέπει να προσέχουμε και να προστατεύουμε τον φυσικό μας πλούτο, ώστε να μην σημειωθούν φέτος πυρκαγιές εξ΄ αμελείας, ενώ ευχήθηκαν τα λιγότερα δυνατά περιστατικά για τη νέα αντιπυρική περίοδο. 

 

Please follow and like us:
Δήλωση Δ. Αυγερινοπούλου για την περιοδεία του κ. Τσίπρα στην Ηλεία

Δήλωση Δ. Αυγερινοπούλου για την περιοδεία του κ. Τσίπρα στην Ηλεία

«Η περιοδεία του Προέδρου του ΣΥΡΙΖΑ, κ. Αλέξη Τσίπρα, στην Ηλεία, μας θυμίζει ότι ενίοτε η άσκηση πολιτικής γίνεται πεδίο καιροσκοπισμού. Αντί ο ίδιος ως Αρχηγός της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης να συμβάλλει με ρεαλιστικές προτάσεις, ώστε να αντιμετωπίσουμε από κοινού οι Έλληνες το πρόβλημα που δημιούργησε η εξωγενής αύξηση του ρεύματος και να συνεισφέρει, έτσι, στην επίλυση του προβλήματος, όπως θα έκανε κάθε αξιόλογη αντιπολιτευτική δύναμη σε περίοδο κρίσης, χρησιμοποιεί αυτή την συγκυρία ως πεδίο φθηνής πολιτικής αντιπαράθεσης. Θυμίζουμε δε ότι ο ίδιος έφερε σε τέλμα την ανάπτυξη των Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας σε όλη τη χώρα και καθυστέρησε την ενεργειακή μετάβαση της χώρας μας. Η Κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας, αντιθέτως, προβαίνει σε απαραίτητα μέτρα στήριξης των νοικοκυριών και των επιχειρήσεων, έναντι στην ενεργειακή κρίση και το κύμα ακρίβειας.

Όσον αφορά στην Ηλεία, ας μην ξεχνούμε ότι παραλίγο η Ηλεία να μείνει εκτός δι-ευρωπαϊκού δικτύου, καθώς έθεσε σε διακινδύνευση την ολοκλήρωση της Ολυμπίας Οδού κατά το τμήμα Πάτρας – Πύργου, ενώ η Κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας διέσωσε το έργο και ήδη τα εργοτάξια έχουν στηθεί και ξεκινούν εργασίες. 

Όσο για τα αγροτικά ο κ. Τσίπρας είναι όψιμος τιμητής, καθώς η Κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ, λίγα είχε προσφέρει στον αγροδιατροφικό τομέα της χώρας μας, εν αντιθέσει με την Κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας, η οποία έχει μειώσει στο 6% το ΦΠΑ στις ζωοτροφές και τα λιπάσματα, έχει διπλασιάσει τα κονδύλια για την στήριξη των νέων αγροτών και έχει προχωρήσει σε γενναία μέτρα για την στήριξη του αγροτικού τομέα και σε ευθεία στήριξη των κτηνοτρόφων. 

Στον τομέα της εκπαίδευσης, η Κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας είναι αυτή που προχώρησε στην υπογραφή του Μνημονίου Συνεργασίας μεταξύ του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, του Πανεπιστημίου Πατρών, της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας, του Ελληνικού Γεωργικού Οργανισμού ΔΗΜΗΤΡΑ, της Αμερικανικής Γεωργικής Σχολής και του Ιδρύματος «Καπετάν Βασίλη και Κάρμεν Κωνσταντακόπουλου», για την Αγροτική Εκπαίδευση και Κατάρτιση στη Δυτική Ελλάδα και είναι αυτή που ίδρυσε το Ινστιτούτο Επιμόρφωσης Αθλητικών Στελεχών (Ι.Ε.Α.Σ.) στην Αρχαία Ολυμπία.

Όσον αφορά στην υγεία, η Κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας είναι αυτή που ιδρύει τέσσερες νέες δομές ψυχικής υγείας στην Ηλεία, το Κέντρο Ψυχικής Υγείας, το Οικοτροφείο Ψυχικά Πασχόντων, το Οικοτροφείο για τους πάσχοντες με άνοια και Alzheimer’s και το Κέντρο Ημέρας Παιδιών και Εφήβων με διαταραχές αυτιστικού φάσματος.

Με συντονισμένες ενέργειες, η Κυβέρνηση βρίσκεται δίπλα σε κάθε πολίτη! 

Για τις 15 Μαΐου, εύχομαι καλή επιτυχία στις εσωκομματικές εκλογές του ΣΥΡΙΖΑ – ΠΣ, αν και θα πρέπει να προσέξει σημαντικά ο κ. Τσίπρας, καθώς, σύμφωνα με την τελευταία δημοσκόπηση της Data Consultants», υπάρχει σημαντική διαρροή ψηφοφόρων από το ΣΥΡΙΖΑ προς τη Νέα Δημοκρατία, ενώ παρουσιάζει και μείωση των ποσοστών του, κάτι που δεν είθισται να παρατηρείται όταν ένα κόμμα βρίσκεται στην αντιπολίτευση».

 

Please follow and like us:
Επίσκεψη Δ. Αυγερινοπούλου στον νέο Αστυνομικό Διευθυντή Ηλείας, Ταξίαρχο Μ. Οικονομόπουλο

Επίσκεψη Δ. Αυγερινοπούλου στον νέο Αστυνομικό Διευθυντή Ηλείας, Ταξίαρχο Μ. Οικονομόπουλο

Εθιμοτυπική συνάντηση με το νέο Αστυνομικό Διευθυντή Ηλείας, Ταξίαρχο κ. Μιχάλη Οικονομόπουλο είχε η Βουλευτής Ν. Ηλείας, Ν.Δ., Δρ. Διονυσία – Θεοδώρα Αυγερινοπούλου, με αφορμή την ανάληψη των νέων του καθηκόντων. Η κα Βουλευτής συνεχάρη τον Αστυνομικό Διευθυντή Ηλείας και του ευχήθηκε κάθε επιτυχία στο σημαντικό έργο που έχει αναλάβει.

Κατά τη διάρκεια της συνάντησης συζητήθηκαν, μεταξύ άλλων, θέματα που αφορούν στην έννομη τάξη στο Νομό, τις ανάγκες της Αστυνομίας σε προσωπικό και εξοπλισμό και κυρίως τις στεγαστικές και κτιριακές ανάγκες των Αστυνομικών Τμημάτων της Ηλείας, θέμα με το οποίο η κα Βουλευτής ασχολείται συστηματικά, καθώς διατελεί Μέλος της Κοινοβουλευτικής Ομάδας της Νέας Δημοκρατίας που μετέχει στην Επιτροπή Δημοσίας Τάξεως της Βουλής με αρμοδιότητα υποθέσεις και του Υπουργείου Προστασίας του Πολίτη.

 

Please follow and like us:
Στην τελετή παράδοσης – παραλαβής της Διοίκησης του ΚΕΑΤ Ανδραβίδας παρέστη η Βουλευτής, Δ. Αυγερινοπούλου

Στην τελετή παράδοσης – παραλαβής της Διοίκησης του ΚΕΑΤ Ανδραβίδας παρέστη η Βουλευτής, Δ. Αυγερινοπούλου

Στην τελετή παράδοσης – παραλαβής της Διοίκησης του Κέντρου Αεροπορικής Τακτικής (ΚΕΑΤ), από το Διοικητή του ΚΕΑΤ, Σμήναρχο (Ι) Νικόλαο Κοκκώνη στον Σμήναρχο (Ι) Ματθαίο Κανουπάκη, παρέστη σήμερα η Δρ. Διονυσία-Θεοδώρα Αυγερινοπούλου, Βουλευτής Ν. Ηλείας, Ν.Δ. και Πρόεδρος της Επιτροπής Περιβάλλοντος της Βουλής.

Η τελετής παράδοσης – παραλαβής πραγματοποιήθηκε στην Αεροπορική Βάση Ανδραβίδας, παρουσία του Αρχηγού Τακτικής Αεροπορίας (ΑΤΑ), Αντιπτεράρχου (Ι) Γεωργίου Φασούλα, και του Θεοφιλέστατου Επισκόπου Ωλένης κ.κ. Αθανασίου. Κατά την ολοκλήρωση της τελετής η κα Βουλευτής συνεχάρη τον απερχόμενο Διοικητή Διοίκησης του Κέντρου Αεροπορικής Τακτικής (ΚΕΑΤ), Σμήναρχο (Ι) Νικόλαο Κοκκώνη, για τις πολύτιμες υπηρεσίες που προσέφερε, ενώ ευχήθηκε στο νέο Διοικητή του ΚΕΑΤ, Σμήναρχο (Ι) Ματθαίο Κανουπάκη, κάθε επιτυχία στο έργο που αναλαμβάνει. 

Στο περιθώριο της τελετής παράδοσης – παραλαβής, η κα Βουλευτής και με τη διττή της ιδιότητα, ως Προέδρου της Επιτροπής Περιβάλλοντος της Βουλής, είχε την τιμή να συνομιλήσει με τον Αρχηγό της Τακτικής Αεροπορίας (ΑΤΑ), Αντιπτέραρχο (Ι) Γεώργιο Φασούλα, μεταξύ άλλων, για θέματα που αφορούν την εκπαίδευση και την ενεργειακή αναβάθμιση των κτιρίων της Πολεμικής Αεροπορίας (ΠΑ).

 

Please follow and like us:
Αυγερινοπούλου – Ράπτη: Τέσσερις νέες δομές ψυχικής υγείας ιδρύονται στην Ηλεία 

Αυγερινοπούλου – Ράπτη: Τέσσερις νέες δομές ψυχικής υγείας ιδρύονται στην Ηλεία 

Είναι σπουδαίας σημασίας η ίδρυση τεσσάρων νέων δομών ψυχικής υγείας στην Ηλεία, στις οποίες θα παρέχονται σημαντικές υπηρεσίες για την ψυχοκοινωνική αποκατάσταση των πασχόντων και την ολοκληρωμένη πλαισίωση των εφήβων και των οικογενειών τους, εξασφαλίζοντας την ισότιμη πρόσβαση σε ποιοτική φροντίδα, δήλωσε η Βουλευτής Ν. Ηλείας Ν.Δ., Δρ. Διονυσία – Θεοδώρα Αυγερινοπούλου, κατόπιν νεότερης επικοινωνίας της με την Υφυπουργό Υγείας, κα Ζωή Ράπτη. Με την δημιουργία του Κέντρου Ψυχικής Υγείας, του Οικοτροφείου Ψυχικά Πασχόντων, του Οικοτροφείου για τους πάσχοντες με άνοια και Alzheimer´s, καθώς και με το Κέντρο Ημέρας παιδιών και εφήβων με διαταραχές αυτιστικού φάσματος, καλύπτεται το κενό στις πρωτοβάθμιες μονάδες ψυχικής υγείας στο Νομό και ικανοποιούνται τα χρόνια αιτήματα των πολιτών, όπως συμπλήρωσε η κα Βουλευτής.

Σύμφωνα με την τροποποίηση της απόφασης του Υπουργείου Υγείας για την έγκριση σκοπιμότητας των πολιτικών ψυχικής υγείας για την περίοδο 2021-2023, με χρηματοδότηση από Ευρωπαϊκά Διαρθρωτικά Επενδυτικά Ταμεία (ΕΣΠΑ και Ταμείο Ανάκαμψης) ή και από τον Τακτικό Προϋπολογισμό του Υπουργείου Υγείας (Αρ. Πρωτ.: Γ3α,β/Γ.Π.οικ22845), εγκρίνονται:

  • 230.000 ευρώ για την ανάπτυξη Κέντρου Ψυχικής Υγείας με φορέα υλοποίησης το Γ.Ν. Ηλείας, 
  • 510.000 ευρώ για την δημιουργία Οικοτροφείου τύπου Α1, στα οποία διαμένουν ηλικιωμένα άτομα με ψυχικές διαταραχές που χρήζουν ψυχογηριατρικής φροντίδας,  
  • 480.000 ευρώ για την δημιουργία Οικοτροφείου τύπου Α3 για τους πάσχοντες με άνοια και Alzheimer’s, καθώς και
  • 250.000 ευρώ για τη δημιουργία Κέντρου Ημέρας παιδιών και εφήβων με διαταραχή αυτιστικού φάσματος.

Η ίδρυση και η λειτουργία των εν λόγω δομών ψυχικής υγείας στο Νομό Ηλείας ήταν και το κύριο θέμα που είχαν συζητήσει η κυρία Αυγερινοπούλου και η κυρία Ράπτη ήδη από την ίδρυση του Υφυπουργείου Ψυχικής Υγείας. Η κα Βουλευτής ευχαρίστησε από καρδιάς τον Πρωθυπουργό, κ. Κυριάκο Μητσοτάκη, ο οποίος, ως γνωστόν, τρέφει ιδιαίτερη ευαισθησία για τους ευάλωτους συμπολίτες μας, καθώς είναι ο πρώτος Πρωθυπουργός που όρισε Υφυπουργό με τέτοιο χαρτοφυλάκιο, αλλά και την κα Υφυπουργό για την ταχύτατη ανταπόκρισή της και την ένταξη αυτών των δομών στον σχεδιασμό του Υπουργείου, το οποίο θα επιτρέψει τη δημιουργία ενός ολοκληρωμένου συστήματος ποιοτικών υπηρεσιών ψυχικής υγείας στην Ηλεία με επίκεντρο τον άνθρωπο. Η κα Βουλευτής πρότεινε δε το Οικοτροφείο Ψυχικά Πασχόντων να ιδρυθεί στη νότια Ηλεία, όπου δεν υπάρχει αντίστοιχη δομή, ενώ το Κέντρο Ημέρας Παιδιών και Εφήβων με διαταραχές αυτιστικού φάσματος να δημιουργεί στον Πύργο, ώστε να καλύπτονται οι ανάγκες του Νομού. 

 

Please follow and like us:
Δήλωση Αυγερινοπούλου για την νέα αύξηση του κατώτατου μισθού – Δημιουργείται ο 15ος μισθός 

Δήλωση Αυγερινοπούλου για την νέα αύξηση του κατώτατου μισθού – Δημιουργείται ο 15ος μισθός 

50 ευρώ μηνιαία αύξηση στον κατώτατο μισθό – 31 ευρώ στο επίδομα ανεργίας – Νέες θέσεις εργασίας από την Κυβέρνηση Μητσοτάκη

«Νέα αύξηση κατά 50 ευρώ τον μήνα στο εισόδημα των εργαζομένων που αμείβονται με τον κατώτατο μισθό ανακοίνωσε σήμερα ο Πρωθυπουργός και Πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας, κ. Κυριάκος Μητσοτάκης, αποδεικνύοντας για άλλη μια φορά την συνέπεια με τις δεσμεύσεις της παράταξής μας και την κοινωνική ευαισθησία που διακρίνει τη διακυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας. Είναι η δεύτερη φορά κατά την οποία αυξάνεται ο κατώτατος μισθός στη χώρα από το 2019 έως σήμερα φτάνοντας στα 713 ευρώ μηνιαίως, δημιουργώντας στην πράξη έναν 15ο μισθό τον οποίο θα λάβουν άνω των 650.000 εργαζόμενοι, αυξάνοντας παράλληλα και το επίδομα ανεργίας κατά 31 ευρώ  μηνιαίως. Ο Πρωθυπουργός μας δείχνει εμπράκτως ότι στηρίζει το σύνολο της ελληνικής κοινωνίας. Με τα μέτρα της Κυβέρνησης υποχωρεί παράλληλα και η ανεργία, δημιουργούνται νέες θέσεις εργασίας και μετουσιώνεται σε πράξη το όραμα και η δέσμευση της «Ανάπτυξης για Όλους». Με την βιώσιμη αναπτυξιακή πολιτική της Κυβέρνησης, η Ελλάδα αναπτύσσεται, η Οικονομία της μεγεθύνεται και από αυτή την οικονομική ανάπτυξη, δεν μένει κανένας εκτός, αλλά ωφελούνται όλοι οι πολίτες. Η δημοκρατία και η κοινωνική δικαιοσύνη βρήκαν, επιτέλους, στη χώρα μας έναν πολύτιμο σύμμαχο: τον ίδιο τον Πρωθυπουργό!

Χρόνια πολλά! Καλή Ανάσταση!»

 

Please follow and like us:
Στη διυπουργική σύσκεψη για την κρατική αρωγή των πυρόπληκτων περιοχών της Ηλείας η Δ. Αυγερινοπούλου

Στη διυπουργική σύσκεψη για την κρατική αρωγή των πυρόπληκτων περιοχών της Ηλείας η Δ. Αυγερινοπούλου

5.781.400 € καταβάλλονται αύριο στους λογαριασμούς των κατά κύριο επάγγελμα αγροτών για τις ζημίες των αγροτικών εκμεταλλεύσεων

 

Οι αποζημιώσεις των αγροτικών εκμεταλλεύσεων και η ανασυγκρότηση της Ηλείας, μετά τις πυρκαγιές του Αυγούστου, ήταν το επίκεντρο της διυπουργικής σύσκεψης που πραγματοποιήθηκε σήμερα για το σύστημα της κρατικής αγωγής στις πυρόπληκτες περιοχές του Ν. Ηλείας, στην οποία μετείχε η Βουλευτής Ν. Ηλείας και Πρόεδρος της Επιτροπής Περιβάλλοντος της Βουλής, Δρ. Διονυσία – Θεοδώρα Αυγερινοπούλου. Στη διυπουργική σύσκεψη μετείχαν ο Υφυπουργός παρά τω Πρωθυπουργό, κ. Χρήστος Τριαντόπουλος, ο Γενικός Γραμματέας Οικονομικής Πολιτικής, κ. Νικόλαος Κουλοχέρης, ο Γενικός Γραμματέας Δημοσίων Επενδύσεων και Εταιρικού Συμφώνου για το Πλαίσιο Ανάπτυξης, κ. Δημήτρης Σκάλκος, ο Γενικός Γραμματέας Εσωτερικών και Οργάνωσης, κ. Μιχάλης Σταυριανουδάκης, ο Πρόεδρος του ΕΛΓΑ, κ. Ανδρέας Λυκουρέντζος, ο Πρόεδρος του Σωματείου «Διάζωμα», κ. Σταύρος Μπένος, ο Βουλευτής Ν. Ηλείας, κ. Τζαβάρας, και ο Βουλευτής Ν. Ηλείας, κ. Νικολακόπουλος, καθώς και υπηρεσιακοί παράγοντες.

Εντός Απριλίου ολοκληρώνεται η διαδικασία καταβολής της αποζημίωσης των πληγέντων αγροτικών εκμεταλλεύσεων από τις πυρκαγιές

Εκτός απίθανου απροόπτου, αύριο θα γίνει η πληρωμή των δικαιούχων κατά κύριο επάγγελμα αγροτών για τις ζημίες τους στις αγροτικές εκμεταλλεύσεις από τις πυρκαγιές του Αυγούστου, με την Ηλεία να λαμβάνει την μερίδα του λέοντος από τις αποζημιώσεις, οι οποίες ανέρχονται στα 5.781.400 ευρώ από τα συνολικά 20.332.268 ευρώ που θα πιστωθούν στους δικαιούχους, σύμφωνα με την υπ. αριθμ.’ 54381 απόφαση του Υπουργείου Οικονομικών (ΦΕΚ 1963 Β/ 19-4-2022). Εντός του μήνα θα έχει ολοκληρωθεί και η διαδικασία καταβολής της προκαταβολής σε όλους τους δικαιούχους, ανεξαρτήτως τραπεζικού ιδρύματος. 

100 ευρώ ανά δέντρο η αποζημίωση

Η κα Βουλευτής ευχαρίστησε θερμά τον Υφυπουργό παρά τω Πρωθυπουργό, κ. Τριαντόπουλο, τον Πρόεδρο του ΕΛΓΑ, κ. Λυκουρέντζο, καθώς και τους υπηρεσιακούς παράγοντες, οι οποίοι διαμόρφωσαν το κατάλληλο νομοθετικό πλαίσιο και «έτρεξαν» την όλη διαδικασία, προκειμένου να πληρωθούν τάχιστα οι αγρότες και να στηριχθεί η αγροτική παραγωγή. Είναι η πρώτη φορά που οι αποζημιώσεις για τις καταστροφές από φυσικές καταστροφές δεν παραπέμπονται σε βάθος τετραετίας, αλλά μόλις μετά από 8 μήνες από την πυρκαγιά. Το τελικό δε ποσό της κάλυψης της ζημιάς θα ανέλθει στα 100 ευρώ ανά δέντρο, με την προκαταβολή να αγγίζει τα 50 ευρώ, ενώ επί ΣΥΡΙΖΑ οι αποζημιώσεις δίνονταν μετά από τέσσερα χρόνια και μόλις περί τα 22 ευρώ το δέντρο. Σημειώθηκε, ακόμη, ότι 21 Μαρτίου έχει ξεκινήσει η διαδικασία των αυτοψιών, ώστε να προχωρήσουν και οι αποζημιώσεις των μη κατά κύριο επάγγελμα αγροτών.

Σχεδιασμός και προτάσεις για την ανασυγκρότηση της Ηλείας

Ως προς την ανασυγκρότηση της Αρχαίας Ολυμπίας, αλλά και εν συνόλω της Ηλείας, συζήτησαν για την Ολοκληρωμένη Χωρική Επένδυση (ΟΧΕ) που χρηματοδοτείται από την Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδος, αλλά και τους άξονες που πρέπει να προστεθούν, ώστε να εμπλουτιστεί η στρατηγική υπό το φως των σύγχρονων αναγκών μετά και τις πυρκαγιές του Αυγούστου. Η κα Αυγερινοπούλου, λαμβάνοντας το λόγο, έθεσε τις προτεραιότητες και τις προτάσείς της για ένα συνεκτικό σχέδιο ανασυγκρότησης της Αρχαίας Ολυμπίας, επισημαίνοντας ότι θα πρέπει να ληφθεί υπόψιν όλος ο Νομός και όχι μόνο τα πυρόπληκτα χωριά. Τόνισε, ακόμη, ότι είναι ανάγκη να συμπεριληφθούν έργα υποδομών και θωράκισης της περιοχής, καθώς και ψηφιακών υποδομών, αλλά και ενταχθούν δράσεις που θα δημιουργήσουν την Ηλεία του μέλλοντος, όπως, επί παραδείγματι, κατάλληλες αθλητικές και τουριστικές εγκαταστάσεις με την βοήθεια του ΕΟΤ, μιας και η Ολυμπία έχει μεγάλη τουριστική δυναμική. Αναφέρθηκε, τέλος, στην ίδρυση του Κέντρου Διεθνών Ακαδημαϊκών Σπουδών μεταξύ ελληνικών και ξένων Πανεπιστημίων με έδρα την Αρχαία Ολυμπία και δράσεις και στους Δελφούς, το οποίο συνιστά πρόταση της κα Βουλευτού, και θα ανοίξει το δρόμο της Ολυμπίας ως παγκόσμιας πόλης του πνεύματος και του πολιτισμού.

 

Please follow and like us:
Αυγερινοπούλου – Καλογήρου – Παπαγιαννίδης: Σημαντική στήριξη στους νέους αγρότες

Αυγερινοπούλου – Καλογήρου – Παπαγιαννίδης: Σημαντική στήριξη στους νέους αγρότες

Ετέθησαν όλα τα ζητήματα των αγροτών της Ηλείας στις δύο επιμέρους συναντήσεις

Δύο συναντήσεις με τη Γενική Γραμματέα Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, κα Χριστιάνα Καλογήρου, και το Γενικό Γραμματέα Ενωσιακών Πόρων και Υποδομών του ΥπΑΑΤ, κ. Δημήτρη Παπαγιαννίδη, πραγματοποίησε η Βουλευτής Ν. Ηλείας, Ν.Δ., Δρ. Διονυσία – Θεοδώρα Αυγερινοπούλου, για την επίλυση των καίριων ζητημάτων που αντιμετωπίζουν οι αγρότες της Ηλείας.

Πρόσθετοι πόροι ύψους 100 εκ. ευρώ στο πρόγραμμα Νέων Αγροτών

Επίκεντρο των συναντήσεων ήταν η στήριξη των νέων αγροτών για να καλυφθεί το μεγάλο ενδιαφέρον που εκδηλώθηκε στην πρόσφατη πρόσκληση του μέτρου του Προγράμματος Αγροτικής Ανάπτυξης (ΠΑΑ) 2014-2022. Με τη δέσμευση πρόσθετων πόρων, ύψους 100 εκατομμυρίων ευρώ, που ανακοίνωσε και ο Πρωθυπουργός, κ. Κυριάκος Μητσοτάκης, στο πλαίσιο του δεύτερου Προσυνεδρίου της Νέας Δημοκρατίας στο Ηράκλειο, δίνεται μια γενναία και ουσιαστική στήριξη των αγροτών. Η εν λόγω δέσμευση του κονδυλίου αποφασίστηκε κατά τη διάρκεια του προσυνεδρίου που έγινε στην Κρήτη με πρόσημο την στήριξη των νέων αγροτών, στην οποία μετείχε και η κα Βουλευτής. 

Με τα πρόσθετα κονδύλια θα μπορέσουν να καλυφθούν ακόμα περισσότεροι ενδιαφερόμενοι νέοι αγρότες θερμοκηπίων υψηλής κάλυψης, αλλά και κηπευτικών χαμηλής κάλυψης. Συζήτησαν δε την ανάγκη τα μελλοντικά προγράμματα των νέων αγροτών να είναι πλέον ενισχυμένα και καθορισμένα, ώστε να μπορούν οι νέοι να «μπουν» στην αγροτική παραγωγή και να ενισχυθεί έτσι η παραγωγικότητα του τόπου μας.

Εκτενής αναφορά έγινε και στις σημαντικές υποδομές υδάτων στο Νομό, τους ΤΟΕΒ τα αρδευτικά δίκτυα και το Φράγμα Πηνειού και Αλφειού, ενώ η κα Βουλευτής έθεσε στο «τραπέζι» και επιμέρους ζητήματα που αφορούν στο Νομό Ηλείας, όπως τη βιομηχανική τομάτα, το καρπούζι, τις επίσπορες πατάτες, τις σταφίδες, αλλά και την αύξηση των τιμών των αγροεφοδίων και της ηλεκτροδότησης.

 

Please follow and like us:

Στο Ηράκλειο Κρήτης, για το 2ο προσυνέδριο της Νέας Δημοκρατίας η Δ. Αυγερινοπούλου

Στο Ηράκλειο Κρήτης μετέβη η Βουλευτής Ν. Ηλείας, Ν.Δ., και Πρόεδρος της Επιτροπής Περιβάλλοντος της Βουλής, Δρ. Διονυσία – Θεοδώρα Αυγερινοπούλου, για το 2ο προσυνέδριο της Νέας Δημοκρατίας που θα λάβει χώρα το Σάββατο, 16 Απριλίου, στο Κλειστό Γυμναστήριο Λίντο, παρουσία του Πρωθυπουργού, κ. Κυριάκου Μητσοτάκη, στην πορεία προς το 14ο Συνέδριο. Στο επίκεντρο του προσυνεδρίου θα είναι ο τουρισμός και η ναυτιλία, καθώς και ο πρωτογενής τομέας παραγωγής. 

 

Please follow and like us:
Αυγερινοπούλου – Ράπτη: Δημιουργία Κέντρου Ημέρας για Παιδιά και Εφήβους με διαταραχή αυτιστικού φάσματος στον Ν. Ηλείας

Αυγερινοπούλου – Ράπτη: Δημιουργία Κέντρου Ημέρας για Παιδιά και Εφήβους με διαταραχή αυτιστικού φάσματος στον Ν. Ηλείας

Τη δημιουργία Κέντρου Ημέρας στον Ν. Ηλείας για παιδιά και Εφήβους με διαταραχή αυτιστικού φάσματος συζήτησε η Βουλευτής Ν. Ηλείας, Ν.Δ., Δρ. Διονυσία – Θεοδώρα Αυγερινοπούλου, με την Υφυπουργό Υγείας, κα Ζωή Ράπτη, αρμόδια για τα θέματα ψυχικής υγείας, κατά την συνάντησή τους στο Υπουργείο.

Η σύσταση και η λειτουργία μιας τέτοιας σημαντικής δομής υγείας στον Νομό θα είναι ιδιαίτερα επωφελής τόσο για τα ίδια τα παιδιά και τους εφήβους όσο και τις οικογένειές τους, επισήμανε η κα Βουλευτής, καθώς θα παρέχονται σημαντικές υπηρεσίες, όπως υπηρεσίες θεραπευτικής παρέμβασης, εκπαίδευσης, άθλησης, ψυχαγωγίας, οικογενειακής υποστήριξης, αλλά και κοινωνικής ένταξης. Η δημιουργία Κέντρου Ημέρας θα προσφέρει ουσιαστικά μια ολοκληρωμένη πλαισίωση των εφήβων και των νέων με διαταραχή αυτιστικού φάσματος, καθώς και των οικογενειών τους.

Τόσο η κυρία Ράπτη όσο και η κυριά Αυγερινοπούλου, ούσες μητέρες, είναι ιδιαιτέρα ευαισθητοποιημένες σε θέματα που αφορούν τα παιδιά και μεριμνούν για την ευημερία τους και την πρόσβασή τους σε υψηλού επιπέδου υπηρεσίες υγείας.

 

Please follow and like us: