Αυγερινοπούλου: Οδηγίες για τη συγκομιδή της ελιάς | Συγκομιδή ελιάς με βεβαίωση εργασίας, Ε9 και δήλωση ΟΣΔΕ

Αυγερινοπούλου: Οδηγίες για τη συγκομιδή της ελιάς | Συγκομιδή ελιάς με βεβαίωση εργασίας, Ε9 και δήλωση ΟΣΔΕ

Καθώς είναι περίοδος συγκομιδής της ελιάς και αφορά αρκετούς συμπολίτες της, η Βουλευτής Ηλείας, Ν.Δ., Δρ. Διονυσία – Θεοδώρα Αυγερινοπούλου, ενημερώνει πως επιτρέπονται όλες οι δραστηριότητες του πρωτογενούς τομέα και οι μετακινήσεις που απαιτούνται για την ολοκλήρωση της συγκομιδής των ελαίων και άλλων αγροτικών προϊόντων, παρά το καθολικό lockdown.

Απαραίτητη προϋπόθεση είναι να διαθέτουν τα απαραίτητα έγγραφα:

  • Οι εργάτες θα πρέπει να διαθέτουν βεβαίωση εργασίας από τον εργοδότη τους,
  • Οι ιδιοκτήτες και οι κληρονόμοι με την επίδειξη του Ε9.
  • Οι ελαιοπαραγωγοί θα πρέπει να έχουν μαζί τους τη δήλωση ΟΣΔΕ, βάσει της οποίας λαμβάνουν τις επιδοτήσεις.
Please follow and like us:
Αυγερινοπούλου: Συνάντηση Πρωθυπουργού με την ΚΟ ΝΔ | Προτεραιότητες ο αυτοκινητόδρομος Πάτρας – Πύργου, η στελέχωση των νοσοκομείων και η προσέλκυση επενδύσεων για αντιμετώπιση της ανεργίας

Αυγερινοπούλου: Συνάντηση Πρωθυπουργού με την ΚΟ ΝΔ | Προτεραιότητες ο αυτοκινητόδρομος Πάτρας – Πύργου, η στελέχωση των νοσοκομείων και η προσέλκυση επενδύσεων για αντιμετώπιση της ανεργίας

Το λόγο έλαβε η Βουλευτής Ηλείας, Ν.Δ., Δρ. Διονυσία – Θεοδώρα Αυγερινοπούλου, στη χτεσινή συνεδρίαση της Κοινοβουλευτικής Ομάδας της Νέας Δημοκρατίας μέσω τηλεδιάσκεψης, στην οποία προήδρευσε ο Πρωθυπουργός, κ. Κυριάκος Μητσοτάκης, για καίρια ζητήματα του Ν. Ηλείας. Η διαδικτυακή συνάντηση πραγματοποιήθηκε μεταξύ του Πρωθυπουργού και των Μελών της Νέας Δημοκρατίας για μείζονα θέματα μιας και ο κ. Πρωθυπουργός επιθυμεί να βρίσκεται κοντά στους Βουλευτές, αφουγκραζόμενος τις ανάγκες της κάθε περιοχής. Η κα Βουλευτής ευχαρίστησε θερμά για την ευκαιρία της τηλεδιάσκεψης και εξήρε τη δουλειά της Κυβέρνησης και τους χειρισμούς της στα διεθνή θέματα, τις φυσικές καταστροφές, αλλά και την πανδημία της COVID-19, ενώ τοποθετήθηκε επί τριών κομβικών ζητημάτων.

Τα τρία κομβικά σημεία της Ηλείας στην τηλεδιάσκεψη  

Στην τοποθέτησή της, η κα Βουλευτής έθεσε στον κ. Πρωθυπουργό τα τρία κομβικά σημεία για την Ηλεία: τον αυτοκινητόδρομο Πάτρας – Πύργου, την στελέχωση των νοσοκομείων και την αντιμετώπιση της ανεργίας. Η κα Βουλευτής αναφέρθηκε στη θετική εξέλιξη με την έγκριση που δόθηκε από τη Γενική Διεύθυνση για την Εσωτερική Αγορά, τη Βιομηχανία, την Επιχειρηματικότητα και τις Μικρομεσαίες Επιχειρήσεις (DG Grow) για τον αυτοκινητόδρομο Πάτρας – Πύργου, αλλά και την αναμονή για την τελική έγκριση από τη Γενική Διεύθυνση Ανταγωνισμού (DG Comp), ώστε να ξεκινήσουν οι εργασίες. Στο σημείο αυτό ο Πρωθυπουργός διαβεβαίωσε εκ νέου ότι το Πάτρα Πύργος είναι ένα έργο που θα γίνει από τη Νέα Δημοκρατία και ήδη έχει εκφράσει προς την Ευρωπαϊκή Επιτροπή ότι το έργο αυτό αποτελεί την πρώτη προτεραιότητα και είναι αδήριτη ανάγκη η ολοκλήρωση του.  Η κα Αυγερινοπούλου τον ευχαρίστησε θερμά για την προσωπική του αυτή παρέμβαση και την επιμέλεια που δείχνει στο θέμα αυτό.

Έθεσε δε το ζήτημα της στελέχωσης των νοσοκομείων, καθώς ναι μεν έχουν προκηρυχθεί από την Κυβέρνηση νέες θέσεις, αλλά δεν έχουν βρει ανταπόκριση. Ως τρίτο κρίσιμο ζήτημα, έθεσε την ανεργία, η οποία εξακολουθεί να βρίσκεται σε υψηλά ποσοστά στην Ηλεία σε σχέση με άλλες περιοχές της χώρας.  Είναι ένα ζήτημα στο οποίο η Κυβέρνηση έχει ήδη ανταποκριθεί, καθώς έχει βγει ειδικό πρόγραμμα του ΟΑΕΔ για τη Δυτική Ελλάδα και αναμένεται νέο πρόγραμμα ενίσχυσης μέσα από το Ταμείο Ανάκαμψης, λόγω της Covid-19. Κατέστη σαφές, όμως, ότι χρειάζεται περαιτέρω ενίσχυση στις υφιστάμενες μικρομεσαίες επιχειρήσεις όσο και νέες επενδύσεις σε κρίσιμους τομείς, όπως οι νέες τεχνολογίες, ο αγροτικός, αλλά και ο τουριστικός τομέας με ιδιαίτερη έμφαση στον ιαματικό τουρισμό, ενώ η κα Βουλευτής έκανε ειδική αναφορά  στην αξιοποίηση των Λουτρών Καϊάφα στη Ζαχάρω.

 

Please follow and like us:
Δήλωση Αυγερινοπούλου για την έγκριση της DG Grow για τον αυτοκινητόδρομο Πάτρας – Πύργου

Δήλωση Αυγερινοπούλου για την έγκριση της DG Grow για τον αυτοκινητόδρομο Πάτρας – Πύργου

Σύμφωνα με την ενημέρωση του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών η Ελλάδα έλαβε τη θετική απάντηση της Γενικής Διεύθυνσης για την Εσωτερική Αγορά, τη Βιομηχανία, την Επιχειρηματικότητα και τις Μικρομεσαίες Επιχειρήσεις (DG GROW) της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για τον αυτοκινητόδρομο Πάτρας – Πύργου.  Αναμένεται και η τελική έγκριση από τη Γενική Διεύθυνση Ανταγωνισμού (DG Comp), ώστε να ξεκινήσει το έργο.

Η Βουλευτής Ν. Ηλείας, Ν.Δ., Δρ. Διονυσία – Θεοδώρα Αυγερινοπούλου, η οποία βρίσκεται σε συνεχή επαφή με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή για το ζήτημα του αυτοκινητοδρόμου Πάτρα – Πύργος, και για το οποίο είχε και η ίδια μεταβεί στις Βρυξέλλες, είχε ήδη ενημερώσει για την θετική αυτή εξέλιξη κατά τις προηγούμενες ημέρες.

Δείτε και σχετικό βίντεο:

Όπως δήλωσε και η κα Βουλευτής: «Το έργο Πάτρα – Πύργος είναι έργο που ξεκίνησε η Νέα Δημοκρατία και η Νέα Δημοκρατία θα το υλοποιήσει. Η Κυβέρνηση προβαίνει σε όλες τις ενέργειες, ώστε το έργο να ολοκληρωθεί, καθώς είναι απαραίτητο για την ασφαλή μετακίνηση εκατοντάδων χιλιάδων χρηστών αυτού του δρόμου.  Οποιαδήποτε άλλα λόγια της αντιπολίτευσης πέφτουν στο κενό».

Please follow and like us:
Συγχαρητήρια της Δρ. Αυγερινοπούλου στον Πρόεδρο του ΟΠΕΚΕΠΕ, κ. Παπά

Συγχαρητήρια της Δρ. Αυγερινοπούλου στον Πρόεδρο του ΟΠΕΚΕΠΕ, κ. Παπά

Τα θερμά της συγχαρητήρια εξέφρασε η Δρ. Διονυσία – Θεοδώρα Αυγερινοπούλου, Βουλευτής Ν. Ηλείας, Ν.Δ. και Πρόεδρος της Επιτροπής Περιβάλλοντος της Βουλής, στο νέο Πρόεδρο του Οργανισμού Πληρωμών και Ελέγχου Κοινοτικών Ενισχύσεων Προσανατολισμού και Εγγυήσεων (ΟΠΕΚΕΠΕ), κ. Θεοφάνη Παπά,  για την ανάληψη της θέσης. Η κα Βουλευτής ευχήθηκε κάθε πρόοδο και ευημερία στο σημαντικό έργο που έχει αναλάβει, ενώ εξέφρασε την πεποίθηση της ότι με την πολυετή σταδιοδρομία του και τις γνώσεις του θα συμβάλλει στην ενδυνάμωση του αγροτικού κόσμου.

Επίκειται συνάντηση της Δρος Αυγερινοπούλου με τον κ. Παπά, το επόμενο χρονικό διάστημα, για τα ανοιχτά θέματα του Ν. Ηλείας που εμπίπτουν στην αρμοδιότητα του ΟΠΕΚΕΠΕ.

Please follow and like us:
Αυγερινοπούλου: Οικονομική αποζημίωση των ιδιοκτητών τουριστικών λεωφορείων και ΚΤΕΛ

Αυγερινοπούλου: Οικονομική αποζημίωση των ιδιοκτητών τουριστικών λεωφορείων και ΚΤΕΛ

Η Βουλευτής Ν. Ηλείας, Ν.Δ., Δρ. Διονυσία – Θεοδώρα Αυγερινοπούλου, η οποία όλο αυτό το διάστημα βρίσκεται σε συχνή επικοινωνία με το ΚΤΕΛ Ηλείας, αλλά και το Σωματείο Ιδιοκτητών Τουριστικών Λεωφορείων Ν. Ηλείας, καθώς και με το αρμόδιο Υπουργείο, ενημερώνει πως άμεσα θα προχωρήσει ο Αν. Υπουργός Οικονομικών, κ. Σκυλακάκης, στην έκδοση Κοινής Υπουργικής Απόφασης (ΚΥΑ) για την οικονομική αποζημίωση των ιδιοκτητών τουριστικών λεωφορείων και ΚΤΕΛ για τις κενές θέσεις που υποχρεούνται να έχουν λόγω της πανδημίας. Είναι μια σημαντική ανάσα για τους ιδιοκτήτες, οι οποίοι συγκαταλέγονται στους κατεξοχήν κλάδους που πλήττονται από τις επιπτώσεις της πανδημίας.

Please follow and like us:
Αυγερινοπούλου: Ομιλία επί της προτάσεως δυσπιστίας κατά του Υπ. Οικονομικών, κ. Σταϊκούρα | Ειδική αναφορά στην Παγκόσμια Ημέρα για τον Καρκίνο του Μαστού

Αυγερινοπούλου: Ομιλία επί της προτάσεως δυσπιστίας κατά του Υπ. Οικονομικών, κ. Σταϊκούρα | Ειδική αναφορά στην Παγκόσμια Ημέρα για τον Καρκίνο του Μαστού

Παρέμβαση πραγματοποίησε η Βουλευτής Ν. Ηλείας, Ν.Δ., Δρ. Διονυσία – Θεοδώρα Αυγερινοπούλου, στην Ολομέλεια της Βουλής επί της προτάσεως δυσπιστίας κατά του Υπουργού Οικονομικών, κ. Χρήστου Σταϊκούρα, που κατατέθηκε από την Αξιωματική Αντιπολίτευση κατά τη συζήτηση του σχεδίου νόμου του Υπουργείου Οικονομικών με τίτλο: «Ρύθμιση οφειλών και παροχή δεύτερης ευκαιρίας».

Παρατίθεται κάτωθι ολόκληρο το κείμενο της ομιλίας:

«Σας ευχαριστώ πολύ, κύριε Πρόεδρε.

Κυρίες και κύριοι συνάδελφοι, η συζήτηση που λαμβάνει ως τώρα χώρα στο Κοινοβούλιο δείχνει ότι η πρόταση δυσπιστίας που κατατέθηκε από την Αξιωματική Αντιπολίτευση γίνεται στην πραγματικότητα χωρίς λόγο, μόνο και μόνο για να ευχαριστήσει το δικό της κομματικό ακροατήριο.

Σύμφωνα με το άρθρο 84 του Συντάγματος, με την πρόταση δυσπιστίας εξετάζεται το αν εξακολουθεί να συντρέχει ή όχι η στήριξη της πλειοψηφίας των Βουλευτών στην Κυβέρνηση ή σε κάποιον από τους Υπουργούς της. Καθ’ όσον σήμερα δεν αμφισβητείται από κανέναν η υποστήριξη την οποία παρέχουμε όλοι οι Βουλευτές της Νέας Δημοκρατίας στο πρόσωπο του κ. Σταϊκούρα, αλλά και στο σύνολο των μελών της Κυβέρνησης, προφανώς και η πρόταση δυσπιστίας δεν έχει λόγο στήριξης.

Τον κ. Σταϊκούρα δεν τον στηρίζουμε μόνο οι Βουλευτές της Νέας Δημοκρατίας που αποτελούμε την Πλειοψηφία σε αυτό εδώ το Κοινοβούλιο. Η πιο σημαντική υποστήριξη προς το έργο το δικό του και της Κυβέρνησης προέρχεται ευθέως, άμεσα, από τον ελληνικό λαό. Η μεγάλη πλειοψηφία του ελληνικού λαού, αν ερωτηθεί σήμερα που βλέπει πώς διάγει τον βίο της αυτή η Κυβέρνηση, με ποιες ηθικές και πολιτικές αξίες και με τι αποτελεσματικότητα, την κρίνει απολύτως θετικά. Ο λαός μας για πρώτη φορά μετά από τα χρόνια της διακυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ νιώθει και πάλι ασφαλής και δείχνει εμπιστοσύνη προς την Κυβέρνηση που κρατά την τύχη της χώρας στα χέρια της. Αυτή είναι η πραγματικότητα.

Μάλιστα, η πρόταση μομφής ασκείται και απασχολεί το σύνολο της Κυβέρνησης και της Βουλής άνευ λόγου, τη στιγμή που ο ελληνικός στόλος βρίσκεται στο Αιγαίο, στην Κύπρο συνεχίζονται οι παραβιάσεις των διεθνών συμφωνιών και εσωτερικά στη χώρα μας συνεχίζεται η προϊούσα πορεία του κορωνοϊού.

Όσον αφορά στο νομοσχέδιο, μας ζητάτε να αποσύρουμε ρυθμίσεις που πολλοί συμπολίτες μας ανέμεναν τόσο καιρό και οι οποίες θα επιτρέψουν στους οφειλέτες να ρυθμίσουν τις εκκρεμότητές τους με ευνοϊκότερο τρόπο από ότι σήμερα. Το νομοσχέδιο δίνει, πράγματι, μία δεύτερη ευκαιρία στους συμπολίτες μας να μη χάσουν τα σπίτια τους, να μη χάσουν την πρώτη κατοικία και την περιουσία τους. Δίνεται η δυνατότητα να ρυθμίσουν τα δάνειά τους σε περισσότερες δόσεις, να παραμείνουν στο σπίτι τους ακόμα και αν δεν μπορέσουν να ρυθμίσουν το χρέος τους, να ξεκινήσουν πάλι την επιχειρηματική τους δραστηριότητα, να αποκτήσουν τη χαμένη περηφάνια τους.

Αν είχατε καλύτερη πρόταση από αυτή, γιατί δεν την εφαρμόζατε, όταν ήσασταν εσείς κυβέρνηση; Κι αν έστω και τώρα έχετε μία καλύτερη πρόταση, γιατί δεν την προτείνετε να τη συζητήσουμε; Ποιος είναι ο λόγος της πρότασης δυσπιστίας;

Ένα είναι το σίγουρο. Πολλοί συμπολίτες μας δεν έχουν εργασία και εισόδημα, για να αποπληρώσουν τα δάνειά τους. Πρέπει να τους δώσουμε αυτή τη δεύτερη ευκαιρία τώρα για μία βιώσιμη ρύθμιση των δανείων τους. Πρέπει να εστιάσουμε όλοι μαζί τις προσπάθειές μας, για να φέρουμε νέες επενδύσεις στη χώρα μας, να δημιουργήσουμε νέες θέσεις εργασίας και να επανεκκινήσουμε την οικονομία μας. Αυτός είναι ο στόχος μας.

Συνεπώς, καταψηφίζω την πρόταση δυσπιστίας και δηλώνω την εμπιστοσύνη μου στο πρόσωπο του Υπουργού Οικονομικών.

Κλείνοντας, λόγω του εορτασμού της Παγκόσμιας Ημέρας για τον Καρκίνο του Μαστού, θα ήθελα να εξάρω την πρωτοβουλία του Πρωθυπουργού, κ. Κυριάκου Μητσοτάκη, για την έναρξη ενός προγράμματος δωρεάν μαστογραφίας ανά δύο έτη για κάθε γυναίκα ηλικίας σαράντα εννέα και πενήντα ετών. Όλες οι γυναίκες πρέπει να μπορούν να εξετάζονται εγκαίρως. Η πρόληψη στην υγεία χαρίζει ζωή.

Σας ευχαριστώ πολύ.»

Please follow and like us:
Συγχαρητήρια Αυγερινοπούλου στον μαθητή Θεόδωρο Κλουκίνα: Έκανε την Ηλεία μας υπερήφανη  Εισήχθη 1ος πανελληνίως στη Σχολή Καλών Τεχνών του ΑΠΘ

Συγχαρητήρια Αυγερινοπούλου στον μαθητή Θεόδωρο Κλουκίνα: Έκανε την Ηλεία μας υπερήφανη Εισήχθη 1ος πανελληνίως στη Σχολή Καλών Τεχνών του ΑΠΘ

Τα θερμά συγχαρητήριά της εκφράζει η Βουλευτής Ν. Ηλείας, Ν.Δ., Δρ. Διονυσία- Θεοδώρα Αυγερινοπούλου, στον μαθητή της Γ΄ τάξης Λυκείου, Θεόδωρο Κλουκίνα, ο οποίος εισήχθη 1ος πανελληνίως στο Τμήμα Εικαστικών και Εφαρμοσμένων Τεχνών της Σχολής Καλών Τεχνών του Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, ως ανήλικο, εξαιρετικό ταλέντο. Ο Θεόδωρος, έχοντας μία αξιόλογη διαδρομή στον χώρο της ζωγραφικής από τα πρώτα μαθητικά του χρόνια, με πολλές διακρίσεις σε διαγωνισμούς, συμμετείχε στις εξετάσεις του Σεπτεμβρίου που διοργανώνει το ΑΠΘ ειδικά για τους ανήλικους που έχουν εξαιρετικό ταλέντο, και εισήχθη 1ος, από τους 11 συνολικά επιτυχόντες, αφού συναγωνίστηκε με 200 συνυποψήφιους από όλη την Ελλάδα. Η επιτυχία του αυτή, κάνει υπερήφανους, μαζί με τους γονείς του, Έλενα και Γιώργο, και όλους εμάς τους Ηλείους, αλλά και αισιόδοξους, γιατί διαπιστώνουμε ότι, ο τόπος μας, εξακολουθεί να γεννά ανθρώπους σημαντικούς σε όλους τους τομείς της τέχνης.

Please follow and like us:
Αυγερινοπούλου: Αποστολή ανθρωπιστικής βοήθειας στην Καρδίτσα από κοινού με τον Πολιτιστικό Σύλλογο «Οι Πυργιώτισσες»  | Οι γυναίκες στηρίζουν τις γυναίκες

Αυγερινοπούλου: Αποστολή ανθρωπιστικής βοήθειας στην Καρδίτσα από κοινού με τον Πολιτιστικό Σύλλογο «Οι Πυργιώτισσες» | Οι γυναίκες στηρίζουν τις γυναίκες

Παραδόθηκε στο κατάστημα των ΕΛΤΑ Πύργου προς αποστολή, η ανθρωπιστική βοήθεια που προσέφεραν οι συμπολίτες μας μέσω του πολιτιστικού συλλόγου «Οι Πυργιώτισσες» στην Καρδίτσα, ως έμπρακτη στήριξη στους εμπερίστατους συνανθρώπους μας.

Τον συντονισμό της δράσης είχε αναλάβει η Βουλευτής Ν. Ηλείας, Ν.Δ., Δρ. Διονυσία- Θεοδώρα Αυγερινοπούλου, η οποία ήρθε σε επικοινωνία με τον Περιφερειάρχη Θεσσαλίας, κ. Κώστα Αγοραστό και την Αντιπεριφέρεια Καρδίτσας, προκειμένου να συνεργαστούν για την αποστολή,  αλλά και για την διανομή του ανθρωπιστικού υλικού, κυρίως μέσω αντίστοιχων συλλόγων γυναικών της Καρδίτσας.

Τόσο η Δρ. Αυγερινοπούλου, όσο και η κα Ανδριάνα Αγγελακοπούλου, Πρόεδρος των «Πυργιωτισσών», ευχαριστούν θερμά όλους τους συμπολίτες μας, που με ξεχωριστή προθυμία αλλά και ευαισθησία ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμά τους και συνέδραμαν στην συγκέντρωση των ειδών ένδυσης, υπόδησης και ιματισμού, υποστηρίζοντας έτσι την επιβίωση των συνανθρώπων μας στην Καρδίτσα, που δοκιμάστηκαν από τα ακραία καιρικά φαινόμενα του Σεπτεμβρίου.

Ιδιαίτερες ευχαριστίες απευθύνουν επίσης στον Διευθυντή των ΕΛΤΑ Πύργου, κ. Αθανάσιο Γκούβα, όπως και στον Προϊστάμενο, κ. Δημήτρη Αρβανιτάκη, για την σημαντική βοήθεια που προσέφεραν στην διαδικασία παραλαβής και αποστολής των δεμάτων, ενώ η Δρ. Αυγερινοπούλου ευχαριστεί θερμά την κα Τίτα Τερζή, συνεργάτη της, για την αμέριστη βοήθειά της.

Please follow and like us:
Εγκρίθηκε η Έκθεση της Επιτροπής Περιβάλλοντος της Βουλής | Σημεία ενδιαφέροντος οι υπεύθυνες επενδύσεις, η πρόληψη και αντιμετώπιση των φυσικών καταστροφών, το περιβάλλον και η υγεία, η προστασία της βιοποικιλότητας και η περιβαλλοντική εκπαίδευση

Εγκρίθηκε η Έκθεση της Επιτροπής Περιβάλλοντος της Βουλής | Σημεία ενδιαφέροντος οι υπεύθυνες επενδύσεις, η πρόληψη και αντιμετώπιση των φυσικών καταστροφών, το περιβάλλον και η υγεία, η προστασία της βιοποικιλότητας και η περιβαλλοντική εκπαίδευση

Κατά πλειοψηφία εγκρίθηκε η Έκθεση της Κοινοβουλευτικής Ειδικής Μόνιμης Επιτροπής Προστασίας Περιβάλλοντος της Βουλής, η οποία παρουσιάστηκε και αναγνώσθηκε σε δύο ειδικές συνεδριάσεις από τα Μέλη της Επιτροπής υπό την προεδρία της Δρος Διονυσίας – Θεοδώρας Αυγερινοπούλου.

Η πολυσέλιδη Έκθεση περιλαμβάνει τα πορίσματα της Επιτροπής επί των θεματικών που συζητήθηκαν κατά την προηγούμενη Σύνοδο, οι οποίες αφορούν την πολιτική και το δίκαιο για την κλιματική αλλαγή, τις βιώσιμες και «υπεύθυνες» επενδύσεις, την πρόληψη και αντιμετώπιση των φυσικών και ανθρωπογενών καταστροφών, τη σύνδεση του περιβάλλοντος και της δημόσιας υγείας με ειδική αναφορά στην COVID-19, την προστασία της βιοποικιλότητας και την αγροτική παραγωγή, την περιβαλλοντική εκπαίδευση σε όλες τις βαθμίδες, την ακρόαση του Πράσινου Ταμείου και τις αναφορές των πολιτών που εξετάστηκαν αναφορικά με τη ρύπανση της ευρύτερης περιοχής των Αγίων Θεοδώρων Λεχαινών Ν. Ηλείας, την περίθαλψη και τη φροντίδα άγριων ζώων και πτηνών, αλλά και τη διαχείριση των αποβλήτων και των προϊόντων κομμωτηρίων.

 

Please follow and like us:
Δήλωση Αυγερινοπούλου για την Διεθνή Ημέρα Αγρότισσας

Δήλωση Αυγερινοπούλου για την Διεθνή Ημέρα Αγρότισσας

Με την ευκαιρία της Διεθνούς Ημέρας Αγρότισσας, η οποία καθιερώθηκε από τον ΟΗΕ να τιμάται την 15η Οκτωβρίου, η Δρ. Διονυσία – Θεοδώρα Αυγερινοπούλου, Βουλευτής Ν. Ηλείας, Ν.Δ. και Πρόεδρος της Επιτροπής Περιβάλλοντος της Βουλής δήλωσε:

«Κάθε χρόνο, στις 15 Οκτωβρίου, εορτάζουμε τη Διεθνή Ημέρα της Αγρότισσας, η οποία αποτελεί μια μοναδική ευκαιρία για την υπενθύμιση της συμβολής της Αγρότισσας στην κοινωνία και την οικονομία.

Η γεωργία αποτελεί κινητήριο μοχλό ανάπτυξης μίας χώρας συμβάλλοντας στη μείωση της φτώχειας. Οι αγρότισσες, μείζον ζωτικός οικονομικός και αναπτυξιακός πόρος της γεωργίας, συμβάλλουν σημαντικά στην ανάπτυξη των τοπικών κοινωνιών είτε ως εργάτριες γης είτε ως επιχειρηματίες.

Οι γυναικείοι συνεταιρισμοί με πλούσια δράση, όπως παραγωγή τοπικών παραδοσιακών προϊόντων, ανταλλαγή τεχνογνωσίας, καθώς και δράσεις πληροφόρησης και δικτύωσης, είναι ένα μόνο παράδειγμα ενίσχυσης της οικονομικής αυτοτέλειας στην αγροτική παραγωγή. Ακολουθώντας, δε, τις βιολογικές πρακτικές στο πλαίσιο προώθησης των αγροτοπεριβαλλοντικών μέτρων συμβάλλουν και αυτές από τη μεριά τους ουσιαστικά στην προσαρμογή του αγροτικού τομέα στην κλιματική αλλαγή.

Η συμμετοχή των γυναικών στις αγροτικές οικονομίες όλων των χωρών του κόσμου είναι ανεκτίμητης αξίας, παρουσιάζοντας όμως υψηλό βαθμό διαφοροποίησης μεταξύ των χωρών. Η αγρότισσα αφιερώνει αρκετό χρόνο σε αγροτικές δραστηριότητες και κατανέμει τον χρόνο της με τέτοιο τρόπο, ώστε να είναι επαρκής σε όλους τους ρόλους της. Παρά την έντονη σωματική της καταπόνηση ανταποκρίνεται πλήρως στο ρόλο της ως γυναίκα αγρότισσα, μητέρα αγρότισσα, αλλά και σύζυγος αγρότισσα. Και αυτός είναι ένας επιπλέον και σοβαρός λόγος που αξίζει την αμέριστη αγάπη και το θαυμασμό όλων.

Περαιτέρω, με την αγάπη και τον σεβασμό που επιδεικνύει προς τη φύση αποτελεί λαμπρό παράδειγμα για τα παιδιά της, διδάσκοντάς τους και καλλιεργώντας τους το ίδιο αίσθημα σεβασμού προς αυτήν, ξεκινώντας από το πιο απλό: την υγιεινή διατροφή.

Η πολιτεία οφείλει να στέκεται δίπλα στην αγρότισσα, αναγνωρίζοντας την επί σειρά ετών προσφορά της και την οικονομικά ενεργή δράση της, δίνοντάς της την απαραίτητη στήριξη μέσα από προγράμματα αγροτικής εκπαίδευσης.

Η αγρότισσα πρέπει να έχει αποφασιστικό ρόλο στη διαδικασία λήψης αγροτικών αποφάσεων και να είναι αναγνωρίσιμη η προσφορά της στην αγροτική οικονομία και η συμβολή της στην κοινωνία.»

Please follow and like us: