Πρόταση Αυγερινοπούλου για ίδρυση νυχτερινού Γενικού Λυκείου στη Ζαχάρω | Στήριξη της πρότασης για το εσπερινό ΕΠΑΛ στον Πύργο

Πρόταση Αυγερινοπούλου για ίδρυση νυχτερινού Γενικού Λυκείου στη Ζαχάρω | Στήριξη της πρότασης για το εσπερινό ΕΠΑΛ στον Πύργο

Tην ίδρυση νυχτερινού Γενικού Λυκείου στη Ζαχάρω εισηγήθηκε η Βουλευτής Ν. Ηλείας, Ν.Δ., Δρ. Διονυσία – Θεοδώρα Αυγερινοπούλου, στην Υφυπουργό Παιδείας, κα Σοφία Ζαχαράκη, καθώς είναι αίτημα της τοπικής κοινωνίας – κατοίκων, φορέων και αποφοίτων – σε συνέχεια της επιτυχημένης λειτουργίας του νυχτερινού Γυμνασίου. Η πρόταση αυτή βρήκε την θετική ανταπόκριση του Διευθυντή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, κ. Φωτεινόπουλου, του Διευθυντή του Σχολείου Δεύτερης Ευκαιρίας, κ. Αγγελόπουλου, αλλά και του Δήμου Ζαχάρως – Φιγαλείας και έλαβε ευρεία στήριξη.

Πέρσι αποφοίτησαν από το νυχτερινό Γυμνάσιο Δεύτερης Ευκαιρίας στη Ζαχάρω με διετή φοίτηση 55 άτομα, τα οποία ενδιαφέρονται να συνεχίσουν τις σπουδές τους. Ωστόσο, το πλησιέστερο νυχτερινό Γενικό Λύκειο βρίσκεται στον Πύργο και την Αμαλιάδα και η μεγάλη απόσταση αποτελεί πρόσκομμα στη συνέχιση των σπουδών τους, ιδίως εν μέσω τόσων υποχρεώσεων, όπως επισήμανε η Δρ. Αυγερινοπούλου στην πρότασή της. Η ίδρυση, δε, του εν λόγω νυχτερινού Γενικού Λυκείου θα καλύψει τη ζήτηση από τουλάχιστον τρεις Δήμους, ήτοι τον Δήμο Ζαχάρως – Φιγαλείας, τον Δήμο Κρέστενας – Ανδρίτσαινας και το Δήμο Κυπαρισσίας. Οι διαδικασίες ίδρυσης του νυχτερινού Γενικού Λυκείου στη Ζαχάρω αναμένεται να προχωρήσουν κατά το επόμενο χρονικό διάστημα.

Η κα Βουλευτής στηρίζει, δε, και την πρόταση της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για το εσπερινό ΕΠΑΛ στον Πύργο, την οποία και επικοινώνησε στο Υπουργείο Παιδείας.

Please follow and like us:
Αυγερινοπούλου: Θερμά συγχαρητήρια στους μαθητές του ΓΕΛ Ζαχάρως για την διάκρισή τους στον Πανελλήνιο Μαθητικό Διαγωνισμό Βιοηθικής

Αυγερινοπούλου: Θερμά συγχαρητήρια στους μαθητές του ΓΕΛ Ζαχάρως για την διάκρισή τους στον Πανελλήνιο Μαθητικό Διαγωνισμό Βιοηθικής

Τα θερμά της συγχαρητήρια στους μαθητές της Β΄ τάξης του ΓΕΛ Ζαχάρως για τη διάκρισή τους με το 2ο Βραβείο στον Πανελλήνιο Μαθητικό Διαγωνισμό Βιοηθικής, εκφράζει η Βουλευτής Ηλείας της ΝΔ και Πρόεδρος της Επιτροπής Προστασίας Περιβάλλοντος της Βουλής, Δρ. Διονυσία- Θεοδώρα Αυγερινοπούλου. Οι μαθητές της Ζαχάρως με την εργασία τους «Γενετικά τροποποιημένοι και κλωνοποιημένοι άνθρωποι: Νέα πραγματικότητα ή σύγχρονες χίμαιρες;», ενετρύφησαν, με την καθοδήγηση των καθηγητών τους, σε ένα ευαίσθητο για τη σύγχρονη εποχή θέμα, και αυτή ακριβώς η ενασχόλησή τους μάς οδηγεί στην διαπίστωση για την ορθή πεποίθηση περί βιοηθικής που έχουν οι νέοι μας, η οποία αποτελεί και την εγγύηση για τη συμβολή τους  στην προστασία του περιβάλλοντος και του γονιδιώματος.

Please follow and like us:
Αυγερινοπούλου: Ξεμπλοκάρει η χρηματοδότηση για τα έργα στον Καϊάφα

Αυγερινοπούλου: Ξεμπλοκάρει η χρηματοδότηση για τα έργα στον Καϊάφα

Η Βουλευτής Ν. Ηλείας, Ν.Δ., Δρ. Διονυσία – Θεοδώρα Αυγερινοπούλου, αφότου ενημερώθηκε για την μη καταβολή κονδυλίου προκαταβολής του έργου «Παρεμβάσεις Εκσυγχρονισμού για το Συγκρότημα Καϊάφα» στον ανάδοχο του έργου, πραγματοποίησε παρέμβαση στην ΕΤΑΔ και ενημερώνει ότι ήρθησαν οι γραφειοκρατικές διαδικασίες που εμπόδιζαν την καταβολή της πρώτης δόσης και άμεσα θα ξεκινήσουν εκ νέου τα έργα. Η αξιοποίηση και η ανάδειξη των ιαματικών πηγών και λουτρών αποτελεί προτεραιότητα της κα Βουλευτού, ενώ συγκαταλέγεται και στις βασικές προτεραιότητες της ΕΤΑΔ.

Η Δρ. Αυγερινοπούλου, συμπληρωματικά, έχει εδώ και καιρό ξεκινήσει επικοινωνίες με την ΕΤΑΔ για την αποτελεσματική διαχείριση του δασικού περιβάλλοντος της περιοχής μετά τις πυρκαγιές του 2007, καθώς παρά την ανασυγκρότηση που έχει ήδη συντελεστεί, το οικοσύστημα χρήζει περαιτέρω ανασύστασης και πρέπει να συνεχίσουμε την προσπάθεια αυτή. Προς τούτου, η κα Βουλευτής με την διττή της ιδιότητα ως Πρόεδρος της Επιτροπής Περιβάλλοντος της Βουλής βρίσκεται σε συνεννόηση τόσο με την ΕΤΑΔ όσο και με το οικείο δασαρχείο για τη δημιουργία νέου προγράμματος για την ανάδειξη του δασικού περιβάλλοντος και του Καϊάφα.

Please follow and like us:
Ειδική αναφορά Αυγερινοπούλου στη Βουλή για τις προκλητικές ενέργειες της Τουρκίας στο παραλιακό μέτωπο των Βαρωσίων Κύπρου

Ειδική αναφορά Αυγερινοπούλου στη Βουλή για τις προκλητικές ενέργειες της Τουρκίας στο παραλιακό μέτωπο των Βαρωσίων Κύπρου

Ειδική μνεία στην Κύπρο πραγματοποίησε η Βουλευτής Ν. Ηλείας, Ν.Δ., Δρ. Διονυσία – Θεοδώρα Αυγερινοπούλου, στην Ολομέλεια κατά την ψήφιση του σχεδίου νόμου του Υπουργείου Εσωτερικών για την ιθαγένεια και την αναδιοργάνωση των ΟΤΑ, του οποίου ήταν εισηγήτρια. Σε μια συγκινησιακά φορτισμένη ομιλία, η Δρ. Αυγερινοπούλου αναφέρθηκε στην προκλητική απόφαση της Τουρκίας για την επέκταση της άδειας εισόδου στο παραλιακό μέτωπο των Βαρωσίων στην Κύπρο και υπογράμμισε ότι η απόφαση αυτή συνιστά κατάφωρη παραβίαση του Διεθνούς Δικαίου.

Παρατίθεται κάτωθι το σχετικό σημείο της ομιλίας της:

«Η Ευρωπαϊκή Ένωση μπορεί να θέλει τις βιώσιμες πόλεις, ο ΟΗΕ μπορεί να θέλει τις βιώσιμες πόλεις, αλλά υπάρχει μία ευρωπαϊκή πόλη υπό την αιγίδα του ΟΗΕ, που δεν είναι πια βιώσιμη, η πόλη της Αμμοχώστου στην Κύπρο. Σήμερα για άλλη μία φορά η πόλη της Αμμοχώστου υποφέρει από την απόφαση της Τουρκίας για την επέκταση της άδειας εισόδου στο παραλιακό μέτωπο των Βαρωσίων. Η απόφαση αυτή συνιστά για άλλη μία φορά κατάφωρη παραβίαση του διεθνούς δικαίου εκ μέρους της Τουρκίας.

Εμείς, κύριοι  συνάδελφοι, δεν ξεχνάμε. Ο Πρωθυπουργός δήλωσε την πλήρη συμπαράσταση και στήριξη της Ελλάδας στην Κύπρο. Η Ομάδα του Ευρωπαϊκού Λαϊκού Κόμματος στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο ενώνει τη φωνή της μαζί μας και καλεί την Τουρκία να συμμορφωθεί με τα ψηφίσματα του Συμβουλίου Ασφαλείας του ΟΗΕ και να επιστρέψει τα Βαρώσια στους νόμιμους κατοίκους τους.

Όπως επιθυμούμε ένα καλύτερο μέλλον για τις πόλεις μας, για τα παιδιά μας και υιοθετούμε το σημερινό νομοσχέδιο γι’ αυτόν το σκοπό, έτσι επιθυμούμε ένα καλύτερο μέλλον για τις πόλεις στην Κύπρο, για τα παιδιά των Κυπρίων, για τα παιδιά όλων μας. Οι βιώσιμες πόλεις είναι πρωτίστως πόλεις ειρηνικές, που λειτουργούν βασισμένες στις αρχές του δημοσίου διεθνούς δικαίου. Σε αυτές τις πόλεις δικαιούμαστε όλοι να ζούμε.  Με τη σκέψη μας στην Κύπρο.

Ευχαριστώ πολύ».

Please follow and like us:
Ολοκληρώθηκε η ψήφιση του Νομοσχεδίου του Υπ. Εσωτερικών για την ιθαγένεια και την αναδιοργάνωση των ΟΤΑ με εισηγήτρια την Δ. Αυγερινοπούλου

Ολοκληρώθηκε η ψήφιση του Νομοσχεδίου του Υπ. Εσωτερικών για την ιθαγένεια και την αναδιοργάνωση των ΟΤΑ με εισηγήτρια την Δ. Αυγερινοπούλου

Ολοκληρώθηκε χτες, λίγο μετά τα μεσάνυχτα, η ψήφιση του σχεδίου νόμου του Υπουργείου Εσωτερικών, του οποίου ήταν εισηγήτρια η Βουλευτής Ν. Ηλείας, Ν.Δ., Δρ. Διονυσία – Θεοδώρα Αυγερινοπούλου, με τίτλο: «Τροποποίηση Κώδικα Ελληνικής Ιθαγένειας, νέο πλαίσιο επιλογής διοικήσεων στον δημόσιο τομέα, ρύθμιση οργανωτικών θεμάτων της Γενικής Γραμματείας Ιθαγένειας και της Γενικής Γραμματείας Ανθρώπινου Δυναμικού Δημόσιου Τομέα του Υπουργείου Εσωτερικών, ρυθμίσεις για την αναπτυξιακή προοπτική και την εύρυθμη λειτουργία των Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης».

Το νομοσχέδιο εισάγει ρυθμίσεις που αποκρυσταλλώνουν εμπειρία ζωής και ανταποκρίνονται στις ανάγκες της χρηστής διακυβέρνησης και της δημόσιας διοίκησης, ενώ οι ρυθμίσεις που αναθεωρούν τον Κώδικα Ελληνικής Ιθαγένειας αναδεικνύονται  πλέον απαραίτητες. Το νομοσχέδιο έχει ιδιαίτερη βαρύτητα, καθώς επηρεάζει την καθημερινότητα κάθε Έλληνα πολίτη:

  • Εισάγεται ένας αδιάβλητος και αντικειμενικός τρόπος αξιολόγησης της Ελληνικής γλώσσας και των γνώσεων των ενδιαφερομένων για πολιτογράφηση με εξετάσεις.
  • Η διαδικασία της πολιτογράφησης γίνεται αντικειμενικότερη και ταχύτερη για τους αιτούντες και διασφαλίζει μεγαλύτερη διαφάνεια.
  • Δημιουργούνται όλες οι προϋποθέσεις για την ενδυνάμωση της Τοπικής Αυτοδιοίκησης, δίνοντας την απαραίτητη ευελιξία για την απορρόφηση των ευρωπαϊκών κονδυλίων.
  • Δημιουργείται νέο αξιοκρατικό πλαίσιο επιλογής διοικήσεων στον δημόσιο τομέα.
  • Προβλέπεται η πρόσληψη έκτακτου προσωπικού για χειριστές μηχανημάτων για τέσσερις μήνες από Δήμους και Περιφέρεια.
  • Προβλέπεται η ίδρυση και λειτουργία των Υπηρεσιών Δόμησης (ΥΔΟΜ) για Δήμους, αλλά και η δυνατότητα στελέχωσής τους.
  • Έγκριση πρόσθετης χρηματοδότησης των Δήμων από τα χρηματικά διαθέσιμα του Ταμείου Παρακαταθηκών και Δανείων.
  • Δίνεται η δυνατότητα ισοσκελισμού των εσόδων και δαπανών των νέων Δήμων.
  • Δίνεται η δυνατότητα στους συμβούλους και τους επιστημονικούς συνεργάτες των δημάρχων να συντάσσουν χωρίς πρόσθετη αμοιβή μελέτες και τεχνικά δελτία για έργα και υπηρεσίες των Δήμων.
  • Δίνεται η δυνατότητα σε ορεινούς και σε νησιωτικούς δήμους να παρέχουν δωρεάν σίτιση και κατάλυμα στο ιατρικό, παραϊατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό των κέντρων υγείας και των δημοσίων νοσοκομείων, στο προσωπικό του ΕΚΑΒ, στο ένστολο προσωπικό της Ελληνικής Αστυνομίας, του Λιμενικού Σώματος, της Ελληνικής Ακτοφυλακής και του Πυροσβεστικού Σώματος, καθώς και στους αναπληρωτές εκπαιδευτικούς πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.
  • Εισάγεται σύντμηση των προθεσμιών για την προκήρυξη θέσεων ειδικευμένων ιατρών κλάδου ΕΣΥ.
  • Παρατείνονται οι συμβάσεις των εργαζομένων στο πρόγραμμα «Βοήθεια στο Σπίτι» μέχρι την έκδοση των οριστικών πινάκων από τον ΑΣΕΠ.
  • Ρυθμίζονται ειδικότερα ζητήματα για τους φορείς διαχείρισης στερεών αποβλήτων, οι οποίοι αποκτούν μεγαλύτερη ευελιξία ως προς τον σχηματισμό και τη σύνθεσή τους.
  • Ενισχύονται οι ερασιτεχνικοί σύλλογοι και σωματεία και δίνεται η δυνατότητα να λαμβάνουν επιχορηγήσεις από τους Δήμους και τις Περιφέρειες για την κάλυψη των εξόδων μετακίνησής τους.
Please follow and like us:
Αυγερινοπούλου: Νέες χρηματοδοτήσεις για την Ηλεία από το Πράσινο Ταμείο

Αυγερινοπούλου: Νέες χρηματοδοτήσεις για την Ηλεία από το Πράσινο Ταμείο

Επικοινωνία πραγματοποίησε εκ νέου η Βουλευτής Ν. Ηλείας, Ν.Δ., και Πρόεδρος της Επιτροπής Περιβάλλοντος, Δρ. Διονυσία – Θεοδώρα Αυγερινοπούλου, με τον Πρόεδρο του Πράσινου Ταμείου, κ. Στάθη Σταθόπουλο, για την προώθηση και υποστήριξη όλων των έργων που έχουν υποβάλλει οι Δήμοι του Ν. Ηλείας προς χρηματοδότηση από το Πράσινο Ταμείο.
Η Βουλευτής τόνισε ότι η Ηλεία χρήζει περαιτέρω υποστήριξης τόσο σε επίπεδο υποδομών όσο και σε περιβαλλοντικά έργα, καθώς οι Δήμοι παρουσιάζουν μεγάλες ανάγκες και αιτήθηκε την γρήγορη χρηματοδότηση των έργων αυτών σε όλους τους άξονες.
Ο κ. Σταθόπουλος ενημέρωσε την Δρ. Αυγερινοπούλου για την εξέλιξη των αιτημάτων των Δήμων και ειδικότερα για την έγκριση του έργου αστικής ανάπλασης της 28ης Οκτωβρίου του Δήμου Πύργου ύψους 439.975 ευρώ που είχε υποβάλλει ο Δήμος στο Χρηματοδοτικό Πρόγραμμα «Δράσεις Περιβαλλοντικού Ισοζυγίου», Άξονας Προτεραιότητας 1: «Αστική Αναζωογόνηση».
Η κα Αυγερινοπούλου ευχαρίστησε τον κ. Σταθόπουλο για την ενημέρωση, αλλά και την έγκριση και αυτού του έργου για την Ηλεία, το οποίο είναι ιδιαίτερα σημαντικό, μιας και αφορά μια από τις κεντρικές οδούς της πόλης που θα αναβαθμίσει το κέντρο του Πύργου. Η κα Βουλευτής υπενθύμισε, δε, το περιβαλλοντικό πρόβλημα στο Ποτόκι και ζήτησε τη βοήθεια του κ. Σταθόπουλου προς επίλυσή του, καθώς έχει επιπτώσεις στο φυσικό περιβάλλον και τη δημόσια υγεία.

Please follow and like us:
Επικοινωνία Αυγερινοπούλου – Βορίδη – Τσιάρα για την αυστηροποίηση των ποινών για την κακοποίηση ζώων

Επικοινωνία Αυγερινοπούλου – Βορίδη – Τσιάρα για την αυστηροποίηση των ποινών για την κακοποίηση ζώων

Μετά και το πρόσφατο περιστατικό του αποτρόπαιου βασανισμού σκύλου στην Κρήτη, η Πρόεδρος της Επιτροπής Περιβάλλοντος της Βουλής, Δρ. Διονυσία – Θεοδώρα Αυγερινοπούλου, ήρθε σε επικοινωνία με Μέλη της Επιτροπής Περιβάλλοντος, τον  Υπουργό Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, κ. Βορίδη, και με τον Υπουργό Δικαιοσύνης, κ. Τσιάρα, όπου σημείωσε την ανάγκη αυστηροποίησης του θεσμικού πλαισίου σε σχέση με τις κακοποιήσεις και τις θανατώσεις ζώων για να διασφαλιστεί αποτελεσματικά η ευζωία τους.

Ο Υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης εξέδωσε, δε, δελτίο τύπου σύμφωνα με το οποίο το αμέσως επόμενο χρονικό διάστημα θα κατατεθεί στη Βουλή ρύθμιση που θα θεσπίσει βαρύτερο ποινικό πλαίσιο για τη δίωξη και τιμωρία των βασανιστών ζώων.

Please follow and like us:
Αυγερινοπούλου: Επιχορήγηση και των ερασιτεχνικών αθλητικών σωματείων

Αυγερινοπούλου: Επιχορήγηση και των ερασιτεχνικών αθλητικών σωματείων

Τροπολογία κατέθεσε ο Υφυπουργός Αθλητισμού, κ. Λευτέρης Αυγενάκης, στο σχέδιο νόμου του Υπουργείου Εσωτερικών για την Ιθαγένεια και την αναδιοργάνωση των ΟΤΑ, του οποίου είναι εισηγήτρια η Βουλευτής Ν. Ηλείας, Ν.Δ., Δρ. Διονυσία – Θεοδώρα Αυγερινοπούλου. Σύμφωνα με την τροπολογία δίνεται η δυνατότητα στους Δήμους να επιχορηγούν τα ερασιτεχνικά σωματεία για τα λειτουργικά τους έξοδα, αλλά και για τα έξοδα κίνησης. Είναι μια ιδιαίτερα σημαντική πρωτοβουλία του Υπουργείου που θα στηρίξει περαιτέρω τον ερασιτεχνικό αθλητισμό και ικανοποιεί το επί μακρόν αίτημα των ερασιτεχνικών σωματείων και αθλητικών συλλόγων.

Μετά από επικοινωνία των αθλητικών σωματείων του Ν. Ηλείας με την εισηγήτρια του νομοσχεδίου, Δρ. Αυγερινοπούλου, ο Υπουργός Εσωτερικών, κ. Παναγιώτης Θεοδωρικάκος, συμφώνησε και δίνεται η δυνατότητα χρηματοδότησης των αθλητικών σωματείων και από την Περιφέρεια.

Please follow and like us:
Στο AgriBusiness Forum ομιλήτρια η Πρόεδρος της Επιτροπής Περιβάλλοντος, Δρ. Αυγερινοπούλου

Στο AgriBusiness Forum ομιλήτρια η Πρόεδρος της Επιτροπής Περιβάλλοντος, Δρ. Αυγερινοπούλου

Την ανάγκη για ανάληψη περισσότερων δράσεων και νομοθετημάτων για την προστασία της βιοποικιλότητας εξήρε από το βήμα του 3ου Διεθνούς Συνεδρίου Αγροτεχνολογίας του «AgriBusiness Forum 2020», η Πρόεδρος της Επιτροπής Περιβάλλοντος και Βουλευτής Ν. Ηλείας, Ν.Δ., Δρ. Διονυσία – Θεοδώρα Αυγερινοπούλου, τονίζοντας ότι η φύση βρίσκεται σε κατάσταση κρίσης.

Η Δρ. Αυγερινοπούλου μίλησε σήμερα στο πάνελ με θέμα: «Οι επιπτώσεις της κλιματικής αλλαγής και οι προκλήσεις για βιώσιμα αγροδιατροφικά συστήματα» για την αγροτική παραγωγή και την προστασία της βιοποικιλότητας, εστιάζοντας στην Ευρωπαϊκή Στρατηγική για τη Βιοποικιλότητα μετά το 2020.  Στην ομιλία της, η Δρ. Αυγερινοπούλου σημείωσε ότι τόσο η νέα στρατηγική για τη βιοποικιλότητα όσο και η στρατηγική «Από το αγρόκτημα στο πιάτο» για ένα δίκαιο, υγιές και φιλικό προς το περιβάλλον σύστημα τροφίμων είναι αρκετά φιλόδοξες και καλύπτουν την έλλειψη νομοθεσίας, καθώς και στόχων και μηχανισμών για την προστασία της βιοποικιλότητας που έχει παρατηρηθεί το τελευταίο χρονικό διάστημα σε εθνικό και Ευρωπαϊκό επίπεδο. Επισήμανε, δε, ότι η Ελλάδα έχει πλούσια βιοποικιλότητα και ανήκει, μάλιστα, στους «θεματοφύλακες» αυτής, ενώ τόνισε ότι η βιοποικιλότητα βρίσκεται στον «σκληρό» πυρήνα της προστασίας του περιβάλλοντος τόσο από την ανθρωποκεντρική σκοπιά όσο και την οικοκεντρική προσέγγιση, η οποία πρέπει να τονιστεί περαιτέρω. Σε σχέση με την αγροτική παραγωγή, ανέφερε ότι τα αγροπεριβαλλοντικά μέτρα είναι ενισχυμένα στη νέα Κοινή Αγροτική Πολιτική (ΚΑΠ), ενώ οι ζώνες οικολογικής γεωργίας θα πρέπει να καλύπτουν το 25% των γεωργικών εκτάσεων μέχρι το 2030. Ένας από τους βασικούς στόχους της πολιτικής της βιοποικιλότητας είναι η αποκατάσταση των υποβαθμισμένων οικοσυστημάτων και εντός αυτού του πλαισίου συντελείται η προσπάθεια για να φυτεύσουμε 1 τρις δέντρα σε Ευρωπαϊκό επίπεδο. Η Δρ. Αυγερινοπούλου απηύθυνε έκκληση να συμβάλλουν όλοι σε αυτή τη σημαντική προσπάθεια δενδροφύτευσης.

Το 3ο Διεθνές Συνέδριο Αγροτεχνολογίας διεξήχθη στο Μουσείο Μπενάκη και συζητήθηκαν θέματα ασφάλειας, υγιεινής, επισιτιστικής επάρκειας, οι επιπτώσεις της κλιματικής αλλαγής, η προστασία του περιβάλλοντος και η αντιμετώπιση των προκλήσεων για σταθερά, βιώσιμα και ανθεκτικά αγροδιατροφικά συστήματα στην Ελλάδα. Στο πάνελ για τις «Επιπτώσεις της κλιματικής αλλαγής και οι προκλήσεις για βιώσιμα αγροδιατροφικά συστήματα» συμμετείχαν ο Σύμβουλος του Πρωθυπουργού για θέματα ενέργειας, κλίματος, περιβάλλοντος και κυκλικής οικονομίας, κ. Κρεμλής, ο Καθηγητής του Γεωπονικού Πανεπιστήμιου Αθηνών, Δρ. Χαράλαμπος Κασίμης, ο Διευθυντής του Εργαστηρίου Τηλεπισκόπησης, Φασματοσκοπίας και Γεωγραφικών Συστημάτων Πληροφοριών του Ανοιχτού Πανεπιστημίου Αθηνών, Δρ. Γεώργιος Ζαλίδης, ο Σεφ, κ. Δημήτρης Σκαρμούτσος, ο Διευθυντής του ΕΠΑΣ Αμαρουσίου «ΕΛΓΟ» Δήμητρα, κ. Νίκος Θυμάκης, και ο δημοσιογράφος του «Agronea», κ. Δημήτρης Μιχαηλίδης.

#Agribusinessforum #davgerinopoulou #biodiversity2020

Please follow and like us:
Η Ευρωπαϊκή Πράσινη Συμφωνία και η Κοινή Αγροτική Πολιτική στο επίκεντρο τηλεδιάσκεψης των κοινοβουλίων των κρατών μελών της Ε.Ε.

Η Ευρωπαϊκή Πράσινη Συμφωνία και η Κοινή Αγροτική Πολιτική στο επίκεντρο τηλεδιάσκεψης των κοινοβουλίων των κρατών μελών της Ε.Ε.

Τηλεδιάσκεψη με θέμα «Ευρωπαϊκή Πράσινη Συμφωνία και Κοινή Αγροτική Πολιτική: για μια βιώσιμη και κλιματικά ουδέτερη Ευρώπη» διοργάνωσε το γερμανικό κοινοβούλιο στο πλαίσιο της κοινοβουλευτικής διάστασης της προεδρίας του Συμβουλίου της Ε.Ε. Τη Βουλή των Ελλήνων εκπροσώπησαν ο Πρόεδρος της Διαρκούς Επιτροπής Παραγωγής και Εμπορίου κ. Γεώργιος Βλάχος και η Πρόεδρος της Ειδικής Μόνιμης Επιτροπής Περιβάλλοντος Δρ Διονυσία Αυγερινοπούλου.

Αναφερόμενος στον σχεδιασμό της νέας ΚΑΠ, ο κ. Βλάχος σημείωσε ότι η Ελλάδα επικροτεί τη διατήρησή της κοντά στα επίπεδα της τρέχουσας περιόδου, 2014-2020, και στηρίζει τις προσπάθειες για την ανάπτυξη μιας βιώσιμης γεωργίας που θα είναι περισσότερο καινοτόμος και αποτελεσματική. Υπογράμμισε ωστόσο ότι η αυξημένη περιβαλλοντική φιλοδοξία της νέας ΚΑΠ θα πρέπει να συνοδεύεται από ισχυρά κίνητρα για τους παραγωγούς, σημειώνοντας τον κίνδυνο για την ανταγωνιστικότητα της ευρωπαϊκής γεωργίας, από την αύξηση των εισαγωγών αγροδιατροφικών προϊόντων από τρίτες χώρες, τα οποία δεν παράγονται με βιώσιμο τρόπο και χωρίς τις υψηλές απαιτήσεις της Ε.Ε. για το περιβάλλον και το κλίμα. Τέλος, υπενθύμισε την αντίθεση της Ελλάδας στη διαδικασία «εξωτερικής σύγκλισης» των άμεσων ενισχύσεων προς τους αγρότες, καθόσον αυτή επηρεάζει αρνητικά την αγροτική δραστηριότητα, το περιβάλλον και την κοινωνική συνοχή της χώρας.

Στην παρέμβασή της, η κυρία Αυγερινοπούλου τόνισε ότι η Ελλάδα στηρίζει πλήρως την Ευρωπαϊκή Πράσινη Συμφωνία και τον στόχο της μείωσης της μέσης αύξησης της θερμοκρασίας σε 1,5 βαθμούς Κελσίου, έχοντας αναπτύξει φιλόδοξες πολιτικές για την απολιγνιτοποίηση, την ενεργειακή αναβάθμιση των κτιρίων, τις βιώσιμες μεταφορές και τις ΑΠΕ. Αναφέρθηκε επίσης στο δίκτυο Natura 2000, στο οποίο έχει συμπεριληφθεί το 27,9% της ξηράς της χώρας, ενώ αναφορικά με την πρόταση για τη δημιουργία ενός Ευρωπαϊκού Οργάνου για την Κλιματική Αλλαγή, σημείωσε ότι θα ήταν καλό να έχει πιο διευρυμένη σύνθεση, ώστε να εκπροσωπούνται όλα τα κράτη-μέλη της Ε.Ε.

Ως προς τον τομέα των μεταφορών, η κ. Αυγερινοπούλου υπογράμμισε ότι η Ελλάδα στηρίζει ενεργά την Ευρωπαϊκή Στρατηγική Ενσωμάτωσης του ενεργειακού συστήματος και τη στρατηγική για το υδρογόνο, ενώ επιθυμεί την ανανέωση των υποδομών της ώστε να πετύχει βιώσιμες μεταφορές, μέσω της παροχής κινήτρων για τη χρήση των ηλεκτρικών οχημάτων και με την αξιοποίηση των νέων τεχνολογιών. Η κ. Αυγερινοπούλου επισήμανε ότι η παγκόσμια κοινότητα πρέπει να διερευνήσει περαιτέρω τις δυνατότητες που θα μπορούσε να δώσει η μετατροπή του διοξειδίου του άνθρακα σε καύσιμο κίνησης, υπογραμμίζοντας τις θετικές επιδράσεις στο ζήτημα της κλιματικής αλλαγής αλλά και την άμβλυνση των προβλημάτων που προέρχονται από την ανεπάρκεια συμβατικών καυσίμων κίνησης. Αναφέρθηκε επίσης στα προγράμματα έξυπνων μετακινήσεων που υιοθετούνται  στην Ελλάδα και σημείωσε τέλος την ανάγκη εξασφάλισης νέων χρηματοδοτικών εργαλείων, όπως τα πράσινα ομόλογα μεταφορών, ώστε να χρηματοδοτηθεί η επανασχεδίαση των σιδηροδρομικών, θαλάσσιων και εναέριων μεταφορών.

Αρχική Δημοσίευση : https://www.hellenicparliament.gr/Enimerosi/Grafeio-Typou/Deltia-Typou/?press=dd7e3e5a-bcc0-41e4-a3fc-ac4b01544375

Please follow and like us: