Εποικοδομητική συνάντηση με το Δ.Σ του Δικηγορικού Συλλόγου Ηλείας

Εποικοδομητική συνάντηση με το Δ.Σ του Δικηγορικού Συλλόγου Ηλείας

Θέματα που αφορούν το δικηγορικό σώμα, την απονομή της δικαιοσύνης και τις παρεμβάσεις που μπορούν να γίνουν ώστε να επιλυθούν προβλήματα του κλάδου, απασχόλησαν την συνάντηση της υπ. Βουλευτού Ηλείας της Νέας Δημοκρατίας, Διονυσίας-Θεοδώρας Αυγερινοπούλου, με το Διοικητικό Συμβούλιο του  Δικηγορικού Συλλόγου Ηλείας. Την κα. Αυγερινοπούλου υποδέχθηκαν ο Πρόεδρος του Δ.Σ.Η, κ. Δημήτρης Δημητρουλόπουλος, η Αντιπρόεδρος κα. Μαρίνα  Μπεβούδα και το μέλος κ. Θάνος Καννής.

Η ατζέντα της συνάντησης ήταν ιδιαίτερα στοχευμένη, καθώς και η ίδια είναι Δικηγόρος, με Διδακτορικό Δίπλωμα με ειδίκευση στο Δημόσιο Διεθνές Δίκαιο, το  Δίκαιο Περιβάλλοντος και των Κλιματικών Αλλαγών και το Δίκαιο των Διεθνών Οργανισμών αλλά και Πρόεδρος της Επιτροπής Περιβάλλοντος της Βουλής και σε  αυτό το πλαίσιο, έγινε ενδιαφέρουσα συζήτηση για θέματα ευρύτερου ενδιαφέροντος που αφορούν το περιβάλλον και την ανάπτυξη της περιοχής και ανταλλαγή  απόψεων σχετικά με την από κοινού ανάληψη πρωτοβουλιών.

Τη συνάντηση απασχόλησαν μεταξύ των άλλων η ενημέρωση για το νομικό καθεστώς που αφορά τον Κυπαρισσιακό Κόλπο, την αντιμέτωπη της εκτός σχεδίου  δόμησης και τις σχετικές πρωτοβουλίες και παρεμβάσεις της κας. Αυγερινοπουλου.

 

Please follow and like us:
Αυγερινοπούλου: Σημαντικές οι προοπτικές για την σταφίδα στις εγχώριες και ξένες αγορές

Αυγερινοπούλου: Σημαντικές οι προοπτικές για την σταφίδα στις εγχώριες και ξένες αγορές

Στην Ηλεία την Δευτέρα ο Πρόεδρος του Ελληνο-Ινδικού Επιμελητήριου

 

Οι θετικές προοπτικές για την σταφίδα της Ηλείας, μέσα από την συλλογική δράση και την εξωστρέφεια, αναδεικνύονται στις συναντήσεις που  έχει η υπ. Βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας, Διονυσία-Θεοδώρα Αυγερινοπούλου, με παραγωγούς στις τοπικές κοινότητες που, παραδοσιακά,  καλλιεργείται ο «μαύρος χρυσός».

Η επανεκκίνηση του ιστορικού προϊόντος του νομού, η στήριξη των παραγωγών και η δημιουργία των απαιτούμενων προϋποθέσεων που ήδη δίνουν σε αυτή την  υπερ-τροφή την καταναλωτική και εξαγωγική δυναμική που της αξίζει, αποτελεί «προσωπικό στοίχημα» για την κα. Αυγερινοπούλου, που στέκεται στο  πλευρό τους ενεργά και αποτελεσματικά, ώστε με σύγχρονους όρους και μέσα από την ανάδειξη των μοναδικών ποιοτικών της χαρακτηριστικών, η σταφίδα  να κερδίσει το χαμένο έδαφος και να καταστεί ξανά δυναμικό γρανάζι στην τοπική και εθνική οικονομία. Μέσα από την διαρκή επικοινωνία και σειρά  συναντήσεων που είχε όλο το προηγούμενο διάστημα με τους παραγωγούς του Νομού, σε μια κοινή προσπάθεια για ένα δυναμικό και αισιόδοξο restart, έχοντας θέσει στόχο να επιτύχει αυτή η μεγάλη προσπάθεια, μέσα από τις ομάδες παραγωγών και συνεργατικά σχήματα τα οποία κινούνται γύρω από τη σταφίδα, έχουν ήδη επιτευχθεί πολύ θετικά αποτελέσματα για την Ηλεία, την Ελλάδα και τη «βαριά βιομηχανία» της χώρας, τον πρωτογενή τομέα.

Επισκεπτόμενη το Σόπι, την Βροχίτσα, τους Αγίους Αποστόλους και τον Ελαιώνα, αναφέρθηκε στα πολύ θετικά αποτελέσματα της οργάνωσης γύρω  από την παραγωγή, την μεταποίηση και την εξαγωγή, με τους ίδιους τους παραγωγούς που μετέχουν στη νέα εταιρεία που έχει συσταθεί, να επιβεβαιώνουν ότι, μετά από μια μακρά περίοδο που το προϊόν έβγαινε στην αγορά με πολύ χαμηλή τιμή για τους καλλιεργητές, πλέον μέσα από τις συνεργασίες που έχουν  αναπτυχθεί με εταιρείες στην Ελλάδα και το εξωτερικό, αισιοδοξούν για το μέλλον του προϊόντος.

Συνεργασία για εξαγωγές στην Ινδία

Ξεχωριστής σημασίας είναι ο δίαυλος που έχει ανοίξει με την μεγάλη αγορά της Ινδίας, ένα νέο εξαγωγικό μονοπάτι με μια χώρα-εμπορικό σύμμαχο, που έχουν τη σταφίδα ως βασικό κρίκο στην διατροφική τους αλυσίδα. Μάλιστα, ο Πρόεδρος του Ελληνο-Ινδικού Επιμελητήριου, κ. Άγγελος Τσαβδάρης, θα βρεθεί  για δεύτερη φορά, μέσα σε διάστημα λίγων μηνών, στην Ηλεία, την Δευτέρα, 15 Μάϊου, και θα έχει συνάντηση στις 7.30 το απόγευμα με  παραγωγούς, στο Συνεδριακό Κέντρο της Π.Ε Ηλείας, με στόχο τη καταγραφή των ήδη διαθέσιμων αλλά και των παραγόμενων νέων ποσοτήτων, προκειμένου να οργανωθούν οι λεπτομέρειες της συνεργασίας μεταξύ των παραγωγών και του Επιμελητηρίου, για να προχωρήσουν οι προσυμφωνίες και να  ξεκινήσει ο πρώτος κύκλος εξαγωγών.
Στο ίδιο πλαίσιο, εντάσσεται και το ταξίδι που θα γίνει το επόμενο διάστημα στην Ινδία, οπότε οι εκπρόσωποι των  σταφιδοπαραγωγών της Ηλείας θα έχουν την ευκαιρία να συζητήσουν από κοντά για τα ποιοτικά και ποσοτικά χαρακτηριστικά του προϊόντος που θα  αποτελέσει έναν ισχυρό κρίκο στην μεταξύ των δύο χωρών οικονομική διασύνδεση.

Με την πολύπλευρη αρωγή της κας. Αυγερινοπούλου, με συστηματική συλλογική δουλειά και εναρμόνιση με σύγχρονες πρακτικές marketing, η  νέα εταιρεία απευθύνεται πλέον σε μια χώρα του 1,5 δις κατοίκων, κάτι που για έναν μεμονωμένο παραγωγό θα ήταν ουτοπία. Όπως τόνισε η κα.  Αυγερινοπούλου, μιλώντας με τους παραγωγούς, τα περιθώρια επανεκκίνησης του προϊόντος και της δυναμικής που ανακτά μέσα από στοχευμένη στρατηγική  προώθησης, τυποποίησης, δυναμικών συνεργειών, ανοίγει έναν νέο ορίζοντα για το προϊόν που πλέον αποκτά και διακριτικό σήμα Προστατευόμενης  Γεωγραφικής Ένδειξης.

Αξίζει να σημειωθεί ότι ύστερα από την πρώτη επίσκεψη στην Ηλεία, ο κ. Τσαβδάρης, ενημέρωσε και τον Πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη για τα αισιόδοξα  αποτελέσματα της συνάντησης εργασίας στο Καράτουλα, ενώ η κα. Αυγερινοπούλου, ενημέρωσε τον Υπουργό Αγροτικής Ανάπτυξης, κ. Γιώργο Γεωργαντά για τις  προοπτικές, στο πλαίσιο της ενίσχυσης των διμερών επιχειρηματικών σχέσεων μεταξύ Ελλάδος και Ινδίας, μέσα από τις πρωτοβουλίες της Ελληνικής Εταιρείας  Επενδύσεων και Εξωτερικού Εμπορίου (Enterprise Greece).

Please follow and like us:
Δ. Αυγερινοπούλου: Κομβικής σημασίας πρωτοβουλίες για την ανάπτυξη του Δήμου Ζαχάρως

Δ. Αυγερινοπούλου: Κομβικής σημασίας πρωτοβουλίες για την ανάπτυξη του Δήμου Ζαχάρως

Ο αναπτυξιακός σχεδιασμός για τον Δήμο Ζαχάρως-Φιγαλείας, στον οποίο έχει συμβάλει καθοριστικά με πρωτοβουλίες, παρεμβάσεις και  προτάσεις η υπ. Βουλευτής Ηλείας της Νέας Δημοκρατίας, Διονυσία-Θεοδώρα Αυγερινοπούλου, βρέθηκε στο επίκεντρο της επίσκεψής της στην  περιοχή, το βράδυ της Τρίτης. Με τις διαδικασίες για την βιώσιμη διαχείριση και αξιοποίηση των ιαματικών πηγών και της Λίμνης Καϊάφα  καθώς και την επαναξιοποίηση του κτήματος Ζαχάρως και του Παρά θιν’ Αλός, να έχουν ήδη εξελιχθεί σε σημαντικό βαθμό, επιβεβαιώνεται  στην πράξη η απόφαση της Κυβέρνησης της Νέας Δημοκρατίας, ο μοναδικός αυτός τόπος να αποτελέσει σημείο αναπτυξιακής προοπτικής για  ολόκληρη την Ηλεία, την Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας και την χώρα μας.

Κατά τις επισκέψεις της κας. Αυγερινοπούλου στην Νέα Φιγαλεία, τα Πετράλωνα και το Νεοχώρι, αναλύθηκε το σύνολο των δράσεων που έχουν δρομολογηθεί, με  την απερίφραστη στήριξη του Πρωθυπουργού, κ. Κυριάκου Μητσοτάκη, ώστε η προικισμένη από την φύση αλλά και την ιστορία αυτή περιοχή, με τα ιδιαίτερα  περιβαλλοντικά, ιστορικά και πολιτιστικά χαρακτηριστικά, να αναπτυχθεί ισόρροπα και να αξιοποιήσει στοχευμένα τα συγκριτικά της πλεονεκτήματα.

Σύγχρονα έργα οδικών υποδομών

Ήδη, όπως τόνισε μιλώντας με τους κατοίκους η κα. Αυγερινοπούλου, προχωρά ο επανασχεδιασμός και η υλοποίηση του δρόμου Πύργος-Καλό Νερό- Τσακώνα, έργου εθνικής και ευρωπαϊκής σημασίας ενώ το επόμενο διάστημα έχει αποφασιστεί η χρηματοδότηση της προμελέτης για τον συνδετήριο δρόμο  της Φιγαλείας με την θάλασσα. Στο πλαίσιο των οδικών υποδομών, που θα συμβάλλουν στην τουριστική αναβάθμιση της περιοχής, εντάσσεται και η  συνεργασία των δύο Περιφερειών, Δυτικής Ελλάδας και Πελοποννήσου, για την οδική διασύνδεση των ορεινών όγκων και σπουδαίων αρχαιολογικών  χώρων του Επικούριου Απόλλωνα με την Αρχαία Ολυμπία και την Σπάρτη, ένα μεγαλόπνοο έργο που θα δώσει ανάσα και αναζωογόνηση στις ορεινές περιοχές του Δήμου, έργο που έχει ήδη προεγκριθεί και θα υλοποιηθεί μέσα από το Ταμείο Ανάκαμψης.

Σημαντικό επενδυτικό ενδιαφέρον για τον Καϊάφα

Η κα. Αυγερινοπούλου αναφέρθηκε και στις καθοριστικής σημασίας εξελίξεις για τη βιώσιμη διαχείριση και αξιοποίηση των ιαματικών πηγών και της  Λίμνης Καϊάφα, για την οποία έχει εκφραστεί σημαντικό δυνητικό ενδιαφέρον από επενδυτές, μετά και την πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος από την  ΕΤΑΔ και πλέον αναμένεται η προκήρυξη του διεθνούς δημόσιου διαγωνισμού. Προοπτική που, σε συνδυασμό με την επαναξιοποίηση του κτήματος Ζαχάρως  και του Παρά θιν’ Αλός, θα αποδώσει δυναμική προστιθέμενη αξία στην περιοχή και θα την καταστήσει παγκόσμιο σημείο αναφοράς για τον τουρισμό και δη  τον ιαματικό.

Διαβούλευση για τον Κυπαρισσιακό

Οι πολίτες άκουσαν με ενδιαφέρον και αισιοδοξία και για την εξέλιξη της επίσημης διαδικασίας για την επαναδιαπραγμάτευση του Π.Δ για τον  Κυπαρισσιακό Κόλπο μέσα στο καλοκαίρι, μια διαβούλευση που θα επιστρέψει σε φορείς και πολίτες να εκφράσουν τις απόψεις και να καταθέσουν τις  προτάσεις τους, με στόχο να τεθεί σε νέα βάση η βιώσιμη ανάπτυξη της περιοχής.

Ανάδειξη του πολιτιστικού και φυσικού πλούτου

Το προφίλ της περιοχής αναμένεται να βελτιώσει καθοριστικά και το πλαίσιο των πρωτοβουλιών που έχει προωθήσει η κα. Αυγερινοπούλου στο Υπουργείο  Πολιτισμού, για την αξιοποίηση του πολιτιστικού πλούτου της περιοχής, μεταξύ αυτών και για τη συνέχιση των ανασκαφών στην Αρχαία Φιγαλεία. Η  Πρόεδρος της Επιτροπής Περιβάλλοντος της Βουλής έχει προωθήσει την ανάδειξη του ορεινού όγκου της περιοχής και την δημιουργία πολιτιστικών  μονοπατιών.
Παράλληλα, εργάζεται συστηματικά για την ανάδειξη και ισόρροπη αξιοποίηση των καταρρακτών της Νέδας, τις χερσαίες και υδάτινες  εκτάσεις του φαραγγιού που έχουν χαρακτηριστεί ως Προστατευόμενα Τοπία και Προστατευόμενοι Φυσικοί Σχηματισμοί, με σχετική απόφαση της Γενικής  Διεύθυνσης Περιβαλλοντικής Πολιτικής του Υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας.

Please follow and like us:
Η Πηνεία «σφράγισε» την κάλπη της 21ης Μαΐου

Η Πηνεία «σφράγισε» την κάλπη της 21ης Μαΐου

Μήνυμα νίκης της Νέας Δημοκρατίας και πρωτιάς της υπ. Βουλευτού Ηλείας – Εκατοντάδες πολίτες στην ομιλία της Διονυσίας-Θεοδώρας Αυγερινοπούλου

Με μια ανεπανάληπτη συγκέντρωση με νικηφόρο παλμό, η Πηνεία έδωσε το δικό της μήνυμα πρωτιάς της Ν.Δ και της υπ. Βουλευτού, Διονυσίας- Θεοδώρας Αυγερινοπούλου. Το βράδυ της Κυριακής, εκατοντάδες πολίτες του κέντρου της ορεινής Ηλείας, επεφύλαξαν θερμή υποδοχή στην  πολιτικό που έμπρακτα, όλα αυτά τα χρόνια, έχει θέσει ψηλά στις προτεραιότητές της για την Ηλεία, την ιστορική αυτή περιοχή. Η αίθουσα του  φιλόξενου «ΤΖΑΜΙ Village», σε μια πρωτόγνωρη πολιτική εκδήλωση για τον Νομό, πλημμύρισε από φίλους και υποστηρικτές της υπ. Βουλευτού,  που με ενθουσιασμό και θερμά χειροκροτήματα κατέδειξαν το θετικό κλίμα που έχει διαμορφωθεί για μια ακόμη φορά υπέρ της.

Από νωρίς, πλήθος κόσμου, παλιοί και νέοι υποστηρικτές της κας Αυγερινοπούλου, συγκεντρώθηκαν για να την συναντήσουν, να της σφίξουν το χέρι και να την  αγκαλιάσουν, να ανανεώσουν την εμπιστοσύνη τους στο πρόσωπό της και να γράψουν ξανά μαζί της νικηφόρα πορεία, από έναν τόπο που η Κυβέρνηση της Νέας  Δημοκρατίας έχει ήδη δημιουργήσει σημαντικές προϋποθέσεις ανάπτυξης. Η κα. Αυγερινοπούλου, εμφανώς συγκινημένη από την θερμή υποδοχή, τους  ευχαρίστησε για την παρουσία τους στην βασική συγκέντρωση της υπ. Βουλευτού στον Δήμο Ήλιδας. Μια επιλογή που, όπως τόνισε, δεν ήταν τυχαία, καθώς  αποτελεί κορυφαίο τόπο στην ιστορική διαδρομή όλων των Ελλήνων από την αρχαιότητα ως σήμερα, λόγω της θέσης της Αρμάτοβας, εδώ που  κήρυτταν την εκεχειρία και κατέθεταν τα όπλα οι αθλητές από όλες τις ελληνικές πόλεις κράτη, πριν μεταβούν στην Ήλιδα και μετά στην Ολυμπία για να συμμετάσχουν στους Ολυμπιακούς αγώνες. Σε αυτή την κατεύθυνση, το Υπουργείο Πολιτισμού έχει ήδη απαντήσει θετικά στην ερώτηση που κατέθεσε στη  Βουλή, ότι θα προστατεύσει την Αρμάτοβα και θα αναλάβει δράση για την ανάδειξή της.

«Πιστοί στις δεσμεύσεις μας, σχεδιάζουμε το εθνικό έργο του Φράγματος Πηνείου και της Λίμνης Καραμανλή»

Μιλώντας για την μεγάλη δέσμευση που τήρησε η Κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας για την ανάπτυξη της Πηνείας, η κα. Αυγερινοπούλου αναφέρθηκε στο  σχεδιασμό του μεγαλύτερου περιφερειακού έργου της χώρας, του έργου για την αξιοποίηση του φράγματος Πηνειού και της Λίμνης Καραμανλή,  το οποίο έχει χαρακτηρισθεί από την Κυβέρνηση ως «έργο εθνικό και σημαντικό», τονίζοντας ότι η Κυβέρνηση του Κυριάκου Μητσοτάκη,   προτεραιοποιεί για πρώτη φορά την Πηνεία και την Ηλεία έναντι άλλων περιοχών της χώρας και θέτει στο επίκεντρο της κυβερνητικής της δράσης την ανάπτυξη  και των ορεινών περιοχών.

Ήδη από το 2019, η ίδια, ως Βουλευτής Ηλείας και Πρόεδρος της Επιτροπής Περιβάλλοντος και της Υποεπιτροπής Υδατικών Πόρων της Βουλής, είχε θέσει στο  Υπουργείο Υποδομών την ανάγκη για την θωράκιση του φράγματος της Λίμνης Πηνειού, την ολοκλήρωση της κατασκευής του παραλίμνιου δρόμου και την  ανάδειξη του συνόλου των παραλιμνίων περιοχών, με παράλληλη ανάπτυξη της κτηνοτροφίας, της γεωργίας αλλά και του τουρισμού και του αθλητισμού στη περιοχή καθώς και την επαναξιοποίηση του αναψυκτηρίου στο Φράγμα από την Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας.

«Σήμερα έχουν τεθεί οι υπογραφές από το Υπουργείο Υποδομών και έχει δεσμευτεί το κονδύλιο των 8,6 εκατ. Ευρώ, ενώ αναμένεται ο ορισμός αναδόχου, για την  σύνταξη της μελέτης ενός έργου το οποίο υπολογίζεται από το υπουργείο ότι θα φτάσει, στην υλοποίησή του, σε δεκαπλάσια νούμερα σε κονδύλια»,

είπε και  απέσπασε θερμό χειροκρότημα από το κοινό. Υπό το πρίσμα αυτής της αναπτυξιακής μελέτης, κάθε έργο που δρομολογείται για την περιοχή, θα πρέπει να  βρίσκεται σε αρμονία με το αναπτυξιακό αυτό πλάνο και όραμα, ενώ η μελέτη θα αναδείξει το περιβαλλοντικό και πολιτιστικό πλούτο της περιοχής και θα βελτιώσει  και το οδικό δίκτυο πλησίον της λίμνης.

Σημαντική ενίσχυση για έργα οδοποιίας

Η κα. Αυγερινοπούλου αναφέρθηκε στην σημαντικές χρηματοδοτήσεις της Κυβέρνησης για την Πηνεία και την Ήλιδα, για την διάνοιξη και κατασκευή τόσο της  αστικής και αγροτικής οδοποιίας, ώστε να ικανοποιηθούν και τα πάγια αιτήματα της ανακατασκευής δρόμων και γεφυριών τα οποία συνδέουν τις τοπικές  κοινότητες της Πηνείας μεταξύ τους, με την Αμαλιάδα και τον Πύργο, αλλά και με όμορες περιοχές σε άλλους νομούς.

Κυβέρνηση κοινωνικά ευαίσθητη, δίπλα σε κάθε πολίτη

Η υπ. Βουλευτής δεν παρέλειψε να μιλήσει για τον αποτελεσματικό τρόπο που η Κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας αντιμετώπισε τις δυσκολίες και τις παγκόσμιες προκλήσεις της τετραετίας, κρατώντας τη χώρα σε ασφάλεια και σταθερότητα, στηρίζοντας έμπρακτα την κοινωνία με την αύξηση, μετά από 12  χρόνια, των συντάξεων και των επιδομάτων αναπηρίας, του κατώτατου μισθού, το πρόγραμμα νέας στέγης για κάθε νέο παιδί με χαμηλό επιτόκιο, την  ενίσχυση των φοιτητών με επιδόματα στέγασης, τη δημιουργία νέων θέσεων εργασίας για τις γυναίκες και τους νέους και τη δημιουργία ευκαιριών  επένδυσης για νέες δράσεις στα χωριά μας για όλους.

Ενίσχυση δημόσιων δομών Υγείας

Αναφερόμενη στον ευαίσθητο τομέα της Υγείας, οι δεσμεύσεις του Πρωθυπουργού, κ. Κυριάκου Μητσοτάκη, στην πρόσφατη επίσκεψή του στην Ηλεία, για  στήριξη του ΕΣΥ και ενίσχυση των δημόσιων δομών, αποτελούν εγγύηση για την αναβάθμιση του Νοσοκομείου Αμαλιάδας. Στο πλαίσιο ενίσχυσης των  δομών Υγείας, ήδη ανακοινώθηκαν από τον Πρωθυπουργό 10.000 προσλήψεις γιατρών και νοσηλευτών ενώ για το Ιατρικό Κέντρο Σιμόπουλου έχουν  ήδη δεσμευτεί περί το 1.500.000 ευρώ για την συντήρηση και την αναβάθμισή του.

Ανάδειξη πολιτιστικών και ιστορικών μνημείων

Σε άλλο σημείο της ομιλίας της, αναφέρθηκε στην ενίσχυση του Δήμου Ήλιδας με πρόσθετα κονδύλια για την προστασία των δασών αλλά και στις  προτεινόμενες δράσεις για την βελτίωση των υπαρχόντων και την ανάδειξη νέων πολιτιστικών και περιβαλλοντικών μονοπατιών, για την ανάδειξη  όλων των ορεινών κοινοτήτων του Δήμου Ήλιδας, με την ίδια να έχει στηρίξει και άλλες σημαντικές, απαραίτητες παρεμβάσεις, την συντήρηση και  αναστύλωση ιστορικών μνημείων, όπως του Ιερού Ναού της Θεοτόκου «Παναγιά η Δαφνιώτισσα» και δράσεις εκκλησιαστικού τουρισμού, τέτοιες που θα  οδηγήσουν στη δημιουργία δεκάδων θέσεων εργασίας και θα συμβάλλουν στη διατήρηση της ιστορικής μας παράδοσης.

Αποτελεσματική πολιτική για την Ηλεία

Μιλώντας για το έργο της Κυβέρνησης για την Ηλεία και τους πολίτες της, για την ανθρωποκεντρική προσέγγιση και την αποτελεσματική πολιτική, αναφέρθηκε  στην υλοποίηση του δρόμου Πατρών Πύργου, την λειτουργία του εργοστασίου διαχείρισης αποβλήτων στην Τριανταφυλιά, την μείωση του  κόστους της αγροτικής παραγωγής και του ΦΠΑ των αγροεφοδίων, την επιστροφή στο φόρο του αγροτικού πετρελαίου, τις νέες επιδοτήσεις για τα  αγροπεριβαλλοντικά μέτρα και την δυνατότητα κατασκευής νέων αγροτικών και κτηνοτροφικών εγκαταστάσεων, αλλά με το σπουδαίο έργο το οποίο έχει ήδη  δρομολογηθεί για την υπογειοποίηση του αρδευτικού δικτύου τόσο στη Γαστούνη όσο και στον κάμπο της Ηλείας.

«Με επίκεντρο τον πολίτη, με στόχο την βιώσιμη ανάπτυξη της χώρας μας, πάμε μπροστά και συνεχίζουμε για την ανάπτυξη της Ηλείας μας. Πάμε όλοι  μαζί μπροστά!
Με τον
Κυριάκο Μητσοτάκη και την Νέα Δημοκρατία!
Για την Ηλεία μας, για την Ήλιδα και την
Πηνεία μας»,

κατέληξε η κα. Αυγερινοπούλου, αποσπώντας το παρατεταμένο, θερμό χειροκρότημα του κοινού.

Please follow and like us:
Δήλωση Δ. Αυγερινοπούλου για την επίσκεψη του Πρωθυπουργού στην Ηλεία: «Όλοι μαζί στηρίζουμε τη Νέα Δημοκρατία και τον Κυριάκο Μητσοτάκη για ένα καλύτερο μέλλον στην Ελλάδα και την Ηλεία»

Δήλωση Δ. Αυγερινοπούλου για την επίσκεψη του Πρωθυπουργού στην Ηλεία: «Όλοι μαζί στηρίζουμε τη Νέα Δημοκρατία και τον Κυριάκο Μητσοτάκη για ένα καλύτερο μέλλον στην Ελλάδα και την Ηλεία»

«Η σημερινή ημέρα είναι ιδιαίτερα σημαντική, καθώς υποδεχθήκαμε στον Νομό μας τον Πρωθυπουργό μας, κ. Κυριάκο Μητσοτάκη, ο οποίος έχει θέσει  σε απόλυτη προτεραιότητα και τροχιά ανάπτυξης την Ηλεία μας, δίνοντας στην περιοχή την ώθηση που είχε στερηθεί, υλοποιώντας σημαντικά έργα  υποδομής.

Ο Πρωθυπουργός διέθεσε όλες του τις δυνάμεις για να ξεκινήσει πάλι το μεγάλο έργο του αυτοκινητοδρόμου «Πατρών – Πύργου», ενώ προχώρησε  ένα βήμα παρακάτω τον σχεδιασμό, καθώς ο σπουδαίος αυτός αυτοκινητόδρομος, έργο πνοής για την Ηλεία, θα συνδεθεί με το Καλό Νερό και την  Καλαμάτα, καθώς και με την Αρχαία Ολυμπία.
Επίσης, ο Πρωθυπουργός, έχοντας διατελέσει και ο ίδιος
Πρόεδρος της Επιτροπής Περιβάλλοντος της Βουλής και διαθέτοντας βαθιά γνώση, αλλά και  ευαισθησία για τα περιβαλλοντικά ζητήματα, έχει θέσει σε υψηλή προτεραιότητα την πράσινη και βιώσιμη ανάπτυξη του Νομού μας. Έτσι, στην Ηλεία, την πρώτη τετραετία της Κυβέρνησης της Νέας Δημοκρατίας, έγιναν σημαντικές περιβαλλοντικές υποδομές, όπως το εργοστάσιο  επεξεργασίας αστικών αποβλήτων της Τριανταφυλλιάς, το οποίο ξεκίνησε τη λειτουργία του το 2021 και συνιστά ένα απτό παράδειγμα επίλυσης  του περιβαλλοντικού ζητήματος των αποβλήτων και προστασίας της δημόσιας υγείας, δίνοντας έμφαση στην ανακύκλωση.

Ο Πρωθυπουργός έχει δε  δεσμευτεί ότι θα δοθούν άμεσα λύσεις και σε άλλα επίμαχα περιβαλλοντικά προβλήματα του Νομού, καθώς ήδη έχουμε θέσει τις βάσεις για την επίλυσή  τους, με τα πρώτα έργα να έχουν ήδη ξεκινήσει.
Ως
ιδιαίτερα σημαντική προτεραιότητα στον Νομό έχει τεθεί, ακόμη, η απορρόφηση των κονδυλίων  του Ταμείου Ανάκαμψης, όπου ήδη έχουν εξασφαλιστεί σημαντικά κονδύλια για την υλοποίηση του σπουδαίου έργου της υπογειοποίησης των αρδευτικών δικτύων σε μεγάλο τμήμα του Νομού, το οποίο θα λύσει τα ζητήματα των ΤΟΕΒ, καθώς για την ενίσχυση των μέσων  πυροπροστασίας και των Πυροσβεστικών Υπηρεσιών για την προστασία των δασών μας. Έχει ξεκινήσει δε η ενίσχυση των Αστυνομικών  Τμημάτων της Ηλείας.

Σημαντικές είναι και οι μεγάλες επενδύσεις που υλοποιούνται στην Ηλεία με τη βοήθεια της Κυβέρνησης, όπως η διαδικασία για την αξιοποίηση  των ιαματικών πηγών του Καϊάφα που βρίσκεται σε εξέλιξη, αλλά και οι δύο στρατηγικές επενδύσεις που ξεκινούν στη Βόρεια Ηλεία. Τα  έργα που έχει κάνει η Νέα Δημοκρατία στην Ηλεία, συμπεριλαμβανομένου και του Σχεδίου Ανασυγκρότησης της Αρχαίας Ολυμπίας και της  ευρύτερης περιοχής, ξεπερνούν τα 1 δις ευρώ σε σύνολο επενδύσεων, το οποίο αποτελεί και το μεγαλύτερο επενδυτικό πρόγραμμα που έχει  δεχθεί ποτέ ο Νομός Ηλείας.

Όλοι μαζί στηρίζουμε, δυνατά, τη Νέα Δημοκρατία και τον Κυριάκο Μητσοτάκη για ένα καλύτερο μέλλον στην Ελλάδα και την Ηλεία».

Please follow and like us:
Πληρώνεται η συνδεδεμένη ενίσχυση της σταφίδας

Πληρώνεται η συνδεδεμένη ενίσχυση της σταφίδας

Η υπ. Βουλευτής Ηλείας της Νέας Δημοκρατίας, Διονυσία-Θεοδώρα Αυγερινοπούλου, ενημερώνει ότι ξεκίνησαν από την Τετάρτη, 3 Μάϊου, και ολοκληρώνονται οι  πληρωμές της συνδεδεμένης ενίσχυσης για την σταφίδα της Ηλείας. Η κα. Αυγερινοπούλου, όλο το προηγούμενο διάστημα παρακολουθούσε στενά το θέμα και είχε  επικοινωνία με τον ΟΠΕΚΕΠΕ και τον Υπουργό Αγροτικής Ανάπτυξης. Η ενίσχυση, ύψους 3,8 εκ. ευρώ συνολικά 4.723 παραγωγών, μεταξύ αυτών και της Ηλείας,  αποτελεί σημαντική ανάσα για τους ανθρώπους του πρωτογενούς τομέα.
Εξάλλου, αναμένονται εξελίξεις και για τους παραγωγούς της ποικιλίας Ροδίτη στην Ηλεία, για την καταβολή έκτακτης ενίσχυσης μέσω της διαδικασίας de minimis,  ώστε να στηριχθεί και η παραγωγή των οινοποιήσιμων σταφυλιών. Η κα. Αυγερινοπούλου και για αυτό το προϊόν είχε στείλει επιστολή και είχε διαρκή  επικοινωνία με το Υπουργείο και τον ΟΠΕΚΕΠΕ.

Please follow and like us:
Πρόγραμμα ενεργειακής αυτονομίας με φωτοβολταϊκά για νοικοκυριά και αγρότες

Πρόγραμμα ενεργειακής αυτονομίας με φωτοβολταϊκά για νοικοκυριά και αγρότες

Για την έναρξη του προγράμματος «Φωτοβολταϊκά στη Στέγη» και την δυνατότητα υποβολής αίτηση επιδότησης τόσο για νοικοκυριά όσο και για αγροτικές  εγκαταστάσεις, ενημερώνει η υπ. Βουλευτής Ηλείας της Νέας Δημοκρατίας, Πρόεδρος της Επιτροπής Περιβάλλοντος της Βουλής, Διονυσία-Θεοδώρα  Αυγερινοπούλου.
Η επιδότηση του συστήματος φωτοβολταϊκού ξεκινά από 45% και φτάνει το 75%, ο προϋπολογισμός είναι 238 εκατ. ευρώ ενώ ο σύστημα  υποβολής αιτήσεων θα παραμείνει ανοιχτό μέχρις εξαντλήσεως των διαθέσιμων πόρων, με απώτατο όριο το τέλος Ιουνίου 2024.
Όπως τονίζει η κα.  Αυγερινοπούλου, το πρόγραμμα αυτό για το οποίο έχει εργαστεί συστηματικά η Επιτροπή Περιβάλλοντος, δίνει πλέον την δυνατότητα σε χιλιάδες νοικοκυριά,  αγρότες και κτηνοτρόφους, να παράγουν το ρεύμα που χρειάζονται και να εξοικονομούν χρήματα, εγκαθιστώντας το δικό τους μικρό φωτοβολταϊκό, σε συνδυασμό  με σύστημα αποθήκευσης (μπαταρία).

Η επιδότηση του συστήματος φωτοβολταϊκού ξεκινά από 45% και φτάνει το 75% για τα νοικοκυριά. Τα αντίστοιχα ποσοστά  για τους αγρότες είναι 40% – 60%, ενώ η συνολική επιδότηση του συστήματος φωτοβολταϊκού με μπαταρία μπορεί να φτάσει έως και 16.000 ευρώ για νοικοκυριά  και 10.000 ευρώ για αγρότες. Ταυτόχρονα προβλέπεται ειδικό bonus 10% για άτομα με αναπηρία, συζύγους κι εξαρτώμενα μέλη ατόμων με αναπηρία,  μονογονεϊκές, τρίτεκνες και πολύτεκνες οικογένειες. Μάλιστα, όπως υπογράμμισε η κα. Αυγερινοπούλου, η διαδικασία υποβολής της αίτησης είναι απλή και η  έγκριση γίνεται άμεσα, χωρίς ταλαιπωρία και γραφειοκρατία, μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας του ΔΕΔΔΗΕ και της χρήσης των κωδικών TAXISNET.

Please follow and like us:
Στηρίζουμε ουσιαστικά την κτηνοτροφία και την ελληνική περιφέρεια

Στηρίζουμε ουσιαστικά την κτηνοτροφία και την ελληνική περιφέρεια

Συναντήσεις με κτηνοτρόφους από αγροτικές περιοχές της Ηλείας, στο πλαίσιο της διαρκούς μέριμνάς της για τους ανθρώπους του πρωτογενούς  τομέα, είχε το προηγούμενο διάστημα η υπ. Βουλευτής Ηλείας της Νέας Δημοκρατίας, Διονυσία- Θεοδώρα Αυγερινοπούλου, κατά  τις επισκέψεις της στις τοπικές κοινότητες της Ηλείας που στηρίζονται οικονομικά σε αυτόν τον τομέα.

Η κα. Αυγερινοπούλου, προκειμένου να αντιμετωπίσουν αποτελεσματικά το κόστος της ενέργειας, να αποκτήσουν αυτονομία και να συμβάλουν στο θετικό  περιβαλλοντικό αποτύπωμα, τους ενημέρωσε για τα προγράμματα εκσυγχρονισμού και εξηλεκτρισμού, με την χρήση ανανεώσιμων πηγών ενέργειας και το πρόγραμμα «Φωτοβολταϊκά στη Στέγη», συνολικού προϋπολογισμού 238 εκατομμυρίων ευρώ, η πλατφόρμα του οποίου είναι διαθέσιμη από χθες, 2  Μάϊου.
Μάλιστα, οι ίδιοι οι κτηνοτρόφοι στην τοπική κοινότητα Αγίας Τριάδας έδειξαν ιδιαίτερο ενδιαφέρον για τα επιδοτούμενα προγράμματα που βρίσκονται  πλέον σε εξέλιξη, για την τοποθέτηση φωτοβολοταϊκών πάνελ που θα τους δώσουν την δυνατότητα όχι μόνο για τον φωτισμό των μονάδων τους αλλά κυρίως  για τον εκσυγχρονισμό τους. Συγκεκριμένα, δίνουν τη δυνατότητα για τροφοδότηση των φορτίων τους – αρμεκτικά μηχανήματα, παγολεκάνες, κλπ – αλλά και  ποιοτική αναβάθμιση της καθημερινότητας της ζωής τους κατά την πολύμηνη εργασία τους σε δύσβατες περιοχές.

Για το θέμα που έθεσαν οι κτηνοτρόφοι στην τοπική κοινότητα Νησί και αφορά στην ασφάλειά τους τους ανενεργούς μήνες, από το τέλος Ιουνίου ως τον  Νοέμβριο, περίοδο που δεν είναι παραγωγική και ως εκ τούτου είναι δυσβάσταχτη η καταβολή των απαιτούμενων ποσών, η κα. Αυγερινοπούλου είχε επικοινωνία  με τον Υφυπουργό Αγροτικής Ανάπτυξης, κ. Σίμο Κεδίκογλου στον οποίο έθεσε το θέμα του επιμερισμού των ασφαλίστρων στους μήνες που ο κλάδος είναι  παραγωγικός.

Σε ό,τι αφορά στις αποζημιώσεις για στάβλους και υποδομές που υπέστησαν ζημιές από τις πυρκαγιές, η κα. Αυγερινοπούλου τους ενημέρωσε ότι η πληρωμή  τους θα γίνει το επόμενο διάστημα ενώ σε ό,τι αφορά στην διαδικασία αδειοδότησης στάβλων σε δασικές περιοχές υπάρχει προβλεπόμενη διαδικασία, σε  συνεργασία με τα Δασαρχεία.

Φωτός από τις συναντήσεις που είχε η κα. Αυγερινοπούλου στην Αγία Τριάδα, το Λάσδικα και το Νησί, όπου συζήτησε, μεταξύ άλλων, με κτηνοτρόφους, στο πλαίσιο της διαρκούς μέριμνάς της για τους ανθρώπους του πρωτογενούς τομέα.

Please follow and like us:
Αυγερινοπούλου: Καφές…γένους θηλυκού στην Ζαχάρω

Αυγερινοπούλου: Καφές…γένους θηλυκού στην Ζαχάρω

Γυναικεία χαμόγελα γέμισε το πρωί του Σαββάτου η πλατεία της Ζαχάρως, καθώς αθρόα ήταν η ανταπόκριση των γυναικών της περιοχής στο  κάλεσμα της υπ. Βουλευτού Ηλείας της Νέας Δημοκρατίας, Διονυσίας-Θεοδώρας Αυγερινοπούλου, για έναν καφέ, ώστε να έχουν την ευκαιρία  να ανταλλάξουν απόψεις για τα θέματα που τις απασχολούν.
Η δυναμική παρουσία των γυναικών, τις οποίες η κα. Αυγερινοπούλου υποδέχθηκε με ένα συμβολικό δώρο-άρωμα, έδωσε μάλιστα το ερέθισμα στην υπ. Βουλευτή  να προτείνει να επανασυσταθεί ο Σύλλογος Γυναικών της περιοχής. Όπως είπε, είναι σημαντικό, μέσα από την δράση και την ενεργοποίηση των γυναικών, να  διαφυλαχθεί και να αναδειχθεί η πολιτιστική κληρονομία του τόπου ενώ παράλληλα υπογράμμισε την ανάγκη της συμμετοχής τους ως ενεργό, δυναμικό και  δημιουργικό κομμάτι των τοπικών κοινωνιών, που με την ιδιαίτερη ματιά και ευαισθησία τους, μπορούν να επιτύχουν πολύ θετικά αποτελέσματα.

Η υπ. Βουλευτής, καλώντας τις γυναίκες στον πολιτικό διάλογο, επεσήμανε την δυσανάλογη εκπροσώπησή τους στα κέντρα λήψης των αποφάσεων, με την ίδια να αποτελεί, όπως είπε, την φωνή τους-μέσα από την επικοινωνία που έχουν αναπτύξει όλα τα προηγούμενα χρόνια-με σειρά πρωτοβουλιών που έχει λάβει.  Πρωτοβουλίες που ταυτίζονται και με την γυναικεία ατζέντα της Νέας Δημοκρατίας, η οποία ως Κυβέρνηση απέδειξε υψηλά αντανακλαστικά και κοινωνικές  ευαισθησίες και υιοθέτησε συγκεκριμένα μέτρα υπέρ των γυναικών.

Πολιτική υπέρ των γυναικών…

Όπως τόνισε η κα. Αυγερινοπούλου, ο πολυδιάστατος ρόλος της σύγχρονης γυναίκας, συχνά έχει επιπτώσεις στη σωματική και ψυχική υγεία. Η ανάγκη  πρόληψης και αντιμετώπισης των ιδιαίτερων προβλημάτων υγείας των γυναικών αποτέλεσε προτεραιότητα στη χάραξη πολιτικής υγείας από την  Κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας και το Υπουργείο Υγείας. Όπως είπε χαρακτηριστικά, σε όλη την Ευρώπη, οι γυναίκες έχουν αυξημένο προσδόκιμο ζωής σε σχέση με τους άνδρες. Ωστόσο, οι γυναίκες ζουν περισσότερα χρόνια άρρωστες, αντιμετωπίζοντας παθήσεις που σχετίζονται με τη θνησιμότητα τους, όπως επίσης  και με προβλήματα που υποβαθμίζουν την ποιότητα ζωής.
Η Νέα Δημοκρατία διαμόρφωσε και εφάρμοσε πολιτική υπέρ των γυναικών στον τομέα της υγείας και το 2022 ξεκίνησε το πρώτο μεγάλο πρόγραμμα  προσυμπτωματικού ελέγχου «Φώφη Γεννηματά» για τον καρκίνο του μαστού.

Με το Πρόγραμμα «Φώφη Γεννηματά», περισσότερες από 4.000 γυναίκες έχουν διαγνωστεί έγκαιρα και ήδη κάνουν θεραπεία. Για αυτές τις γυναίκες, το ραντεβού  αυτό μπορεί να τους έσωσε τη ζωή. Ανάλογα προγράμματα υιοθετούνται για την πρόληψη του καρκίνου του τραχήλου της μήτρας αλλά και προγράμματα που αφορούν καρδιαγγειακά νοσήματα.
Η κ. Αυγερινοπούλου υπογράμμισε, ότι η Κυβέρνηση, θέλοντας να βρεθεί έμπρακτα κοντά στις γυναίκες και να «απαντήσει» στις αγωνίες των νέων μαμάδων, ήδη από τους πρώτους μήνες της τετραετίας θέσπισε από τον Ιανουάριο του 2020 επίδομα γέννησης 2000 ευρώ για κάθε παιδί που γεννιέται στην Ελλάδα.  Παράλληλα, το όριο ηλικίας για εξωσωματική γονιμοποίηση, αυξήθηκε στα 52 έτη από τα 50, με τον ν. 4812/2021.

Παράλληλα, αναφερόμενη στην ενδοοικογενειακή και έμφυλη βία, με θύματα συχνότερα γυναίκες, για τα βήματα που έχουν γίνει για την καταπολέμησή της,  την αύξηση των επιχειρησιακών γραφείων ενδοοικογενειακής βίας της Αστυνομίας, την ένταξη των προγραμμάτων σεξουαλικής αγωγής στα  σχολεία, την αυστηροποίηση των ποινών στον ποινικό κώδικα, την εφαρμογή ενός χρήσιμου εργαλείου εκτίμησης επικινδυνότητας, του panic button, την  εργασιακή και νομική υποστήριξη των θυμάτων.
Επίσης, ενημέρωσε τις γυναίκες για την δημιουργία ενός άμεσου διαύλου επικοινωνίας και υποστήριξης για τα θύματα, αλλά και για την ανίχνευση τέτοιων  περιστατικών, με την δωρεάν και 24ωρη λειτουργία της Εθνικής Τηλεφωνικής Γραμμής Ψυχοκοινωνικής Υποστήριξης 10306 για τις γυναίκες και τα παιδιά καθώς και για τον γενικό πληθυσμό.

 

Please follow and like us:
Δ. Αυγερινοπούλου για το Πρόγραμμα Διακυβέρνησης 2023-2027 της ΝΔ: «Ένα φιλόδοξο και εφαρμόσιμο Πρόγραμμα για να συνεχίσουμε την σταθερή πορεία της χώρας προς τα εμπρός»

Δ. Αυγερινοπούλου για το Πρόγραμμα Διακυβέρνησης 2023-2027 της ΝΔ: «Ένα φιλόδοξο και εφαρμόσιμο Πρόγραμμα για να συνεχίσουμε την σταθερή πορεία της χώρας προς τα εμπρός»

«Παρουσιάστηκε χθες από τον Πρωθυπουργό μας, κ. Κυριάκο Μητσοτάκη, το φιλόδοξο, ρεαλιστικό και κυρίως εφαρμόσιμο Πρόγραμμα Διακυβέρνησης της Νέας Δημοκρατίας για την περίοδο 2023-2027, για να συνεχίσουμε σταθερά και τολμηρά την πορεία της χώρας μας προς τα εμπρός. Οι άξονες του Προγράμματος μας, οδηγούν στο να έχουμε μια Ελλάδα παραγωγική, κοινωνική, δίκαιη, ψηφιακή και πράσινη και κυρίως ισχυρή.
Η Κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας έχει κατορθώσει να κάνει πράξη όλα εκείνα για τα οποία την εμπιστεύθηκαν οι πολίτες.
Με υπευθυνότητα,  σοβαρότητα και αποδεδειγμένη ικανότητα, η Κυβέρνηση έχει διαμορφώσει τους 5 άξονες προτεραιότητας και τα επόμενα βήματα τα οποία, με ισχυρή  εντολή στην Κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας και τον Πρωθυπουργό μας, θα δημιουργήσουμε το αύριο που αξίζει η χώρα μας, ο τόπος μας, εμείς και  τα παιδιά μας. Βήματα, τα οποία εγγυώνται τη βιώσιμη ανάπτυξη και τη σταθερότητα. Ήδη έχουμε αρχίσει και βλέπουμε το οικοδόμημα της νέας  Ελλάδος από όλα όσα υλοποίησε η Κυβέρνηση την πρώτη τετραετία.

Στη δεύτερη τετραετία, το πρόγραμμα της Νέας Δημοκρατίας για τη χώρα κινείται γύρω από 5 άξονες. Ο πρώτος στόχος, που αποκαλείται «παραγωγική  Ελλάδα», αφορά σε θέματα που σχετίζονται με την οικονομία, όπως οι αυξήσεις των μισθών, η περαιτέρω μείωση της ανεργίας, η αύξηση του  αφορολόγητου, η ανάπτυξη και η προσέλκυση επενδύσεων.
Ως δεύτερος άξονας είναι η «κοινωνική Ελλάδα», η οποία αφορά τις δεσμεύσεις για την  υγεία, την παιδεία και τα μέσα μεταφοράς, όπου περιλαμβάνονται, μεταξύ άλλων, η ανακατασκευή των κέντρων υγείας της χώρας και το μεγάλο  πρόγραμμα για προληπτικές εξετάσεις.
Στον τρίτο άξονα κυριαρχεί η ατζέντα της «ψηφιακής και πράσινης Ελλάδας», όπου θα συνεχιστούν οι  μεταρρυθμίσεις στο ψηφιακό κράτος με γνώμονα τη βελτίωση της καθημερινότητας των πολιτών.
Η «Δίκαιη Ελλάδα» αποτελεί τον τέταρτο στόχο της Νέας Δημοκρατίας, όπου περιλαμβάνονται σημαντικές παρεμβάσεις στη λειτουργία των θεσμών και στο κράτος, έτσι ώστε η ανάπτυξη να έχει  χαρακτηριστικά δικαιοσύνης.
Απόρροια όλων των ανωτέρω στόχων συνιστά ο τελευταίος άξονας της Νέας Δημοκρατίας που αποκαλείται «Ισχυρή  Ελλάδα» και ενσωματώνει καίρια ζητήματα και προτεραιότητας στον τομέα της εξωτερικής πολιτικής, της άμυνας, της ασφάλειας του πολίτη και του  μεταναστευτικού.

Ανάμεσα σε άλλα, το πρόγραμμα της Νέας Δημοκρατίας περιλαμβάνει σημεία πολύ σπουδαία και για το Ν. Ηλείας, όπως:

  •  Περαιτέρω ενίσχυση του Εθνικού Συστήματος Υγείας
  • Διενέργεια δωρεάν προληπτικών εξετάσεων για όλα τα βασικά νοσήματα
  • Καθολική ισχύς του Προσωπικού Γιατρού
  • Εκσυγχρονισμός όλων των Τμημάτων Επειγόντων Περιστατικών των Νοσοκομείων και των 156 Κέντρων Υγείας
  • Πρόσληψη 10.000 νοσηλευτών σε βάθος τετραετίας
  • Περαιτέρω ψηφιοποίηση της Δημόσιας Διοίκησης, ώστε μέχρι το 2027 όλες οι διαδικασίες και συναλλαγές να είναι ηλεκτρονικές
  • Επιτάχυνση της απονομής της δικαιοσύνης
  • Περαιτέρω μείωση των εργοδοτικών εισφορών
  • Αύξηση του αφορολόγητου κατά 1.000 ευρώ για τις οικογένειες με παιδιά
  • Κατάργηση του τέλους επιτηδεύματος μέχρι το 2027
  • Μείωση των έμμεσων φόρων
  • Αύξηση των μισθών κατά 25%
  • Αύξηση του κατώτατου μισθού στα 950 ευρώ
  • Δημιουργία νέου μισθολογίου στο Δημόσιο από την 1 η Ιανουαρίου του 2024
  • Διπλασιασμός της χρηματοδότησης του προγράμματος «Στέγη» για να αποκτήσουν οι νέοι το δικό τους σπίτι

Πρόκειται για ένα σχέδιο, αναπτυξιακό και κοινωνικά ευαίσθητο, που είναι πλήρως και υλοποιήσιμο για μια αυτοδύναμη Ελλάδα. Οι δράσεις θα  ωφελήσουν κάθε Ελληνίδα και Έλληνα.
Η 21η Μαΐου, με σύνθημά μας «Προχωράμε μαζί μπροστά αλλάζοντας την Ελλάδα, πιο ασυμβίβαστα και πιο  τολμηρά», θα αποτελέσει το ορόσημο για να διατηρήσουμε τους θετικούς ρυθμούς ανάπτυξης και να συνεχίσουμε την πορεία της χώρας μας προς την πρόοδο, με συνέπεια λόγων και πράξεων, με αποδεδειγμένη ικανότητα, για την Ελλάδα μας που αλλάζει».

Please follow and like us: