«Προστατεύοντας τις θάλασσες, προστατεύουμε τη ζωή» Συμμετοχή της Προέδρου της Επιτροπής Περιβάλλοντος της Βουλής στην δράση θαλάσσιου καθαρισμού στο λιμάνι Κατακόλου

Στην περιβαλλοντική δράση καθαρισμού του βυθού στο λιμάνι του Κατακόλου «Γιάννης Λάτσης» και της παρακείμενης παραλίας, που διοργανώθηκε από τον Δήμο Πύργου, το Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο Πύργου, την Antipollution, μέλος του Ομίλου V Group και εξειδικευμένους δύτες της Tech divers-underwater marine services, συμμετείχε το πρωί της Τρίτης η Πρόεδρος της Επιτροπής Περιβάλλοντος και της Υποεπιτροπής Υδατικών Πόρων της Βουλής, Βουλευτής Ηλείας της Ν.Δ, Διονυσία-Θεοδώρα Αυγερινοπούλου. Στο πλαίσιο της δράσης, μαθητές του 3ου και 4ου Γυμνασίου Πύργου είχαν την ευκαιρία να εκπαιδευτούν τόσο σε θεωρητικό όσο και σε πρακτικό επίπεδο, πάνω στις αρχές και τη σημασία της προστασίας του περιβάλλοντος.

Μήνυμα για την εθνική επέτειο της 28ης Οκτωβρίου

Μήνυμα για την εθνική επέτειο της 28ης Οκτωβρίου

Η 28η Οκτωβρίου αποτελεί ημέρα εθνικής υπερηφάνειας και ομοψυχίας, ημέρα θύμησης της σημαντικότερης στιγμής της νεότερης Ελλάδος, ημέρα τιμής και μνήμης της γενναιότητας των Ελλήνων, που διεκδίκησαν με αυταπάρνηση το μέγιστο αγαθό της Ελευθερίας. Μια ημέρα από την οποία ακόμα και σήμερα αντλούμε πολύτιμα διδάγματα.

Δικό μας χρέος απέναντι στην Πατρίδα και την Ιστορία μας, αποτελεί να θυμόμαστε τις θυσίες των προγόνων μας και με αυτές ως παράδειγμα, να παραδώσουμε στην επόμενη γενιά μια πατρίδα πιο ισχυρή, πιο ασφαλή, πιο ευημερούσα, πιο δίκαιη, υπερήφανη και αισιόδοξη.

Στις σημερινές συνθήκες δεν μπορεί η σκέψη μας να μην πάει στις γεωπολιτικές συγκρούσεις στην γειτονιά μας και σε εκείνους που ακόμα και σήμερα διεκδικούν αυτά που εμείς κατακτήσαμε με τους αγώνες μας στο Έπος του 1940, αυτά που για εμάς σήμερα είναι δεδομένα αλλά για άλλους ανθρώπους εξακολουθούν να αποτελούν ζητούμενα. Αποτελεί μια αφορμή να εκφράσουμε την αλληλεγγύη μας και να υποστηρίξουμε με κάθε τρόπο την παγκόσμια ειρήνη.

Χρόνια Πολλά στην Ελλάδα μας, σε όλες τις Ελληνίδες και όλους τους Έλληνες και στον Ελληνισμό απανταχού της γης.

Please follow and like us:
Συνάντηση με τον υπουργό Αγροτικής Ανάπτυξης για τον πρωτογενή τομέα της Ηλείας

Συνάντηση με τον υπουργό Αγροτικής Ανάπτυξης για τον πρωτογενή τομέα της Ηλείας

Ζητήματα ζωτικής σημασίας που απασχολούν τον πρωτογενή τομέα της Ηλείας συζητήθηκαν στην συνάντηση που είχε η Βουλευτής Ηλείας της Ν.Δ, Διονυσία-Θεοδώρα Αυγερινοπούλου, με τον Υπουργό Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, κ. Κώστα Τσιάρα. Μάλιστα, ο Υπουργός εξέφρασε το άμεσο ενδιαφέρον του να επισκεφθεί την Ηλεία το επόμενο διάστημα, ύστερα από πρόταση του Βουλευτού, ώστε να διερευνηθούν έτι περαιτέρω πολιτικές και πρωτοβουλίες στήριξης της αγροτικής παραγωγής στην Ηλεία.

 

Ίδρυση Διεπαγγελματικής Οργάνωσης Κορινθιακής Σταφίδας

Όπως τονίστηκε κατά την διάρκεια της συνάντησης, η ενίσχυση του πρωτογενούς τομέα αποτελεί εθνικό στόχο για την Κυβέρνηση, με ανάπτυξη πιο ανταγωνιστικών καλλιεργειών, μέσα από την ενίσχυση της ποιότητας των προϊόντων και της διαπραγματευτικής ισχύος των παραγωγών.

Σε αυτό το πλαίσιο, η κα. Αυγερινοπούλου αναφέρθηκε στην ανάγκη οργάνωσης των παραγωγών και όλης της εφοδιαστικής αλυσίδας ανταγωνιστικών αγροτικών προϊόντων, ενώ έδωσε ιδιαίτερη έμφαση στην ίδρυση της Διεπαγγελματικής Οργάνωσης Κορινθιακής Σταφίδας, ώστε οι παραγωγοί να έχουν πρόσβαση σε χρηματοδοτήσεις από την ΕΕ στο πλαίσιο επιχειρησιακών προγραμμάτων για τη στήριξη συλλογικών επενδύσεων στην ποιότητα και στην ανταγωνιστικότητα του προϊόντος και να υπάρξει ένα διαφορετικό μοντέλο προώθησης και εξαγωγής του προϊόντος, το οποίο θα ανταποκρίνεται στις προκλήσεις και απαιτήσεις της σύγχρονης εποχής. Ο Υπουργός έχει άλλωστε θέσει την σταφίδα ανάμεσα στα αγροτικά προϊόντα προτεραιότητας για περαιτέρω προώθηση και “rebranding”. Προς αυτή την κατεύθυνση, τις επόμενες εβδομάδες αναμένεται η σύγκληση σύσκεψης, με την συμμετοχή όλων των ενδιαφερόμενων μερών, με στόχο την οργάνωση της Διεπαγγελματικής που θα ενισχύσει την προοπτική αειφορίας και της εξαγωγικής δραστηριότητας.

Ένταξη της Ηλείας στο πρόγραμμα θερμοκηπιακών καλλιεργειών

Εξάλλου, συζητήθηκε το πρόγραμμα που θα υλοποιηθεί το επόμενο διάστημα, ύψους 600 εκατ. ευρώ, για επενδύσεις σε θερμοκηπιακές καλλιέργειες και οι προοπτικές ανάπτυξής του και στην Ηλεία, με στόχο τη διασφάλιση της βιωσιμότητας των φυσικών πόρων και της αειφόρου παραγωγής, σε συνδυασμό με την αύξηση του αγροτικού εισοδήματος. Η ανακοίνωση έγινε από τον πρωθυπουργό, Κυριάκο Μητσοτάκη, στην 88η ΔΕΘ και αποτελεί ένα ουσιαστικό βήμα για να ανοίξει ένας νέος ελπιδοφόρος δρόμος για τον συγκεκριμένο κλάδο, προς όφελος των αγροτών.

O κ. Τσιάρας, ο οποίος έχει σημαντική γνώση της αναπτυξιακής δυνατότητας του Ν. Ηλείας, τόνισε ότι η υλοποίηση του εν λόγω προγράμματος αποτελεί προτεραιότητα του Υπουργείου, θα προκηρυχθεί δε ως το τέλος του έτους, ενώ αποτελεί σημαντική ευκαιρία για την Ηλεία. Όπως τόνισε η κα. Αυγερινοπούλου, τα θερμοκήπια προσφέρουν ασφάλεια απέναντι στις επιπτώσεις της κλιματικής κρίσης, μείωση της κατανάλωσης υδάτινων πόρων αλλά και φυτοφαρμάκων, μείωση του κόστους καλλιέργειας και αυξημένη, ακόμα και δέκα φορές, σε ποσότητες παραγομένων προϊόντων και όλα αυτά σε συνδυασμό με την ανάπτυξη καινοτόμων αγροβολταϊκών συστημάτων μπορούν να ενισχύσουν περαιτέρω την ανταγωνιστικότητα των προϊόντων της ελληνικής γης σε μια όλο και περισσότερο απαιτητική διεθνή αγορά.

Μέριμνα για την αντιμετώπιση των επιπτώσεων της κλιματικής κρίσης

Η κα. Αυγερινοπούλου είχε την ευκαιρία να συζητήσει με τον κ. Τσιάρα και το θέμα των επιπτώσεων της κλιματικής κρίσης στον πρωτογενή τομέα και ως εκ τούτου στο αγροτικό εισόδημα, ζητώντας την περαιτέρω στήριξη του πρωτογενούς τομέα προκειμένου να αντιμετωπιστούν οι συνέπειες αυτές. Ο υπουργός τόνισε ότι η στήριξη του πρωτογενούς τομέα από την κυβέρνηση είναι δεδομένη, καθώς αναγνωρίζεται από μέρους της η μεγάλη συμβολή των παραγωγών μας στην ανάπτυξη της ελληνικής οικονομίας, προσθέτοντας ότι προς αυτή την κατεύθυνση, το υπουργείο εξετάζει, μέσω της Ευρωπαϊκής Ένωσης, την δυνατότητα δημιουργίας νέου ταμείου που να μπορεί να καλύπτει ανάλογες ζημίες. Το θέμα τέθηκε από τον υπουργό και στο Συμβούλιο Υπουργών Γεωργίας και Αλιείας που διεξήχθη στο Λουξεμβούργο.

Ο κ. Τσιάρας επισήμανε ότι η Ελλάδα υποστηρίζει την ανάγκη για μια ενωσιακή στρατηγική προσαρμογής στην κλιματική αλλαγή, ειδικά στον αγροτικό τομέα, καθώς τα υπάρχοντα μέσα και εργαλεία για τη διαχείριση κρίσεων δεν είναι αρκετά ευέλικτα ή αποτελεσματικά, διότι δεν σχεδιάστηκαν για την αντιμετώπιση επιπτώσεων που σχετίζονται με την κλιματική αλλαγή. Οφείλουμε να προβούμε σε έναν σχεδιασμό που θα καλύπτει τόσο την πρόληψη και την προσαρμογή στις αλλαγές, όσο και την άμεση αντιμετώπιση των συνεπειών σε περιπτώσεις καταστροφών από ακραία καιρικά φαινόμενα, τόνισε προσθέτοντας ότι θα πρέπει να υπάρχει ευελιξία στη μεταφορά ενωσιακών πόρων, να βελτιωθεί η συνεργασία μεταξύ των ευρωπαϊκών ταμείων, με έμφαση στην πολιτική συνοχής και να ενισχυθεί το γεωργικό αποθεματικό ή να δημιουργηθεί νέο ειδικό Ταμείο.

Παράλληλα, από την Ηλεία Βουλευτή τέθηκε το θέμα του πλαφόν που ισχύει για τις αποζημιώσεις των αγροτών από τον ΕΛΓΑ, για ζημιές που έχουν υποστεί στις καλλιέργειές. Το συνολικό ανώτατο όριο αποζημίωσης έχει οριστεί στις 70.000 ευρώ κατ’ έτος και ανά δικαιούχο για όλες τις καλλιέργειες, ωστόσο με τις σημερινές συνθήκες που οι ζημίες είναι εκτεταμένες, το ποσό αυτό δεν επαρκεί για να συνεχίσουν αρκετοί αγρότες να καλλιεργούν, θέμα που θα εξετασθεί από κοινού με το υπουργείο Οικονομικών.

Please follow and like us:
Αναφορά στο Υπ. Αγροτικής Ανάπτυξης για την καταγραφή ζημιών λόγω ανομβρίας στην καλλιέργεια της ελιάς

Αναφορά στο Υπ. Αγροτικής Ανάπτυξης για την καταγραφή ζημιών λόγω ανομβρίας στην καλλιέργεια της ελιάς

Αναφορά στην Βουλή κατέθεσε η Βουλευτής Ηλείας της Ν.Δ., Διονυσία – Θεοδώρα Αυγερινοπούλου, για τα προβλήματα που έχουν προκύψει στην καλλιέργεια της ελιάς στην περιοχή του δήμου Ζαχάρως, εξαιτίας του παρατεταμένου καύσωνα και της ανομβρίας. Η κ. Αυγερινοπούλου, καταθέτοντας μαζί με την αναφορά της την σχετική επιστολή του Δημάρχου Ζαχάρως, κ. Κωνσταντίνου Μητρόπουλου, τόνισε την ανάγκη άμεσης καταγραφής των ζημιών στην καλλιέργεια της ελιάς και της καταβολής αποζημιώσεων στους παραγωγούς που επλήγησαν από τις φετινές ακραίες καιρικές συνθήκες.

Όπως υπογράμμισε η Βουλευτής στην αναφορά της προς τον υπουργό Αγροτικής Ανάπτυξης, κ. Κωνσταντίνο Τσιάρα, παρότι η φετινή παραγωγή προμηνυόταν ιδιαίτερα αυξημένη και είχε δημιουργήσει υψηλές προσδοκίες εσόδων στον αγροτικό κόσμο της Ηλείας, η πολύμηνη ανομβρία και κυρίως ο παρατεταμένος καύσωνας επηρέασαν την απόδοση του καρπού, με αποτέλεσμα να επικρατεί έντονος προβληματισμός, τόσο στην περιοχή της Ζαχάρως όσο και σε άλλες ελαιοπαραγωγικές περιοχές του νομού, κυρίως στα ορεινά και ημιορεινά, όπου το πόρισμα είναι δύσκολο.

Η κα. Αυγερινοπούλου επεσήμανε τις αλυσιδωτές επιπτώσεις που θα έχει στην τοπική οικονομία η διαβλεπόμενη μειωμένη παραγωγή, ως συνέπεια της κλιματικής κρίσης και των απότομων καιρικών μεταβολών και ζήτησε το Υπουργείο να προχωρήσει άμεσα σε όλες εκείνες τις ενέργειες που απαιτούνται για την αντιμετώπιση των έκτακτων αναγκών που προκλήθηκαν και την αποζημίωση των πληγέντων σε όλες τις περιοχές του νομού που παρουσιάζεται ανάλογο πρόβλημα.

 

Please follow and like us:
Νέο σκάφος του Λιμενικού Σώματος στην Κυλλήνη -Συνάντηση με τον Αρχηγό του Λιμενικού, αντιναύαρχο Αλεξανδράκη

Νέο σκάφος του Λιμενικού Σώματος στην Κυλλήνη -Συνάντηση με τον Αρχηγό του Λιμενικού, αντιναύαρχο Αλεξανδράκη

Η ενίσχυση του Λιμένος της Κυλλήνης, αλλά και θέματα επιτήρησης του θαλάσσιου περιβάλλοντος, απασχόλησαν την συνάντηση που είχε η Βουλευτής Ηλείας της Ν.Δ, Πρόεδρος της Επιτροπής Περιβάλλοντος, Διονυσία-Θεοδώρα Αυγερινοπούλου, με τον Αρχηγό του Λιμενικού Σώματος, αντιναύαρχο Γιώργο Αλεξανδράκη.

Κατά την διάρκεια της συνάντησης έγινε ενημέρωση για όλα τα αναπτυξιακά προγράμματα και τις δυνατότητες χρηματοδότησης έργων για την γαλάζια ανάπτυξη, την ανάπτυξη υποδομών και εξωστρέφειας αλλά και την ολοκλήρωση των συστημάτων ασφαλείας στους λιμένες μας, σε συνάφεια και με τα έργα που έχουν ήδη προγραμματιστεί.

Σε αυτό το πλαίσιο, ενισχύεται εξοπλιστικά το Λιμενικό Σώμα στο λιμάνι της Κυλλήνης, καθώς άμεσα αναμένεται η αντικατάσταση του παλιού περιπολικού σκάφους με καινούριο, πνευστό περιπολικό κλειστού τύπου, αυξημένων επιχειρησιακών δυνατοτήτων. Η Βουλευτής είχε θέσει το αίτημα στο Υπουργείο ήδη από την αρχή της χρονιάς στηρίζοντας το αίτημα του Λιμενικού Σώματος και πλέον εντός των επομένων εβδομάδων αναμένεται να παραδοθεί στην υπηρεσία της Κυλλήνης ένα σκάφος Viking 12μετρο με 2 μηχανές και 50 κόμβους ταχύτητα. Η κα. Αυγερινοπούλου ευχαρίστησε ιδιαίτερα την πολιτική ηγεσία του υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, καθώς και τον Αρχηγό του Λιμενικού Σώματος, για την εξοπλιστική ενίσχυσή τους σχετικά με την ασφάλειας της ναυσιπλοΐας.

Please follow and like us:
Αειφόρα Κτήρια

Αειφόρα Κτήρια

Η Βουλευτής Ηλείας και Πρόεδρος της Επιτροπής Περιβάλλοντος της Βουλής κα. Διονυσία Αυγερινοπούλου συναντήθηκε με τον Πρόεδρο του Συμβουλίου Αειφόρων Κτιρίων Ελλάδος κ. Αλέξανδρο Αθανασούλα και τον Πρόεδρο της Επιτροπής Διαβούλευσης και Προάσπισης του προαναφερθέντα οργανισμού κ. Κωνσταντίνο Κατσακιώρη.

Κατά τη διάρκεια της συνάντησης, συζητήθηκαν το επερχόμενο Συνέδριο του Συμβουλίου Αειφόρων Κτιρίων το οποίο θα λάβει χώρα στις 19 Νοεμβρίου στην Αθήνα, καθώς και η παρουσία της χώρας μας στην Διάσκεψη των Ηνωμένων Εθνών για την Κλιματική Αλλαγή (COP29) που θα πραγματοποιηθεί από τις 11 έως στις 22 Νοεμβρίου στο Μπακού του Αζερμπαϊτζάν. Ακόμη, έγινε αναφορά και σε μια γενικότερη διεύρυνση συνεργασίας και ανταλλαγής πληροφοριών, σε τομείς όπως η νομοθεσία και η εκπαίδευση, που αφορούν το βιώσιμο και αειφόρο κτίριο, τόσο σε τοπικό όσο και σε ευρωπαϊκό Επίπεδο.

Please follow and like us:
Συνάντηση εργασίας για τα σχολικά κτίρια του Δήμου Ανδραβίδας-Κυλλήνης

Συνάντηση εργασίας για τα σχολικά κτίρια του Δήμου Ανδραβίδας-Κυλλήνης

Συνάντηση εργασίας με τον Πρόεδρο της Κτιριακές Υποδομές Α.Ε. (ΚΤ.ΥΠ. Α.Ε.), κ. Τιμολέοντα Κατσίπο, και τον Διευθύνοντα Σύμβουλο, κ. Αθανάσιο Γιάνναρη, πραγματοποίησε η Δρ. Διονυσία Αυγερινοπούλου, Βουλευτής Ηλείας και Πρόεδρος της Επιτροπής Περιβάλλοντος της Βουλής. Στη συνάντηση συμμετείχαν επίσης ο Δήμαρχος Ανδραβίδας-Κυλλήνης, κ. Ιωάννης Λέντζας, ο Αντιδήμαρχος Τεχνικών Υπηρεσιών, κ. Διονύσης Κεκάτος, και ο Γενικός Διευθυντής Στρατηγικού Σχεδιασμού της ΚΤ.ΥΠ. Α.Ε., κ. Θεόδωρος Κυριαζόπουλος.

Κύριο θέμα της συνάντησης αποτέλεσε η ενημέρωση σχετικά με την πορεία των έργων συντήρησης και κατασκευής των σχολικών κτιρίων του Γυμνασίου Βάρδας και Λεχαινών, καθώς και του εκσυγχρονισμού του Δημοτικού Σχολείου Ανδραβίδας.

Η Δρ. Αυγερινοπούλου έθεσε επιπλέον το ζήτημα της κάλυψης των υλικοτεχνικών αναγκών των σχολείων όλων των εκπαιδευτικών βαθμίδων του Νομού Ηλείας.  Επιβεβαίωσε  το αδιάλειπτο ενδιαφέρον της για την αναβάθμιση των σχολικών υποδομών και την εξασφάλιση  άριστων συνθηκών  μάθησης για τους μαθητές. Παράλληλα, τόνισε την  ανάγκη  άμεσης  αντιμετώπισης  των  εκκρεμοτήτων  και  την  επιτάχυνση  των  διαδικασιών  για  την  υλοποίηση  των  απαραίτητων  έργων.

Please follow and like us:
Πρωτοβουλίες για την διαχείριση πληθυσμών του λεοντόψαρου

Πρωτοβουλίες για την διαχείριση πληθυσμών του λεοντόψαρου

Συνάντηση με τον Σύνδεσμο Οικολογικής Αειφόρου Ανάπτυξης Ελαφονήσου Elafonisos ECO

Συνάντηση εργασίας με την ομάδα του Συνδέσμου Οικολογικής Αειφόρου Ανάπτυξης Ελαφονήσου Elafonisos ECO είχε η Πρόεδρος της Επιτροπής Περιβάλλοντος, Βουλευτής Ηλείας Διονυσία-Θεοδώρα Αυγερινοπούλου αναφορικά με το λεοντόψαρο το οποίο, ως χωροκατακτητικό είδος, διαταράσσει το τοπικό θαλάσσιο οικοσύστημα και θέτει σε κίνδυνο την θαλάσσια βιοποικιλότητα της Νοτιοανατολικής Μεσογείου με κίνδυνο να πλήξει όλη την Λεκάνη της Μεσογείου τα επόμενα χρόνια.

Για το θέμα, των χωροτακτικών ειδών σημαντικές ήταν οι προτάσεις που συζητήθηκαν στο πλαίσιο της 9ης Διεθνούς Διάσκεψης για τους Ωκεανούς που πραγματοποιήθηκε στις 15-17 Απριλίου 20204 στην Αθήνα, ώστε να αντιμετωπιστεί η αυξητική τάση στον πληθυσμό τους, καθώς στη Μεσόγειο θάλασσα, στα Νότια Δωδεκάνησα και στην Κρήτη παρατηρείται σημαντική παρουσία τους, απειλώντας την βιοποικιλότητα, την αλιεία και τη ανθρώπινη υγεία. Για το θέμα, άλλωστε, πριν από λίγες ημέρες η Δρ. Αυγερινοπούλου είχε συντονίσει συνάντηση με τον κ. Χρήστο Κέλλα, Υφυπουργό Αγροτικής Ανάπτυξης & Τροφίμων και τον κ. Enrico Toja, Καθηγητές της Σχολής Χημικών Μηχανικών του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου και εκπροσώπους από το Τμήμα Δημοσίου Τομέα της KPMG.

Ο κ. Enrico Toja,  θα πραγματοποιήσει συνάντηση με τη Γενική Διευθύντρια Θαλάσσιων Υποθέσεων και Αλιείας της Ευρωπαϊκής Επιτροπής κα. Charlina Vitcheva στις Βρυξέλλες, επεσήμανε την ολοένα και μεγαλύτερη απειλή, καθώς εκτιμάται ότι μέχρι το 2025 το λεοντόψαρο θα έχει πλήξει τις θάλασσες της Ιταλίας, και μέχρι το 2026 και 2027 αυτές της Γαλλίας και της Ισπανίας αντίστοιχα. Όπως τονίστηκε από την Πρόεδρο της Επιτροπής Περιβάλλοντος της Βουλής, πρέπει η χώρα μας να αναλάβει πρωτοβουλίες διαχείρισης του προβλήματος που αφορά όλες τις χώρες της Μεσογείου.

 

 

Please follow and like us:
50 χρόνια στη σωστή πλευρά της Ιστορίας

50 χρόνια στη σωστή πλευρά της Ιστορίας

50 χρόνια από την αποκατάσταση της Δημοκρατίας στην χώρα μας και την δημοσίευση της Ιδρυτικής της Διακήρυξης, η Νέα Δημοκρατία παρέμεινε ο βασικός, σταθερός πυλώνας του πολιτικού συστήματος και του δημοκρατικού πολιτεύματος. Με ιδεολογία, αρχές και αξίες, η μεγάλη κεντροδεξιά παράταξη ενδυναμώνεται όλο και περισσότερο και εγγυάται την Δημοκρατίας μας.

Αυτή η παράταξη αποτέλεσε την κινητήρια δύναμη της πατρίδας μας στις πιο καθοριστικές στιγμές της πρόσφατης ιστορίας της. Από την αποκατάσταση της Δημοκρατίας ως την αποκατάσταση της χώρας στα μεταμνημονιακά χρόνια, η Ν.Δ ηγήθηκε της εθνικής προσπάθειας ώστε η Ελλάδα να είναι σήμερα ένα πλήρως ανεξάρτητο κράτος που ατενίζει το μέλλον με αισιοδοξία.

Η ΝΔ είναι ταυτισμένη με τη Δημοκρατία και με την ευρωπαϊκή πορεία και ταυτότητα της Ελλάδας. Στην διάρκεια αυτών των 50 ετών, έλυσε το Πολιτειακό με την  θέσπιση του άρτιου και δημοκρατικού Συντάγματός μας, έκανε πράξη την πρώτη μεγάλη εκπαιδευτική μεταρρύθμιση, υλοποίησε τα πιο μεγάλα δημόσια έργα. Παράλληλα, υπηρέτησε με συνέπεια τον κοινοβουλευτισμό, τόσο ως κυβέρνηση όσο και ως αντιπολίτευση. Η ενότητά μας θεμελιώνεται στις ιδρυτικές μας αρχές και η πορεία μας διαγράφεται με τολμηρά αλλά παράλληλα ασφαλή βήματα, προσαρμοσμένα στις σύγχρονες συνθήκες και την ανανέωση.

Ως Κυβέρνηση, η Ν.Δ κατάφερε να κλείσει οριστικά τις πληγές της δεκαετούς δοκιμασίας, να ξεπεράσει τεράστια εμπόδια και σήμερα η χώρα μας να προχωρά σταθερά, τολμηρά, μπροστά στη λεωφόρο των μεταρρυθμίσεων και να προσεγγίζει τις προηγμένες χώρες της Ευρώπης. Η πρόοδος που διαγράφεται εγγυάται την πολιτική σταθερότητα, με προσήλωση στο ευρωπαϊκό όραμα, ανοιχτή ισχυρή οικονομία, μειωμένη ανεργία, βιώσιμη ανάπτυξη, σύγχρονο κοινωνικό κράτος και ενωμένους πολίτες. Ένα κράτος πιο δίκαιο και ψηφιακό, περήφανο και αισιόδοξο. Με τη διαχρονική προσφορά της Ν.Δ, η χώρα μας αναπτύσσεται με επίκεντρο τον άνθρωπο, ατενίζει το μέλλον με αισιοδοξία, παραμένει σε τροχιά σιγουριάς και ανάπτυξης, κυρίαρχη και θωρακισμένη.

Με ζωντανό τον πυρσό της εκκίνησης, η Ν.Δ βρίσκεται πάντα στην σωστή πλευρά της ιστορίας, τιμώντας την εμπιστοσύνη κάθε Ελληνίδας και κάθε Έλληνα.

 

Please follow and like us:
«Με το βλέμμα στραμμένο στο μέλλον»  Χαιρετισμός της Δ. Αυγερινοπούλου, στο  3ο Formula Student Festival

«Με το βλέμμα στραμμένο στο μέλλον» Χαιρετισμός της Δ. Αυγερινοπούλου, στο 3ο Formula Student Festival

Στο 3ο Formula Student Festival στο χώρο του παλαιού Δημαρχείου Γλυφάδας παρευρέθηκε η Πρόεδρος της Επιτροπής Περιβάλλοντος και Βουλευτής Ν. Ηλείας, κα. Διονυσία – Θεοδωρα Αυγερινοπούλου, όπου 12 Πολυτεχνικές Σχολές από όλη την Ελλάδα παρουσίασαν επιτεύγματα τεχνολογίας και καινοτομίες που ενσωματώνονται στα μονοθέσια των εκπροσώπων τους στο διεθνή διαγωνισμό Formula Student.

Το Φεστιβάλ διοργανώθηκε για 3η συνεχόμενη χρονιά από το Car and Driver, το πρώτο και μεγαλύτερο περιοδικό αυτοκινήτου στον κόσμο – η ελληνική έκδοση του οποίου γιορτάζει τα 35 χρόνια – με τη συμμετοχή όλων των Πολυτεχνικών Σχολών της Ελλάδος, καθώς και την υποστήριξη και τη συνεργασία του Δήμου Γλυφάδας και τις αιγίδες του Υπουργείου Παιδείας Θρησκευμάτων και Αθλητισμού, του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Ασφαλίσεων καθώς και της Επιστημονικής Ένωσης Αιολικής Ενέργειας (ΕΛΕΤΑΕΝ).

Κατά τη διάρκεια της διημερίδας «Ενέργεια, Τεχνολογία, Ανάπτυξη: Οι Πολυτεχνικές σχολές και οι προκλήσεις στη νέα εποχή για την Αυτοκίνηση» που διενεργήθηκε στο πλαίσιο των εκδηλώσεων του 3ου Formula Student Festival, η κα. Αυγερινοπούλου χαιρέτισε τις προσπάθειες των ομάδων που παρουσίασαν τα τεχνήματά τους στο ευρύ κοινό, οι οποίες ευθυγραμμίζονται πλήρως με το διαρκές της ενδιαφέρον για την τεχνολογική καινοτομία. Συνεχάρη, δε, τους φοιτητές που είναι προσηλωμένοι στην καινοτομία καθώς τα τεχνολογικά επιτεύγματά τους αποτελούν σημαντική παρακαταθήκη για μελλοντικές διακρίσεις στα επιστημονικά τους πεδία. Στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων της για την προστασία του περιβάλλοντος, η κα. Αυγερινοπούλου έχει επανειλημμένα τονίσει τη σημασία της τεχνολογικής ανάπτυξης που σέβεται το περιβάλλον καθώς πρακτικές που προωθούν τη χρήση καθαρών ενεργειακών πηγών, όπως η αιολική ενέργεια, συμβάλλουν στη διαμόρφωση ενός πιο οικολογικού και βιώσιμου μέλλοντος για την αυτοκινητοβιομηχανία.

Please follow and like us: